אטרקציות מומלצות בבריסל למשפחות עם ילדים

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

בריסל, עיר הבירה של בלגיה וגם של האיחוד האירופי, היא עיר עם המון אטרקציות למשפחות. העיר הזו מציעה שילוב מרתק של אדריכלות היסטורית, גנים ציבוריים, מוזיאונים מגוונים ופעילויות לילדים. פה תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בבריסל למשפחות עם ילדים ובכתבה הזאת נדבר על אטרקציות מומלצות בבריסל למשפחות עם ילדים.

אוטובוס Hop On Hop Off

אוטובוס Hop On Hop Off

אוטובוס תיירים מיוחד, כמו ברוב הערים הגדולות, של שתי קומות עם גג פתוח, שנותן לעלות ולרדת במשך יום או יומיים (תלוי בכרטיס). האוטובוס עוצר בכל המקומות המרכזיים בעיר והוא מעולה במיוחד לסיור ראשוני בעיר. פה ניתן לרכוש את הכרטיסים לאוטובוס עצמו ויש גם אפשרות לקנות כרטיס משולב עם הכרטיס של העיר שמקנה גם כניסה חינם והחנות שונות לאטרקציות בעיר.

מוזיאון הטבע

מוזיאון הטבע

אוהבים דינוזאורים? או לפחות – הילדים אוהבים דינוזאורים? במוזיאון הטבע בבריסל יש את האוסף הגדול ביותר של דינוזוארים בעולם, והילדים יוכלו ללמוד על ההיסטוריה שלהם באופן חווייתי ומהנה. הכניסה חינם בימי רביעי הראשונים בכל חודש.

מוזיאון המוזיקה

מוזיאון המוזיקה

האהבה למוזיקה היא אוניברסלית, ובמוזיאון המוזיקה בבריסל תוכלו ללכת בעקבות ההיסטוריה של המוזיקה. דרך האזנה לכלי נגינה מגוונים והתוודעות לשינויים במוזיקה על פרקי הזמן, הביקור יהפוך לחוויה מלאת קסם. לוקחים אוזניות ושומעים קולות של כל כלי המוזיקה מהעתיקים עד למודרניים. הכניסה חינם בימי רביעי הראשונים בכל חודש. פה תוכלו לרכוש כרטיסים מראש.

הגראנד פלאס

Grand Palace

הכיכר המרכזית של בריסל מהממת ביופיה עם בנייה בלגית מפוארת. במהלך השנה ישנם אירועים רבים וחגיגות שהופכים את הביקור לחוויה מיוחדת.

הילד המשתין Manneken Pis

הילד המשתין Manneken Pis

אחת האטרקציות המוכרות ביותר בבריסל. למרות שהפסל קטן, הילד המשתין הוא סמל העיר ותמיד משמח את המבקרים ובמיוחד ילדים. הרה פעמים הפסל מתלבש בתחפושות שונות (יש לו 900!), מה שהופך את הביקור לחוויה מיוחדת וכיפית.

מוזיאון האשליות

מוזיאון האשליות

מוזיאון אינטראקטיבי שמתאים לכל המשפחה אבל עוד יותר לבני נוער שחשוב להם להצטלם. המוזיאון נמצא ממש קרוב ל-Grand Palace ולילד המשתין כך שניתן לשלב את שלושתם באותו היום.

האטומיום

האטומיום Atomium

האטומיום הוא לא רק אתר תיירות אלא סמל של בריסל. יש תצפית פנורמית ממש נחמדה מהמבנה המרשים, שמזכיר את המודל של אטום. בניגוד לרוב המקומות שהיינו בהם בעבר לתפציות, אין ספק שזה אחד המיוחדים. פה תוכלו לרכוש כרטיסים מראש לתצפית ולמוזיאון ה-Design.

מיני אירופה

מיני אירופה

בדומה למיני ישראל, במיני אירופה יש אתרים מוכרים (ופחות מוכרים) מרחבי היבשת המוצגים בצורה מיניאטורית ומדויקת. פה תוכלו לרכוש כרטיסים מראש.

פארק בואה דה לה קמבר Bois de la Cambre

Bois de la Cambre – מתוך האתר visit.brussels

אחד הפארקים הגדולים והמרשימים בבריסל עם מגוון רחב של פעילויות למשפחות. בפארק ניתן לשכור סירות ולשוט בין הברווזים באגם המלאכותי, לטייל באופניים או בקורקינטים, לעשות פיקניק משפחתי, ולשחק באזורי המשחקים. לפעמים יש גם אירועים מיוחדים בפארק עם פעילויות מיוחדות לכל המשפחה אז שווה לכם לבדוק מראש את התאריכים שתהיו.

פארק השעשועים וואליבי Walibi  ופארק המים Aqualibi

פארק Walibi Belgium

לונה פארק וואליבי Walibi, שצמוד לפארק המים המקורה אקווהליבי Aqualibi (שלא פתוח כל יום, חשוב לבדוק מראש), נמצא מחוק לבריסל ועדיף להגיע ברכב שכור. בפארק השעשועים יש מתקנים לגדולים וקטנים וכמובן שמסעדות וניתן לבלות שם יום שלם. בפארק יש אירועים מיוחדים בחגים, לכן שווה לבדוק אם אתם מגיעים סמוך לחג. פה תוכלו לרכוש כרטיסים מראש.

בית השוקולד

מוזיאון השוקולד Choco-Story Brussels

בלגיה ידועה בשוקולד האיכותי שלה, ובמוזיאון תוכלו ללמוד על כל תהליך הכנת השוקולד. היינו במוזיאון דומה ביעד אחר וזאת היתה אחת החוויות הגדולות של הטיול שלנו. כרטיס הכניסה כולל טעימות – כי מה שווה מוזיאון שוקולד ללא טעימות? פה תוכלו לרכוש כרטיסים מראש. ניתן גם לעשות סדנת שוקולד של שעתיים. ממומלץ מאוד להזמין מקום מראש על מנת לוודא שיהיה לכם מקום כי המקומות מוגבלים בסדנאות.

מוזיאון הקומיקס – Belgian Comic Strip Center

Belgian Comic Strip Center – מתוך האתר הרשמי

הקומיקס הבלגי הוא אחד הידועים בעולם והמוזיאון מאוד יחודי ושונה מאחרים בעולם. במוזיאון יש מיצגים קבועים ומשתנים המדברים על התפתחות הקומיקס ויש גם סדנאות אבל הן בצרפתית. בעיניי המוזיאון הזה מתאים לילדים גדולים יותר ולא לקטנטנים. שימו לב שניתן לרכוש כרטיס משולב לשלושה מוזיאונים בבריסל, מתוך רשימה הכוללת גם את מוזיאון המוזיקה, והכרטיס המשולב מקנה הטבות נוספות שמפורטות גם בלינק.

מרכז הלגו

מרכז הלגו

מקום חלומי לילדים שאוהבים לגו. במרכז יש מגוון פעילויות הכוללות מסלולי בנייה, סיורים מאחורי הקלעים, ואזורים תימהודיים בהם ילדים יכולים לשחק וליהנות מאטרקציות שונות. פה ניתן לרכוש כרטיסים מראש.

תחנת הרכבת התת-קרקעית Train World

מוזיאון הרכבות

תחנת רכבת שהומרתה למוזיאון מרהיב. הילדים יוכלו לראות כיצד נראיתה הרכבת במאה ה-19, להתנסות בנהיגה וישנם אזורים מיועדים לילדים בגיל הצעיר. במוזיאון יש את הרכבת הכי ישנה ביבשת אירופה. שימו לב שיש למוזיאון אפליקציה חינמית שמשדרגת את החוויה. פה תוכלו לרכוש כרטיסים מראש.

מוזיאון הרכב

מוזיאון הרכב

במוזיאון הרכב יש מעל 250 מכוניות עתיקות מכל הזמנים והוא מקום מהמם לילדים ומבוגרים עם אובססיה לרכבים. במוזיאון יש את התצוגה הקבוצה וגם מתחלות וכל שנתיים יש להם אירועים מיוחדים. פה ניתן לרכוש כרטיסים מראש.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים