22 אטרקציות בברצלונה למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

ברצלונה היא יעד מעולה לשילוב בין ביקור באטרקציות לבין מנוחה. יש בה הכל, מרחובות סואנים ומוזיאונים מרגשים, דרך גני חיות ופארקי שעשועים ועד לחופים זהובי חולות מתחת לשמש ספרדית מלטפת. ברצלונה היא גם אחד היעדים המועדפים על ידי משפחות ישראליות בחגי תשרי, כריסמס ופסח כי היא חמה יותר מרוב אירופה. פה תוכלו לקרוא על מסלול בברצלונה בחג המולד עם ילדים. חשוב מאוד: היו מספר דיווחים בקהילה שיש מקומות שמגבילים כניסה ברמה שהם לא הצליחו להשיג כרטיסים, לכן מאוד מאוד מומלץ להזמין כרטיסים מראש. שמתי לינקים איפה שיכולתי, ואני גם ממליצה לחפש באתר Get Your Guide.

מלונות ולינה בברצלונה

ברצלונה מלאה באפשרויות לינה, כולל מלונות ודירות. אם אתם מחפשים גישה נוחה לאטרקציות מרכזיות ולמסעדות ומעוניינים בתחבורה ציבורית קרובה, מומלץ ללון בשכונות L’Eixample או El Raval. מקומות לינה זולים יותר תוכלו למצוא באיזורים פחות מרכזיים. הרובע הגותי ידוע כאיזור רועש למדי, אז אם אתם מחפשים שקט, עדיף לחפש אותו ברובע אחר. Barceloneta היא מיקום מצוין למי שמחפש קירבה לחוף הים. רוב הישראלים אוהבים ללון קרוב ל-Las Ramblas, הרחוב המרכזי בברצלונה שנמצע בין הרובע הגותי לבין El Raval. הנה כמה מלונות מומלצים על ידי חברי קהילת מטיילים בחו״ל עם ילדים:

  • Hotel SB Diagonal Zero – מלון מול המוזיאון למדעי הטבע וקרוב לים. חדרים משפחתיים, פינת משחקים לפעוטות בחדר אוכל. בריכה על הגג. שרות טוב וחדרים נקיים.
  • Casp 74 Apartments – דירות קרובים לכיכר קטלוניה ולאס ראמבלאס. מטבחון עם מדיח, מיקרו. דירות עד 6 אנשים עם מזגן.
  • Rivoli Ramblas – מלון על הראמבלאס עם חדרים משפחתיים. ארוחת בוקר טובה וצוות אדיב ומקצועי. זה שהמלון על הראמבלאס גם אומר שיכול היות שיהיה רועש, אז תבקשו חדר שלא פונה לשם.
  • Hotel Regina – מלון דקה מהראמבלאס, עם חדרים משפחתיים עד 4 אנשים ומזגן.
  • Catalonia Ramblas – מלון 3 דקות מהראמבלאס. אפשרות לחדרים עם מרפסת ובריכה. חדרים עד 4 אנשים.
  • Royal Ramblas – מומלץ על ידי כמה אנשים בקבוצה. קרוב לראמבלאס, עם חדרים עד 4 אנשים עם מזגן ומעלית.
  • Grupotel Gravina – מלון במרחק 5 דקות מלס רמבלאס. חדרים עד 4 אנשים עם מזגן.
  • Novotel Barcelona City – מלון מפואר במרכז ברצלונה, עם בריכות על הגג ונוף מדהים על העיר! חדרים משפחתיים ועד 2 ילדים מתחת לגיל 16 לא משלמים אם ישנים עם ההורים.
  • Amister Apartments – דירות עד 5 אנשים ממש במרכז, 300 מ׳ מפלאזה קטלוניה ולס ראמבלס. מטבחון מאובזר, מזגן, אינטרנט, מכונת כביסה. עגלה לילדים ושרות בייביסיטר בתוספת תשלום.
  • Midtown Apartments – דירות במרכז ברצלונה במרחק 5 דקות הליכה מפלאזה קטלוניה ולה ראמבלה, עד 8 אנשים. מטבחון מאובזר, מזגן, מכונת כביסה, מדיח, ובריכה על הגג! יש הרבה מסעדות מסביב.
  • Barcelona Apartment Val – מלון דירות עד 5 אנשים, עם מזגן, מטבחון, אינטרנט. 10 דקות מפלאזה קטלוניה ולה ראמבלה. בריכה חינם במרחק 300 מטר.
  • Aspasios Rambla Catalunya Suites – דירות עד 8 אנשים, 10 דקות מלה ראמבלה. מטבחון מאובזר, מזגן, אינטרנט, מכונת כביסה, מדיח, מכשירי החשמל (כולל מכונת נספרסו).

תחבורה בברצלונה

ברצלונה ידועה בעומסים הכבדים שלה במטרו. למרות זאת, רשת התחבורה הציבורית של ברצלונה  היא ללא תשלום לילדים מתחת לגיל ארבע, וניתן לרכוש את כרטיס Hola Barcelona כדי להפחית עלויות. בנוסף, יש את שני הכרטיסים של ה- Barcelona Card (זה השני) שמקנה הנחות והטבות באטרקציות ותחבורה ציבורית חינם. כפי שאני תמיד אומרת, לפני שרוכשים כרטיס של עיר, צריך לבדוק מה הוא מקנה ולהשוות אותו למה שאתם רוצים לעשות – ומה שריאלי לעשות בזמן הנתון. בקיצור, סיכוי טוב שכדאי לוותר על רכב שכור ולבחור להשתמש בתחבורה ציבורית במהלך הביקור שלכם בעיר. עוד אפשרות היא לשכור אופניים. כמו רוב הערים הגדולות באירופה, גם בברצלונה אפשר לרכוש כרטיסים לאוטובוס עם גג פתוח Hop on Hop off עם מערכת שמע בעברית שעובר בין כל האתרים המרכזיים בעיר ואפשר לעלות ולרדת בכל תחנה בזמן שהכרטיס שלכם בתוקף. 

החיים בברצלונה

ספרדית וקטלונית הן שתי השפות הרשמיות המדוברות בברצלונה. אם אתם לא דוברי ספרדית, ייתכן שתצטרכו לשמור את Google Translate בהישג יד, כדי לתקשר ביעילות עם המקומיים. מומלץ לקנות כרטיס SIM מקומי לפני היציאה משדה התעופה, כדי לחסוך תשלומים על נדידה בנייד. בנוסף, למרות שאינטרנט אלחוטי חינמי זמין ברחבי העיר, החיבור לא מוצלח במיוחד. עוד אפשרות היא לקחת סים של דאטה בלבד במידה והמכשיר שלכם תומך בכך (העלות לג׳יגה לשבוע בברצלונה היא $4.50 פה). 

ברצלונה מאופיינת, למרבה הצער, בנוכחות בולטת של כייסים מקצועיים. הקפידו לשמור על חפצי הערך שלכם במקום בטוח.

אטרקציות בברצלונה למשפחות עם ילדים

סיור בקמפ נו – האצטדיום של FC Barcelona

סיור בקמפ נו

גולת הכותרת עבור ילדי בר מצווה – וגם קטנים יותר. קאמפ נואו הוא האצטדיון הגדול באירופה, ובמוזיאון אפשר ללמוד הכל על FC ברצלונה. צעדו בעקבות שחקנים אגדיים בסיור הזה שמיועד לחובבי כדורגל. מתחילים את הסיור בקירות אינטראקטיביים בפורמט גדול, ויטרינות חדשות ואוסף רחב של חפצים החושפים את ההיסטוריה של FC ברצלונה, ומסבירים את הערכים שהפכו את בארסה ל”יותר ממועדון”. לאחר מכן, אפשר לחוות את קאמפ נואו: האזורים מרכזיים של בארסה, כולל חדר ההלבשה של המבקרים והמנהרה אל המגרש. אפשר גם לבקר באולפן הטלוויזיה, באזור המעורב, בחדר העיתונות ובתיבות הפרשנות. הסיור מסתיים בקומה השנייה, בה אפשר לבקר בחלל מולטימדיה.

מוזיאון השוקולד

מוזיאון השוקולד, מתוך האתר הרשמי

המוזיאון, בבעלות פרטית של גרמיו דה פסטלריה דה ברצלונה, מלמד איך מייצרים שוקולד ואפשר לצפות בפסלי שוקולד מוכשרים יוצרים יצירות מופת של ממש. כמו כן, תוכלו לראות פסלי שוקולד שונים, תערוכות ואטרקציות אינטראקטיביות. יש גם סדנאות לפי גילאים (יש ליצור קשר מראש עם המוזיאון). מוזיאון השוקולד פתוח מיום שלישי עד ראשון בין השעות 10:00-19:00 (20:00 בקיץ) ובין 10:00-15:00 בחגים. כרטיסים בודדים עולים 6 יורו. ילדים מתחת לגיל 7 נכנסים בחינם.

רכבל Teleférico del Puerto

רכבל Teleférico del Puerto

נסיעה ברכבל היא דרך מצוינת לראות את העיר. הדרך מהנמל למיראדור דל מאר (Mirador del Mar), בגובה של 70-90 מטר, אורכת כ-8 דקות. אם אתם נוסעים עם ילדים קטנים, כדאי להצטייד בטיולון כי בקרוניות ברכבל הנסיעה בעמידה בלבד. שעות הפתיחה משתנות עונתית, אך הן בדרך כלל בין השעות 10:30-19:00. הקיבולת בקרוניות עשויה להשתנות, בהתאם לתקנות. כרטיסים עולים €11 בכיוון אחד ו-€16.50 לנסיעה הלוך ושוב.

האקווריום של ברצלונה

האקווריום בברצלונה

האקווריום של ברצלונה ממוקם ברובע הגותי של העיר והוא ביתם של המוני מינים החיים במים, כמו כרישים ופינגווינים. באקווריום יש הרבה חללים אינטראקטיביים ללמידה ומשחק מעשית, ובבוקר ואחר הצהריים, אפשר לראות כמה מופעים די מיוחדים והאכלות. שעות הפתיחה משתנות בהתאם לעונה, אך בדרך כלל מתחילות ב-10:00 ומסתיימות בין 7 ל-21:00. כרטיסים עולים 24 אירו מגיל 11 ומעלה, 17 אירו לילדים מגיל 5 עד 10 ו-10 אירו לילדים בין הגילאים 3 עד 4.

לונה פארק טיבידבו – Tibidabo

לונה פארק עם 25 מתקנים, כולל גלגל ענק בן 100 שנה – הפארק עצמו נבנה ב-1889! העלות היא 27 יורו למבוגר ו-9.78 יורו לילד מגובה 90 ס״מ ועד 1.20 מטר. חינם מתחת ל-90 ס״מ. המיקום מדהים עם נופים עוצרי נשימה שמשקיפים על העיר, ובגלל המבנה של הפארק על צלע הר, זה הופך את החוויה למעניינת ומיוחדת ביותר. קחו בחשבון שקר שם מאוד, מאוד, ומומלץ להתלבש היטב – גם בקיץ כדאי להביא עליונית.

גן החיות של ברצלונה

גן החיות

גן החיות המפורסם של ברצלונה מתמקד בשלושה נושאי ליבה: הפצת מידע, מחקר והגנה על בעלי חיים בסכנת הכחדה. גן החיות הוא ביתם של יותר מ-4,000 בעלי חיים מלמעלה מ-400 מינים, כולל צאצאי הגורילה הלבקנים, דולפינים, ציפורים טרופיות וזוחלים. בנוסף, גן החיות מציע שלל פעילויות ושירותים כגון מגוון של מסעדות, ברים, רכבות מיניאטוריות, מכוניות חשמליות, חנויות, אזורי פיקניק ועוד. האקווריום נפתח כל יום ב-10 בבוקר ושעות הסגירה משתנות בהתאם לעונה, בין 17 ל-19. כרטיסים עולים 21.40 יורו מגיל 13 ומעלה, ו-12.95 יורו מגיל 3-12.

Poble Espanyol

מוזיאון אדריכלות באוויר הפתוח עם מאכלים ספרדיים מקומיים, אמנות וארכיטקטורה מאזורים שונים ברחבי המדינה. אפשר להשתתף במספר סדנאות, שבמהלכן תוכלן ללמוד על יצירה ספרדית עתיקה. המוזיאון פתוח בימי שני בין השעות 10:00-20:00 ובשאר ימות השבוע בין השעות 10:00-12:00. כרטיסים עולים 11.20 אירו למבוגרים, 9 אירו לילדים בגילאי 4-12. פה תוכלו לרכוש כרטיסים מראש.

מוזיאון ה-Big Fun House (כולל מוזיאון אשליות)

Big Fun Museum – מתוך האתר הרשמי

מוזיאון מקורי ומיוחד שלו ממש ליד לאס רמבלאס. יש מחדרים במגוון נושאיים, מתקני תלת מימד מדהימים, בריכת הכדורים, ובית ההפוך. יש 9 מוזיאונים שונים: תאמינו או לא, בית ענק, בית הפוך, מוזיאון מתוק, מוזיאון הטירוף, אוכל אמנות, אליס מבעד למראה, בריכה יבשה או מוזיאון האשליות (שדורש כרטיס נפרד). העלות היא 20 יורו מגיל 5 ומעלה, מתחת לגיל 5 נכנסים חינם. שעות הפתיחה הן 11-19 כל יום.

טירת Montjuïc

המבט מטירת Montjuïc

טירת מונטג’ואיק המתנשאת מעל העיר ברצלונה, היא היהלום שבכתר על פסגת הר מונטג’ואיק (Montjuic), ביתם של מספר פארקים וגנים בוטניים, האצטדיון האולימפי של העיר (מאולימפיאדת ברצלונה 1992) וגלריות לאמנות. יש רכבל המוביל אל ראש ההר ואפשר לרדת במדרגות בחזרה. פה תוכלו לרכוש כרטיסים הלוך חזור לרכבל. הטירה פתוחה למבקרים בכל הגילאים. שעות הפתיחה הן 9:00-21:00 בין אוקטובר למרץ, ובין השעות 9:00-19:00 בין אפריל לספטמבר.

מזרקת הקסם – Magic Fountain of Montjuïc

מופע מים ואורות עם 7 מיליארד אפשרויות! המופע מתקיים כל השנה בשעות משתנות בהתאם לעונה. שימו לב שבקורונה המופע בוטל ולפעמים מופיע במתכונת מקוצרת. צריך לבדוק באתר הרשמי כדי להתעדכן.

מחוץ לעיר – פארק PortAventura, עולם הפרארי ופארק המים Caribe

במרחק של בערך שעה מהעיר יש את פארק אוונטורה עם עשרות מתקנים לכל הגילאים, במיוחד הגדולים יותר. באותו המקום יש את פארק פרארי ופארק מים גדול, כך שאפשר לבלות שם גם יומיים בקלות. האתר הרשמי מוכר כרטיסים לפורטאוונטורה במחירים הכי משתלמים (למרות שפה הכרטיסים מעט זולים יותר ל-Ferari Land). אבל באתר גט יור גייד יש כרטיסים משולבים בעלות נמוכה יותר (בין 5-7 יורו לאדם), מה שממש מתווסף למשפחה. ניתן לרכוש כרטיסים משולבים ליום אחד, יומיים או שלושה ימים בעלות משמעותי יותר נמוכה מאשר רכישה נפרדת. מי שלא רוצה להתעסק עם השכרת רכב או תחבורה ציבורית יכול גם לרכוש כרטיסים שכוללים העברות מהעיר לפורטאוונטורה, פארק פרארי, פארק המים, או כרטיס משולב לפורטאוונטורה ופרארי. מה שכן, אם אתם

שוק Boqueria

שוק Boqueria

ממוקם ממש מעבר לפינה מאחד הרחובות המפורסמים (והתיירותיים!) של ברצלונה, לה רמבלה. שוק לה בוקריה (שוק הקצבים) הוא אחד מהשוקים הטובים ביותר של העיר. שם תוכלו למצוא אוכל טרי בכל צורה, גודל וצבע, ועם ריחות מדהימים! יש דוכני שייקים צבעוניים, קערות פירות טריים, ברים ומסעדות עם ארוחות ילדים, וכמובן שאפשר לעשות שיעור בישול וסיור אוכל בלה בוקריה. השוק פתוח בימים שני עד שבת בין השעות 8:00-20:30. הכניסה חופשית.

לה רמבלה ומופעי הרחוב La Rambla

La Rambla

אם כבר אתם באזור, המשיכו מעבר לפינה ל-La Rambla עצמה לראות אתאמני הרחוב המקומיים. הרחוב התיירותי פתוח כל היום וידוע בפסלים האנושיים המופלגים שלו. תרגישו שאתם עוברים דרך מוזיאון פיסול אינטראקטיבי באוויר הפתוח, רק כאן, התערוכות חיות. התחרות בין המבצעים השונים היא עזה, אז אם אתם רואים מישהו שמושך את עיניכם ו/או אם אתם נהנים במיוחד מהופעה, אתם מוזמנים להשאיר טיפ.

פארק גואל (Guell)

פארק גואל Park Guell

פארק גואל, הגנים וארכיטקטורה הם מהאתרים המפורסמים ביותר בברצלונה. הפארק נוצר על ידי לא אחר מאשר האמן גאודי והיצירות הארכיטקטוניות המדהימות שלו נמצאות ברחבי הפארק ויוצרות חוויות למידה טבעיות בתוך סביבה מהנה וחופשית. שעות הפתיחה בפארק משתנות בהתאם לעונה. כרטיסים עולים 10 אירו למבוגר, ו-9.5 אירו לילד בגילאי 7-12. ילדים מגיל 6 ומטה נכנסים בחינם. ניתן לרכוש כרטיסים אונליין ולהמנע מתורים ארוכים שכן זה אתר תיירותי מאוד פופולארי.

המוזיאון הימי של ברצלונה

המוזיאון הימי, מתוך האתר הרשמי

המוזיאון הימי ממוקם בחצר לייצור ספינות מימי הביניים. המוזיאון מספר את סיפורן של סירות, התפתחותן וחיי הים שבהם הן מפליגות. יש העתקים מרשימים בגודל מלא של הספינה הספרדית ריאל מימי הביניים והצוללת Ictíneo I, שנבנתה בשנת 1859. המוזיאון פתוח כל יום בין השעות 10:00-20:00 (כניסה עד 19:00). כרטיסים עולים 10 יורו כל אחד. בימי ראשון הכניסה אחרי השעה 15:00 היא בחינם.

כנסיית סגרדה פמיליה

אטרקציות בברצלונה למשפחות עם ילדים – Sagrada Familia סגרדה פמיליה

מתאים בעיקר לילדים גדולים יותר. אתר שהוא בגדר חובה בביקור בברצלונה בתור מבוגרים, לכן נמצא ברשימה. הכנסייה תוכננה על ידי גאודי וכבר בבנייה משנת 1882, כשהסיום המשוער הוא לפחות 2026. עלות הכניסה גבוהה מאוד – 26 יורו למבוגר מגיל 30, ו-24 יורו מגיל 11-30. כרטיס הסיטי פס ל-2-7 אטרקציות כולל כניסה לסגרדה פמיליה אז שווה לבדוק את הכרטיס מראש ולראות אם משתלם לכם לרכוש אותו.

בר הקרח

בר הקרח

בר הקרח הראשון על החוף בעולם! כל הבר הוא 5 מעלות מתחת לאפס נושא החדר, התאורה והפסלים מתעדכנים לפחות פעמיים בשנה .העלות היא 16.50 יורו לאדם וכולל משקה והשאלה של מעיל וכפפות. שימו לב שילדים מתחת לגיל 18 יכולים להכנס לבר, פשוט לא יוכלו לשתות משקה אלכהולי.  🙂

חוף Barceloneta

חוף Barceloneta

חוף פופולרי שמתוחזק היטב וצמוד להמון ברים ומסעדות מוזרות, כך שתוכלו גם לנוח על החוף. הכניסה חופשית כל היום, אך שימו לב לדיווחי מזג האוויר ולהנחיות המציל.

שייט בנמל ברצלונה

במהלך השייט תוכלו לראות אטרקציות פופולריות בברצלונה מנקודת תצפית חדשה – כולל ברצלונטה והנמל האולימפי. אפשר לבחור שייט בסירת עץ דו-קומתית קלאסית או בקטמרן מהמם. הספינות מתחילות לפעול בדרך כלל בשעה 10:00. הספינות האחרונות מפליגות בזמנים משתנים, בהתאם לעונה.

מוזיאון השעווה

מוזיאון השעווה

כל הסלבריטאים ודמויות הטלוויזיה האהובות במוזיאון השעווה המפורסם של ברצלונה, הממוקם על לאס רמבלס. צלמו תמונות של הכוכבים כמו ברק אובמה, פיקאסו, בילי אייליש וג’וני דפ ודמויות מבית הנייר ומלחמת הכוכבים. העלות היא 20 יורו למבוגר מגיל 17, ו-16 יורו לגיל 6-16. מתחת לגיל 6 הכניסה חינם.

מופע פלמנקו

מופע פלמנקו

לחובבי הריקודים אבל לא רק. מופעים מקסימים מלאי אור ומוזיקה. שימו לב שכדאי להגיע חצי שעה מראש לפחות כדי לוודא שלא תהיה בעיה עם מקומות ישיבה. כרטיסים עולים 17 יורו לאדם מגיל 4 ויש 3 מופעים: 18:30, 19:30, ו-20:30. מומלץ מאוד לרכוש כרטיסים מראש, במיוחד למי שמגיע עם ילדים קטנים יותר והשעה המקודמת קריטית להם.

מוזיאון מדעי הטבע Blau

מוזיאון חביב בו ניתן לבלות מספר שעות. המוזיאון לוקח את המבקרים למסע מרגש בזמן – מבריאת העולם ועד לחיים היום. המוזיאון בלאו – או “המוזיאון הכחול” באנגלית – ממוקם בפארק דל פורום ברובע דיאגונל מאר שעוצב מחדש בברצלונה. מוצגים רבים מסבירים את האבולוציה, עושר המינים והמגוון של הטבע של הפלנטה שלנו. זה מתחיל במפץ הגדול על מסך ענק שנראה כמו גלובוס, ומבקרים יכולים לעקוב אחר איך נוצר היקום, איך כדור הארץ התפתח ואיך ייראו יבשות ואוקיינוסים בעתיד. לאחר מכן מתחיל הסיור בפועל, המוביל במעין מנהרת זמן – בזכות התאורה העמומה והאקוסטיקה המבודדת, למעשה יש תחושה של שקועים בעבר. סלעים ומאובנים בני מיליוני שנים בחלקם הופכים את פלאי העולם למוחשים. המוזיאון נפתח כל יום ב-10 בבוקר ונסגר בשעות משתנות בהתאם לעונה בין 18-20, והוא סגור בימי שני.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים