סיישל למשפחות עם ילדים – מאת שאדי מאלוף [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

פוסט זה על סיישל למשפחות עם ילדים פורסם לראשונה בקבוצת מטיילים בחו”ל עם ילדים על ידי שאדי מלוף, ומופיע כאן באישורו. פה תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בסיישל למשפחות.
אמ:לק לכם: פוסט סיכום טיול לסיישל בתקופת הקורונה – דצמבר 2020. היינו בסיישל בתחילת דצמבר. הרכב של זוג ושתי ילדות ( בת 3 ובת חצי שנה), שהינו שם 8 לילות. אפשר כמובן פחות אבל אנחנו הארכנו בכוונה את הטיול.

מידע כללי על סיישל למשפחות עם ילדים

  • דצמבר-ינואר זו בהחלט עונה גשומה, אז מי שמתכנן טיולים יומיים בספינות וכ״ו מומלץ לבדוק מזג אוויר לפני שסוגרים. מזג האוויר ממש לא צפוי ובתוך יום אחד יכול להיות שתעלה השמש 5 פעמים וירד גשם 5 פעמים.
  • בגדול לא צריך בגדים ארוכים. כאשר יש גשם זה יותר מעיק אבל עדיין לא קר, לבשנו ארוך רק במהלך הטיסות.
  • חשוב מאוד לשים תרסיסים נגד יתושים לפני שיוצאים מהחדר ופנסטיל.

בדיקות קורונה לקראת הנסיעה

ענייני קורונה: בדיקה בארץ עד 72 שעות לפני הטיסה, וצריך להירשם באתר של סיישל אחרי שמקבלים תוצאה שלילית. 24 שעות לפני הטיסה (גם בהלוך גם בחזור) להירשם באתר משרד הבריאות.

טיסות לסיישל

נסענו עם אייר סיישל, טיסה ישירה של 6 שעות. אין עריסות בטיסה למי שטס עם תינוק. יש מחלקת ביזנס וכסאות מרווחים בשורות הראשונות מקדימה. יש ארוחה לא רעה בטיסה.

בדיקות קורונה בסיישל

מי שנשאר מעל 6 ימים באי יצטרך לעשות בדיקה נוספת. אנחנו עשינו את זה במלון עצמו, התהליך היה מאוד מהיר ומסודרץ חשוב שכל אחד יבדוק את זה מול המלון שלו.
האנשים שם מאוד נחמדים ומאוד מקפידים, כמעט ולא היו מקרי קורונה כשהיינו, מאוד חשוב להם לשמור על האי נקי. אין צפיפות ומרגישים בטוח שם.
חשוב לציין שכמו בכל מקום, ההנחיות יכולות להשתנות בכל רגע נתון, לכן חשוב לבדוק כמה ימים לפני היציאה מה תנאי הכניסה לאי ואיזה בדיקות צריך לעשות.

לינה בסיישל

לנו במלון Constance Ephelia, מלון מדהים ומפנק (פה תוכלו לראות באתר הרשמי ובבוקינג). התמונת בבוקיג ממש לא משקפות כמה המלון הזה מדהים. נראה לי המלון שהכי מתאים לילדים (ארוחות ילדים בכל מקום, מועדון ילדים וכ״ו). בהחלט הלכנו כמה פעמים למועדון הילדים.
לקחנו חדר Junior Suite, והבדיקות עלו בערך 20 דולר לחדר כולו (רק אני ואישתי עשינו לא עשו לילדים). אני מאוד ממליץ על חצי פנסיון אחרת תאכלו גם ארוחת צהריים וגם ארוחת ערב באותן מסעדות שהן לא זולות בכלל.
במלון יש שני חופים, הצפוני יותר יפה ויש בו יותר אנשים (ממש לא צפוף אבל כמו החופים בארץ). יש כל מיני פעילויות כמו אומגה, צלילה, שנורקלינג, סאפ, שמורת צבים, ורכיבת אופניים.

סיישל למשפחות עם ילדים – המחייה בסיישל

מחירים ועלויות: טיסות נעו בין $400 ל-$700-800. לגבי לינה אפשר למצוא דירות בעלות של $100 ללילה, ומלונות 5 כוכבים יעלו $400-$500 דולר ויותר ללילה. מבחינת אטרקציות ואוכל, בגלל שעשינו הכל במלון, הכל יחסית יקר 20%+ יותר מהארץ. לדוגמה, אם בארץ לזוג יעלה לך לאכול במסעדה 300 ש״ח אז שם זה יהיה יותר לכיוון 350-400 ש״ח.
מטבעות: מאוד ממליץ להחליף למטבע מקומי באיזה CHANGE כי במלון מאוד יקר, ואם תשלמו את החשבונות ביורו אז ממירים לכם בשער מט״ח מאוד גרוע. אם תהיו בעיר תמצאו CHANGE ותחליפו שם סכום שיספיק לכם לכל הטיול.

אטרקציות בסיישל בזמן קורונה עם ילדים

  • עשינו טיול יום באי מאהה, האמת שאין הרבה מה לראות, מי שנוסע ל-4-5 לילות יכול בכיף להישאר במלון להתפנק.
  • הטיול הפופולרי הוא יום שלם (או לינה) לפראלין ולה דיג, הטיול היומי מאוד קשה עם ילדים (מ-6 בבוקר עד 7 בערב בערך), למי שבלי ילדים הייתי ממליץ על זה (או ילדים גדולים יותר).
  • בגדול אפשר ללכת לראות חופים אחרים, אבל החוף שהיה לנו במלון לא פחות מהמם מכל חוף אחר באי. מי שאין לו חוף במלון בהחלט יצטרך לצאת לחופים.
  • לסיכום: יעד גן עדן, שווה עוד יותר כאשר מתנתקים מהארץ. לדעתי מתאים לכל הגילאים, חוץ מאולי בני 20 שמחפשים חיי לילה שאין שם בדרך כלל וזה עוד יותר שקט עכשיו עם הקורונה.

    נפלו בעריכה:

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים