טוקיו עם תינוק – מסלול ואטרקציות מאת אורית לדרמן [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

הפוסט הזה פורסם לראשונה בקבוצת “מטיילים ביפן עם ילדים” ומופיע באישורה של אורית. פה יש עוד מידע על תכנון טיול ביפן עם תינוקות ופוסטים על יפן למשפחות עם ילדים גדולים יותר, כולל עוד מידע על טוקיו עם ילדים וגם קיוטו עם תינוק.

יפן זהו יעד נפלא וידידותי מאוד לטיול עם תינוק. לא משנה מה תבחרו לעשות סביר אתם הולכים להנות המון!

בקצרה, טסנו באוקטובר לשבועיים ביפן עם תינוקת בת 8 חודשים. החוויה בטוקיו הייתה מהממת, עירונית, מדליקה ומאוד טעימה. הקטנטונת הייתה עלינו במנשא כל הזמן, הקצב היה איטי ונעים והספקנו לראות את ההיילייטס.

היום הראשון – Keio Hotel, הליכה בשינג׳וקו, ואוכל טעים

טוקיו עם תינוק
קצת טבע באמצע העיר

הגענו למלון (Keio Hotel, החלטה מושלמת!!!) בשעות הערב ויצאנו להסתובב בשינג׳וקו באזור שקרוב למלון. אכלנו טארט גבינה ב-BAKE, ראמן ichiran, שתינו באבל דרינק וחזרנו לישון.

היום השני – יום “רגוע” במלון

(ש׳)טייפון!!! – עוצר יציאות ונשארנו להסתובב במלון בין הלאונג׳, אמבטיות, חדר כושר וארוחת סושי מטורפת במסעדת סאקורה שבמלון, אז לא הרגשנו את מה שקרה בחוץ.

היום השלישי – הרג׳וקו, מקדש מייג׳י, שיבויה ושינג׳וקו

טוקיו עם תינוק
ארוחת גיוזה בטוקיו

יצאנו לכיוון אסקוסה אבל בגלל העיכובים מהטייפון החלטנו ללכת לתצפית בבניין הממשלתי שהיה סגור גם הוא בגלל הטייפון. בהתייעצות עם המידע לתיירים לאן אפשר להגיע בקלות ולא מוצף/סגור החלטנו לצאת לכיוון הרג׳וקו ומקדש מייג׳י. התחלנו במתחם המקדש ופארק יויוגי – אזור ממש מקסים. אחר כך הסתובבנו ברחובות המגניבים אבל לא מעט חנויות היו עדיין סגורות, אז המשכנו להסתובב עד שהגענו לשיבויה למעבר החצייה המשוגע. בסוף ניסינו להספיק לפארק גיון אבל פספסנו את השעות ובדיוק סגרו אז שימו לב לשעות פתיחה של פארקים. בערב יצאנו להסתובב בשינג׳וקו באזור המשוגע שלא ראינו יומיים לפני אל הגולדן גיא, כולל ארוחת גיוזה סופר טעימה.

היום הרביעי – אקסקוסה

טוקיו עם תינוק - סנסו ג׳י Senso-ji
סנסו ג׳י Senso-ji

אקסקוסה, ובמיוחד מקדש הסנסו ג׳י ורחובות נקמיסה והיריד שסביבו. אכלנו מלא דברים חמודים בדרך הלוך וחזור למקדש. אחר כך עברנו ברחוב קאפאבשי והלכנו לשוק אמיוקי. היה יום גשום אז בסופו נכנסנו לשופינג ביוניקלו, שזאת חוויה בפני עצמה ביפן.

היום החמישי – אודייבה, המוזיאון הדיגיטלי ומסעדת Gyuan בגינזה

טוקיו עם תינוק
המוזיאון הדיגיטלי בטוקיו

באודייבה הגענו למוזיאון הדיגיטלי, הוא סופר כיף אבל מאוד עמוס כך שבחלק מהמיצגים דרוש לעמוד בתור שעה וכשנכנסים זה לדקות בודדות. המלצה חמה שלי היא לקרוא לפני על כל המיצגים ולבחור איפה רוצים לעמוד בתור. המלצה נוספת היא בדרך כשעולים למעלה ל״פארק האתלטי״ לעצור בבית התה – חוויה מהממת ומנוחה טובה. יש גלגל ענק מחוץ למוזיאון שחמוד. אולם טויוטה די משעמם למי שלא חובב את הז׳אנר אבל כן יש מתחם שאפשר לנהוג ומשחקי ספורט – בקיצור חוויה לילדים גדולים בעיקר, אבל נחמד לראות את המכוניות של העתיד. יש שני מוזיאונים דיגילטים – בורדרלס, בו היינו, ופלנטס. אם אתם טסים בזמן עם תיירות גבוהה, חשוב להזמין מראש כרטיסים לבורדרלס.

טוקיו עם תינוק
ארוחה במסעדת Gyuan

ויתרנו על להשאר שם בערב בשביל ארוחה במקום ממש שווה בגינזה, ארוחת קובה ביף ב-Gyuan, מושלם!!! ואז סיבוב חלונות ראווה בשדרת החנויות המטורפות וחזרה למלון למנוחה.

היום השישי – פארק גיון, שיבויה

טוקיו עם תינוק
פארק גיון

יום אחרון בטוקיו, התעכבנו בשליחת המזוודות דרך המלון ויצאנו לסיבוב בצהריים לפארק גיון המהמם! נהנו לשבת איתה בדשא במזג האוויר המקסים. לא יכלנו לעזוב את טוקיו בלי חווית VR אז קפצנו לשיבויה.

היום השביעי – נסיעה לקיוטו

התענגנו על ארוחת בוקר אחרונה במלון המושלם ונסענו לקיוטו בשינקנסן. כדי לשמוע מה היה לנו שם, תקראו את הפוסט הזה על קיוטו עם תינוק.

נפלו בעריכה:

מעבר לכל הדברים הכיפיים שעשינו בטוקיו עם הקטנטונת שלנו, יש עוד מלא אטרקציות שאולי תרצו לבדוק:

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים