מלונות באנטליה למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

הרבה אנשים בקבוצה מחפשים לאחרונה מלונות מומלצים באנטליה למשפחות. אנטליה מציעה רמת שירות ופינוק גבוהה מאוד לצד מחירים זולים יחסית לתמורה וריזורטים שהם גן עדן לילדים. בפוסט הזה תוכלו למצוא מלונות באנטליה, טורקיה למשפחות. חשוב לי לציין שבזמן כתיבות שורות אלו, היתה אזהרת מסע לטורקיה, אז חשוב שתבדקו את המצב לפני שאתם טסים.

אטרקציות באנטליה למשפחות עם ילדים

למען ההגינות, המלונות באנטליה כל כך מהממים שאין צורך לצאת מהן, אך אם בכל זאת תרצו לטייל, הנה כמה דברים שתוכלו לעשות עם הילדים:

The Land Of Legends Kingdom Hotel

אחד המלונות הכי מומלצים והכי מטורפים בקבוצה! ריזורט מטורף עם פארק מים ענק עם 55 (!!!!) מגלשות מים והמון המון המון אטרקציות כשחלק גדול מהן כלולות במחיר. יש מגוון רחב של מסעדות במלון וכמובן שאפשר לקחת את המלון על בסיס הכל כלול – מה שמומלץ כי אין באמת סיבה לצאת מהמתחם. יש סוויטות משפחתיות וחדרים מתחברים לעד 4 אנשים (למרות שנראה שיש חדרים בהן אפשר להוסיף עוד מיטה). החדרים מעוצבים בצורה מאוד צבעונית וכיפית למשפחות.

הזמינו בבוקינג

Maxx Royal

מלון ריזורט במיוחד לילדים: מועדון ילדים עם פארק שעשועים, דיסקו, בריכות עם מגלשות, פארק חבלים, פארק דינוזאורים, משחקי שולחן. מועדון הילדים מגיל שנה עד 17. הריזורט מציע 7 בריכות, 5 מסעדות, וחוף ים פרטי. יש מופעים בערב. חדרים עד 6 נפשות. במועדון עד גיל 3 מותקנות מצלמות לצפייה בכל רגע נתון וניתן לשכור עגלה.

הזמינו בבוקינג

Voyage Belek

Voyage Belek Golf & Spa Hotel – מתוך האתר הרשמי

ריזורט עם 8 מסעדות, 9 ברים, 5 בריכות כשמתוכן 2 לילדים, ומגלשות. פארק הרפתקאות לילדים, מועדון ילדים מגיל 3 עד 12.חדרים עד 5 נפשות. יש למלון חום ים פרטי. המלצה מתוך הקבוצה: ״המון מסעדות, אוכל מעולה ושירות מדהים. לונה פארק קטן, מיני גולף, מגלשות מים והופעות מושקעות כל ערב. הוא פחות מודרני ומפואר מהרזורטים החדשים, אבל הוא עבר שיפוץ גדול השנה. רוב האורחים אירופיים״.

הזמינו בבוקינג

IC Hotels Santai Family Resort – Kids Concept

IC Hotels Santai Family Resort – Kids Concept – מתוך האתר הרשמי

מלון הכל כלול עם חדרים לעד 5 אנשים. במלון יש פארק מים, מועדון ילדים, הפעלות, סרטים, שיעורי בישול, אוריגמי, ועוד. אפשר לבקש כסא תינוק ומיטות תינוק ללא עלות נוספת וניתן להשכיר עגלה בתשלום נוסף. יש במלון גם מחממי בקבוקים ומתקנים להכנת אוכל לתינוקות. למלון יש 3 בריכות חיצוניות ובריכה מקורה והוא נמצא 5 דקות הליכה מהים.

הזמינו בבוקינג

Titanic Deluxe Golf Belek

ריזורט עם 9 בריכות חיצוניות ו-2 בריכות פנימיות, פארק מים עם מגלשות, חוף פרטי, מסעדת בופה עם אופציות לילדים, ו-4 מסעדות רגילות עם אוכל בינלאומי. מועדון ילדים מגיל 3 עד מתבגרים, מועדון לילה והופעות בערב. חדרים עד 6-7 אנשים. החוף הפרטי לא נגיש ברגל, למרות שיש הסעות מהמלון.

הזמינו בבוקינג

Delphin Diva Premiere

ריזורט על הים עם חוף פרטי. בריכות פנימיות וחיצוניות, חלק עם מגלשות ומועדון ילדים. 8 מסעדות, והאוכל טעים. חדרים עד 4 אנשים. יש במלון מסלול באולינג וחדר משחקים לנוער.

הזמינו בבוקינג

IC Hotels Green Palace – Kids Concept

IC Hotels Green Palace – Kids Concept – מתוך האתר הרשמי

מלון הכל כלול עם חדרי משפחה לעד 6 אנשים. במלון יש פארק מים גדול, מועדון ילדים הכולל קיר גרפיטי, קולנוע, בריכת ילדים, חדר הכנת פיצות, חדר משחקי וידאו, מועדון לבני נוער, ארגז חול ענק, גלגל ענק (לילדים) ועוד המון פעילויות לילדים. במלון יש 6 מסעדות שונות הכוללות אוכל יפני, טורקי, ועוד. בנוסף, יש 2 ברים של חטיפים במשך היום, שלושה ברים ליד המים, דיסקו ועוד.

הזמינו בבוקינג

Spice Hotel & Spa

Spice Hotel & Spa – מתוך האתר הרשמי

מלון הכל כלול עם פארק מים לגדולים ולקטנים במחיר ידידותי מאוד. המלון ממוקם 5 דקות הליכה מהים ויש בו מגוון סוגי לינה, כולל וילות עם בריכות פרטיות. במלון יש 3 מסעדות המגישות אוכל טורקי, איטלקי ואסייתי ויש ספה, בריכה מקורה וחמאם טורקי.

הזמינו בבוקינג

Delphin Imperial Lara

ריזורט על הים. בריכות לגדולים ולקטנים, חלק עם מגלשות. מועדון ילדים ופארק שעשועים עם גלגל ענק. צוות בידור והופעות בערב. חדרים עד 4 אנשים. אוכל מצויין, חדרים מרווחים ומיטות נוחות.

הזמינו בבוקינג

Orange County Belek – Family Concept

Orange County Belek – Family Concept – מתוך האתר הרשמי

מלון לא יקר המתאים במיוחד למשפחות עם ילדים קטנים וגדולים. במלון יש פארק מים, ג׳ימבורי בחוץ, מועדון ילדים לגילאי 4-12 והוא נמצא פחות מחמש דקות הליכה מחוף הים. יש במתחם המלון גם בריכה מקורה, גני שעשועים, מספר מסעדות וחטיפים המוגשים בבר של הבריכה במשך היום.

הזמינו בבוקינג

Delphin Be Grand Resort

10 בריכות שחייה ענקיות עם חופים פרטיים בחוף לארה. יש במלון חמאם משיש, ספא ומכון כושר עם מאמנים מקצועיים. כמו כן, יש במלון 6 מגרשי טניס מוארים, מגרש כדורעף חופים וחוגי מים. יש 9 מסעדות, 15 ברים, משחקי מחשב, ופארק המים ענק עם 8 מגלשות למבוגרים ו-7 לילדים.

הזמינו בבוקינג

Limak Lara Deluxe Hotel & Resort Antalya

Limak Lara Deluxe Hotel & Resort Antalya – מתוך האתר הרשמי

מלון הכל כלול עם חדרי משפחה לעד 4 אנשים עם ג׳קוזי בחדר. בריזורט יש פארק מים גדול לגדולים ולקטנים, ו-4 מסעדות, בריכות מקורות, חמאם טורקי, ספא, ואזור הושבה מיוחד לילדים במסעדות. במלון יש מגוון פעילוית לילדים במחיר נמוך ביחס לתמורה אבל במלון עם דירוג גבוה. במלון יש גם אולם באולינג, קולנוע, מגוון מופעים, שולחנות פינג פונג, ביליארד ועוד.

הזמינו בבוקינג

Selectum Family Resort Belek

Selectum Family Resort Belek – Kids Concept – מתוך האתר הרשמי

מלון במתכונת הכל כלול עם חדרים לעד 6 אנשים. במלון יש פארק מים, בריכות חיצוניות ומקורות, שיעורי גולף וספא. יש מתחם 3 מסעות עם אוכל טורקי, אסתייתי ומסעדת דגים ויש 8 ברים כולל בר משקאות ויטמינים.

הזמינו בבוקינג

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים