חג המולד בלונדון עם ילדים – מאת רעות הרשקוביץ [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

חג המולד בלונדון עם ילדים בני 7.5, 6.5, 3.5 בדצמבר 2019. יש לנו מסורת משפחתית כבר 5 שנים לטוס לאירופה לפני הכריסמס. פעמיים היינו בבודפשט, לפני שנתיים בפראג ובשנה שעברה בברלין. בזכות מבצע של Easyjet, בחרנו השנה את לונדון כ-8 חודשים מראש.

טיסה ללונדון

חג המולד בלונדון עם ילדים
את כרטיסי הטיסה ללוטון הזמנו דרך Easyjet כ-8 חודשים מראש במחיר מעולה! משהו כמו 160 יורו לאדם הלוך-חזור כולל מזוודה ושמירת מקומות. טסנו במוצ”ש כדי להרוויח את יום ראשון – החלטה מעולה!!!! הטיסה יצאה מטרמינל 1 באיחור קל של כחצי שעה. בהלוך לא הקפידו בכלל על מזוודות. היינו עם אחת גדולה בתשלום, עוד 3 טרולי מותרים ושני תיקי גב. בחזור- סיפור שונה לגמרי. ראו בהמשך הפוסט.

הסעה למלון משדה התעופה לוטון

קבענו עם מיכאל דרך הוואטסאפ והוא חיכה לנו בזמן עם שלט. הרכב גדול ונוח. עלה לנו 80 פאונד לכיוון לחמישה אנשים. גם בחזור חיכה לנו לפני הזמן מתחת למלון. היה ממש נחמד! הנה המספר שלו: +447805645150

מלון בלונדון למשפחות

מראש חיפשנו מלון בו נוכל לישון יחד עם שלושת הילדים באותו חדר ולא להתפצל לשני חדרים. לא מקמצנות, פשוט הילדים חוששים לישון בחדר נפרד. גם חשוב שהמלון שיהיה מאוד קרוב לתחבורה ציבורית, ולא היה לנו קריטי בכלל אם קרוב למרכז. חיפשתי, שאלתי, בדקתי… כבר רציתי לסגור במלון ממש יקר במרכז, ואז מישהו מקסים מהקבוצה המליץ על Premier Inn London Archway, צפונית למרכז באזור ארצ’וויי. קראתי ביקורות טובות עליו והמחיר היה מושלם – 400 פאונד לחמישה לילות לחמישה אנשים. מלון קטן, אינטימי, חדר לא גדול אבל גם לא קטן, נקי בטירוף!!! קיבלנו לול לקטנה אבל לא היינו צריכים כי חיברנו שתי מיטות יחיד ושלושת הילדים ישנו יחד. החדר היה מחומם ונעים, החלפת מגבות וסידור מצעים בכל יום.
שלושה חסרונות: לא היה מקרר, לא הייתה אמבטיה (היה רק דוש ללא הידית, מה שלא איפשר מקלחת נוחה לילדים) וגם לא ארון. המחיר לא כולל ארוחת בוקר. אכלנו יום אחד במלון (10.5 פאונד לאדם, 2 ילדים חינם לכל מבוגר) – ארוחה משביעה בהחלט (לחמים, מקושקשת, ביצי עין, ללא ירקות, ריבות, מיצים, קוראסונים). 50 מטר מהמלון נמצא סניף מקדונלדס בו התפנקנו בארוחת בוקר כל יום – מחירים הזויים (זול!!!) ואוכל ממש טעים! הילדים עפו על זה! ליד המלון היה גם סטארבקס ובתי קפה. תחנת Archway של הקו השחור של הטיוב (המטרו) ממש מתחת למלון. פה תוכלו למצוא עוד מלונות בלונדון למשפחות.

אינטרנט בלונדון וסים

החלטנו להסתדר ללא סים והיה מעולה! תמיד מצאנו WIFI.

מזג האוויר בלונדון בכריסמס

היה מזג אויר מעולה, כמעט בלי גשם! 8-10 מעלות לאורך כל השבוע. הלבשנו טוב את הילדים: מכנס תרמי, מכנס פוטר, זוג גרביים, 2 גופיות, חולצת פוטר, מעיל, כפפות, צעיף, כובע. הם לא סבלו בכלל מקור!!!! לא צריך מגפיים מיוחדות, לא צריך מעיל מיוחד. פשוט להתלבש טוב! ולזכור שבקניונים/מסעדות יש חימום וצריך “להתקלף”. אז קחו איתכם איזו שקית רב פעמית לשים שם את כל בגדי החורף שאתם פושטים כשנכנסים לחנות.

תחבורה ציבורית בלונדון

חג המולד בלונדון עם ילדים – הטיוב Tube
הצטיידנו מבעוד מועד בשני כרטיסי אשראי עם ציור של WIFI שעובד למעשה כמו אויסטר. העברנו בטיוב בכניסה וביציאה וזהו. בלי לשלם פיקדון, בלי לדאוג מה נעשה עם הכרטיס בסוף. כרטיס אשראי פשוט (חשוב- עם ציור של WIFI) וזהו. הילדים נוסעים חינם. הטיוב נוח מאוד אבל יש המון מדרגות! חשוב: צריך לשים לב שאתם עולים על הכיוון הנכון. למשל: התחנה האחרונה יכולה להיות זהה אבל התחנה שאתם צריכים לרדת בה נמצאת במסלול הצפוני ובטעות – בגלל שהתחנה האחרונה זהה – עולים על הטיוב של המסלול הדרומי. קרה שהתבלבלנו בגלל זה והיינו צריכים לרדת ולחפש את הכיוון הנכון. קחו דקה לפני העלייה ותבדקו, יש מפות עם הכיוונים בכל תחנה. יצא לנו לנסוע גם באוטובוס קומותיים, סתם ככה כי הילדים ביקשו. היה כיף! בהחלט חוויה מומלצת גם למבוגרים – שבו למעלה!

מסלול

חג המולד בלונדון עם ילדים - המסלול
חג המולד בלונדון עם ילדים – המסלול
בניתי את המסלול בהתאמה לילדים. לא הכנסתי מראש מקומות כמו יעדים רחוקים מלונדון או הצגה או יותר מידי שווקים. הכנתי טבלה מסודרת לאן הולכים מידי יום כולל הוראות הגעה מפורטות ברמה של לקחת רכבת X מתחנת Y ולרדת בתחנת Z משם טיוב X לתחנת Y ואז Z דקות הליכה. זה ממש עזר ולא עיכב אותנו בין מקום למקום. מה שכן, אחרי שלמדנו להבין את הטיוב, פחות היה לנו קריטי לדייק בהוראות אלא רק לבדוק שאנחנו בצבע הנכון של הטיוב. שורה תחתונה: הספקנו 75% ממה שתתכננו. מה שלא יצא לנו/לא רצינו בסוף: רחוב אוקספורד (הכוונה ממש לטייל בכולו), צ׳יינהטאון, מוזיאון הטבע (העדפנו ללכת לחנות דיסני שפספסנו יום קודם), ביג בן + ארמון ווסטמינסטר (לקחנו את הצד השמאלי בטיוב שמוביל למזח במקום את הימני, העדפנו להספיק את השייט), האטרקציה של שרק (שילוב של: לא היה ממש זמן+ מחיר יקר+ הילדים לא דוברי אנגלית), לונדון איי (שילוב של: הילדים לא ממש רצו כי זה היה איטי+ מחיר יקר).

חג המולד בלונדון עם ילדים – היום הראשון – מתוק בפה ונעים בבטן ובנשמה

חג המולד בלונדון עם ילדים - M&Ms
חג המולד בלונדון עם ילדים – M&Ms
התחלנו בקניות בסופר M&S (מארקס אנד ספנסר) שנמצא ממש מתחנת למלון. אמאלההההה איזה מבחר, אילו מחירים… תענוג! דונאט/פרעצל בפאונד אחד! מיץ אלוהי בפאונד וחצי… רשת מומלצת!!! נסענו לקובנט גארדן, מוקסמים מאווירת חג המולד. בדרך לשם נתקלנו ב- “דונאט טיים” דונאטים טעימים ומיוחדים אבל יקר (4.5 פאונד לאחד). חנות מומינים: נחמדה. אם אתם לא מעריצים מושבעים – אפשר לוותר (אנחנו הגענו במקרה). חנות של Godiva (שוקולד נפלא) – לקחנו תותים מצופים בשוקולד (10 פאונד לשקית) ממש טעים! כמובן איך לא – Ben’s Cookies, אוי כמה טעים! עוגיות נימוחות בכל מיני טעמים. קנינו 9 (מבחינת המחיר יותר שווה מלקנות 1 או 2) שהחזיקו לנו 3 ימים.
ממש במקרה נתקלנו ב-Milk Train, המקום המפורסם עם הגלידה. נחמד. הילדים התפנקו בגלידה עם צמר גפן מתוק ועל מיני קשקושים. מעט יקר… 7 פאונד לגלידה עם תוספות. כל כך רצינו משהו מלוח כדי להעביר את המתוק והנה גילינו את Taiyaki Bake המפורסם עם גלידת הדג. אלא שיש שם גם מאפה אלוהי עם גבינה, תרד ופטריות… היה נפלא, אפילו הילדים אהבו! המשכנו ללייסטר סקוור, נכנסו כמובן ל-M&M – חנות עצומה ומטריפה. גם אם אתם לא רוצים אתם תצאו משם עם מזכרת. הילדים רצו להיכנס לחנות לגו ממש ממול אבל היה תור מטורף בכניסה אז ויתרנו. בגלל שזה היה יום ראשון, חנות דיסני נסגרה מוקדם (18:00) אז דחינו אותה ליום אחרי. התכנון היה לעשות את כל אוקספורד אבל הילדים (והרגליים שלנו) היו גמורים אז ויתרנו. התבאסתי לוותר על המליס אבל הגענו אליה במקרה בהמשך. וגם ככה לא תכננתי את הפריימארק של אוקספורד אלא של ווסטפילד אז לא היה נורא כל כך לוותר על אוקספורד.

היום השני – ארמון בקינגהאם, Rainforest Cafe וחנות דיסני

חג המולד בלונדון עם ילדים - החלפת המשמר
חג המולד בלונדון עם ילדים – החלפת המשמר
רק המחשבה על להיצמד לשערי ארמון בקינגהאם עם שלושה ילדים במשך שעתיים הפחידה אותנו. אז כשבועיים לפני הנסיעה סגרתי סיור של Fun London Tours שנקרא Changing of the Guards. הם למעשה הופכים את חווית החלפת המשמר למשהו יותר קליל, נוח ומבטיח צפייה בפרשים ובשומרים. החוויה לא זולה (63 פאונד לזוג+2) אבל בהחלט שווה כל שקל! בשעה 09:40 נפגשנו עם המדריכה האנרגטית, צעירה ומתוקה בעלת חוש הומור ואנגלית רהוטה, ליד פסל ארוס בפיקדילי. משם יצאנו (קבוצה של כעשרה אנשים) לסיור בדרך לארמון. קיבלנו הסברים וסיפורים נחמדים. עמדנו מול האורווה ללא הפרעה וצפינו בפרשים. צעדנו יחד איתם על לארמון לפי מסלול שהמדריכה לקחה אותנו. כמובן שאפשר לוותר אבל אני ממליצה, במיוחד עם ילדים.
המשכנו לפארק סיינט ג’יימס לחפש סנאים.. היו סנאים אבל הם לא הסכימו לטפס עלינו למרות שהוצאנו להם דברים טעימים. הילדים קצת התבאסו אבל אחרי שגילינו שהציפורים אוכלות במבה ישירות מהראשים שלנו, הם שכחו מהסנאים הלא-ידידותיים. הילדים קצת השתוללו במרחבים הפסטורלים, נהנו מהאגם ומהברווזים… היה מקסים!

 

חג המולד בלונדון עם ילדים - rainforest cafe
חג המולד בלונדון עם ילדים – Rainforest Cafe
המשכנו משם לכיכר טרפלגר, שם הפסל של האריה הקסים את הילדים. המשכנו למסעדה מקסימה אליה הזמנתי מהארץ מקום מראש: Rainforest Cafe – וואו איזה כיף! נכנסים לחנות צעצועים ברוח המקום ומשם יורדים למעין יער טרופי שהוא המסעדה. מים, חיות שמשמיעות קול, אווירה מיוחדת. כל ילד קיבל פלייסמנט שהוא חוברת צביעה ועפרונות צבעוניים. מנות ממש טעימות (שומרים כשרות אז אכלנו רק חלבי). לא זול אבל לא נורא. מומלץ בחום אפילו בלי ילדים! המשכנו, איך לא (חוב של אתמול), לחנות דיסני.

 

חג המולד בלונדון עם ילדים - Disney store
חג המולד בלונדון עם ילדים – Disney store
תקשיבו – וואו אחד גדול. הקטנה חולה אלזה ואנה (והסרט השני יצא שבועיים קודם אז הכל מקושט רק בזה), הילדים חולים על סרטי דיסני. חוויה! שתי קומות מטורפות, לא ידענו מה לבחור קודם. מחירים מאוד נוחים: בכוונה בדקנו כמה עולות בובות של אלזה ואנה לדוגמא בטויס אר אס כדי להשוות לשם. אז אין מה להשוות: בובת אלזה/אנה מזמרת: בארץ – קרוב ל 200 ₪ ושם 17 פאונד (80 ₪)! בהמליס למשל אותה בובה עולה 25 פאונד, לכן מציעה לכם להתחיל בחנות דיסני ואז להמשיך להמליס כי שם יותר יקר. התחפושות מעט יקרות: הקטנה התחננה לתחפושת (תתפלאו לא של אלזה ואנה, אלא של דוק רופאת הצעצועים) שעלתה 26 פאונד (120 ₪), לא נורא (בארץ עולה קרוב ל 200 ₪). הבנים התבאסו קצת כי רוב החנות מותאמת לבנות, אבל גם הם מצאו צעצועים נחמדים.
חזרנו למלון לשים את השקיות ונסענו חזרה לכיוון שוק הכריסמס Winter Wonderland. ירדנו במארבל ארץ’, משם 3 דקות הליכה. תקשיבו… סיוט! חיכינו 50 דקות בקור עם הילדים בתור אינסופי. עושים בדיקת תיקים (לא מאפשרים להכניס בקבוקי מים) וזה לוקח שנים! הגענו בסביבות 18:30, אולי היה צריך להקדים. 50 דקות של עמידה על הרגליים בקור בדחיסות עם מאות (אם לא אלפי) אנשים. כשנכנסים פנימה – כאילו לא היה כלום. לא צפוף ורגוע. קפוא! אל תתפתו לשלם 10 פאונד על הכדורסל או משחק אחר בשביל לזכות בבובות – ככה איבדנו 50 פאונד על כלום חחחחח. כל מתקן עולה כסף – 4 פאונד בממוצע למתקן אחד לאדם. הילדים נהנו משני מתקנים. האווירה נהדרת. נחמד פלוס, לא מעבר. אם הייתי יודעת על קיום התור, בחיים לא היינו הולכים לשם. ההליכה חזור הייתה מבאסת ודי ארוכה (כרבע שעה הליכה עד לטיוב הקרוב) אבל יש שם הרבה שוטרים שעוזרים לכוון. פה תוכלו לקרוא עוד על שווקי הכריסמס בלונדון.

חג המולד בלונדון עם ילדים – היום השלישי – משחק ליגת האלופות וקניות בפאונד (4.5 שקלים)

חג המולד בלונדון עם ילדים - איצטדיון צ׳לסי
חג המולד בלונדון עם ילדים – איצטדיון צ׳לסי
היום הזה תוכנן להיות יותר קליל כי הבנים הלכו למשחק של צ’לסי באותו הערב (צ’לסי נגד ליל – ליגת האלופות). התחלנו את היום בשוק קמדן. נחמד, לא יותר. לא התלהבנו. התחיל לרדת גשם אז החלטנו לוותר על המשך השוק וחתכנו לתחנת האוטובוס הקרובה והילדים זכו לנסיעה באוטובוס קומותיים. סתם עלינו על האוטובוס שהגיע, ללא יעד מסויים, רק לשם החוויה. למזלנו פתאום קלטנו שהוא עוצר ממש ליד המליס אז ירדנו. וואוווו חנות מטורפת! 5 קומות של… צעצועים! כל מה שאתם יכולים לדמיין לעצמכם. בכל קומה יש אנשי צוות שמתפעלים חלק מהצעצועים וממש משגעים את הילדים חחחח. לא זול בכלל. שירותים נקיים וצבעוניים, מאוד חם בחנות.
משם המשכנו בטיוב לאזור שפרדס בוש. מרכז קניות בשם W12 ממש נחמד: חנות פאונדלנד הנהדרת! הכל בפאונד! משחות שיניים שבארץ עולות כ-30 ₪ שם עלו פאונד אחד! כנ”ל מוצרי טואלטיקה, צעצועים וממתקים. חכו עם קניות השוקולדים בדיוטי או בסופרים ולכו לפאונדלנד – שוקולדים משובחים בפאונד אחד! צעצועי “לשבור את הקרח” – פאונד אחד. ציוד לבית הספר- פאונד אחד. באותו מרכז הקניות נתקלנו בחנות האדירה CeX. מוכרים בה משחקי וידאו/אקסבוקס/סרטים יד שניה במחירים מצחיקים! קנינו למשל משחק אקסבוקס ב-1.5 פאונד! הוצאנו כשלושים פאונד על 10 משחקים! שווה בטירוף! ממול למרכז – קניון ווסטפילד העצום. 3 קומות של מותגים ומסעדות ו…פרימארק! סניף ללא מוצרי בית (רק בגדים) אך לא המוני ומאוד נוח. מחירי פרימארק: מעיל לקטנה שלי של מיני מאוס ב-17 פאונד! סוודרים לנשים ב-4 פאונד! פיג’מות מבוגרים/ילדים ב-7 פאונד! יש מציאות, שווה ללכת לסניף הזה. חוץ מקניות בפרימארק לא הסתובבנו בקניון אז לא יכולה לחוות דעה על שאר החנויות.

משחק צ׳לסי בליגת האלופות

משם הבנים חתכו לסטנפורד ברידג’ למשחק של צ’לסי נגד ליל (ליגת האלופות) ואני והקטנה חזרנו למלון. קצת על הכרטיסים למשחק: הזמנתי ממישהו ששמו הועלה בקבוצה. מדובר על ספסר שרכש כרטיסים מבעלי מנויים ואז מכר לנו. רק אחרי המשחק הבנתי שזה די מסוכן העניין הזה של הספסרות (קיבלנו הוראות מהמוכר מה לא לעשות ומתי להגיע). מזל שאצלנו עבר בשלום. מחיר בשמיים – הכרטיס עלה לו 35 פאונד (160 ₪) ולי מכר ב-80 פאונד (370 ₪), כאמור שלושה כרטיסים מעל 1000 ש”ח. הוצאה מטורפת אבל חוויה לכל החיים. הבנים נהנו מאוד! קנו צעיף מיוחד של צ’לסי שממש הודפס לכבוד המשחק הספציפי הזה שעלה 10 פאונד ושתיה שעלתה כחמש פאונד (גם לא נורא). הם יצאו בדקה ה-80 כדי לא להיקלע להמון, אבל הטיוב שם די מבלבל ולקח להם שעה וחצי להגיע חזרה למלון. אם לא היו מתבלבלים – תוך חצי שעה היו מגיעים. סיכום: חוויה מדהימה וסופר יקרה.

חג המולד בלונדון עם ילדים – היום הרביעי – שייט וגשר לונדון

חג המולד בלונדון עם ילדים - גשר לונדון
חג המולד בלונדון עם ילדים – גשר לונדון
התחלנו קצת מאוחר את היום עם שייט מ-ווסטמינסטר למצודת לונדון. ויתרנו על הביג בן וארמון ווסטמינסטר אליו גם ככה לא תכננו להיכנס אלא רק לצלם. כשמגיעים למזח יש הרבה דוכנים של חברות שעושות שייט, לקחנו את זו שהשייט היה קרוב מבחינת השעה. עלה לנו כ-11 פאונד למבוגר, 7 פאונד לילד, חינם מתחת לגיל 5. שייט מקסים של כחצי שעה למצודת לונדון עם הסברים וסיפורים של איש צוות. במהלך השייט עברנו מתחת לגשרים וכמובן שראינו את הלונדון איי מקרוב. ירדנו במצודה, אבל לא נכנסו כי זה לא עניין את הילדים.
עצרנו בסטארבקס: יש להם מנות צמחוניות ממש טעימות ודי זולות. המשכנו לגשר לונדון, שעלה כ-10 פאונד למבוגר, 7 פאונד לילד כולל כניסה לחדר המכונות. מתחת לגיל 5 ללא תשלום. עלינו במעלית לכיוון רצפת הזכוכית – חוויה! הילדים נדהמו וכמובן שצילמנו תמונות מגניבות. משם יוצאים למבנה אחר לכיוון חדר המכונות, בסופו יש שולחנות יצירה לילדים. היה ממש נחמד.
משם הליכה רגלית לכיוון שוק בורו. בדרך עברנו דרך יריד דוכנים ממש נחמד עם קינוחים משגעים ב-4.5 פאונד לאחד ובירה ממש זולה – 2.80 פאונד לחצי ליטר. הגענו לשוק בורו בסביבות 16:30 והכל כבר היה חשוך. חיפשנו את הדוכן של הטוסט המפורסם Kappacasein Dairy שם הזמנו toasted cheese sandwich שזה בעצם טוסט עם המוןןןן גבינה (הילדים עפו על זה) ו-Raclette, שהם תפוחי אדמה חתוכים עם הקרמה של גבינה. ללקק את האצבעות! זה לא היה זול – עלה 7 פאונד לכל מנה. משם לקחנו אוטובוס ישיר חזרה למלון – סיום מושלם לטיול מושלם!

היום החמישי – טיסה חזרה לארץ

ב-04:00 חיכה לנו השאטל של מיכאל ונסיעה של כחצי שעה עד ללוטון. בדיקה ביטחונית ברמה גבוהה – הורדת נעליים, עמידה במכונה שסורקת את כל הגוף, אפילו את הילדים. הם זורקים כל מה שמזכיר נוזל! היה לנו כדור מים כזה של אלזה ואנה אבל בגלל שלא הייתה רשומה הכמות (למרות שהיה טיקט של פרימארק) לא הסכימו שניקח את זה. הצ’ק אין עצמאי – יש מכונה ששוקלת את המזוודה. הייתה לנו חריגה במשקל והבחורה חייבה אותנו להוריד קצת קילוגרמים. אלא ששלושת הטרולים היו מפוצצים שאפילו מקום לסיכה לא נשאר בהם (הודות לחנות דיסני והמליס). ניסינו להעביר כל מיני דברים לשקיות שגם אותן לא הרשו להעלות. פתאום היא קלטה את תיקי הגב של הילדים (תיקי גן קטנים) ואמרה שאין אפשרות לעלות איתם אלא בתשלום. הודות לשתי בנות מקסימות שהסכימו לעזור לנו עם הדברים ולהכניסם למזוודה שלהן, צלחנו את העניין אחרי לחץ והרגשה ממש לא נעימה. אין בדיקת דרכונים (כלומר חותמת!). יש משהו קליל ממש ליד הגייט אבל לא מעבר. גם שם צלחנו את המעבר עם שלושה טרולים ותיקי גב וללא הכנסת הטרולים למתקן (בפוקס, היו כאלו שהוכרחו לבדוק).
מסקנה: בבקשה שימו לב ואל תתחכמו איתם. אם בארץ לא הייתה בדיקה – בלונדון תהיה! כדאי להוסיף עוד 200 שח על מזוודה נוספת ונוחה מאשר 50 יורו בשדה ולהימנע מעוגמת נפש ולחצים מיותרים. בגלל שהתחיל מזג אוויר סוער בארץ, הטייס שקל נחיתה בפאפוס, אבל בסוף נחתנו בשעה טובה בנתב”ג באיחור קליל של כ-40 דקות.

לסיכום

לסיכום (תודה למי שהגיע עד פה): לונדון מדהימה!!! אוירה מחשמלת, אוכל טעים, אנשים מנומסים ואדיבים, המון מה לעשות עם ילדים. אל תתנו למזג האוויר להשבית אתכם- תתלבשו טוב והכל יהיה בסדר! לא ראינו הכל, בטוח נחזור שוב! פה תוכלו לקרוא עוד על כריסמס בלונדון עם ילדים ולקרוא על אטרקציות בלונדון למשפחות עם ילדים.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים