הארי פוטר בלונדון למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

מתים (כמוני) על הארי פוטר? או שהילדים שלכם 😜 מתים על הארי פוטר? אם אתם מגיעים ללונדון – או לפארקים השונים של יוניברסל – תוכלו להנות קצת מהעולם של הארי פוטר. איזה סיורים יש? מה האפשרויות השונות? כל המידע פה הופיע לראשונה במספר שרשורים בקהילת מטיילים בחו״ל עם ילדים. פה תוכלו לקרוא על עוד אטרקציות בלונדון למשפחות ומלונות מומלצים למשפחות בלונדון, ופה יש את כל המידע שלנו לגבי לונדון, כולל מידע על התחבורה הציבורית ושווקי הכריסמס. 

סיורי הארי פוטר בלונדון

רציף 934 בתחנת הרכבת קינגס קרוס (Kings Cross) – חינם!

לונדון עם ילדים - רציף 3/4 9 בקינגס קרוס
לונדון עם ילדים – רציף 3/4 9 בקינגס קרוס

צריכים להגיע להוגוורטס? אל תשכחו להגיע בזמן לרציף 934 בתחנת הרכבת קינגס קרוס (Kings Cross). אם תגיעו לתחנת הטיוב, האמיתית לחלוטין, עלו למעלה במדרגות הנעות כדי להצטלם ברציף המיוחד שדרכו הגיעו כולם לרכבת המיוחדת להוגוורטס. תופתעו לשמוע שהרציף נמצא בין רציפים 9 ו-10. אני אישית הגעתי לכנס ולא בעונה אז היה תור קצר מאוד, אני מניחה שבעונה התור ארוך יותר. יש עובדים בתחנה שמצלמים אותך ואפילו מישהו שמחזיק לך את הצעיף ועוזב אותו בזמן כדי שיראה שהוא מתעופף ברוח. אפרופו צעיף, אני אומנם גריפינדור, אבל יש את כל ארבעת הצעיפים לבחירה, כך שתוכלו להתעטף בצעיף של הבית שלכם. ליד הרציף, יש חנות של מוצרי הארי פוטר. אישית, התרגשתי כמו ילדה. מוגלגים לא יבינו זאת.

אולפני Warner Bros בלונדון

על תקן חובה למעריצים מושבעים, הסטים המלאים של הארי פוטר נמצאים באולפני וורנר וחובה להרשם לסיור מראש. כמה מראש? בערך בדקה שאתם מזמינים את הטיסה ללונדון. לאולפנים אנשים מגיעים עם אביזרים, כובעים, בגדי הארי פוטר וכ״ו אז שווה להתכונן מראש. יש שתי אפשרויות הגעה לאולפנים:

  • הסעה מרוכזת (עולה בערך כפול מהכרטיס הרגיל) – מגיעים לנקודת המפגש, עולים על אוטובוס ממותג שמקרין סרטים במהלך הנסיעה. זמן הביקור באולפנים מוגבל.
  • עצמאית – עולים על הרכבת העילית בתחנת Euston, עד לצומת ווטרפורד, שם יש שאטלים. כך אפשר גם להיות כמה זמן שרוצים באולפנים.
לפני הביקור באולפנים, לכו לבקר בפרימרק טוטנהאם קורט רוד (Tottenham Court Road). יש שם אגף שלם של מוצרי הארי פוטר בקומת הקרקע. חולצות, מצעים, פיגמות, אביזרים וכ״ו, שווה את הנסיעה כי אפשר לקנות שם דברים בכלום כסף, בטח שבהשוואה לחנויות הרגילות. אחר כך אפשר לעשות השלמות בחנויות היקרות של האולפנים וכ״ו על דברים שלא מצאתם.
פה תוכלו לרכוש חבילה לארבעה בהנחה יפה מאוד וזה אפילו כולל הסעה. פה יש כרטיסים בודדים כולל הסעות מלונדון.

סיורים רגליים של הארי פוטר בלונדון

כשאני ביקרתי בלונדון, עשיתי סיור מקסים ממש שעבר בכמה מהמקומות שיש בסרט. אני לא זוכרת מה זה היה אז לא יכולה להמליץ, אבל יש המון מהם. יתכן ויש גם סיורים בעברית, שווה לשאול אצלנו בקבוצה. הסיורים האלו לרוב שעה וחצי-שעתיים אז פחות מומלצים לילדים קטנים שכבר בלי עגלה אבל מתעייפים בקלות. אנחנו עשינו סיור חינם שבסופו נותנים טיפ למדריך. זה אחד הסיורים המומלצים (יכול להיות שאותו עשיתי).

המחזה – הילד המקולל

המחזה בשני חלקים. אפשר לראות את שני החלקים באותו היום, או אפשר לפצל. כרטיסים תוכלו לרכוש באתר הרשמי.

תערוכת House of Minalima

תערוכת אומנת הארי פוטר. נמצא בסוהו ושווה את חצי השעה-שעה של בילוי. פתוח כל יום מ-11:00-18:00. בתערוכה יש המון אומנות מעולמו של הארי פוטר וניתן לרכוש הדפסים לבית.

חנות הממתקים Hardy’s Sweet Shop


אם חשקה נפשיכם בממתקנים מתוך הסדרה, בהרדי׳ס יש את כל הממתקים של הארי פוטר: צפרדעי שוקולד, ברטיס בוטס, וכ״ו. אחת חנויות נמצאת לא רחוק מקובנט גארדן, ויש עוד סניפים בלונדון ובכלל ברחבי בריטניה אותם תוכלו לראות באתר הרשמי. בחנות יש המוני ממתקנים מהממים שלא קשורים בכלל להארי פוטר, כמובן. אל תגידו שלא הזהרנו מראש.

משחק הליכה בהשראת הארי פוטר

בעלות נמוכה, תוכלו לשחק משחק (באנגלית) שעובר בכל מיני מקומות שמופיעים בספרי וסרטי הארי פוטר. במשחק אתם מגלמים מכשף שמנסה להציל את העולם. סופר חביב.

The Forbidden Planet

חנות קומיקס, ציוד ואביזרים ענקית, גם ממש במרכז לונדון. יש שם לא מעט הארי פוטר (ומלחמת הכוכבים, הגיבורים של מארוול וכ״ו). אם הילדים שלכם בוגרים מספיק, תוודאו שישי לכם חיבור לאינטרנט ותנו להם להסתובב חופשי. בכללי, זה מתאים יותר לילדים גדולים. תוכלו לקרוא עוד על המקום באתר הרשמי.

בית הקפה The Wizard Exploratorium

בית קפה חמוד בטירוף המציע afternoon tea בסגנון הארי פוטר, סדנאות הכנת שרביט, סדנת הכנת שיקויים ועוד. המקום נמצא במרכז העיר בסוהו וצריך לרכוש כרטיסים מראש, מה שאפשר לעשות באתר שלהם. שימו לב שזה לא פתוח כל יום אז כדאי לבדוק מראש מתי תרצו להגיע כדי לוודא שלא תפספסו.

חנות הלגו בלייסטר סקוואר

הרבה לגו הארי פוטר. לא זול. נמצא מול החנות של אמ אנד, שגם שווה ביקור.

חנות הצעוצועים Hamleys

מעבר לעובדה שהחנות היא חוויה בפני עצמה, יש בה לא מעט צעצועים ומוצרים של הארי פוטר. מזהירה מראש – זאת לא חנות זולה, אבל היא כיפית בטירוף.

טיול יום לאוקספורד

אם יש לכם יום פנוי, מומלץ להרחיק עד לאוקספורד. במרחק של שעה ברכבת תוכלו למצוא מלא לוקיישנים של צילומים או מקומות ששוחזרו אחר כך באולפנים. אפשר להשתמש באתרים כמו זה כדי לתכנן מסלול. הכל נגיש בהליכה מהרכבת.

House of Spells & The Nobel Collection

שתי חנויות ותערוכות נוספות דומות למינה לימה.

 

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים