המדינות המחוסנות ביותר בעולם – כל המסלולים

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

עם פתיחת השמיים וההקלות ברוב העולם, הישראלים מתים כבר לטוס. אמנם הקורונה כנראה הסתיימה בארץ, אבל המצב בחוץ שונה. בכדי שתוכלו לקבל החלטה מושכלת, הכנתי לכם מפה של 20 המדינות הכי מחוסנות כולל המסלולים הרלוונטיים (אם יש). אין לראות ברשימה הזאת המלצה לטיולים כרגע וחשוב לבדוק כל מקום לפני שתטוסו. כמו כן, הרשימה תתעדכן מעת לעת בהתאם לקצב החיסונים וההתנהלות בכל מדינה. פה תוכלו לראות את ההנחיות המעודכנות ביותר לטסים לחו״ל ומידע על ביטוח נסיעות בחו״ל בקורונה. אני מאוד ממליצה לרכוש ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה, מה שבימים רגילים אני לא ממליצה באופן גורף. 

כפי שניתן לראות מהגרף הנ״ל, ישראל מהמובילים בעולם בחיסונים, הודות למספר החיסונים שהוזמנו, אבל גם ליחודיות של קופות החולים. ברוב העולם, מערכת הבריאות בנוייה בצורה אחרת, כך יוצא שהרוב מתחסנים רק בבתי החולים, מה שמגביל את מספר האנשים שיכולים להתחסן. חשוב לציין שהמספר הוא מספר החיסונים הכולל שניתנו, כולל חיסון שני.

המדינות הכי מחוסנות בעולם - מעודכן ל-19.6.21 (לחצו על התמונה)

אטרקציות בדובאי למשפחות עם ילדים

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים