מלונות מומלצים בבנגקוק למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

בנגקוק מוכרת יותר בתור יעד טיולים אחרי צבא, אבל האמת היא שיש המון אטרקציות לכל המשפחה. פארקי מים, מרכזי משחקים, טיולי אופניים ובתי קפה לילדים הם רק כמה אפשרויות לפעילויות ידידותיות למשפחות, מעבר לכל המקומות התרבותיים וההיסטוריים. אנחנו ביקרנו בבנגקוק עם ילדים בני 5 וכמעט 3 ונהננו בטירוף. פה תוכלו לקרוא על אטרקציות בבנגקוק למשפחות עם ילדים. בנגקוק, אגב, לרוב לא יקרה, אך לא קל למצוא מלונות למשפחות עם יותר מארבעה אנשים. יש ברשימה מלונות בכל הרמות, כולל למשפחות גדולות יותר, וגם דירות למשפחות שמעדיפות דירות.

תחבורה ציבורית בבנגקוק

שדה התעופה הראשי מקושר לשאר חלקי העיר באמצעות מערכת תחבורה ציבורית חזקה: אוטובוסים, מוניות ו-Airport Rail Link, שירות רכבת מהירה שמגיעה למרכז בנגקוק. בבנגקוק יש מספר סוגים של תחבורה ציבורית: אוטובוסים, מוניות, הרכבת העילית, הרכבת התחתית, או טוק-טוקים. השכרת רכב בבנגקוק לא פשוטה, יקרה והנהיגה בעיר בעיקר מלחיצה מאוד. התחבורה הציבורית עובדת מצוין, ואנחנו בחרנו ללון קרוב לרכבת העילית ה-Sky Train שלקח אותנו לכמעט כל מקום אליו היינו צריכים להגיע. 
כמו בהרבה ערים, גם בבנגקוק יש אוטובוס Hop On, Hop Off שעובר בכל המקומות העיקריים התיירותיים ומקנים לכם נסיעה חינם בין התחנות ל-24, 48 או 72 שעות. את רשימת התחנות תוכלו ולראות פה ובאותו הלינק תוכלו לרכוש כרטיסים לאוטובוס. ילדים מתחת לגיל 5 נוסעים בחינם. מה שמגניב באוטובוס הזה ספציפית הוא שהכרטיס תקף מהנסיעה הראשונה שלו, אז אם התחלתם להשתמש בו רק ב-17 בצהריים, הוא יהיה בתוקף עד 17 למחרת.

מלונות מומלצים בבנגקוק למשפחות עם ילדים

Chatrium Grand Bangkok

Chatrium Grand Bangkok – הבריכה

מלון הצ׳טריום הוא מלון מפנק מאוד עם חדרים וסוויטות לעד 6 אנשים. אנחנו לקחנו שני חדרים ענקיים צמודים שכלל גם ארוחת בוקר. המלון ממוקם במיקום מושלם ליד קניון Siam Paragan והמון קניונים אחרים, כשברובם יש אטרקציות רבות לילדים. למלון יש בריכה מטריפה ששוכחים לרגע שנמצאים באמצע העיר ויש בה גם מועדון ילדים, חדר כושר וספא. בופה ארוחת הבוקר ענק וטעים מאוד והשירות נפלא במיוחד. בחדרים יש מיניבר שהגיע מלא בשתייה קלה בחדרים שלנו (כלול במחיר חלק מהחדרים) ומכונת נספרסו. ליד המלון יש מקום לעשות כביסה וכמובן שיש המון אפשרויות לאוכל בקניונים ליד המלון. אנחנו היינו במלון באוגוסט 2023 וכתבנו על זה פוסט שלם, ממליצה לקרוא אותו כדי להכיר את המלון יותר. את המלון הזמנו דרך תאי טורס, חברה ישראלית עם מחירים מצוינים שמבוססת בבנגקוק, שדרכה הזמנו גם מלונות בפוקט, קאו לאק, הואה הין וקראבי.

Siam Kempinski Hotel Bangkok

Siam Kempinski Hotel Bangkok – מתוך האתר הרשמי

מלון מאוד מומלץ בקבוצה הממוקם ממש חצמוד לקניון סיאם עם חדרים לעד 5 אנשים. חלק מהחדרים מגיעים עם גישה לבריכה (לא כולן) ויש גם מיניבר חינם עם שתייה קלה ובירה. דירות שני החדרים מגיעים עם מטבחון מאובזר במקרר, מדיח, מיקרו, כיריים וטוסטר, וגם מכונת כביסה ומייבש. במלון יש 3 מסעדות ומועדון ילדים לגילאי 3-12 (מתחת לגיל 3 יכולים לבוא עם הורה) עם כל מיני פעילויות שונות כמו משחקים, תחרויותֿ אומנות ועוד.

הזמינו בבוקינג

Hua Chang Heritage Hotel

Hua Chang Heritage Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון 4 כוכבים במרחק 5 דקות הליכה מקניון ה-MBK ומסיאם פראגון. במלון יש סדרת בריכות מקסימה, מסעדה ובר.

הזמינו בבוקינג

Centara Grand At Centralworld

Centara Grand At Centralworld – מתוך האתר הרשמי

מלון הממקום בתוך קניון הסנטרלוורלד הגדול במרחק 10 דקות הליכה מהסקיי טריין. חדרי המלון ממוזגים ויש במלון בריכה, ספא, ואינטרנט אלחוטי. יש סוויטות גדולות וחדרי הפרמיום המשפחתיים יכולים להכיל עד 4 אנשים. ניתן לחבר אותם לחדרים סמוכים כדי לישון משפחות גדולות יותר. מיטות נוספות זמינות על פי בקשה. במלון יש 9 מסעדות וברים.

הזמינו בבוקינג

Sivatel Bangkok Hotel

Sivatel Bangkok Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון חמישה כוכבים ברמה גבוהה ומחיר נמוך (יחסית). במלון יש סוויטות עם 2 חדרי שינה שמתאימות למשפחות של עד 5 אנשים. החדרים כוללים ארוחת בוקר קלה, ויש במלון 2 מסעדות ובית קפה ובריכת אינפיניטי מהממת.

הזמינו בבוקינג

Pathumwan Princess Hotel

Pathumwan Princess Hotel – מתוך האתר הרשמי

במלון יש הטבות בלעדיות למי שמזמין את הסוויטה המשפחתית במלון. ביניהן: ארוחת בוקר יומית לעד 2 מבוגרים ו-2 ילדים (בני משפחה נוספים בתשלום נוסף), נגני DVD אישיים עם סרטים וסרטים מצוירים לילדים, גלידה ביתית חינם לפי מספר הילדים בחדר, שעה של בייביסיטר לילדים בגילאי 2-6 (חינם בהזמנה מראש), ועוד. המסעדות המרובות של המלון מגישות כל אחת מאכלים ספציפיים; פיצה, ברביקיו קוריאני ועוד. יש גם ספא, בריכת שחייה, חדר כושר ומספר מגרשי ספורט.

הזמינו בבוקינג

Sheraton Grande Sukhumvit

Sheraton Grande Sukhumvit – מתוך האתר הרשמי

מלון 5 כוכבים המחובר ישירות לתחנת סקייטריין (רכבת עילית) עם חדרי משפחה וסוויטות לעד 6 אנשים. במלון יש בריכה טרופית מטריפה, מספר מסעדות, מופעי ג׳ז, בר בבריכה ועוד פינוקים.

הזמינו בבוקינג

 

 

Montien Hotel Surawong Bangkok

Montien Hotel Surawong Bangkok – מתוך האתר הרשמי

מלון 5 כוכבים במחיר נוח מאוד עם סוויטות ענקיות לעד 5 אנשים. במלון יש מספר מסעדות ובית קפה, ובריכה חיצונית.

הזמינו בבוקינג

Riva Surya Bangkok

Riva Surya Bangkok – מתוך האתר הרשמי

מלון בוטיק מודרני עם חדרי פרימיום שיכולים להכיל עד 5 אנשים (ואפשר לספק עריסות). מתקני המלון כוללים בריכת שחייה על שפת הנהר, חדר כושר, ספא, חדר ישיבות, הסעות לנמל התעופה ועוד. בנוסף, יש במלון מסעדה, בית הקפה ובר.

הזמינו בבוקינג

ֿAmari Watergate Bangkok

Amari Watergate Bangkok

מלון 5 כוכבים במיקום מרכזי בבנגקוק עם סוויטות אקזקיוטיב שמתאימות למשפחות עם שני חדרי שינה. הסוויטות יכולות להכיל עד 6 אנשים ומקבלים איתן גישה בלעדית למספר בונוסים, כולל לטרקלין האקזקיוטיב, והאוכל שהוא מגיש, כל היום. במלון יש גם ספא ומרכז כושר, כולל בריכת שחייה חיצונית, עם אזור שכשוך ייעודי לילדים.

הזמינו בבוקינג

Centre Point Pratunam

Centre Point Pratunam – מתוך האתר הרשמי
באופן נדיר בבנגקוק, במלון יש חדר ילדים ומגרש משחקים, בנוסף לסאונה, חדר כושר, ובריכת המים המלוחים. יש חדרי משפחה הגדלים, חלקם עם דלתות מתחברות, להגדלת חדרי משפחה לאירוח של עד 8 אנשים. ישנה מסעדה באתר, ורבות אחרות נמצאות במרחק הליכה מהמלון. בחדר הנשיאותי יש מכונת כביסה ומטבחון הכולל טוסטר, מיקרו, מקרר, קומקום ומכונת קפה. חלק מהחדרים האחרים גם מגיעים עם מיקרו. 

הזמינו בבוקינג

lebua at State Tower

lebua at State Tower – מתוך האתר הרשמי

כל החדרים במלון הן סוויטות, כשסוויטת האקזקיוטיב בנות שלושה חדרי שינה היכולה להכיל עד 6 אנשים. במלון יש בריכת שחייה חיצונית, מרכז כושר ומסעדה המגישה ארוחות ביניים כל היום. אל תפספסו את מזנון ארוחת הבוקר שלהם! בכל החדרים יש מיקרו וקומקום, מה שמצוין למשפחות, במיוחד עם ילדים קטנים.

הזמינו בבוקינג

Urbana Langsuan Hotel

Urbana Langsuan Hotel – מתוך האתר הרשמי

ממוקם בלב העיר, מלון זה מציע חדרי אירוח מרווחים, וקרבה לחיי העיר של בנגקוק. דירות 3 חדרי שינה יכולות להכיל עד 6 אנשים. ניתן לספק עריסות/מיטות נוספות, על פי בקשה, כשהעלות משתנה בהתאם לגיל הילד. בריכת השחייה החיצונית פתוחה כל השנה, וגם מרכז הכושר והסאונה. הדירות הגדולות כוללות מכונת כביסה ומייבש ומטבחון מאובזר במקרר, קומקום, תנור, מיקרו וכיריים.

הזמינו בבוקינג

Renaissance Bangkok Ratchaprasong Hotel

Renaissance Bangkok Ratchaprasong Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון 5 כוכבים במרכז העיר בנגקוק עם יחידות אירוח יוקרתיות שכוללות סוויטה נשיאותית בת שלושה חדרי שינה שיכולה להכיל עד 6 אנשים (לא ברור אם זה לפני או אחרי הוספת מקסימום 3 מיטות מתקפלות/עריסות). חדר זה מגיע עם שירות חדרים 24 וגישה לטרקלין המועדון וארוחת הבוקר כלולה. יש גם מספר מסעדות ובר בשטח המלון, כמו גם בריכה מקורה, מרכז כושר וספא.

הזמינו בבוקינג

 

 

JW Marriott Hotel Bangkok

JW Marriott Hotel Bangkok – מתוך האתר הרשמי

מלון מפנק של רשת מריוט עם טיפולי, 8 מסעדות, ומיקום מעולה קרוב לתחבורה ציבורית. ישנם חדרים “סטנדרטיים” עם דלתות מתחברות שיכולים להכיל עד 4 אנשים, חדרי משפחה לעד 5 אנשים וחדרי אקזקיוטיב עם שני חדרי שינה שיכולים להכיל עד 8 אנשים. יש גם בריכה חיצונית עם אזור שכשוך ייעודי לילדים. חדרי האקזקיוטיב כוללים אורחת בוקר, חטיפים ומשקאות קלים וחמים כל היום, ובר פחות בערב, למרת שהלאונג׳ עצמו רק זמין מגיל 12 ומעלה. בחדר אצמו (של האקזקיוטיב בלבד) יש מטבחון קטן עם מקרר, מיקרו ומכונת קפה.

הזמינו בבוקינג

 

דירות מומלצות בבנגקוק למשפחות

Rongratana Executive Residence

מלונות מומלצים בבנגקוק למשפחות עם ילדים
Rongratana Executive Residence – מתוך האתר הרשמי

בית משפחתי לשעבר, מתחם זה מורכב מ-25 דירות ברמה גבוהה, כל אחד עם מטבח מאובזר, פינת אוכל וסלון. תוכלו להכין ארוחות משלכם אולאכול בבית הקפה שבמתחם. יש שירותי ניקיון יומי וחניון חינם. במלון הדירות יש בריכת שחייה וג’קוזי ויש גינה מקסימה על הגג. יש סוויטות ענקיות לעד 8 אנשים וכמובן שגם דירות קטנות יותר למשפחות קטנות יותר. בחלק מהחדרים יש גם מכונת כביסה.

הזמינו בבוקינג

14 Place Sukhumvit Suites

14 Place Sukhumvit Suites – מתוך האתר הרשמי

דירה זולה במיוחד במרכז העיר עם מקום לעד 6 אנשים. במתחם יש בריכה חיצונית לשימוש האורחים וחניה חינם, ובדירה יש שני חדרי שינה. המטבח מאובזר במקרר, טוסטר, מיקרו וקומקום ובדירה יש גם מכונת כביסה.

הזמינו בבוקינג

Citadines Sukhumvit 11 Bangkok

מלונות מומלצים בבנגקוק למשפחות עם ילדים
Citadines Sukhumvit 11 Bangkok – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות עם מקום לעד 5 אנשים. במלון הדירות יש חדר כושר ובריכה על הגג. בדירת שני החדרים יש מטבח מאובזר במקרר, כיריים ומיקרו, והמחיר זול במיוחד עם טוק טוק חינם לתחנת הרכבת העילית הקרובה.

הזמינו בבוקינג

Somerset Ekamai Bangkok

Somerset Ekamai Bangkok – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות עם מקום לעד 5 אנשים. דירת שני חדרי השינה מגיעה עם מטבח גדול מאובזר במקרר, מיקרו, קומקום וטוסטר, ויש בדירה גם מכונת כביסה. בונוס מגניב: יש שני חדרי אמבטיה (מה שלרוב אין בדירות כאלו). במתחם יש גם בריכה וגן שעשועים לקטנטנים.

הזמינו בבוקינג

Emporium Suites by Chatrium

Emporium Suites by Chatrium – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות במיקום מצוין עם דירות לעד 5 אנשים. דירת שני חדרי השינה ענקית (180 מטר) והמטבח מאובזר במקרר, תנור, מיקרו וקומקום, ויש בדירות מכונת כביסה. במתחם יש בריכה והחדרים כוללים ארוחת בוקר.

הזמינו בבוקינג

Bangkok ShortStay

מלונות מומלצים בבנגקוק למשפחות עם ילדים
Bangkok ShortStay, 2-3BR SUKHUMVIT – מתוך האתר הרשמי
מלון דירות מפנק במיוחד עם דירות שלושה חדרי שינה ענקיות של 250 מטר לעד 6 אנשים. בדירות יש מכונת כביסה ומטבחון מאובזר במקרר, טוסטר, כיריים, תנור ומיקרו. במתחם יש בריכה וארוחת בוקר קונטיננטלית כלולה בעלות החדר. יש במלון הדירות גם חדר קולנוי ומשחקי סוויץ של נינטנדו.
הזמינו בבוקינג

Sathorn Vista, Bangkok – Marriott Executive Apartments

מלונות מומלצים בבנגקוק למשפחות עם ילדים
Sathorn Vista, Bangkok – Marriott Executive Apartments – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות מהרשת העולמית מריוט עם דירות לעד 7 אנשים. דירות שלושה חדרי שינה מגיעים עם מטבח מאובזר במקרר, מיקרו, מכונת קפה, קומקום, טוסטר ותנור, ויש בדירה מכונת כביסה. במלון יש בריכה חיצונית, חדר כושר שפתוח כל היום, 3 מסעדות, בר בבריכה, חניה חינם וחדר משחקים עם פלייסטיישן.

הזמינו בבוקינג

Marriott Executive Apartments Mayfair Bangkok

Marriott Executive Apartments Mayfair Bangkok – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות נוסף של רשת מריוט העולמית עם דירות שלושה חדרי שינה לעד 6 אנשים. החדרים מגיעים עם מטבח מאובזר במקרר, מיקרו, מכונת קפה, קוקום וטוסטר. במלון הדירות יש בריכה על הגג, חדר כושר שפתוח 24/7, חנייה חינם, שתי מסעדות ומגרש משחקים לילדים.

הזמינו בבוקינג

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים