מלון מומלץ למשפחות בקראבי – Holiday Inn Resort Krabi Ao Nang Beach

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

לקראבי לא התכוונו להגיע בטיול הזה. למעשה, למרות שהיינו 4 פעמים בתאילנד, לקראבי מעולם לא הגענו. אבל יצא שהטיסות לקראבי מקו סמוי היו כל כך זולות, ממש רבע מהמחיר של טיסה לבנגקוק, שהחלטנו לעשות עצירה בדרך חזרה – ואיזה כיף שעשינו את זה! גילינו מקום מקסים, כיפי ורגוע, ולמרות שירד גשם נונסטופ במשך 4 הימים שהיינו, הספקנו קצת להנות מהעיר – אבל במיוחד להנות מהמלון כי ירד גשם כל התקופה שהיינו, ואיזה מזל שהיינו במלון ולא בוילה עם בריכה כמו שתכננו במקור! הילדים שלי היו מתחרפנים לו היינו כל הזמן הזה בוילה. אם אתם מחפשים מלון מומלץ למשפחות בקראבי – Holiday Inn Resort Krabi Ao Nang Beach הוא המלון עבורכם.

 

גם את המלון הזה, כמו המלונות בקאו לאק ובפוקט, הזמנו דרך תאי טורס, סוכנות ישראלית שמבוססת בבנגקוק, כי היו להם את המחירים הכי טובים שמצאנו והם נותנים שירות בעברית (מה שלא מעריכים מספיק עד שמטלפנים למלון או אטרקציה ומנסים לדבר איתם באנגלית). גם הפעם, קיבלנו השראה ממועדון ידידי תאילנד בישראל.

קצת על מלון Holiday Inn Resort Krabi Ao Nang Beach

הבריכות מהמרפסת שלנו

המלון ממוקם בעיניי באזור מושלם! קרוב לחוף (לא על החוף), מרחק הליכה ממסלול הקופים, וליד מיליון מסעדות, בתי קפה, מכוני מסאז׳, עמדות תיירות, חנויות נוחות, ועוד. טכנית, גם אפשר ללכת ברגל לשוק הלילה, אבל אנחנו העדפנו לקחת טוקטוק.

פינוקים בחדר

המלון עצמו מחולק ל-6 מבנים שונים כשבכל מבנה יש מספר קומות וסוגי חדרים. יש שתי בריכות בין כל הבניינים כשאחת היא בריכת פעוטות. בהולידיי אין יש המון מחשבה על ילדים ופעוטות ומשפחות בכלל (מה שראינו גם כשהיינו מלון שלהם בהואה הין), החל מקישוט החדר והפינוקים בחדר, ועד מועדון הילדים ו״ילדים אוכלים חינם״ במסעדות המלון (עוד מידע בהמשך, כמובן).

הבריכות

משחקים בבריכה

כפי שציינתי, יש שתי בריכות במלון, אחת היא בריכת ילדים והשנייה בריכה רגילה. המלון נמצא במיקום יפהפיה עם הרים מסביב, ולמרות הגשם שירד כמעט ללא הפסקה – לא יכולנו להפסיק להתפעל מהיופי של המקום. ליד הבריכה יש בר מסעדה שניתן להזמין בה את כל האוכל של המסעדה הראשית של המלון וגם שם יש את הטבת הילדים אוכלים חינם.

הילדים שלי בגדול בילו 3 ימים ברצף בבריכה ומכיוון שזאת תאילנד – רוב הזמן אנשים המשיכו להיות במים כשירד גשם, גם כי עדיין חם וגם כי אין רעמים וברקים. בהתחלה היה לילדים שלי קצת מצחיק להשאר במים בגשם ואז הם ממש נהנו מהחוויה.

מועדון הילדים ופעילויות לילדים

מועדון הילדים – יש גם בריכת כדורים מצד ימין שלא רואים בתמונה

במלון יש מועדון ילדים חמוד עם המון משחקים, פלייסטיישן, בריכת כדורים, ופעילויות שונות, כמו לק, לימוד תאילנדית, עיצוב פרחים, ריקוד תאילנדי, ציור על מניפות ומטריות, הפעלות בבריכה ועוד. ניתן להשאר ילדים מגיל 4 לבד אבל אפשר להיות בתוך המועדון עם ילדים קטנים יותר.

מערכת הפעילויות לילדים

מכיוון שיש פלייסטיישן, גם לילדים קצת יותר גדולים יש מה לעשות שם ושלי בילו שם לא מעט שעות (בני 11 ו-9). אין הגבלת זמן להשאיר את הילדים והצוות היה מאוד נחמד ואדיב.

פעילויות למבוגרים במלון

מערכת הפעילויות למבוגרים

במלון יש גם פעילויות למבוגרים כגון יוגה, מתיחות וספורט מים. ניתן לקבל בקבלה את המערכת והיא גם מופיעה במעליות ובטלויזיה בחדר. מכיוון שהפעילויות במועדון הילדים מתקיימות כל היום, כלומר אין שעות קבועות, אני ממליצה לסנכרן את הילדים במועדון בפעילות כדי שתוכלי ללכת לפעילויות למבוגרים ולזכות בקצת זמן לבד ופעילות שכיפית גם לכם. קחו בחשבון שזאת המערכת שהיתה כשאנחנו ביקרנו והיא בטח משתנה מעת לעת.

סוגי הלינה במלון

החדרים המתחברים שלנו

ישנם במלון מספר סוגים שונים של לינה שמתאימה למשפחות, כולל סוויטות וחדרי משפחה לעד 4 אנשים וחדרים מתחברים (כולל החדר ל-4!). אנחנו לקחנו שני חדרים מתחברים כשבאחת יש מיטת קינג ענקית וספה שבטח יכולה לאכלס ילד בקלות, ובחדר השני יש שתי מיטות רגילות פלוס מיטה מתקפלת. החדרים ממש גדולים ויש מרפסת רחבה. שלנו פנתה לבריכה והיה ממש כיף לשבת במרפסת ולראות את ההרים והים! אני חייבת לציין לטובה שהמרפסת נשארה יבשה לחלוטין כשירד גשם (!) שזה ממש לא מובן מאליו! המרפסות בנויות בצורה מצויינת ויכולנו להשאיר דברים להתייבש במרפסת גם כשירד גשם. חדר האמבטיה גם הוא גדול ומפנק וזאת היתה אחת המקלחות האהובות עלי בטיול 🙂

חדר המשפחה

כאמור, יש גם חדר משפחה עם מיטה זוגית ומיטת קומותיים לילדים, והיא גם מגיעה עם דלת מתחברת לעוד חדר כך שהיא מתאימה גם למשפחות גדולות יותר משלנו (אנחנו חמישה). בכל החדרים בהם שוהים ילדים, סידרו את החדרים עם אוהל חמוד ומלא בובות וכמה משחקים, ולמרות שהילדים שלי גדולים, הם ממש עפו על זה! אני בטוחה שזאת חוויה ממש מהממת לילדים קטנים יותר. כמו כן, יש להם סבונים מיוחדים לילדים קטנים בחדרי האמבטיה. אני חייבת לציין לטובה גם את המיטות, זאת היתה אחת המיטות הנוחות ביותר בטיול וגם הילדים ממש נהנו מהחדר.

ילדים ישנים ואוכלים חינם!!!

ילדים אוכלים חינם

אחד הפיצ׳רים הכי שווים במלון (ולהבנתי ברשת עצמה, מכיוון שהיינו בעוד מלון שלהם וגם שם היה את זה) הוא שילדים ישנים חינם בחדר של ההורים – וגם אוכלים חינם! יש תפריט מיוחד לילדים עם המון אפשרויות, תאילנדיות ומערביות, וכשהילדים מזמינים מהתפריט הזה – הארוחה שלהם חינם בהזמנה של ארוחה רגילה של הורים. ניתן לקבל עד 4 ארוחות ילדים בחינם בכל ארוחה, מה שחסך לנו הרבה כסף.

חלק מארוחות הילדים

האמת היא שהמחירים במלון היו ממש טובים, בקושי שונים ממסעדות בחוץ, רק שפה קיבלנו את הארוחות שלהם בחינם, אז יצא לנו זול יותר מאשר מסעדות בסביבה. האוכל גם היה מאוד טעים כך שזה לא רק היה עניין של מחיר, למרות שהנוחות כן היתה חלק מזה.

אפשרויות האוכל במלון

ארוחת הבוקר המצוינת

כפי שציינתי, יש מסעדה ממש מעולה במלון ואכלנו בה את רוב ארוחות צהריים והערב שלנו כשהיינו בקראבי. יש תפריט עצום של מנות תאילנדיות ומערביות, סלטים ומרקים וכריכים, בשרים, המבורגרים, פיצות, פסטות ועוד. גם אם לא מזמינים מתפריט הילדים, המחירים טובים והמנות מצוינות.

בופה ארוחת הבוקר ממש ממש מעולה! יש מבחר גדול מאוד של אוכל, וכמובן שניתן להזמין חביתות. המאפינס שלהם מדהימים במיוחד, היה מאוד קשה לאכול בריא שם. יש פינה מיוחדת לאוכל לילדים עם אוכל שבחלקו מותאם למקומיים (באסיה אוכלים בשר ואורז גם לארוחת הבוקר) אבל בפינת הילדים יש את השוס של החיים – קיר דונאטס! כן כן, קראתם נכון, נכנסים למסעדה והדבר הראשון שרואים הוא מתקן גדול עם עשרות דונאטס שאפשר פשוט לקטוף מהקיר. מיותר לציין את הצלילים שיצאו מהפה שלה ילדים שלי בפעם הראשונה שראינו את זה. 🙂

בסביבת המלון

סטארבקס

כפי שציינתי, המלון נמצא במקום מעולה ממש! מול המלון יש חנות נוחות, ובצד של המלון יש המון מסעדות מגוונות וגם מסעדות פסט פוד, כמו מקדונלדס, בורגר קינג, וסאבוויי, ויש אפילו סטארבקס ממש דקות הליכה מהמלון.

מסאז׳ מצוין ליד המלון

עשינו גם מסאז מעולה שנמצא קרוב מאוד למלון (יש הרבה מקומות, אנחנו די בחרנו לפי מה שנראה לנו הכי יפה ומקצועי). מעבר לכך, יש מקום לעשות כביסה ב-40 באט לקילו (שווה ממש), והרבה תחנות בהן ניתן להזמין טיולי יום לאיים והסעות לשדה. יש ברחוב המון חנויות חמודות, כולל חנות של הכל ב-100 באט (10 ש״ח), והמלון נמצא במרחק כמה דקות הליכה מהים והטיילת. חוף ריילי המפורסם נמצא גם הוא במרחק של כמה דקות נסיעה מהמלון.

מסלול הקופים

במרחק של רבע שעה הליכה, או כמה דקות בטוקטוק בעלות של 100 באט, יש את מסלול הקופים, מסלול הליכה לא קשה (אבל לא נגיש כי הוא ברובו מדרגות) של בערך רבע שעה שבסופו מגיעים לחוף מקסים. בהליכה עצמה נתקלים בהמון קופים בדרך שחיים שם בטבע. חשוב מאוד: הקופים, מסתבר, ישנים עד סביבות 17 בצהריים, מה שגילינו בדרך הקשה כשהלכנו בבוקר ולא ראינו אפילו קוף אחד. חזרנו אחר הצהריים ובאמת היו מלא. גם חשוב: הקופים מאוד חמודים אבל הם לגמרי תופסים את האוכל שלכם ואנחנו ראינו אחד אשכרה פותח את התיק של מישהי ולוקח לה משם ציוד! כך שחשוב שתשמרו על הציוד שלכם קרוב אליכם ואל תסתובבו עם אוכל בחוץ.

שוק הלילה

עוד בקרבת המלון הוא שוק הלילה במרחק של בערך 20 דקות הליכה. אנחנו לקחנו טוקטוק כי כבר היינו עייפים. שוק הלילה מחולק לשניים, כשבחלק הרחוק יותר יש יותר אוכל ובחלק הקרוב יותר יש יותר שופינג. אנחנו לקחנו טוקטוק (ב-200 באט, לא הצלחנו להשיג בפחות) לחלק המרוחק יותר והלכנו ברגל רבע שעה לחלק הקרוב יותר ומשם לקחנו טוקטוק חזרה ב-100 באט. השוק מאוד מאוד חמוד ויש הרבה אפשרויות לאוכל. בשוק המרוחק יותר יש גם הופעות חיות, ויש מתנפחים וכמה משחקים של קרנבל. יש גם כמה חנויות. בשוק הקרוב יותר יש מעט אוכל אבל הרבה יותר שופינג.

אטרקציות בקראבי למשפחות עם ילדים

אנחנו לא הכרנו את קראבי לפני הטיול הזה, והוא יעד שפחות עולה בקבוצה – וחבל. זה אחד המקומות היחידים שעזבנו ממש עם הרגשה של פספוס כי היינו רק 4 ימים וזה פשוט לא הספיק לנו. מה שכן, קראבי הוא יותר יעד של מלונות מפנקים וטבע, ופחות יעד של אטרקציות כמו פוקט, למשל. הנה דברים שאפשר לעשות כשנמצאים בקראבי:

  • שייט ל-4 האיים – שימו לב שחלק כוללים את ריילי וחלק לא – מומלץ מאוד לקחת סיור שכולל את ריילי, כמו הלינק ששמתי פה
  • שוק הלילה
  • מסלול הקופים
  • חוף ריילי
  • מסלול קארטינג Sai Thai Village – הנהיגה לבד רק מגיל 12, מתחת לגיל זה צריך להיות עם הורה
  • ראפטינג
  • האקווריום החיצוני ו-Ao Nam Mao, שהוא אקווריום שמשמר זנים שונים שבסכנת הכחדה – זה בבעלות של ממשלת תאילנד
  • אומגות ועוד אפשרות פה
  • טיול יום לקו פי פי
  • ביקור באי ג׳יימס בונד

לסיכום, לצערי ירד הרבה גשם בתקופה שהיינו בקראבי ולא הספקנו לחקור מספיק את הסביבה, אבל גילינו מקום מקסים ומלא בחיים שאנחנו בהחלט נחזור אליו. המזל הכי גדול שלנו הוא שהגענו למלון עם הרבה פעילויות לילדים כך שגם כשירד גשם, לילדים היה מה לעשות (ולנו ההורים היתה אפשרות גם לעבוד).

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים