רומא ופירנציה בפסח למשפחות עם ילדים – מאת טל כהן מיירז

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

הסיכום הזה על רומא ופירנציה בפסח למשפחות עם ילדים עלה בקהילת מטיילים בחו״ל עם ילדים ומופיע פה באישורה של טל. פה תוכלו לקרוא המלצות נוספות על אטרצקיות ברומא למשפחות עם ילדים. ופה יש מלונות מומלצים ברומא למשפחות.

פוסט סיכום טיול פסח שלנו לרומא ופירנצה עם 3 ילדים (גילאי 4, 9, ו-11). רומא ופירנצה בדרך כלל לא קופצים כיעדים למשפחות ורצינו לתת את ליטרת הבשר שלנו חזרה לקבוצה, מכיוון שלנו לא היה פשוט למצוא מידע מקדים. חשוב לציין שנעזרנו רבות בספר האינטרנטי של רמון ובהמלצות שלו (בעיקר הקולינריות באופן פרטי).

היום הראשון – טיסה לרומא ונסיעה לפירנציה

טסנו בטיסות ריינאייר לרומא שהזמנו זמן רב מראש שהיו סך הכל בסדר ויצאו בזמן. מייד עם הנחיתה עלינו על מונית (ואן) שהזמנו מ”חני – הדרכים ברומא” שלקח אותנו לתחנת הרכבת טרמני Termini. אחריי שעה המתנה עלינו לרכבת מהירה (שעה וחצי) לפירנצה של חברת Italo אליה הזמנו כרטיסים מראש. משם הלכנו ברגל מתחנת הרכבת בפירנצה לדירה מקסימה ומומלצת בלב פירנצה. יום מתיש אבל הכל תיקתק ועבר בשלום.

היום השני – פירנציה

גני בובלי בפירנצה

טיול רגלי בפירנצה – כיכר הדואמו, גשר פונטה וקיו, כיכר הרפובליקה (הקרוסלה להיט) ושופינג, בעיקר בחנות לגו. גלידה, פסטה ופיצה. היינו גם בגני בובולי, מקום יפה לקצת טבע ופיקניק.

היום השלישי – מוזאון דה וינצי ומוזיאון הסלפי

מוזאון לאונרדו דה וינצי

מוזאון דה וינצי בפירנצה – מקסים ומחכים, מוזאון קטן ואינטרקטיבי. שעה וחצי בערך.

מוזיאון הסלפי והאשליות

אחר כך הלכנו למוזאון הסלפי. שמחה וששון, הילדים עפו שם במשך שעתיים בערך. שניהם מומלצים, במרחק הליכה וצריך לשניהם לרכוש כרטיסים און ליין מראש.

היום הרביעי – רכבת לרומא, מזרקת טרווי, פיאצה נבונה

מזרקת טרווי

נסיעה ברכבת שהוזמנה מראש בחזרה לרומא. הזמנו דירה בשכונת מונטי. הדירה מומלצת, השכונה קצת מרוחקת. הפקדנו את המזוודות בדירה ויצאנו רגלית למזרקת טרווי, זרקנו למזרקה המון מטבעות שיפרנסו את עיריית רומא, אכלנו גלידה בדרך והמשכנו לפיאצה נבונה. כאן כבר נגמר הכוח וחזרנו לדירה במונית.

היום החמישי – הקולוסיאום ושער טיטוס

הקולוסיאום

יום גשום, גשום. מבול שלא הפסיק לרדת, אבל קנינו מראש כרטיסים לקולסאום אז התחמשנו במטריות ויצאנו. הילדים היו מרותקים ואפילו הספקנו קצת את שער טיטוס והאזור, אבל הגשם היה כבד אז חזרנו הביתה מוקדם מהצפוי. ניסינו למצוא כרטיסים למשחקיית אקספלורה אבל הכל היה מלא.

היום השישי – פארק Magic Rainbow Rome

Magic Rainbow Rome

מזג האוויר האיר לנו פנים ויצאנו לכיוון פארק Magic Rainbow Rome כארבעים וחמש דקות נסיעה במונית ספיישל שהזמנו דרך חברת הסעות שרמון המליץ עלייה. הפארק היה ריק (במונחים של פארק) כנראה בשל מזג האוויר ההפכפך. כמעט בלי תורים. פארק מעולה, מגוון, עם מתקנים לקטנים וגדולים. מומלץ מאוד. לא גדול כמו גארדהלנד או פארקים אחרים, בדיוק ליום טיול אחד. גולת הכותרת של הטיול.

היום השביעי – גני בורגזה וטיול ברחבי רומא

מונית באמצעות אפלקציית Freenow לגני בורגזה, טיילנו קצת ואחר כך נכנסנו לגן החיות של רומא לשעתיים בערך. מאוד נהננו, גן חיות שמתמחה בחיות בסכנת הכחדה שנגיש ונעים. בחלק השני של היום טיילנו ברומא – כנסיות, פיאצות, פסל משה עד שהילדים זעקו שהרגליים כואבות. הצטיידנו לטיסה למחרת והלכנו לישון.

היום השמיני – חזרה הביתה

מונית לשדה התעופה דרך חני וחזרה עם ריינאייר.

נפלו בעריכה

הנה עוד אטרקציות בפירנציה למשפחות עם ילדים אליהן לא הספקנו להגיע:

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים