מלונות מומלצים בדובאי למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

אין שום ספק שהיעד הגדול ב-2021 הולך להיות דובאי, ומסיבה זו הכנתי לכם את המדריך המלא לדובאי עם ילדים. מעבר לאטרקציות, כמובן, חלק גדול מהביקור שלנו הוא המלון – ובמיוחד במקום כמו דובאי בהם יש ריזורטים מטורפים שרוב הישראלים יכלו עד עכשיו רק לחלום עליהם. הנה רשימת מלונות מומלצים בדובאי למשפחות עם ילדים על פי המלצות מהקבוצה וחברים שביקרו בדובאי עם ילדים. מבחינת מלונות עם פארק מים, חשוב לדעת שהם מתחלקים לשני סוגים: אלו שיש להם פארק מים במלון עצמו, ואלו שכוללים כניסה לאחד משלושת פארקי המים הגדולים בדובאי.  כל המלונות המומלצים מצויינים וברמה גבוהה, אבל בכנות מוחלטת שום דבר לא משתווה למלון על The Palm.

תוכן עניינים

מלונות בדובאי למשפחות – עם מגלשות או פארק מים בשטח מלון

Habtoor Grand Resort

מלונות מומלצים בדובאי למשפחות - Habtoor Grand Resort Autograph Collection
Habtoor Grand Resort Autograph Collection – מתוך האתר הרשמי

מלון מטורף שיושב על חוף Jumeirah עם שלוש בריכות וגן שעשועים לילדים. יש גם מפל קטן ושתי מגלשות מים מעולות. המלון הוא מרשת מריוט, כך שהאיכות תהיה גבוהה, ובמלון יש לא פחות מ-14 מסעדות ובארים שונים. יש גם מלא מתקני ספורט כגון טניס ומועדון ילדים. המלון נמצא בערך חצי שעה משדה התעופה ויש חניה חינם במלון למי ששוכר רכב.

הזמינו בבוקינג 

Sofitel Dubai The Palm Resort & Spa

Sofitel Dubai The Palm – מתוך האתר הרשמי

ריזורט מטורף שלא תרצו לעזוב עם שלוש בריכות, מועדון ילדים ורצועת חוף ארוכה. בבריכות יש מגלשת מים ומפלים ומבחינת החדרים יש מגוון אפשרויות גם למשפחות גדולות יותר עד 8 נפשות הכוללות וילות כשלחלקן יש אפילו בריכות פרטיות. יש במתחם 16 מסעדות המגישות מכוון רחב של מאכלים – צרפתי, סיני, איטלקי, אסייתי ועוד. במלון יש גם מגוון פעילויות ספורט וספורט מים. במועדון הילדים יש מגוון רחב של פעילויות הכוללות אמונות, חץ וקשת, קריוקי, סרטים, בדמינטון, קיאק ועוד.

הזמינו בבוקינג

Grand Hyatt

מלונות מומלצים בדובאי למשפחות - Grand Hyatt Dubai
Grand Hyatt Dubai – מתוך האתר הרשמי

המלון לא נמצא ממש על החוף כמו רוב המלונות ברשימה, אבל יש במלון המון אטרקציות למשפחות. המלון ממוקם קרוב לשדה התעופה ב-Dubai Creek ויש בו 3 בריכות, כשאחת מהן היא אחת הבריכות הגדולות ביותר בדובאי. יש גם בריכה מקורה ובריכת ילדים עם מגלשות מים ומתקן שמתאים לילדים קטנים יותר. יש במתחם 10 מסעדותף מועדון ילדים, חניה חינם ושאטל חינם.

הזמינו בבוקינג

Le Meridien Mina Seyahi Beach Resort & Marina

מלונות מומלצים בדובאי למשפחות - The Westin Dubai Mina Seyahi Beach Resort & Marina
The Westin Dubai Mina Seyahi Beach Resort & Marina – מתוך האתר הרשמי

למלון יש רצועת חוף של 1.2 ק״מ על חוף Jumeirah וחמש בריכות. שתיין מהן מיועדות למשפחות ויש אינספור פעילויות לילדים, גני שעשועים ומועדון ילדים עם ג׳ימבורי. בינואר 2021 יפתח מפארק מים מדהים במלון. המלון שוכן סמוך ל-The Westin Dubai Mina Seyahi Beach Resort & Marina שמאותה הרשת והם בעצם משתמשים באותם המתקנים. ההמלצות על ה- Westin קצת יותר טובות מה-Meridien.

הזמינו בבוקינג

Dukes The Palm, A Royal Hideaway Hotel

מלונות מומלצים בדובאי למשפחות - Dukes the Palm
Dukes the Palm

את המלון הזה כללתי פה למרות שאין לו ממש מגלשות – אבל יש לו פעילויות מים רבות ומסלול אבובים. המלון עצמו לא עצום, אבל הוא מעולה למשפחות. יש בו בריכת infinity שפונה ל-JBR, אבל השוס הגדולה הוא האבובים שיש מסביב למלון דרך העצים. ספציפית, זה אחד המלונות על הים שבמחיר נמוך יותר מרוב השאר, למי שמחפש חופשה על החוף אבל לא מחפש ריזורט יוקרתי. יש במלון חדרים ודירות לעד 5 נפשות והרבה פעילויות מים, מועדון ילדים וחוף פרטי. לחובבי הז׳אנר, יש במלון Tea Lounge בו תוכלו לשתות תה בסגנון בריטי בצהריים. ניתן להזמין חופשה הכל כלול

הזמינו בבוקינג

מלונות בדובאי למשפחות שכוללות כניסה חינם לפארקי מים

יש בדובאי מספר פארקי מים שווים כשיש שלושה עיקריים שלעיתים כלולים במחיר המלון שתזמינו: Aquaventure, Wild Wadi ולגולנד (שמתאים לגיל 10 ומטה, בעיקר). כשמזמינים חופשה באחד המלונות הבאים, המלונות כוללים כרטיסי כניסה לפארקי המים השונים. אני ממליצה בחום להשוות מחירים לפני הזמנת מלון – יתכן שאחד המלונות האלו יהיו יקרים יותר, אך כשתשלבו את העלות של פארק המים לכל אחד מבני המשפחה, יהיה משתלם יותר להזמין את המלון ולא מלון אחר שזול יותר ופארק המים בנפרד.

כדי להמחיש לכם את ההבדלים, הכנסתי תאריך רנדומלי למלון הראשון ברשימה, לפיטה. לילה אחד במלון לזוג+3 (כולל כרטיסים ללגולנד) עולה 1,400 שח ללילה אחד. כרטיסי הכניסה לפארק המים של לגולנד עולים 195 שח לאדם למי שמזמין מראש אונליין (יותר יקר אם רוכשים במקום). כפול חמש נפשות (זוג+3) העלות לפארק המים יוצאת 975 ש״ח! מין הסתם, ככל שהחופשה ארוכה יותר, כך התשלום מתפרס על פני יותר ימים. אגב, העלות ללגולנד עצמו זהה.

כניסה לפארק המים Wild Wadi עולה 175 לאדם מעל 1.10 מטר (שזה בערך גיל 6) ו-130 שח מתחת. כלומר, העלות הכוללת למשפחה (שלנו כולם מעל 1.10 מטר) היא 875 שח במינימם. לילה אחד באמצע ינואר עולה 1877 שח וגם פה העלות יורדת משמעותית כשמחשבים את פארק המים. שוב – מאוד תלוי לכמה ימים אתם נשארים במלון כי אחרי מספר ימים, העלות אולי תהיה נמוכה יותר במלון זול יותר פלוס כרטיסים בנפרד לפארקים.

Lapita, Dubai Parks and Resorts, Autograph Collection – כרטיסי כניסה לפארק המים של לגולנד

מלונות מומלצים בדובאי למשפחות
Legoland Dubai

המלון ממוקם באזור פחות תיירותי של דובאי בשם Jebel Ali בצד המערבי של העיר בתוך מתחם הפארקים Dubai Parks & Resorts עליו כתבנו בפוסט על אטרקציות בדובאי למשפחות. המלון כולל כרטיסים חינם לאחד מהפארקים, כולל פארק המים של לגולנד. יש מועדון ילדים ומועדון לנוער, בריכות ו-lazy river (אבובים) אבל המלון נמצא רחוק יותר משדה התעופה המרכזי. יש במלון חדרים וסוויטות לעד 8 נפשות.

Atlantis the Palm – כרטיסי כניסה ל-Aqauventure

מלונות מומלצים בדובאי למשפחות - Atlantis The Palm - פארק המים Aquaventure
Atlantis The Palm – פארק המים Aquaventure – מתוך האתר הרשמי

במלון יש שתי בריכות עצומות, חוף פרטי וכניסה חינם לאקווריום ה-Lost Chambers. כל זה, כמובן, בנוסף לכניסה חינם לפארק המים  Aquavenure שנחשב אחד מפארקי המים הטובים ביותר בעולם כולל את ה-lazy river (אבובים) הארוך במזרח התיכון. במלון יש מגוון אטרקציות לילדים ונוער, כולל מועדון ילדים וגני שעשועים לקטנים ואת ה-Zone, אזור לבני נוער עם משחקי מחשב, מסיבות ריקודים, פינות זולה ועוד. יש גם את מתחם ה-Wavehouse שמציע לא רק אוכל מצויין אלא אזור משחקים לילדים, מתחם באולינג ועוד. יש במלון מגוון מסעדות שף, כולל מסעדה של גורדון רמזי ואפילו חדרים מהם אפשר לראות את הדגים באקווריום. כמות האטרקציות במלון לא ניתנת לכימות וזאת בהחלט תהיה חוייה שכמותה עוד לא חוויתם.

הזמינו בבוקינג

רשת מלונות Jumeirah – כרטיסי כניסה לפארק Wild Wadi

מלונות מומלצים בדובאי למשפחות - Jumeirah Beach Hotel
Jumeirah Beach Hotel

פארק המים Wild Wadi נמצא צמוד למלון Jumeirah Beach, אבל יש ברשת עוד מלונות שגם אצלם הכניסה לפארק המים כלולה במחיר:

כל המלונות האלו שווים במיוחד וברובם יש חדרי משפחה גדולים ומרווחים, אך כמובן שהמחירים בהתאם. המלון Jumeirah Beach הכי מומלץ מכולם כי יש לו אטרקציות מיוחדות כולל חמש בריכות, מועדון ילדים משגע וקיר טיפוס. האפשרות השנייה היא מלון Jumeirah Zabeel Saray שממוקם בחלק החיצוני של Palm Jumeirah ויש להם שם פארק מים קטן עם כמה מגלשות.

הזמינו בבוקינג

מלונות מומלצים בדובאי למשפחות

One&Only Royal Mirage Resort Dubai at Jumeirah Beach

מלונות מומלצים בדובאי למשפחות - One and Only Royal Mirage
One and Only Royal Mirage – מתוך האתר הרשמי

אחד המלונות היוקרתיים ביותר למשפחות בדובאי שיושב על חוף Jumeirah ובעצם מורכב משלושה מלונות שונים: Arabian Count, The Palace ו-Residences & Spa. יש במלון גנים מהממים, ארבע בריכות, מועדון ילדים ושני גני שעשועים. ב-The Palace יש גם שחייה לילדים, ספה עם חמאם ושיעורי טניס וסקי מים. יש גם חדרים מתחברים וחדרים לעד 6 נפשות. מי שמזמין 3 לילות ומעלה יקבל גם כרטיסי כניסה לפארק המים Aquapark (כרטיס אחד לאדם לכל התקופה).

הזמינו בבוקינג

Kempinski Hotel Mall of the Emirates

מלונות מומלצים בדובאי למשפחות - Kempinski Hotel Mall of the Emirates
Kempinski Hotel Mall of the Emirates – מתוך האתר הרשמי

מלון קמפינסרי מחובר לקניון Mall of the Emirates, שם יש את עולם הקרח והשלג Ski Dubai. במלון עצמו יש בריכה רגילה ובריכת infinity על גג המלון (למבוגרים בלבד) ויש חדרים שמשקיפים על אתר ה״סקי״. מכיוון שהמלון מחובר לקניון ה-Emirates, משפחות יוכלו לבלות גם ב-Magic Planet שם יש אינספור פעילויות לילדים. אפשר להזמין את המלון על בסיס הכל כלול ויש להם גם חבילות מיוחדות עם הנחות לאטרקציות השונות בעיר. יש חדרים לעד 7 נפשות.

הזמינו בבוקינג

Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah

מלונות מומלצים בדובאי למשפחות - Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah
Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah – מתוך האתר הרשמי

עוד מלון יוקרתי שמותאם למשפחות עם חוף פרטי ומגוון מסעדות. יש למלון שאטל בין המלון לאטרקציות הקרובות ופארק המים Aquaventure נמצא במרחק של חמש דקות בלבד מהמלון. יש במלון שלוש בריכות כולל בריכת ילדים, מועדון ילדים, פעילויות מים רבות ושירותי בייביסיטר. יש גם חדרי משפחה גדולים ומרווחים לעד 5 נפשות.

הזמינו בבוקינג

InterContinental Dubai Festival City

מלונות מומלצים בדובאי למשפחות - Intercontinental Dubai Festival City
Intercontinental Dubai Festival City – מתוך האתר הרשמי

המלון נמצא במרחק של רבע שעה ממרכז העיר ורק 10 דקות משדה התעופה, אז אחלה פתרון למי שמגיע לזמן קצר. למלון יש חיבור ישיר לקניון Dubai Festival City עם מעל 500 חנויות ומופעי לייזר, מים ואש מדהימים. יש חדרים לעד 6 נפשות, בריכה עצומה, בריכת ילדים וגם שירותי בייביסיטר, והכי מהמם – בריכת infinity שעובר את הקצה של המלון – אפשר לראות ממנו את כל הדרך למטה!

הזמינו בבוקינג

Bab Al Shams Desert Resort and Spa

מלונות מומלצים בדובאי למשפחות - Bab al Shams
Bab al Shams – מתוך האתר הרשמי

ריזורט יוקרתי שנבנה סביב לנוה מדבר ונמצא כ-50 דקות נסיעה ממרכז העיר דובאי. המלון מתאים במיוחד למשפחות שמחפשות חופשת בטן גב קלאסית עם אפשרויות רבות בעיר לאטרקציות. בריזורט יש שלוש בריכות ובריכת ילדים, מועדון ילדים לדילאים 4-12 וגן שעשועים מושקע. יש גם מועדון לקטנטנים ובריכת פעוטות נפרדת וגם פעילויות אחרות כגון חץ וקשת. יש מגוון טיולים באזור ויש חדרים מתחברים (אין חדרי משפחה גדולים).

הזמינו בבוקינג

מלוני דירות בדובאי למשפחות

למי שמחפש חופשה קצת יותר עצמאית (וכנראה פחות יקרה), כמובן שאפשר לבחור מלון דירות, מה שנותן לנו גמישות של מטבחון והיכולת להכין ארוחות (גם אם קלות) ולא להיות תלויים במסעדות. הנה מלוני דירות מומלצים שנותנים יותר גמישות אבל עם כל הנוחות של מלונות.

Roda al Murooj

מלונות מומלצים בדובאי למשפחות - Roda al Murooj
Roda al Murooj – מתוך האתר הרשמי

מלון הדירות נמצא ממש מול Dubai Mall ויש בה דירות של עד שלושה חדרי שינה. לכל דירה יש מטבחון עם מקרר ותנור, אבל גם שירותי קונסיירז׳ 24 שעות ביממה, חדר כושר, ארוחות ילדים ועוד. יש גם ארוחת בוקר בסגנון בופה למי שרוצה ואפשר להשכיר רכב ישירות מהמלון. במלון יש הרבה מקום לשחק בחוץ, בריכה שפתוחה כל השנה וגן שעשועים לילדים.

הזמינו בבוקינג

Doubletree by Hilton Jumeirah Beach

מלונות מומלצים בדובאי למשפחות - Doubletree Hilton Jumeirah Beach
Doubletree Hilton Jumeirah Beach – מתוך האתר הרשמי

המלון נמצא על חוף Jumeirah ויש בו חדרי משפחה גדולים כאשר בחלקן יש גם מטבחונים. הילדים יקבלו עוגיות שוקולד צ׳יפס כשיגיעו למלון ויש בריכת ילדים, חוף פרטי וארוחות ילדים במסעדות המלון. המלון נמצא בקצה טיילת JBR, כלומר הוא ממש ליד הגשר מעל Bluewater Island וכל המסעדות באזור, כולל גלגל הענק עין דובאי. יש דירות לעד 8 נפשות והמלון נמצא כמה דקות הליכה מתחנת מטרו כך שאין צורך לשכור רכב בתוך העיר.

הזמינו בבוקינג

Intercontinental Dubai Marina

מלונות מומלצים בדובאי למשפחות - Intercontinental Dubai Marina
Intercontinental Dubai Marina – מתוך האתר הרשמי

מלון חמישה כוכבים כולל חדרי מלון מסורתיים אך גם דירות מפנקות הכוללות מטבח מאובזר, מכונת כביסה, עד 3 חדרי שינה נפרדים וסלון. המלון נמצא באחד האזורים הטובים ביותר בעיר במרינה של דובאי וממש ליד הים. כמובן שהכל קרוב גם לקניון המרינה ו-The Walk על Jumeirah. מלון הדירות גם נמצא קרוב מאוד לתחנת מטרו ושמגיעה ישירות למרכז העיר. יש במלון בריכה ודירות לעד 7 נפשות.

הזמינו בבוקינג

Dubai Marriott Harbour Hotel & Suites

מלונות מומלצים בדובאי למשפחות - Dubai Mariott Harbour
Dubai Mariott Harbour – מתוך האתר הרשמי

מלון עם דירות עד 3 חדרי שינה לעד 7 נפשות. בדירות יש מטבחונים מאובזרים עם מדיח כלים, מכונת כביסה ועוד. יש במלון בריכה והליכה לא ארוכה לחוף המרינה. יש גם מטרו וטראם קרוב למלון. הזמינו בבוקינג

דירות Airbnb בדובאי למשפחות

אנחנו בתור משפחות כמעט תמיד מעדיפים דירות בגלל הנוחות. פה תוכלו לקרוא איך אנחנו בוחרים דירות באיירבנב. שימו לב שבדובאי דירות חייבות להיות רשומות חוקית כדי להיות באיירבנב ובתוך הפרסום של הדירה תוכלו לרוב לראות את מספר האישור. אל תזמינו ממקום בלי האישור הזה.

The Eyrie over the 58th Fl. Dubai Marina

מלונות מומלצים בדובאי למשפחות - איירבנב1
דירה למשפחות בדובאי באיירבנב

דירה מהממת בקומה 58 באמצע Dubai Marina. בדירה יש שני חדרי שינה עם מיטות קינג ועוד ספה נפתחת בסלון למקסימום של 6 נפשות, ומטבח מאובזר בתנור, כיריים, מקרר ועוד אביזרים כמו מדיח כלים, מכונת קפה, מיקרו וטוסטר. בניגוד לרוב הדירות באיירבנב, פה הם מאוד גמישים עם שעות כניסה ויציאה כל עוד אין מישהו לפניכם או אחריכים שמגביל את שעות הצ׳ק אין/אאוט. יש גם מכונת כביסה ומעלית סופר רחבה (מעל 80 סמ, שזה חשוב למי שיש עגלת תאומים). יש גם חניה חינם בבניין ותחנת טראם במרחק כמה דקות הליכה מהדירה. והכי חשוב, כל הטוב הזה מתחיל במחירים מטורפים של 370 ש״ח ללילה למשפחה של 5 נפשות!

Full Sea View Fantastic Apartment Princess Marina

מלונות מומלצים בדובאי למשפחות - איירבנב2
דירה למשפחות בדובאי באיירבנב

דירה מטריפה בקומה 59 בבניין Princess Tower Dubai Marina עם שני חדרי שינה ומיטת קינג בכל חדר פלוס ספה נפתחת בסלון. יש בדירה את כל מה שצריך במטבח, מכונת כביסה ושני חדרי אמבטיה. בבניין יש בריכה פנימית וחיצונית, משחקייה לילדים, בריכת ילדים, חדר משחקים (טניס שולחן ועוד) והדירה עצמה משקיפה על הים. יש מקום לעד 6 נפשות, המטרו והטראם במרחק הליכה, וכל היופי הזה מתחיל ב-410 ש״ח ללילה ל-5 אנשים!

Luxurious 2BR+Maids |Direct Beach Access| The Palm

מלונות מומלצים בדובאי למשפחות - איירבנב3
דירה למשפחות בדובאי באיירבנב

דירת שלושה חדרים גדולה עם מרפסות ענקיות שמשקפות על הים. יש בבניין בריכה והוא קרוב מאוד לחוף הים ול-Palm Jumeirah. בדירה יש את כל הפינוקים במטבח, כולל מכונת קפה, מיקרו וטוסטר, מכונת כביסה ועוד. בשני חדרי השינה יש מיטות זוגיות ויש עוד ספה נפתחת בסלון למקום עד 6 נפשות. העלות מתחילה ב-750 ש״ח ללילה למשפחה של 5 נפשות.

1/BR LoftStyle Stunning Bay Views, Heart of Marina

מלונות מומלצים בדובאי למשפחות - איירבנב4
דירה למשפחות בדובאי באיירבנב

דירת עם מקום לעד 6 נפשות שמשקיפה על המרינה. יש בבניין בריכה, חדר כושר (כמו שאר הבניינים עד עכשיו) וסופרים בקרבת מקום. גם פה המטבח מאובזר לגמרי ויש מכונת כביסה, בריכה וחדר כושר. על היופי הזה מתחיל ב-360 ש״ח ללילה ל-5 נפשות.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

2 תגובות

  1. דיס המלצה
    Jumeirah beach hotel
    כל הכתבות מצביעות שזהו המלון הכי טוב למשפחה ולילדים
    שפע פעילויות וכולי וכולי
    צר לי לאכזב
    לא דובים ולא יער
    לקחתי חצי פנסיון שיהיה קל עם הילדים ( בכל זאת 5) אך הפתעה ! זה ללא שתיה גם לא מים ! כן קראתם נכון
    מלון יוקרתי 5 כוכבים מאוד מאוד יקר
    ואתם צריכים לשלם על מים בארוחת הערב וכמה אתם שואלים 35 דירהאם! 750 מל !ֶ
    אי אפשר להכניס שתיה מבחוץ .
    פעילויות לילדים … פחחח
    איפור פנים במקרה הטוב
    משחקייה שלמה מאוד יפה ומושקעת אמאמה … אי אפשר להישאר עם הילד לשחק או להיות .
    את יכולה להשאיר וללכת . מגיל שנתיים .( מתחת לגיל שנתיים אין כלום ושום דבר ! בריכה !)
    כניסה חופשית לפארק מים הצמוד .
    כמובן ללא אוכל שתיה ( עוברים חיפוש של שבכ) ! בטח תקנו ארוחה ב65 דירהאם במקרה הטוב
    47 שח לשווארמה ללא שתיה.
    הפארק בינוני ובטח לא שווה את המחיר כניסה .
    הצוות אדיב וחייכן החדרים מרווחים אבל לגמרי לא שווה את המחיר של המלון . והארוחות .
    ביום הראשון לא יידעו אותנו על תוספת התשלום לשתיה ובתום הארוחה קיבלנו לשלם 290 דירהאם על 2 מים 2 קולה 3 מיץ ואלד ספרייט מיותר לציין השוק שהיינו .
    אל תאמינו לכתבות.

    1. תודה ששיתפת. בקהילה שלנו לפחות זה ממש לא מהמלונות הכי מומלצים, אם כי מומלץ. המידע הזה חשוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים