מלון מומלץ בהואה הין למשפחות עם ילדים – Holiday Inn Resort Vana Nava

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

אנחנו מאוד אוהבים את הואה הין Hua Hin, עיירת חוף בערך 3 שעות דרומית לבנגקוק. אנחנו הגענו להואה הין ברכב ששכרנו בשדה התעופה בבקגקוק, למרות שאפשר גם להגיע בהסעה. עבורנו, זה היה הדבר הכי נוח ויכולנו לעצור בדרך לארוחת צהריים והתרעננויות. התנדבנו בתור זוג (לא צעיר) בלי ילדים במקום שמציל חיות בר והיינו יוצאים בערב להואה הין, וכך הכרנו מקום ממש מקסים ופחות עמוס. את קהילת מטיילים בחו״ל עם ילדים פתחנו ב-2017 בעקבות הטיול שלנו לתאילנד עם הילדים ואת הטיול תכננו סביב הואה הין כדי להגיע עם הילדים. לכן כשהחלטנו להגיע שוב לתאילנד, היה לנו ברור שהואה הין ברשימה שלנו, והפעם היינו בחרנו מלון מומלץ בהואה הין למשפחות עם ילדים – Holiday Inn Resort Vana Nava. גם את המלון הזה הזמנו דרך תאי טורס, סוכנות ישראלית שמבוססת בבנגקוק שדרכם הזמנו גם את המלונות שלנו בקראבי, פוקט וקאו לאק. אפשר גם להזמין דרכם אטקרציות והעברות (הזמנו גם כמה כאלה).

קצת על מלון Holiday Inn Resort Vana Nava

Holiday Inn Resort Vana Nava – בריכת האינפיניטי

בקצרה: גן עדן למשפחות. יש פשוט את כל מה שצריך לבילוי משפחתי לכל הגילאים. המלון ממוקם במקום יחסית מרכזי בהואה הין ונמצא כמה דקות נסיעה משווקי הלילה. במלון יש מספר מסעדות וכמובן שאפשר להזמין גם אוכל לחדר, מה שבאמת עשינו אחד הימים כי התעייפנו כל כך בפארק המים שלא יכולנו אפילו לרדת למטה. מה שמביא אותי לנקודה הבאה: המלון צמוד לפארק מים שהגישה אליו חופשית במשך כל התקופה שתהיו במלון. עוד על כך בהמשך. במלון יש גם ספא וחדר כושר גדול שבעלי מאוד נהנה ממנו.

Holiday Inn Resort Vana Nava – חלק מחדר הכושר הפונה לים

למלון יש מערכת הסעות חינמית שנכנסת לתוך העיר כמה פעמים ביום. בצ׳ק אין מקבלים מספר חוברות ודפים עם מידע ואחד מהם כולל את המידע לגבי השאטלים לתוך העיר. כמובן שניתן גם להזמין מונית באפליקציית בולט (שזה מה שעשינו כשנסענו לשוק הלילה מכיוון שלא רצינו להסתבך עם חנייה). בחזור לקחנו טוקטוק, אבל בדיעבד היה זול יותר להזמין בולט.

פארק המים

מלון מומלץ בהואה הין למשפחות עם ילדים – Holiday Inn Resort Vana Nava – פארק המים Vana Nava מהמלון

נתחיל בגולת הכותרת: פארק המים Vana Nava. צמוד למלון תמצאו את פארק המים שפתוח גם לקהל הרחב שרוצא להגיע ליום. הכניסה לפארק המים כלולה במחיר החדר והיא כוללת גם את יום ההגעה ויום העזיבה. בצ׳ק אין למלון מקבלים צמידים שהם גם המפתח לחדר וגם הכניסה לפארק. בנוסף, אורחי המלון מקבלים לוקרים בחינם והצמיד פותח וסוגר את הלוקר. מעבר לכך, ניתן לרכוש אוכל ושתייה עם הצמיד ולשלם במלון בסוף הביקור.

פארק המים Vana Nava

פארק המים מבחינת שטח מרגיש קטן, אבל מבחינת היצע יש בו המון. מכיוון שזאת עיר פחות מתוירת, פארק המים היה כמעט ריק ולא יצא לנו כמעט בכלל לעמוד בתורים למתקנים. כשכן, זה היה ממש מספר דקות.

פארק המים Vana Nava

בפארק יש המון מגלשות מגובה 1.20 ומעלה ורק אחת שמגיל 12 ו-1.37. מעבר לכך, יש אזור לילדים עם סביבות 8 או 10 מגלשות, ועוד אזור לקטנטנים.

פארק המים Vana Nava

הילדים שלי, בני 11.5 ו-9, מאוד נהנו גם באזור של הילדים, למרות שהם יכלו לעלות על כל המתקנים חוץ מזה שמגיל 12 (שעשיתי בעצמי ואני לא מוצאת הצדקה להגבלה, אבל שיהיה). יש גם בריכת גלים גדולה מאוד ו-lazy river ממש כיפי שהולך לאורך הפארק, ומחוץ למגלשות יש מתקן לנעליים כך שלא צריך ללכת יחפים ברחבי הפארק.

פארק המים Vana Nava – אזור הקטנטנים

חוץ מלוקר, אורחי המלון מקבלים גם מגבות ללא עלות שמחזירים כשיוצאים מהפארק. מכיוון שיש יחסית מעט אזורים עם שמשיות, חשוב מאוד להגיע על הבוקר, ממש בפתיחה (שהיתה ב-11 כשאנחנו היינו במלון, יתכן וזה משתנה בעונה החזקה כי אנחנו היינו בקיץ). בנוסף, אפשר לרכוש בעלות של 650 באט בערך ביתן פרטי מקורה לכל היום.

פארק המים Vana Nava – הבופה

בפארק יש מספר עמדות עם אוכל ומסעדות וביום הראשון אכלנו פיצות (שהיו מצוינות) ועוף, אבל ביום השני לקחנו את הבופה שממש ממש שווה! הבופה עולה 380 באט לכל היום וזה כולל שתייה חופשית כל היום – בדיעבד, זאת היתה החלטה טובה יותר מאשר היום הקודם כי זה יוצא יותר משתלם כלכלית. יש מחיר מוזל יותר לילדים (270 באט) כשהמחיר נקבע לפני הגובה של הילדים. הבופה כולל שתייה קלה, סלטים, פירות, מנות בשריות, פסטות, אורז, ועוד המון מנות. כשהגענו לבופה, המליצו לי לבדוק את האוכל לפני שאני משלמת כדי לוודא שהילדים שלי יאכלו את זה, מה שאני ממש ממש הערכתי. חשוב לדעת שהמקום כמובן לא כשר אבל ביום שאנחנו אכלנו שם לא היה חזיר אבל אני לא יכולה להגיד בוודאות שלא יהיה בפעם האחרת.

אנחנו נהננו בטירוף בפארק המים וזה שדרג לנו מאוד את החוויה. חשוב לי לציין שממש ממש חשוב להמרח כל שעה כי השמש התאילנדית קשה ולא מרגישים את זה בכלל. נשרפנו אמנם פחות מאשר בפוקט (שם עוד לא קלטנו את השמש) אבל למרות שנמרחנו 4 פעמים ביום – עדיין נשרפנו, אז תוודאו שיש לכם קרם חזק ואתם משתמשים בו.

הבריכות במלון

Holiday Inn Resort Vana Nava – בריכת האינפיניטי

פארק המים מהמם, אבל בריכת האינפיניטי של המלון פשוט עוצרת נשימה, ולא רק כי נראה שהילדים שוחים לתוך העיר :-). הבריכה היא לאורך צד שלם של המלון ובחלקה היא גם ג׳קוזי, ויש גם בריכת ילדים קטנים ובה מגלשה. מהבריכה ניתן לראות את רוב הואה הין וזה פשוט מהמם!

אזור הילדים

באמת שהבעיה היחידה שהיתה לנו במלון היא שהיינו רק 3 לילות והרגשנו שלא מיצינו מספיק את מה שהיה למלון להציע וזה כולל את הבריכה שלא בילינו בה מספיק כי היינו המון בפארק המים.

מועדון הילדים

Holiday Inn Resort Vana Nava – מועדון הילדים

מועדון הילדים במלון הוא הגדול ביותר שראינו מכל המלונות בהם ביקרנו מאז שיש לנו ילדים – וראינו המון. שליש ממנו הוא בעצם ג׳ימבורי שלמרות שהוא טכנית לא לגמרי תואם גיל של הילדים שלי, הם מאוד נהנו לפרוק בו אנרגיות עם כמה מגלשות ובריכת כדורים.

שאר המועדון הרחב כולל המון משחקים, יצירה, צעצועים, פעילוית והפעלות, וגם כמה מכשירי פלייסטיישן עם מלא משחקים. למרות שכשאנחנו בחופשה אנחנו לרוב מעדיפים שהילדים לא יהיו במסך, מבחינתנו אין בעיה אחרי שהם היו יום שלם בפארק המים (ולא אשקר: נחמד לנו שיש לנו קצת שקט לבד בחדר בזמן שהם משחקים). למועדון צריך להרשם מראש, למרות שכן יצא לנו להרשם באותו היום, כי הם מגבילים את כמות הילדים שיכולה להכנס. כמו כן, הם מבקשים להביא לילדים גרביים מונעות החלקה, כמו אלו שמקבלים בכל המקומות של הג׳אמפ בארץ. במקרה היה לנו כי רכשנו מוקדם יותר בטיול כשהם היו באטרקציה אחרת בסינגפור, אבל ניתן לרכוש אותם גם במקום.

פעילוית מועדון הילדים

להבנתי, השעות הכי עמוסות במועדון הילדים הן בפתיחה על הבוקר לפני שפארק המים נפתח, כלומר מ-9 בבוקר ועד 11 בבוקר. אחר כך, רוב האוחרים נמצאים בפארק המים ובאטרקיות השונות בעיר והמועדון די מתרוקן. כאמור, היינו בפארק המים 2 מתוך 3 ימים ולמועדון הגענו רק אחרי פארק המים (ובאמת היה די ריק). במועדון יש רשימת פעילויות כל יום בהן ניתן להשתתף. שימו לב שהמערכת פה היא זאת שהיתה כשאנחנו ביקרנו במלון ויתכן שהמערכת משתנה מעת לעת. הפעילויות מתאימות למגוון רחב של גילאים ובנוסף ניתן גם לעשות צמות עם חוטים צבעוניים.

חדר המשחקים

Holiday Inn Resort Vana Nava – חדר המשחקים

לילדים גדולים יותר, ומבוגרים שאוהבים לשחק, יש גם חדר משחקים עם שולחן ביליארד, כדורגל שולחן, הוקי שולחן, כמה מכשירי פלייסטיישן ושני מתקנים של מירוץ. בנוסף, יש עמדה עם משחקי קופסא לילדים שאפשר להשאיל ולהחזיר אחרי המשחק. המשחקים האלו מתאימים ברובם לילדים קצת יותר קטנים משלי וזה פתרון מצוין לשעות אחר הצהריים כשמועדון כבר סגור אבל הילדים עוד לא הולכים לישון :-). ממלאים טופס עם מספר החדר ומחזירים בתום השימוש. אנחנו השתמשנו רק בחדר המשחקים עצמו, יש מספר שולחנות שם וזה בדיוק ליד הלובי שם אפשר גם לשחק.

אפשרויות האוכל במלון

Holiday Inn Resort Vana Nava – עשירית מארוחת הבוקר

במלון יש מסעדה ראשית, שם מגישים גם את ארוחת הבוקר המגוונת ביותר שראיתי בחיים שלי, ויש גם בית קפה עם מגוון עצום של עוגות, מתוקים וגלידה. בנוסף, ניתן להזמין שירות לחדר, מה שעשינו פעם אחת. יש כל כמה זמן ארוחות ערב מיוחדות כמו בופה מיוחד אז שימו לב לשילוט במעלית וכמובן שאפשר לשאול בקבלה.

כפי שציינתי, הבופה בארוחת הבוקר עצום וטעים בצורה בלתי רגילה. הדבר היחיד שחיכינו לו יותר מאשר פארק המים היה להגיע לארוחת הבוקר כל יום. מעבר לכל העמדות הרגילות, יש עמדת מתוקים עצומה כשחלק קבוע (פרנצ׳ טוסט, פנקייקס ווופל בלגי) וחלק משתנה מיום ליום, למשל דונאטס יום אחד וצ׳ורוס ביום אחר. היינו בגן עדן, אין לי יכולת להסביר יותר טוב מזה.

Holiday Inn Resort Vana Nava – בית הקפה

מעבר למסעדה העיקרית, יש בלובי גם בית קפה עם מגוון מאוד גדול של עוגות, סוכריות, גלידה ועוד. תראו איזה יופי!

ילדים אוכלים חינם!

בצהריים ובערב המסעדה הופכת למסעדה רגילה עם תפריט כשגם פה: הילדים אוכלים חינם! כמו במלון Holiday Inn Resort Krabi Ao Nang Beach היינו בקראבי, גם פה הילדים אוכלים חינם מתוך תפריט הילדים ברכישת ארוחה במחיר רגיל למבוגרים. בתרפיט הילדים יש אוכל תאילנדי אבל גם יש אוכל מערבי כמו פיצות, המבוגרים, פסטות ועוד. גם פה חסכנו לא מעט כסף בכך שאכלנו עם הילדים במסעדה במלון, והאוכל היה מצוין ותפריט המבוגרים מגוון גם הוא ויש המון אפשרויות בחירה, וכל זה במחירים ממש סבבה למלון.

סוגי הלינה במלון

Holiday Inn Resort Vana Nava – החדר שלנו

יש מספר סוגים שונים של חדרים שמתאימים למשפחות, כולל סוויטות ואזורים של שני חדרים נפרדים מאחורי דלת אחת גדולה. אנחנו היינו בסוויטה משפחתית שהיה בו חדר נוסף עם מיטת קומותיים ומיטה נוספת בחדר של ההורים. החדרים היו מקושטים ממש חמוד ולגמרי מתאים למשפחה, במיוחד עם ילדים קצת יותר קטנים משלנו, למרות שבת ה-11 שלי מאוד נהנתה מהשקט שהיה לה באוהל בלי האחים שלה :-). יש גם חדרי משפחה שהן לא סוויטות וסוויטות של 3 חדרים.

גם פה, כמו במלון ההולידי אין שהיינו בקראבי, ילדים שוהים ואוכלים חינם (חשוב לקרוא את התנאים).

אטרקציות בהואה הין למשפחות

כאמור, אנחנו היינו בפעם השלישית בהואה הין, פעם שנייה עם ילדים, אז הפעם נהננו בעיקר מהמלון. לאלו מכם שלא הייתם, אני ממליצה בחום לקרוא את הפוסט שלנו על הואה הין עם ילדים. מעבר לכך, הנה כמה דברים שאפשר לעשות עם הילדים בהואה הין ובסביבה:

  • שוק לילה – אחד משווקי הלילה הכיפים ביותר שהיינו בהם. לא היה עמוס כמו שווקים אחרים שהיינו בהם והיה מבחר גדול של מתנות ואוכל. השוק נמצא במרחק של כמה דקות נסיעה מהמלון. אנחנו בחרנו לקחת מונית ולא להתעסק עם חניה באזור.
  • פארק סנטוריני ב-Cha-am – מתחם חמוד מאוד שהוא כמו סנטוריני קטן באמצע תאילנד, עם המבנים הלבנים והגגות הכחולים. בפארק יש כמה מתקנים שהילדים יכולים לעלות עליהם ורוכשים כרטיסים לכל מתקן בנפרד. בנוסף, יש פארק מים שצמוד אליו (אבל הוא פחות שווה מפארק המים של המלון)
  • 1000 Sook Food & Farm – במרחק כמה דקות מפארק סנטוריני, אחת הארוחות הטעימות ביותר שאכלנו בתאילנד. זאת חווה ויש מלא מקום לרוץ ולהתרוצץ
  • חוף הים הריק כמעט לגמרי
  • אם אתם מגיעים באפריל – פסטיבל המים (Songkran) בשוק הלילה Cicada – השוק חמוד בלי קשר אבל עוד יותר בסונגקראן
  • הפארק הלאומי Sam Roi Yot
  • פארק Kaeng Krachan ומפל Pala-U
  • השוק הצף Sam Phan Nam
  • פארק חבלים ואומגות
  • שיעור בישול תאילנדי

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים