המלצות על מדריד עם ילדים בפסח – מאת נירית רוזנשטיין

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

הפוסט הזה על מדריד למשפחות עם ילדים בפסח פורסם במקור בקבוצת מטיילים בחו״ל עם ילדים ומופיע פה באישורה של נירית.
שבוע במדריד, אפריל 2023. שני הורים ושתי בנות 9.5 ו-11.5, דוברות אנגלית (שפת אם) ומנוסות בטיולים ברחבי העולם. מכיוון שכבר שבענו מפארקי שעשועים ואטרקציות (דיסני וכל היתר), היינו יותר בעניין של תרבות ואמנות בעיר (וגם קצת לקשקש, באמצעות שיחון שהכנו מבעוד מועד, בספרדית).

לינה במדריד

גלידה מעולה
היינו ב-Hyatt Regency Madrid Residences . דירה מרווחת, שני חדרי שינה, שני חדרי רחצה, סלון ומטבח מאובזר היטב (כולל מדיח כלים ומכונת כביסה/מייבש). כל הפינוקים של מלון (מכון כושר על גג בניין המלון הסמוך, housekeeping מדי יום כמובן ואפשרות לארוחת בוקר בחדר האוכל של המלון) וכל הנוחיות של דירה. מיקום שקט, נגיש (צפון Salamanca במרחק הליכה ברגל ושתי תחנות Metro סמוכות – נסיעה קצרצרה לכל מקום בעיר.  פה תוכלו לקרוא על עוד מלונות מומלצים במדריד למשפחות עם ילדים

מה לעשות במדריד עם ילדים

Free walking tour צילום קבוצתי עם המדריך Vive Madrid

בנוסף להמלצות למטה, פה תוכלו לקרוא על עוד אטרקציות במדריד למשפחות עם ילדים.

  • סיור מודרך באנגלית בעיר העתיקה – free walking tour של Vive Madrid. מדריך מקסים ומשעשע, שעתיים וחצי של חוויה, קבוצה קטנה, המון סיפורים מהנים ועובדות היסטוריות מפתיעות. יציאה מ-Puerta del Sol דרך Plaza Mayor, דרך הרחובות והסמטאות במרכז העיר ההיסטורי ועד ארמון המלוכה. ה-highlight: כניסה למטבח מסעדת Botin הותיקה בעולם ספר השיאים של גינס, וצפייה באותו תנור הדולק ללא הפסקה מזה 300 שנה (!). הצייר Goya עבד במסעדה זו כמלצר בהגיעו למדריד בגיל 17 כאמן תפרן.
שוק הפשפשים el Rastro בימי ראשון בלבד, La Latina
  • שוק פשפשים El Rastro בשכונת La Latina, פעיל בימי ראשון בלבד. המון דוכנים למכירת חפצי אמנות ותכשיטים בעבודת יד, מוסיקה, אנשים מגניבים, עמוס מאוד וכייפי! בשכונה יש המון ברים ומסעדות.
סמטאות טולדו
  • טיול יום לטולדו – פשוט חובה! אפשר לקחת רכבת Renfe מהירה (אחת לשעה מתחנת Atocha) או אוטובוס (כל חצי שעה מ-Plaza Eliptica). יש free walking tour באנגלית היוצא פעמיים ביום מכיכר Zodocover ועובר בכשעה וחצי בכל האתרים המשמעותיים: הקתדרלה, הרובע היהודי ובית הכנסת, מוזיאון El Greco וכן הלאה, אבל למען האמת, יותר כייף לשוטט לבד בסימטאות העיר העתיקה ולעבור עצמאית בין האתרים. אפשר לשלב גם עם טיול ב-Segovia , שכמו טולדו הוכרזה כאתר מורשת בינלאומי ע״י UNESCO (אבל עם ילדים עדיף to take it easy ולא להעמיס).
  • יש המון מוזיאונים בעיר. המלצה שלי: לבחור אחד בלבד. לחובבי אמנות Prado או Reina Sofia (בשעתיים האחרונות של היום הכניסה חינם). המוזיאונים ענקיים, עדיף להגיע עם רשימת יצירות ספציפיות ומיקומן ולשחק בחפש את המטמון עם הילדים כדי למצוא אותן כדי שלא ישתעממו. אמנות מודרנית – Reina Sofia (פיקאסו, חואן מירו, סלוודור דאלי וכ״ו). אימפרסיוניזם ואמנות המופת – Prado (Goya, Valesquez וכן הלאה).
  • פארק Retiro: בקצה הדרומי של Salamanca. נעים מאוד לאתנחתא ותחושה של טבע בעיר.
  • רכבל Teleferico – יוצא מ-Parque el Oueste מעל ה-Campo לתצפית מהממת מעל העיר.
ארמון המלוכה
  • סיור בארמון המלוכה – ניתן לסייר עצמאית אולם אחת ליום מוצע סיור מודרך באנגלית בתוספת תשלום.

מידע חשוב לגבי מדריד

בגנים המלכותיים בדרך מ-Plaza Espana לארמון
חשוב לדאוג לנעלי הליכה נוחות לילדים – הכי כייף להתהלך בעיר, לאורך ה-Gran Via, ברחבי Salamanca או השכונה האהובה עלינו Chueca (מרכז ה-LGBT עם הברים והחנויות הכי מגניבות).
בנסף, הכל מאוחר בספרד – מתחילים את היום מאוחר, ארוחת הצהריים מאוחרת וארוחת הערב מאוד מאוחרת (אחרי 21:00). גם בשעה 23:00 עדיין אפשר לראות משפחות מטיילות ברחובות. פחות מתאים לילדים קטנים. אנחנו זרמנו והתאמנו את הלו״ז שלנו לקצב של המקום – התעוררנו מאוחר, התחלנו את היום ב-easy (אחרי אימון וארוחת בוקר), טיילנו, חזרנו בערב להתקלח ולנוח ויצאנו לארוחת ערב ובילוי עד שעה מאוחרת. עיר כייפית!

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים