מלונות מומלצים בבריסל למשפחות עם ילדים

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

בלגיה היא פנינת אירופה המפוספסת ובששת השנים הראשונות של קהילת מטיילים בחו״ל עם ילדים – המדינה כמעט ולא היתה עולה. ב-2023 בלגיה חוותה בום גדול בקהילה ופתאום יש לא מעט מידע ובקשות על מידע. לכן, הכנו לכם רשימת מלונות מומלצים בבריסל למשפחות עם ילדים כדי שתוכלו למצוא את המלון שהכי מתאים לכם. פה תוכלו לקרוא מסלול בבלגיה עם ילדים ופה יש לנו אטרקציות מומלצות בבריסל למשפחות עם ילדים.

מלונות 3 כוכבים בבריסל למשפחות

Vintage Hotel Brussels

Vintage Hotel Brussels – מתוך האתר הרשמי

מלון חמוד במרכז העיר עם חדרי משפחה לעד 4 אנשים שניתן להוסיף להם מיטת תינוק. בחדרים הממוזגים יש אינטרנט אלחוטי וקומקום והמלון נמצא 5 דקות הליכה מתחנת המטרו Louise. ניתן להזמין ארוחת בוקר בסגנון בופה.

הזמינו בבוקינג

Aparthotel Adagio Brussels Grand Place

Aparthotel Adagio Brussels Grand Place – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות ליד תחנת המטרו De Brouckere עם מקום לעד 4 אנשים וניתן להוסיף מיטת תינוק. בדירות הממוזגות יש מטבח מאובזר במקרר, מיקרו ומדיח, וניתן להזמין גם ארוחת בוקר. יש בבניין חדר הכביסה עם מכונות כביסה ומייבשים לשימוש האורחים.

הזמינו בבוקינג

Boutique Hotel Saint-Géry

Boutique Hotel Saint-Géry – מתוך האתר הרשמי

מלון בוטיק במרכז בריסל עם חדרים לעד 4 אנשים אליהם אפשר להוסיף גם מיטת תינוק. החדרים הממוזגים (והמחוממים) כוללים מיני מקרר. במלון יש בר עם טאפאס ואפשר גם להזמין ארוחת בוקר.

הזמינו בבוקינג

Craves

Craves – מתוך האתר הרשמי

מלון בוטיק במרכז העיר עם חדרי משפחה לעד 4 אנשים, כשניתן גם להוסיף מיטת תינוק. יש מסעדה ממנה ניתן להזמין ארוחת בוקר בסגנון בופה וגם יש בר. המלון נמצא במרחק של 5 דקות מה-Grand Palace ויש מלא מסעדות בסביבה.

הזמינו בבוקינג

Yadoya Hotel

Yadoya Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון חמוד עם שירות יוצא מן הכלל שנמצא ממש על תחנת המטרו Yser. במלון יש חדרים לעד 4 אנשים ויש אפשרות להוסיף מיטת תינוק. ניתן להזמין ארוחת בוקר קונטיננטלית.

הזמינו בבוקינגMaison Arya

Maison Arya – מתוך האתר הרשמי

מלון חדש ומקסים במרכז העיר לא רחוק מתחנת Brussels עם חדרי משפחה לעד 5 אנשים וניתן גם להוסיף מיטת תינוק. בחדרים הממוזגים יש מיטת קומותיים ומיטת יחיד, מכונת קפה, קומקום ומיני מקרר. בחדרי המשפחה יש כמה משחקים/צעצועים לילדים.

הזמינו בבוקינג

מלונות 4 כוכבים בבריסל למשפחות

Hotel Novotel Brussels Off Grand Place

Hotel Novotel Brussels Off Grand Place – מתוך האתר הרשמי

מלון מרשת נובוטל האהובה בקבוצה עם חדרים לעד 4 אנשים. בחדר הממוזג יש קומקום והמלון נמצא במרחק של 150 מטר מה-Grand Place ו-5 דקות הליכה מהפסל של הילד המשתין. במלון יש חדר כושר וניתן להשכיר אופניים, ויש גם בר. ניתן להזמין ארוחת בוקר.

הזמינו בבוקינג

YOOMA Urban Lodge

YOOMA Urban Lodge – מתוך האתר הרשמי

מלון סופר חמוד עם חדרי משפחה לעד 6 אנשים כשחלקם מקושטים במיוחד לילדים בסגנונות שונים כולל הדרדסים (אומרים שטרומפף אם אתם מחפשים ספציפית). המלון נמצא חצי קילומטר מתחנת הרכבת Brussels Midi ויש בו גם חדר כושר, חמאם טורקי וסאונה. יש בופה לארוחת בוקר וניתן גם לאכול שם ארוחות צהריים וערב.

הזמינו בבוקינג

Hilton Brussels Grand Place

Hilton Brussels Grand Place – מתוך האתר הרשמי

מלון מפואר מרשת הילטון עם חדרי משפחה לעד 4 אנשים כשניתן להוסיף להם מיטת תינוק ויש גם חדרים מתחברים. בחדרים המרווחים יש קומקום וומיני מקרר. המלון נמצא ליד תחנת Central וניתן להזמין ארוחת בוקר.

הזמינו בבוקינג

9Hotel Sablon

9Hotel Sablon – מתוך האתר הרשמי

מלון במרחק 5 דקות הליכה מה-Grand Palace עם חדרי דופלקס שמתאימים לעד 4 אנשים, להם אפשר גם להוסיף מיטת תינוק. בחדרים הממוזגים יש מיני מקרר, קומקום, מכונת קפה, בקבוקי מים וניתן גם להזמין ארוחת בוקר. במלון יש גם בריכה וסאונה.

הזמינו בבוקינג

Novotel Brussels City Centre

ovotel Brussels City Centre – מתוך האתר הרשמי

מלון מרכזי של רשת נובוטל האהובה עם חדרים לעד 4 אנשים להם אפשר להוסיף מיטת תינוק, ויש חדרים מתחברים למשפחות גדולות יותר. בחדרים יש קומקום, והמלון נמצא דקות הליכה מתחנת De Brouckère ומה-Grand Palace. יש במלון חדר כושר וספא וניתן להזמין ארוחת בוקר במסעדה. יש גם אזור wellness עם בריכה וחמאם טורקי.

הזמינו בבוקינג

Pillows City Hotel Brussels Centre

Pillows City Hotel Brussels Centre – מתוך האתר הרשמי

מלון במרחק כמה דקות הליכה מתחנת Brussels Central עם חדרי משפחה לעד 4 אנשים עם אפשרות להוסיף מיטת תינוק ולחדרים מתחברים. בחדרים הממוזגים יש מכונת קפה, מיני מקרר וקומקום, וניתן להזמין ארות בוקר במסעדה.

הזמינו בבוקינג

מלונות 5 כוכבים בבריסל למשפחות

Hotel Le Plaza Brussels

Hotel Le Plaza Brussels – מתוך האתר הרשמי

מלון סופר יוקרתי עם סוויטות לעד 4 אנשים אליהם אפשר גם להוסיף מיטת תינוק. הסוויטות הממוזגות מגיעות עם מיני מקרר, קומקום, ומכונת קפה וניתן גם להזמין ארוחת בוקר. המלון נמצא במרחק של כמה דקות הליכה מתחנת המטרו Rogier ותחנת הרכבת Brussels-North.

הזמינו בבוקינג

Radisson Collection Grand Place Brussels

Radisson Collection Grand Place Brussels – מתוך האתר הרשמי

מלון מפואר מרשת רדיסון האהובה עם חדרי משפחה לעד 4 אנשים להם ניתן להוסיף מיטת תינוק. המלון שופץ לאחרונה והוא נמצא במרחק כמה דקות הליכה מ-Brussels Central Station וה-Grand Palace. במלון יש שתי מסעדות וארוחת בוקר וגם בר עם קוקטיילים ואוכל. בחדרים ממוזגים יש מיני מקרר, קומקום ומכונת קפה.

הזמינו בבוקינג

Steigenberger Icon Wiltcher’s

Steigenberger Icon Wiltcher’s – מתוך האתר הרשמי

מלון בבניין שנבנה לפני יותר מ-100 שנים עם סוויטות משפחתיות עם מקום לעד 4 אנשים אליהן ניתן להוסיף מיטת תינוק וכפי הנראה גם מיטה מתקפלת. בחדרים הממוזגים יש מיני מקרר, מכונת קפה וקומקום וניתן להזמין ארוחת בוקר. במלון יש בריכה שחייה פנימית.

הזמינו בבוקינג

דירות ומלוני דירות בבריסל למשפחות

Central and Cozy in Brussels

Central and Cozy in Brussels – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות עם דירות במגוון גדלים, כשדירת 2 חדרי השינה מתאימה לעד 6 אנשים וניתן להוסיף גם מיטת תינוק. בדירות יש מטבח מאובזר במקרר, מכונת קפה, מיקרו, קומקום, מדיח, תנור, כיריים וטוסטר ויש גם מכונת כביסה. מלון הדירות נמצא קרוב ל-Brussels Central Station.

הזמינו בבוקינג

Exclusive two-level apartment with private terrace on the canal Brussels

Exclusive two-level apartment with private terrace on the canal Brussels – מתוך האתר הרשמי

דירה של שתי קומות ושני חדרי שינה עם מקום לעד 6 אנשים. בדירה יש מטבח מאובזר, חימום, מכונת כביסה

הזמינו בבוקינג

Charming duplex on the canal Brussels

Charming duplex on the canal Brussels – מתוך האתר הרשמי

דירת דופלקס ענקית עם 2 חדרי שינה ומקום לעד 6 אנשים במרכז בריסל. במטבח יש מקרר, מכונת קפה, מיקרו, קומקום, מדיח, תנור וכיריים ויש בדירה גם מכונת כביסה.הזמינו בבוקינג

Smart Appart – Commerants

Smart Appart – Commerants – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות עם מגוון רחב של דירות לעד 6 אנשים. בדירות יש מטבח עם מקרר, מיקרו ותנור והן נמצאות ליד תחנת המטרו Yser.הזמינו בבוקינג

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים