אטרקציות בגואה למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

פוסט זה על אטרצקיות בגואה למשפחות עם ילדים נכתב על ידי אושר מקובר שנמצאת ברילוקיישן בהודו.

גואה היא מדינת מחוז בהודו, לאורך הים הערבי, הנמצאת כ-5.5 שעות טיסה ישירה מישראל. ארקיע צפויים לפתוח טיסות ישירות ב-2023, בינתיים ניתן לטוס דרך האמירויות. מזג האויר בה טרופי, שזה בגדול אומר שיחסית חם בה רוב השנה. החורף הוא בין נובמבר לפברואר, והעונה הגשומה היא אמצע יוני לסוף ספטמבר. גואה היא מקום לחופשת בטן גב בעיקר, אבל גם שם יש אטרקציות שניתן לבקר בהן, ומאחר והודו יחסית זולה, גם האטרקציות היקרות הן במחיר סביר ממש. בכתבה הבאה תוכלו לקרוא על אטרקציות בגואה למשפחות עם ילדים – חלקן בים וחלקן בגואה עצמה. שימו לב שלהודו צריך להוציא ויזה, אותו מקבלים תוך כמה ימים. פה תוכלו למצוא את כל המידע לגבי הויזה.

לינה בגואה למשפחות

אטרצקיות בגואה למשפחות עם ילדים - מלון על הים
Taj Holiday Village Resort & Spa – מתוך האתר הרשמי

יש בגואה חופים מעולים והמון ריזורטים ואפשרויות לינה במגוון רחב של מחירים, שמאפשרים לעשות חופשה במחיר מאוד הגיוני גם למשפחות גדולות. אנחנו, למשל, מצאנו וילה בריזורט 5 כוכבים עם 3 (!!) חדרי שינה במחיר של 1,500 שקלים ללילה. וילות עם 2 חדרי שינה עלו סביב ה-1,150 ללילה. פה תוכלו לקרוא על אפשרויות הלינה כולל מלונות מומלצים בגואה למשפחות עם ילדים.

אטרקציות בגואה למשפחות עם ילדים – אטרקציות ימיות

אטרצקיות בגואה למשפחות עם ילדים - חופי גואה
חופי גואה

למטיבי לכת (או עצלני לכת) אפשר גם לשכור עזרה. כלומר נני שתהיה צמודה אליכם במחירים לא רעים בכלל. כדי להתנייד לאטרקציות צריך רכב. המלון או הריזורט יכול לעזור בזה. מאמינה שאפשר גם לשכור בלי בעיה, עוד לא בדקתי בעצמי. אז מה יש לעשות בגואה עם ילדים, למי שרוצה גם קצת לצאת מהמלון? הנה כמה המלצות.

שייט לצפיה בדולפינים

אטרצקיות בגואה למשפחות עם ילדים - צפייה בדולפינים
צפייה בדולפינים

העונה לשייט היא בין אוקטובר לפברואר, מיד אחרי הגשמים. השייט מתחיל ב-300 רופי לאדם (כ-13 שקלים!) לשיט של 45-60 דקות. במים בגואה יש 3 זנים של דולפינים ועם קצת מזל תוכלו לראות את כולם.

טיול לצפיה בצבים

אטרצקיות בגואה למשפחות עם ילדים - Morjim בשקיעה
Morjim בשקיעה

כמה מהחופים של גואה ידועים כאתר הטלה ענק לצבי ים. בצפון יש את Morjim וכן יש את Agonda, Talpona בדרום. העונה רשמית מתחילה בספטמבר, אבל בפועל בשנים האחרונות היא זזה משמעותית מאוחר יותר (כנראה עקב שינויי אקלים) והטלות ראשונות נצפות רק בסוף דצמבר/תחילת ינואר, ועד לחודש מרץ. הצפיה בהם צריכה להיות בלילה. אסור לצלם עם פלאש או להדליק אורות כי זה עשוי לסכן את הצבים שמאבדים את דרכם במצב כזה.

ספורט ימי

אטרקציות בגואה למשפחות עם ילדים - ספורט מים, קבוצת אנשים עם גלשנים
אטרקציות בגואה למשפחות עם ילדים – ספורט מים

כמדינת חוף, גואה ידוע בספורט הימי שלה. כמעט בכל חוף ניתן לשכור סירות, לרכב על בננות, לעוף עם מצנח קשור לסירה (פאראסיילינג, 700-1,100 רופי לאדם), לשכור אופנועי ים (1ֿ000 רופי לכ-15 דקות) ולצלול.

אטרקציות בגואה למשפחות עם ילדים – אטרקציות בחוף

חוות תבלינים

המלון יכול לסדר לכם את הסיור. יש חוות תבלינים ענקיות באזור ובחלקן יש סיורים מותאמים לילדים. בסיורים מסבירים על גידול התבלינים השונים ולמה כל אחד מהם משמש. הסיור כולל איסוף מהמלון עם רכב, סיור וארוחת צהריים בסגנון בופה והמחירים מתחילים ב-1,700 רופי לאדם (כ-75 שקלים).

Old Goa

אטרצקיות בגואה למשפחות עם ילדים - כנסייה בעיר העתיקה
העיר העתיקה של גואה

גואה העתיקה היא עיר בגואה ששימשה כבירה של הפורטוגזים בעת ששלטו בערים מסויימות בהודו במאה ה-15. ככזו, היא מכילה כמות גדולה של כנסיות ובניה בסגנון שמשלב הודי עם אירופאי. יש בה הרבה כנסיות יפות לבקר בהן, מצודה ורחובות מקסימים וצבעוניים במיוחד. העיר נמצאת בערך 10 ק”מ מזרחית מעיר הבירה הנוכחית של המחוז.

ביקור במצודות

אטרצקיות בגואה למשפחות עם ילדים - תמונה אווירית של אחת המצודות בגואה
מצודה בגואה

גואה מכילה כמות גדולה של מצודות שונות לאורך החופים. כתלות במיקומכם, כדאי להתייעץ עם המלון אילו מצודות מוצלחות כדאי ללכת לבקר. בין המוכרים שבהם: Chapora Fort, Agoaga Fort, ו-Sinquerim Fort.

שיט נהר המנדובי (Mandovi River Cruise)

Mandovi River

נהר המנדובי פחות או יותר מחלק את גואה ל-2, צפון ודרום. בדומה לשיט בערים אירופאיות רבות, הקרוז הזה מאפשר לשוט לאורך הנהר, לראות את העיירות לאורכו (כולל גואה העתיקה) ולאכול ארוחת ערב על הסיפון. המחירים, בניגוד לאירופאים, סבירים בהחלט ומתחילים ב-370 רופי לאדם (ללא ארוחה). משך השיט בין שעה לשלוש שעות ויש סירות שמכוונות מראש לשעות הזריחה והשקיעה (לאלו מומלץ להזמין כרטיסים מראש).

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים