מלונות בטקיאמה למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

טקיאמה (Takayama), מעבר לאלפים היפנים, נהייתה עיר מאוד מתויירת בשנים הארונות בעקבות הפסטיבלים בעיר וגם בגלל שירקווה-גו (Shirakawa-Go), עיר עתיקה עם גגות יחודיות. הנה כמה מלונות בטקיאמה למשפחות שהומלצו על ידינו וחברי הקבוצה.

J-Hoppers Hida Takayama Guest House

ההוסטל נמצא בין תחנת הרכבת למרכז טקיאמה עם הגשר האדום הידוע. אירוח ביתי עם צוות נהדר ומחיר סביר במקום די מרכזי. יש חדרים עד 4 אנשים. יש מקלחות ושירותים משותפים, מטבחון משותף עם קפה ותה חופשי. חדרים בסגנון יפני: מיטות פוטון על הרצפה. יש אפשרות לסיורים לשירקווה-גו באנגלית מהמלון. אנחנו היינו בהוסטל הזה עם תינוקת בת שנה והיה מצויין. לקחנו סיור לשירקווה-גו דרך אחת ההמלצות בהוסטל.

הזמינו בבוקינג

K’s House Takayama

רשת ההוסטלים K’s house מוכרת גם בקיוטו וטוקיו וגם כאן יש 2 נציגויות של הרשת. הראשונה קרובה לתחנת רכבת, עם חדרים למשפחות עד 4-5 אנשים (מיטות קומותיים) עם שירותים ומקלחות פרטיים. יש מטבח משותף בו אפשר להכין ארוחות למשפחה, מה שיכול להיות חסכוני מאוד. אנחנו היינו שלוש פעמים ב-K’s House בקיוטו ובטוקיו, וגם היינו במספר ערים אחרות בטיול הראשון והם באופן עקבי מצויינים.

הזמינו בבוקינג

והנה עוד מאותה רשת:

K’s House Takayama Oasis

K’s House Takayama Oasis – מתוך האתר הרשמי

חדרי משפחה עד 4-5 נפשות (מיטות קומותיים או סגנון יפני) עם שירותים ומקלחות פרטיים, מטבח משותף ומרפסת על הגג! מיקום טוב מאוד והצוות עוזר מתי שצריך.

הזמינו בבוקינג

Hida-Takayama Michi

Hida-Takayama Michi – מתוך האתר הרשמי

בית יפני לעד 7 אנשים עם שני חדרי שינה. קרוב לרכבת, יכול להתאים למשפחה רב דורית שמטיילת ביפן או משפחה גדולה. החדרים בסגנון יפני עם פוטון על רצפת טאטמי. מטבח קטן אך מאובזר טוב וגם מכונת כביסה ומזגן.

הזמינו בבוקינג

SORA-AMA HOSTEL

מלונות בטאקיאמה למשפחות - Sora-ama hostel
Sora-ama hostel – מתוך האתר הרשמי

הוסטל עם חדרי משפחה לעד 7 אנשים בסגנון יפני (פוטון על ריצפת טאטמי) עם מטבח משותף, שרותים ומקלחות משותפים. שלוש דקות מתחנת הרכבת.

הזמינו בבוקינג

Rickshaw Inn

מלונות בטאקיאמה למשפחות - Rickshaw Inn -מתוך האתר הרישמי
Rickshaw Inn – מתוך האתר הרשמי

המלון מציע חדרים יפנים למשפחות עד 4-5 אנשים שהם למעשה כמו דירות קטנות: מטבח ופינת אוכל, מקלחות ושירותים פרטיים עם כל הציוד שצריך. טלויזיה ומזגן/חימום. קרוב לשוק ולרכבת, זו אופציה טובה למשפחות שרוצות שקט ועצמאות בשהות שלהם בטקיאמה. ואם צריך עזרה, הצוות נותן טיפים טובים לגבי טיולים ומסעדות.

הזמינו בבוקינג

Cup of Tea

cup of tea – מתוך האתר הרשמי

מלון קצת יותר רחוק מהרכבת, שמציע חדר משפחתי עד 6 אנשים עם שירותים ומקלחות משותפים. מיטות קומותיים בחדר גדול, עם עיצוב מודרני ונקי. הצוות דובר אנגלית טובה שזה תמיד עוזר, וגם עוזר מאוד בשביל לתת טיפים על מקומות טובים לאכול ולבקר.

הזמינו בבוקינג

Wat Hotel & Spa Hida Takayama

Wat Hotel & Spa Hida Takayama – מתוך האתר הרשמי

אם נמאס לכם מהוסטלים, לכו להתפנק במלון 4 כוכבים הזה שיש לו חדרים לעד 4 נפשות. ארוחת בוקר זולה וטובה. החדרים גדולים והמלון נמצא 10 דקות מהרכבת. ובונוס: קומת בריכה ואונסן לאורחי המלון, וטלפון נייד לאורחי המלון בשביל לטייל בעיר בראש שקט.

הזמינו בבוקינג

יש לנו גם המלצות על מלונות בטוקיו וקיוטו ומדריך שלם על יפן עם ילדים. טיול מהנה!

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים