מלונות מומלצים בפראג למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

בעוד שפראג מוכרת יותר בתור יעד שמתאים למבוגרים, בפועל צ׳כיה הופכת להיות יעד מאוד פופולארי למשפחות ישראליות, כאשר פראג היא נקודת הפתיחה לטיול. פה תוכלו לקרוא על אטרקציות בפראג למשפחות עם ילדים, מסלול בדרום צ׳כיה עם ילדים, ומסלול בצפון צ׳כיה עם ילדים. בנוסף, יש לנו פוסט מאוד מקיף על אקווה פאלאס, המלון עם פארק המים המקורה בפראג. הנה רשימת מלונות מומלצים בפראג למשפחות עם ילדים, כולל הרבה מלוני דירות עם מקום למשפחות גדולות:

AquaPalace

צילום: שלומי סנדרוביץ

מלון עם פארק מים מקורה הנמצא קצת מחוץ לעיר אבל נגיש בתחבורה ציבורית. מומלץ לפצל את הזמן ולשהות מספר ימים במלון ואז עוד כמה ימים במרכז העיר. יש לנו פוסט שלם מלא בהמלצות ומידע לגבי אקווה פאלאס.

הזמינו בבוקינג

Ibis Praha Old Town

Ibis Praha Old Town.- מתוך האתר הרשמי

מלון שלושה כוכבים של רשת איביס העולמית במרחק דקות ספורות מהעיר הישנה של פראג. יש מזגן בכל החדרים ותחבורה ציבורית במרחק כמה דקו הליכה מהמלון, למרות שרוב האטרקציות העיקריות בעיר הישנה נמצאות במרחק הליכה מהמלון. יש חדרי משפחה לעד 4 אנשים והמחירים זולים מאוד. מלון מצוין למי שמחפש מקום נקי ומרכזי להניח את הראש.

הזמינו בבוקינג

 Grand Majestic Hotel Prague

Grand Majestic Hotel Prague – מתוך האתר הרשמי

מלון ארבעה כוכבים מקסים עם חדרים לעד שלושה אנשים. בחדרים יש מזגן וארוחת הבוקר מצוינת. המלון נמצא כמה דקות הליכה מתחנת מטרו וקרוב מאוד למרכז מסחרי, מסעדות ואטרקציות במרכז העיר.

הזמינו בבוקינג

Hotel Salvator

Hotel Salvator – מתוך האתר הרשמי

מלון 3 כוכבים מתוק וצבעוני בקרבת תחנת מטרו, מרכז מסחרי, וכמה דקות הליכה ממרכז העיר. יש במלון מסעדה בסגנון ספרדי המגישה שלוש ארוחות ביום ויש בבניין משרד של tourist information. ממש מאחורי המלון יש את קניון Palladium. במלון יש חדרי משפחה לעד 4 אנשים ולעד 6 אנשים בסוויטות.

הזמינו בבוקינג

Pentahotel Prague

PentaHotel – מתוך האתר הרשמי

מלון 4 כוכבים קרוב למרכז העיר עם מזגן. במלון יש מסעדה שיש לה גם תפריט ילדים, והמלון ממוקם 100 מטר מתחנת מטרו. יש במלון חדרים ממש חמודים עם משחקים לילדים כמו כדורגל שולחן או ארקייד – לחדר קוראים penta PlayerPad.

הזמינו בבוקינג

 Novotel Praha Wenceslas Square

Novotel Praha Wenceslas Square – מתוך האתר הרשמי

מלון 4 כוכבים של רשת נובוטל המצוינת למשפחות. המלון נמצא במיקום מצוין ומרחק כמה דקות הליכה מהתחנה המרכזית ו-20 דקות מהשעון האסטרולוגי. בחדרים יש מזגן ובמלון יש בריכה מקורה. יש חדרי משפחה לעד 4 אנשים אבל בחלק מהחדרים ניתן גם להכניס מיטה מתקפלת נוספת כדי שיהיה מקום לחמישה אנשים.

הזמינו בבוקינג

Anyday Apartments

Anyday Apartments

מלון דירות ברמת 3 כוכבים עם דירות לעד 7 אנשים עם שני חדרי שינה כשבחדר הילדים יש ארבע מיטות יחיד. המלון נמצא במרכז העיר ויש המון מסעדות ובתי קפה בסביבה. המטבחון מאובזר במקרר, טוסטר, מיקרו וכיריים ויש גם כסא לתינוקות.

הזמינו בבוקינג

Apartments Krakovska

Apartments Krakovska – מתוך האתר הרשמי

דירות לעד 6 אנשים עם מטבחון מאובזר, מרפסות, ומכונת כביסה. במטבח יש מקרר, מיקרו, תנור וכיריים והדירות נמצאות במיקום טוב בעיר וקרובות לתחבורה ציבורית.

הזמינו בבוקינג

Residence Bologna

Residence Bologna – מתוך האתר הרשמי

דירות לעד 6 אנשים הנמצאים במרכז העיר. הדירות ממוזגות וכוללות ארוחת בוקר בסגנון בופה.

הזמינו בבוקינג

Old Town Square Residence by Emblem

Old Town Square Residence by Emblem – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות ברמת 5 כוכבים עם דירות לעד 6 אנשים. המלון ממוקם ממש באמצע הכיכר וכל החדרים ממוזגים. יש במלון מסעדה וניתן להזמין חדרים הכוללים ארוחת בוקר ובערב יש מופע בלוז או ג׳ז במסעדה. המלון מאוד מפנק וכולל חדר כושר, סאונה, וג׳קוזי על הגג.

הזמינו בבוקינג

Charles Bridge Apartments

Charles Bridge Apartments – מתוך האתר הרשמי

דירות לעד 6 אנשים עם מטבחון מאובזר הכולל תנור, כיריים, מדיח כלים ומיקרוגל, בדירות יש גם מכונת כביסה. בדירות הגדולות יש שני חדרי שינה עם חדר לזוג ועוד חדר לארבעה.

הזמינו בבוקינג

Malostranska Residence

Malostranska Residence – מתוך האתר הרשמי

דירות ופנטהאוזים משגעים לעד 8 אנשים עם נוף מטורף על פראג ודירוג גבוה מאוד! הדירה נמצאת במרחק 5 דקות הליכה מהחוף ו-10 דקות הליכה ממצודת פראג. יש תחנת טראם ממש מתחת לבניין ותחנת מטרו במרחק 10 דקות הליכה ממלון הדירות.

הזמינו בבוקינג

Apartments Praha 6

Apartments Praha 6 – מתוך האתר הרשמי

דירות לעד 8 אנשים הממקומות רבע שעה בטראם ממרכז העיר. מעולה למי שמחפש מקום שקט אבל לא רחוק מהאטרקציות. מצודת פראג נמצאת במרחק רבע שעה הליכה ממלון הדירות ויש בסביבה הרבה מסעדות ובתי קפה. יש תחנת מטרו במרחק 7 דקות הליכה ממלון הדירות. יש בדירות מטבח מאובזר עם מיקרו, כיריים, ומקרר. הדירה הכי גדולה (ל-8 אנשים) נמצאת בקומה 5 כאשר המעלית מגיעה לקומה 4 בלבד. הדירות ל-6 אנשים נגישות למעלית.

הזמינו בבוקינג

Residence Dlouha – Old Town

Residence Dlouha – Old Town – מתוך האתר הרשמי

דירות לעד 10 אנשים הממוקמות כמה דקות הליכה מכיכר העיר העתיקה והשעון האסטרונומי. במלון הדירות יש מזגן ומטבחון מאובזר במקרר, מיקרו, כיריים ומדיח כלים.

הזמינו בבוקינג

Four Trees

Four Trees

מלון דירות ברמת 4 כוכבים לעד 7 אנשים. המלון נמצא במרכז פראג וקרוב למרכז הקניות פלדיאום. בדירות יש מטבח מאובזר עם מקרר, מיקרו, תנור, כיריים ומדיח ודירות הדופלקס סופר מפנקות עם חדרי אמבטיה נוספים. להנהלת המלון חשוב מאיכות הסביבה וכל מוצרי הטיפות אורגנים.

הזמינו בבוקינג

Green Garden Hotel

Green Garden Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון 4 כוכבים עם יציאה קלה לעיר וגם מחוצה לה עם דירות לעד 4 אנשים. החדרים ממוזגים וכיכר העיר העתיקה נמצאת במרחק הליכה מהדירה. יש תחנות של תחבורה ציבורית במרחק כמה דקות הליכה מהמלון.

הזמינו בבוקינג

BHG Apartments

BHG Apartments – מתוך האתר הרשמי

דירות עם מקום לעד 6 אנשים במרכז העיר, בין כיכר וואצלב לשעון האסטרונומי. הדירה מנוהלת על ידי מלון בשם U Prince, שם עושים צ’ק אין ואפשר להשאיר את המזוודות לשמירה. העלות כללה ארוחת בוקר במלון שהיתה מאוד מוצלחת ועם קפה טוב. המטבחים מאובזרים במקרר, תנור, מיקרו, קומקום ומדיח.

הזמינו בבוקינג

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים