מלונות מומלצים בבוקרשט למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

בוקרשט היא לא יעד קלאסי למשפחות – אבל רומניה לגמרי הפכה לאחד היעדים הפופולרים למשפחות ישראליות עם ילדים וזאת נקודת פתיחה – או סיום – מצוינת לטיול במדינה. לרוב, משפחות בוחרות לטייל במדינה לשבוע וחצי-שבועיים לפחות, ובגלל המחירים הנמוכים מאוד, אפשר לבלות בקלות מעל שבועיים במחיר שהיה עולה שבוע במערב אירופה. תכף נספר לכם על מלונות מומלצים בבוקרשט למשפחות עם ילדים, אבל קודם נשתף שיש לנו מסלול ברומניה למשפחות שיכול לעוזר לכם לתכנן את הטיול שלכם.

תוכן עניינים

 

תחבורה בבוקרשט

מומלץ להשתמש בתחבורה הציבורית המקומית כשאתם בעיר. הכבישים המקומיים לא נועדו לתנועת מכוניות כבדה, והנהיגה בהם יכולה להיות מאתגרת. את הרכב תשמרו לכשתצאו מהעיר ותמשיכו בטיול שלכם, מה שעדיף מכיוון שהתחבורה הבין-עירונית פחות מוצלחת.

מלוני דירות מומלצים בבוקרשט למשפחות עם ילדים

Orhideea Residence & Spa

Orhideea Residence & Spa – מתוך האתר הרשמי

מלון עם דירות מרווחות, מרוהטות בצורה מהממת וממוזגות להשכרה לטווח קצר ולטווח ארוך. כל דירה מגיעה עם מטבח מאובזר במלואו ומכונות כביסה (להשכרה לטווח ארוך בלבד). הדירה הגדולה ביותר יכולה להכיל עד 5 אנשים. בנוסף, יש שירותי מלון 4 כוכבים, כולל בריכה מקורה ומרכז כושר, ספא, שירותי קונסיירז’, שירות משק בית יומי, אינטרנט אלחוטי, ומסעדה ובר עם מזנון ידידותי לילדים. מלון הדירות נמצא 5 דקות הליכה מהמטרו. ארוחת הבוקר הכלולה מצוינת ויש חניה חינם בבניין.

הזמינו בבוקינג

Black and White Apartments

Black and White Apartments – מתוך האתר הרשמי
מלון דירות בדירוג 4 כוכבים עם מגוון דירות כולל דירות שני חדרי שינה שיכולה להכיל עד 5 אנשים, עם מטבח המאובזר כמעט לחלוטין. יש מינימרקט באתר ושירות משלוחי מכולת (בתשלום נוסף). הדירות ממוזגות ויש אינטרנט אלחוטי חינם.

הזמינו בבוקינג

Novum Aparthotel

Novum Aparthotel – מתוך האתר הרשמי

מלון הדירות ממוקם סמוך למסעדות, חנויות ואטרקציות תיירותיות ויש בו כמה סוגי חדרים שונים עבור משפחות של עד 5 נפשות. יש בדירות מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי חינם, מטבח מאובזר ומרפסת ובמתחם יש גם מועדון ילדים ומועדון לילה לילדים.

הזמינו בבוקינג

מלונות מומלצים בבוקרשט למשפחות עם ילדים

Casa Siqua

Casa Siqua – מתוך האתר הרשמי

במלון יש חדרים קטנים יותר (הסוויטה הגדולה ביותר מיועדת ל-3 אנשים), אבל חדרים עם דלתות מתחברות יכולים לאפשר למשפחות של עד 5 נפשות לישון בנוחות. יש חניה חינם ואינטרנט אלחוטי, מרפסת חיצונית וארוחת בוקר בחדר.

הזמינו בבוקינג

Atria Urban Resort

Atria Urban Resort – מתוך האתר הרשמי

יחידות אירוח עם אינטרנט אלחוטי חינם, מיזוג אוויר, אופניים ללא תשלום וגישה לגן עם בריכה חיצונית עונתית. הדירה זו כוללת בריכה פרטית, מתקני ברביקיו וחניה פרטית ללא תשלום. הדירה כוללת מטבח מאובזר במלואו ופטיו עם נוף לבריכה. ניתן למצוא מגרש משחקים לילדים בדירה, יחד עם טרסה.

הזמינו בבוקינג

Athenee Palace Hilton Bucharest

Athenee Palace Hilton Bucharest – מתוך האתר הרשמי

מלון ותיק שנבנה בשנת 1914 עם בריכה מקורה ומחוממת, ג’קוזי, סלון יופי ומרכז כושר, שתי מסעדות ומרפסת. במלון יש גם חוויה משפחתית מותאמת לילדים מתחת לגיל 12, כולל חבילת קבלת פנים מיוחדת, חווית ארוחת בוקר ייעודית לילדים (חינם לילדים מתחת לגיל 5) ותפריט ילדים. ניתן להתארח בסוויטה בת שני חדרי שינה המתאימה לעד 5 אנשים, או בחדר עם דלת מתחברת עם מיטות ל-4. ילדים מתחת לגיל 18 בחדרים ללא מיטות נוספות שוהים בחינם. אורחים בסוויטות מקבלים גם קפה, תה וחטיפים חינם.

הזמינו בבוקינג

Mercure Bucharest Unirii

Mercure Bucharest Unirii – מתוך האתר הרשמי

המלון ממוקם במרחק של 10 דקות הליכה מרוב האטרקציות המרכזיות של העיר, והסוייטות יכולות להכיל עד 4 אנשים פלוס עריסה.המלון ממוזג ויש אינטרנט אלחוטי, ומסעדת המלון מציעה תפריט ילדים ומזון מיוחד לאנשים עם רגישויות/אלרגיות למזון ואוכל ללא גלוגן.

הזמינו בבוקינג

Epoque Hotel – Relais & Chateaux

Epoque Hotel – Relais & Chateaux – מתוך האתר הרשמי

במלון יש סוויטה עם שני חדרי שינה שיכולה להכיל עד 6 אנשים, ולמרות שהיא מצוידת במטבחון מאובזר, לא חובה לבשל את הארוחות שלכם, אם אתם מעדיפים להתפנק. במלון יש גם בריכת שחייה מקורה, סאונות יבשות ורטיבות, טיפולי ספא ומרכז כושר מלא.

הזמינו בבוקינג

ibis Styles Bucharest Erbas

ibis Styles Bucharest Erbas – מתוך האתר הרשמי
מלון צבעוני עם סוויטות ממוזגות שתכננו במיוחד עבור אורחים שרוצים מרחב. חדר המשפחה שלהם יכול להכיל עד 4 אנשים, וניתן להוסיף עריסה על פי בקשה. יש חניה במלון, מסעדה, ובר בהם מגישים ארוחות בוקר, ארוחות צהריים וערב מקומיות ובינלאומיות. אינטרנט אלחוטי זמין בכל רחבי המלון וארוחת הבוקר כלולה במחיר. 

הזמינו בבוקינג

Hotel Parliament

Hotel Parliament – מתוך האתר הרשמי

המלון ממוקם במיקום מושלם ליד בניין הפרלמנט והעיר העתיקה, מלון ה-4 כוכבים כולל סוויטות שיכולות להכיל עד 5 אנשים. החדרים מרווחים, ממוזגים ומגיעים עם אינטרנט אלחוטי חינם, חניה וארוחת בוקר הכלולה במחיר. במלון יש מסעדה וביסטרו המגישים מאכלים מהמטבח המקומי.

הזמינו בבוקינג

Caro Hotel

Caro Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון 4 כוכבים עם חדר כושר, בריכה ופעילויות לילדים. סוויטת הג’וניור יכולה להכיל עד 4 אנשים, והיא מצוידת בבקרת טאבלט אוטומציה בחדר עבור האורות, האוורור ובקרת הטמפרטורה. ישנן מספר אפשרויות לאוכל בשטח המלון. יש פעילויות מיוחדות במלון כמו סרטים בחוץ ומופע תיאטרון ואפשר לרכוש סלסלת פיקניק ולעשות פיקניק משפחתי במרחבים של המלון.

הזמינו בבוקינג

Ramada Plaza Bucharest

Ramada Plaza Bucharest – מתוך האתר הרשמי

מלון הממוקם ליד מרכז העיר במרחק הליכה מפארק הרסטראו. הזמינו חדרים עם דלתות מתחברות כי חדרים סטנדרטיים יכולים להכיל רק 2-3 אנשים. במלון שתי בריכות שחייה, מרכז ספא ובריאות, שתי מסעדות ובר. יש אינטרנט אלחוטי ומיזוג אוויר בכל רחבי המלון. יש אפילו מינימרקט באתר ובחלק מהחדרים יש מכונות כביסה ומייבשים.

הזמינו בבוקינג

Park Inn by Radisson Bucharest Hotel & Residence

Park Inn by Radisson Bucharest Hotel & Residence – מתוך האתר הרשמי
ממוקם בלב בוקרשט, במלון יש דירות של שני חדרי שינה וסלון, וגם חדרים עם דלתות מתחברות. במלון יש גם מרכז כושר, שירות לאורך כל היום במסעדה, אחסון מזוודות ותה וקפה ללא תשלום. יש גם בריכה חיצונית וג׳קוזי בתשלום נוסף והעיר העתיקה במרחק הליכה מהמלון.

הזמינו בבוקינג

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים