מלונות מומלצים באבו דאבי למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

ב אבו דאבי היא יעד די חדש לחופשה משפחתית ישראלית והיא שופעת אטרקציות ופעילויות ידידותיות למשפחות, כגון פארקי שעשועים, פארקי מים, שמורות טבע, גן חיות ועוד. מזג האוויר יכול להיות ממש חם באבו דאבי, ובדומה לדובאי, עדיף להגיע לאבו דאבי בין נובמבר לאפריל כדי להימנע מהחום הקיצוני, אבל גם בקיץ משפחות יכולות לנצל את פארק השעשועים המקורה הגדול בעולם ופעילויות ממוזגות רבות אחרות. באבו דאבי יש גם מגוון רחב של אפשרויות לינה, בין אם אתם רוצים לחוות יוקרה באתר נופש הכל כלול או חופשה פשוטה יותר במלונות ידידותיים למשפחות ודירות למשפחות. הנה רשימת מלונות מומלצים באבו דאבי למשפחות עם ילדים (וגם מלוני דירות) על ידי חברי קהילת מטיילים בחו״ל עם ילדים.

אטרקציות באבו דאבי לילדים

אבו דאבי ידועה במיוחד בפארקים המדהימים שלה. חלק מהמלונות למטה נותנים כרטיסים חינם לפארקים השונים וחלקם צריך לרכוש בעצמכם. הנה כמה אטרקציות מומלות:

מלונות מומלצים באבו דאבי למשפחות עם ילדים

St Regis Saadiyat Island Resort

The St. Regis Saadiyat Island Resort, Abu Dhabi – מתוך האתר הרשמי

מה שמדהים בריזורט הזה, בדירוג 5 כוכבים, הוא שמצד אחד הוא גן עדן טרופי המשקיף על החול והים, ומצד שני, הוא נמצא במרחק של דקות ספורות בלבד ממרכז העיר אבו דאבי. אפשר לבלות במלון עצמו וגם לקפוץ בקלות לכל אחת מהאטרקציות התיירותיות המקומיות. באתר הנופש יש ספא, בריכה יוקרתית מקורה, שלוש בריכות חיצוניות, חוף ים ושש מסעדות וברים, מועדון ילדים, ומגרשי טניס. החדרים והסוויטות של המלון כוללים מרפסות פרטיות ושירות משרת אישי. הסוויטות עם שני חדרי השינה יכולות להכיל עד 6 אנשים כל אחת.

הזמינו בבוקינג

Rixos Premium Saadiyat Island

Rixos Premium Saadiyat Island – מתוך האתר הרשמי

אתר נופש משפחתי הכל כלול. במלון יש מועדון ספורט, ספא, פארק מים ובריכת גלים. מועדון הילדים מציע פארקי מים עם מגלשות מים, בריכות מקורות וחיצוניות, קולנוע לילדים, דיסקו, חוגי ציור ואפייה, סטודיו לאומנות וציור, הצגות מיוחדות לילדים, מתקני שעשועים צבעוניים המיועדים לילדים, אימוני ספורט וטיולים. בנוסף, ילדים השוהים באתר הנופש מקבלים ספר סיפורים בחדרם ומצעים מיוחדים. ילדים גדולים יותר ומבוגרים יכולים ליהנות מצלילה, גלישת רוח ושנורקלינג, מצנחי רחיפה, קווי רחיפה, חץ וקשת ומתקני ספורט. החדרים והסוויטות המשפחתיים עם שני חדרי השינה מעוצבים בצבעים מרהיבים ולחלקם יש אפילו גישה ישירה לבריכה. יש המון אפשרויות לינה למשפחות של עד 8 אנשים. זאת רשת מלונות מאוד אהובה בקבוצה עם מלונות מומלצים בשארם א שייח ובאנטליה.

הזמינו בבוקינג

Jumeirah at Saadiyat Island Resort

Jumeirah at Saadiyat Island Resort – מתוך האתר הרשמי

אתר נופש ברמת 5 כוכבים שכולל את אחת מבריכות השחייה הגדולות בעיר, חוף פרטי ענק, חדר כושר וספא מאובזרים, ארבע מסעדות ובר ליד הבריכה, מגרשי סקווש, ספורט מים, ועוד. יש מועדון ילדים עם מגרש משחקים ובריכה משלו (פתוח מדי יום בין השעות 10:00-19:00),מועדון לבני נוער, וחדרים משפחתיים עם סוויטות ווילות לעד 8 אנשים, חלקם עם מטבחונים משלהם. בכל החדרים והסוויטות יש אינטרנט אלחוטי, מיזוג אוויר, טלוויזיות, 24 שעות, סעודה בחדר ושירותי כביסה וניקיון.

הזמינו בבוקינג

Hilton Abu Dhabi Yas Island

Hilton Abu Dhabi Yas Island – מתוך האתר הרשמי

המלון מספק כרטיסים חינם לפארק השעשועים יאס איילנד, לפארק וורנר ולפארק פרארי. בנוסף לבריכה חיצונית, משטח התזה לילדים ומועדון ילדים, בהילטון יש ארבעה ברים ומסעדות. כמו כן, יש חדרים עם דלתות מתחברות שיכולים להכיל עד 7 אנשים. במלון יש גם ספא, מרכז כושר ושירות חדרים. ילדים מתחת לגיל 18 שוהים בחינם (בשימוש במיטות הקיימות) כאשר הם חולקים חדר עם מבוגר משלם, בתעריף החדר בלבד. ילדים מגיל 5 ומטה מקבלים ארוחת בוקר חינם ממזנון המלון.

הזמינו בבוקינג

The WB Abu Dhabi

The WB Abu Dhabi, Curio Collection By Hilton – מתוך האתר הרשמי

אם אתם מעריצי האחים וורנר, המלון הזה בשבילכם. המלון עם מוטיב WB צבעוני וידידותי במיוחד לילדים. יש חמש אפשרויות לארוחות, בריכות, ספא, ומרכז כושר. אורחי המלון מקבלים גישה לכל פארקי השעשועים של Yas Island. חדרים עם דלתות מתחברות יכולים להכיל עד 5 אנשים כל אחד והם נועדו לשקף את החיוניות והצעירות של המותג WB. הם ממוזגים, כוללים אינטרנט אלחוטי חינם וטלוויזיות. מסעדת Sidekicks פופולרית מאוד בקרב משפחות, מכיוון שדמויות WB מקיימות אינטראקציה עם אורחים בזמן שהם סועדים. מבוגרים יכולים להנות במיוחד מהספה של חברים, ויש במלון מועדון ילדים

הזמינו בבוקינג

Marriott Hotel Downtown Abu Dhabi

Marriott Hotel Downtown Abu Dhabi – מתוך האתר הרשמי

לון 5 כוכבים הממוקם במרכז העיר אבו דאבי. שירותי המלון כוללים בריכת גג מרהיבה, בריכת ילדים, מרכז כושר מאובזר, ספא, מספר מסעדות וטרקלין גג מודרני. חדרי משפחה יכולים להכיל עד 6 אנשים וכוללים מיזוג אוויר, טלוויזיות, מיני מקררים, מיני בר, ועריסות ומיטות מתקפלות על פי דרישה.

הזמינו בבוקינג

Premier Inn Abu Dhabi Capital Centre

Premier Inn Abu Dhabi Capital Centre – מתוך האתר הרשמי

מלון שלושה כוכבים לא יקר עם חדרי משפחה לעד 4 אנשים. במלון יש בריכה והחדרים מגיעים עם מכונת קפה וניתן להזמין חדרים עם דלתות מתחברות כדי שיהיה מקום למשפחות גדולות יותר.

הזמינו בבוקינג

Park Inn by Radisson Abu Dhabi Yas Island

Park Inn by Radisson Abu Dhabi Yas Island – מתוך האתר הרשמי

מלון 3 כוכבים של רשת רדיסון העולמית עם סוויטות לעד 5 אנשים.במלון יש בריכה בסגנון לגונה, ספא ו-2 מסעדות ממש ליד מסלול המירוצים יאס איילנד ויש בר בריכה עם חטיפים ומשקאות לאורך כל היום. במלון יש ספא עם ג’קוזי, חדר אדים וסאונה ואזור משחקים לילדים. בחדרים יש מכונת קפה, קומקום ומייבש כביסה.

הזמינו בבוקינג

The Abu Dhabi EDITION

The Abu Dhabi EDITION – מתוך האתר הרשמי

מלון חמישה כוכבים עם מגוון אפשרויות לינה, כולל חדרים, דירות וסוויטות לעד 5 אנשים. דירת שני חדרי השינה מגיעה עם שתי מיטות זוגיות וניתן להוסיף לה מיטה נוספת, ויש בה 2-3 חדרי אמבטיה (תלוי בחדר שמקבלים). הדירות מאובזרות במקרר, מיקרוגל, מכונת קפה וקומקום. במלון יש שתי בריכות, שתי מסעדות, מועדון לילה בן שלוש קומות, שוק גורמה, ובר בבריכה ובלובי. בנוסף, יש מרכז הכושר וספא.

הזמינו בבוקינג

Royal Rose Hotel

Royal Rose Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון חמישה כוכבים לא יקר עם חדרי משפחה וסוויטות לעד 5 אנשים. חדרי המשפחה מגיעים בתור חדר אחד גדול בעוד שסוויטת הג׳וניור מגיעה עם שני חדרי שינה נפרדים. במלון יש בריכה, ספה וחדר כושר, מספר מסעדות ובית קפה.

הזמינו בבוקינג

דירות מומלצות באבו דאבי למשפחות עם ילדים

Adagio Abu Dhabi Al Bustan

Adagio Abu Dhabi Al Bustan – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות הממוקם ליד אטרקציות רבות באבו דאבי. כל דירה מגיעה עם מטבח מאובזר, מרחב מגורים מרווח, אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה, מכונת כביסה ומייבש. יש גם מספר אפשרויות לאכול באתר עם ארוחות ילדים. יש חניה ללא תשלום במלון הדירות. הבר של מלון הדירות מציע אפשרויות בילוי בערבים. שירותים נוספים כוללים בריכה חיצונית עם בקרת טמפרטורה ובריכת ילדים, סאונה, חדר אדים, וג’קוזי פנימי וחיצוני. דירות משפחתיות יכולות להכיל עד 7 אנשים.

הזמינו בבוקינג

 

Bab Al Qasr Residence

Bab Al Qasr Residence – מתוך האתר הרשמי

מלול דירות עם מספר סוגים של דירות שיכולות להכיל עד 6 אנשים. בבניין יש אבטחה 24 שעות ביממה והחדרים כוללים שירותים כגון אינטרנט אלחוטי חינם, מטבחים מאובזרים, מכונות כביסה, מיזוג אוויר ושירותי ניקיון יומיים. השטחים המשותפים כוללים חדר משחקים, מספר מסעדות עם ארוחות ילדים ותפריטים מיוחדים לפי צרכים (על פי בקשה), בריכת שחייה חיצונית, ג’קוזי, מרפסת שמש, מרכז כושר, אזור חוף פרטי, וחניה פרטית ללא תשלום. גישה למועדון הילדים זמינה בתשלום נוסף, כמו גם השימוש במתקני הספורט הימי שבאתר.

הזמינו בבוקינג

Doubletree By Hilton Abu Dhabi Yas Island Residences

Doubletree By Hilton Abu Dhabi Yas Island Residences – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות ברמה גבוהה מאוד מבית הילטון עם דירות לעד 5 אנשים הממוקם קרוב לפארקים של יאס איילנד. במלון יש מסעדה, קבלה שזמינה 24 שעות ביממה, בר, גינה, בריכה חיצונית, מגרש משחקים, אינטרנט אלחוטי, וחניה פרטית. בכל דירה יש מטבח מאובזר עם מיקרוגל, טוסטר, מקרר, תנור, קומקום ומכונת קפה. בדירות יש גם מכונת כביסה ומייבש.

הזמינו בבוקינג

Grand Mercure Abu Dhabi

Grand Mercure Abu Dhabi – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות עם מקום לעד 6 אנשים ו-3 מסעדות, בריכת שחייה עם טמפרטורה קבועה, ג’קוזי, חדר אדים וחדר כושר. הדירות כוללות אינטרנט אלחוטי חינם, מטבחון מאובזר במקרר, מיקרו, קומקום, טוסטר, וכסא אוכל לתינוק, ויש לא פחות מ-3 טלויזיות בדירת שני החדרים. בנוסף, יש בדירה מכונת כביסה ומייבש ושני שירותים. קניון אבו דאבי ואבו דאבי קורניש נמצאים במרחק הליכה קצר ויש חניה חינמית במלון הדירות.

הזמינו בבוקינג

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים