דובאי עם ילדים מתבגרים – מסלול ואטרקציות מאת רונית מן [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

הפוסט הזה על דובאי עם ילדים מתבגרים פורסם לראשונה בקבוצה מטיילים בחו”ל עם ילדים ומופיע פה באישורה של רונית. בנוסף, אנחנו ממליצים לקרוא את המדריך המלא לדובאי למשפחות כשתסיימו את הפוסט הנ״ל ופה תוכלו לראות עוד מלונות מומלצים בדובאי למשפחות.

דובאי עם ילדים מתבגרים
דובאי עם ילדים מתבגרים
מהסוף להתחלה – היה ממש כייף מושלם, עוד נחזור שוב. לפני שאתחיל בפירוט המסלול, אני רוצה לתת מספר דגשים לגבי הקורונה:
  1. בארץ עשינו בדיקת קורונה בנתב״ג, קיבלנו תוצאות תוך 8 שעות. בדובאי הבדיקה הרבה יותר קלה, לנו לקח 19 שעות לקבל תשובה, אבל יש כאלה שקיבלו תוך 5 שעות וכאלה שקיבלו אחרי 30.
  2. סופר סופר מקפידים בכל מקום לגבי הקורונה. הכל פתוח אבל שומרים על ריחוק חברתי. מרחק בין שולחנות במסעדות, בדיקת חום כל שניה וחצי, אלכוג’ל בכל פינה ומעלית ומונית. מסכות אל תורידו לסנטר אפילו לחצי שניה אם אתם לא רוצים שיקפצו עליכם. אפילו בפארק מים איך שיורדים מהמגלשה מחלקים מסכות ומשפריצים חומר חיטוי על הידיות והאבובים.
  3. כשהגענו למלון ביום הראשון, מאד הקפידו על הכללים ואסור היה לנו לצאת מהחדר עד קבלת תוצאות בדיקת הקורונה שנערכו בשדה – קיבלנו אחרי 19 שעות. בינתיים רום סרוויס, טלויזיה ואינטרנט.
  4. בפארק המים אלטנטיס, בשל הקורונה, מכניסים פחות אנשים אז התורים די קצרים. הכל בפארק מסודר מסודר ונקי נקי.
הרכב משפחתי: הורים + שני ילדים בני 12 ו-13. טסנו דרך פלאיי דובאי לשבוע ויש לנו דרכונים זרים אז נחסכו כל ענייני הויזות. למידע על הויזות לישראלים, כנסו למדריך המלא לדובאי למשפחות. חילקנו את השהות לשני אזורים:
  • 4 לילות במרכז הכספים הסמוך לדאון טאון
  • 2 לילות באזור המרינה על הטיילת. זאת היתה החלטה מוצלחת מאוד.

היום הראשון – מחכים לתוצאות בדיקות הקורונה

הגענו למלון Dusit Thani Dubai. ב-7.30 בבוקר קיבלנו מיד את החדר ללא תוספת תשלום (ביקשנו מראש). הזמנו סוויטה משפחתית הכוללת שני חדרי שינה, סלון ומטבח עם נוף לבורג’ חליפה. במלון, כפי שציינתי, חיכינו 19 שעות עד אשר הגיעו תוצאות הקורונה מהשדה של דובאי.

היום השני – האקווריום, Burj Khalifa, קניון דובאי ומופע המזרקות

דובאי עם ילדים מתבגרים - Burj Khalifa והאקווריום
Burj Khalifa והאקווריום
יוצאים לדרך. Burj Khalifa – עלינו לקומות 124+125. קנינו כרטיס כניסה הכולל ביקור באקווריום ובילינו את כל היום בקניון דובאי (כן הוא כזה ענק, קחו נעליים נוחות). ראינו מופע מזרקות בצהריים ובערב והשקפה על המגדל שוב ושוב.

היום השלישי – מסגרת דובאי Dubai Frame, שוק הזהב, שוק התבלינים, אוטובוס מים ו-Global Village

דובאי עם ילדים מתבגרים - מסגרת דובאי Dubai Frame ושוק הזהב
מסגרת דובאי Dubai Frame ושוק הזהב
ביקרנו במסגרת דובאי – עלינו לתצפית ומשם המשכנו לשוק הזהב ולשוק התבלינים (נחמד אבל חוזר על עצמו אלא אם אתם מחפשים משהו ספציפי).
אוטובוס סירה - תמונות מתוך הפוסט של רונית
אוטובוס סירה
בחזור לקחנו אוטובוס מים, שזה אוטובוס סירה, לצד השני של התעלה ב-1 דירהם ומונית למלון לבריכה ומנוחה.
Global Village - תמונות מתוך הפוסט של רונית
מתחם ה-Global Village
בערב יצאנו לגלובל וילג’– מומלץ מאוד. גדול ומושקע, במקום יש מתחמים לפי ארצות. הדוכנים קצת חוזרים על עצמם עם אותם שטויות, אבל דוכני האוכל נחמדים. במקום יש גם הופעות ריקודים, ומתחם לונה פארק. נהננו מאוד. כניסה עולה רק 15 דירהם אבל בפנים מבזבזים הרבה יותר.

היום הרביעי – Dubai Miracle Garden

Dubai Miracle Garden - תמונות מתוך הפוסט של רונית
פארק הפרחים המרהיב Dubai Miracle Garden
נסענו לפארק הפרחים Dubai Miracle Garden שבמקור תכננו לעשות באותו היום עם הגלובל וילג׳ כי הם סמוכים אחד לשני אבל לא הספקנו.
הפארק גדול ומושקע – ממש מדהים. אנחנו הגענו מוקדם בבוקר לפני העומס אז יצאנו משם אחרי 40 דק, יש כאלו שאמרו שצריך 2-3 שעות.

בחלק השני של היום יצאנו לספארי מדברי – חובה חובה חובה!!! אספו אותנו בג’יפ פרטי והיתה נסיעה ארוכה עד למדבר. יש אפשרות לשכור טרקטורונים – ראינו את ההתנהלות וויתרנו. נכנסים עם הג’יפ הסגור והממוזג לדיונות, הנהג המקצועי עושה סיבובים והחלקות על הדיונות ממש חווייתי. עוצרים לסנדבורד וצילומים. הילדים היו ממש בהיי, וגם אנחנו.

ספארי מדברי - מתוך הפוסט של רונית
ספארי מדברי
לאחר מכן, נוסעים למחנה שם פוגשים עוד אנשים רבים. במקרה הגענו יחד עם קבוצה מאורגנת של חבר’ה חרדים אז זכינו להדלקת נר חנוכה באמצע המדבר. הספארי גם כולל רכיבה קצרה על גמלים, קעקועי חינה, ארוחת על האש ומופעי ריקוד ולהטוטי אש. לדעתי אטרקציה חובה.

היום החמישי – מרינה דובאי, קניון האמירויות, סקי דובאי,

אזור המרינה - תמונות מתוך הפוסט של רונית
אזור המרינה
עברנו למלון באזור המרינה JA Ocean View Hotel. יצאנו לסיבוב על הטיילת והחוף – המקום ממש נותן הרגשה של אילת, מלא מסעדות ודוכנים ופעילויות מים.
 

נסענו לקניון האמירויות לאתר סקי דובאי – אתר השלג שהוא ממש חוויה למשפחות. ניתן לרכוש חבילות שונות בעלויות של 150-500 דירהם לאדם הכוללים מתקנים שונים באתר. מקבלים ביגוד מלא – חליפת סקי בכל המידות (נקי מכביסה ארוז), גרביים חמות חדשות ונעלי שלג, קסדות לילדים, והחבילה שלנו כללה גם כפפות. הכפפות והגרביים נשארים שלכם, כל שאר הציוד יש להחזיר בתום הביקור. באתר תמצאו מגלשות קרח שונות עם אבובים ומזחלות, כדורים מתגלגלים, הופעת פינגווינים ורכבל לחלק העליון של האתר. במקום תוכלו להשתתף בשעורי סקי מודרכים ושווה לשתות שוקו חם עם תוספות מגניבות ואת הפינגווינים ניתן ללטף בתשלום. אפשר לבלות שם יום שלם ולעלות כמה פעמים שרוצים על המתקנים.

היום השישי – יום רגוע בבריכה, בים ושייט ביאכטה

שוקו בפארק הסקי - תמונה מתוך הפוסט של רונית
שייקים מושקעים ב- Black Tap – תמונה מתוך הפוסט של רונית
את היום הזה ניצלנו למנוחה, ים, בריכה ושייט ביאכטה פרטית במשך שעתיים מסביב לפאלם ועד בורג אל ערב. השייט כלל עצירות לצילומים ושחיה בים שהיה קפוא. בערב טיילנו בטיילת וקינחנו בשיקים המושחתים והמטורפים ב Black Tap.

היום השביעי ואחרון – פארק המים אטלנטיס

את היום האחרון ניצלנו לכיף ענק בפארק המים אטלנטיס. זה פארק מים ענק ומושקע שמתאים לכל הגילאים. תוכלו למצא בו מגלשות מטורפות מכל הסוגים.

טיפים ומידע נוסף על דובאי עם ילדים מתבגרים

  1. שדה התעופה בדובאי – תארזו הרבה סבלנות. גם בכניסה וגם ביציאה הולכים המון – אבל המון – ברגל והם ממש איטיים, במיוחד בבדיקת דרכונים – כאמור, לנו אפילו לא היו ענייני ויזה.
  2. כמעט ולא תשמעו ערבית. כל העובדים בכלל זרים בעיקר מהודו, פקיסטן, סין והפיליפינים. הם מאד שרותיים ודואגים לתייר מ-א ועד ת. בנוסף, הם מעריכים כל טיפ שתיתנו להם (אפילו שזה לא חובה).
  3. לגבי הזמנת אטרקציות – אין צורך להזמין מסוכנים מהארץ שגוזרים קופון גדול. הכל הזמנו או מהאתרים הרישמיים, או מאפליקציות גרופון או Klook או Get your Guide שנותנים הנחות. תמיד תבדקו לאיזה גילאים יש הנחות.
  4. לבעלי מוגבלויות – ממה שאני ראיתי אתרים רבים נגישים, כניסה לבעלי תעודת נכה+מלווה בחינם!
  5. טלפון אחד עם חבילה מהארץ וטלפון שני עם גלובל סים הספיקו ולא היו בעיות גלישה או שיחות בווצאפ. בכל מלון וקניון וואיפיי בחינם.
נראה לי שזהו בינתיים, מקווה שיעזור. אם פספסתי משהו ויש שאלות, אשתדל לחזור ולענות. תיסעו, תהנו ותשאירו רושם חיובי על התייר הישראלי. הם ממש מתלהבים מאיתנו – תדאגו שישאר כך. אנחנו עוד נחזור.

 

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים