מלונות מומלצים בפריז למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

פריז תמיד היתה – וכנראה תמיד תהיה – אחד מהיעדים המבוקשים ביותר על ידי משפחות, כשלא מעט מזה כמובן קשור לדיסנילנד פריז (יורודיסני). אם אתם מתכוונים לבלות יותר מיום בדיסנילנד פריז, אני ממליצה ללון קרוב לפארקים, גם אם זה לא באחד המלונות. פה תוכלו לקרוא המלצות על מלונות ליד דיסנילנד פריז. בשביל הזמן שתהיו בעיר, הנה המלונות המומלצים בפריז על ידי חברי קהילת מטיילים בחו״ל עם ילדים. פה תוכלו גם לקרוא את המסלול המקסים של חברת הקבוצה בפריז עם ילדים. בפוסט הזה תוכלו למצוא מלונות ליד שדה התעופה, מלוני דירות, ומלונות ברמה של 3, 4 ו-5 כוכבים. שימו לב שכיאה לפריז, דירוג הכוכבים לא משקף בהכרח את המחירים, ויש פה מלונות 4 כוכבים שזולים יותר ממלונות 3 כוכבים שגם ברשימה.

מלונות למשפחות ליד שדה התעופה שארל דה גול בפריז

Holiday Inn Express – Paris – CDG Airport

Holiday Inn Express Paris CDG Airport

אנחנו נחתנו בפריז מאוחר בלילה, אחרי 22, אז עד שסיימנו עם מזוודות כבר היה אחרי 23. בכל מקרה התכוונו לנסוע למחרת לעמק הלואר ולא להשאר בפריז, אז לקחנו חדר במלון בשדה התעופה – ואיזו החלטה מצויינת זאת היתה! המלון עצמו היה מהמם ומפנק, ארוחת הבוקר מצויינת ועם מבחר גדול. השירות מצוין, והמלון ממוקם ממש כמה דקות הליכה מהמקום שהרכבת הפנימית לקחה אותנו מהטרמינל. העלות היתה נמוכה מאוד והמיטות היו נוחות. היינו עם ילדה בת 7 ותאומים בני 4.8, אז נתנו לנו לקחת חדר לארבעה ואחד מהקטנים ישן בינינו במיטה הגדולה. זה הספיק לנו בשביל לילה אחד. בקבלה היו סופר אדיבים וגם הדפיסו לנו מסמכים שהיינו צריכים לאחר כך.

הזמינו בבוקינג

ibis Paris CDG Airport

Ibis Paris CDG Airport

עוד מלון שממוקם קרוב מאוד לשאטל שמחובר לטרמינל וממש מול תחנת ה-RER שנכנסת לעיר. יש הרבה אפשרויות של אוכל במלון מסביב לשעון גם אם נותחים מאוחר או שעוזבים מוקדם, החל מ-4 בבוקר (למשל אם לנתם במלון בשדה כי יש לכם טיסה מוקדמת ואתם רוצים לישון קצת יותר מאוחר). הצ׳ק אין מהיר (רק מניחים מפתח) ובקבלה מאפשרים להדפיס מסמכים במידת הצורך.

הזמינו בבוקינג

Novotel Suites Paris CDG Airport Villepinte

Novotel Suites Paris CDG Airport Villepinte

המלון נמצא ממש ליד שדה התעופה ומציע שאטל חינם מהשדה אליהם בתיאום מראש. בכל הסוייטות יש גם מטבחון עם מקרוגל, קומקום ומכונת נספרסו, יש ארוחת בוקר בופה, וגם אוכל 24/7 לאלו מכם שמגיעים מאוחר ורעבים.

הזמינו בבוקינג

מלוני דירות בפריז למשפחות

Staycity Aparthotels Gare de l’Est

Staycity Aparthotels Gare de l;Est

מתחם דירות נופש בתקציב נמוך המספק כמה שירותים דמויי מלון, כגון ארוחת בוקר, אינטרנט אלחוטי חינם, חניה ודלפק קבלה, אך גם מאפשר למשפחה גמישות לבשל ולכבס. כל דירה יכולה להכיל עד ארבעה אנשים, ואפשר לבקש עריסה וכיסא תינוק, אם תצטרכו. החדרים מגיעים עם מטבחון שכולל מיקרוגל. המלון קרוב למטרו ויש הרבה מסעדות בסביבה וסופר במרחק 2 דקות הליכה.

הזמינו בבוקינג

Résidence Alma Marceau

Residence Alma Marceau

דירות נופש ברמת 4 כוכבים מאובזרות. לכל דירה יש חדר שינה אחד או שניים, חדר מגורים/אוכל ראשי עם ספה נפתחת נוספתף מטבחון ומכונת כביסה. יש במלון הדירות שירותים כמו מלון, כמו סבלים ושירות חדרים ושירותים נוספים (בתשלום) כגון בייביסיטר, ארוחות, כביסה, ניקוי יבש, השכרת רכב ואפילו נהג אישי משלכם! יש דירות ענקית של עד 5 חדרי שינה עם מקום ל-12 אנשים, אז הוא מתאים במיוחד לטיולים רב-דוריים וטיולים עם עוד משפחה – או שתיים. מלון הדירות ממוקם 5 דקות הליכה מהשאנז אליזה.

הזמינו בבוקינג

Fraser Suites Le Claridge Champs-Elysees

Fraser Suites Le Claridge Champs-Elysees

מתחם דירות נופש יוקרתי ברמת חמישה כוכבים הממוקם ממש ליד השאנז אליזה ולדורי, חנות המאקרון הנודעת. ילדים מקבלים פינוקים מיוחדים בצ’ק-אין, יש בכל דירה מטבח מאובזר ויש חדר כביסה בחינם למטה. יש בופה לארוחת בוקר למי שרוצה, ויש אפשרות לחדרים מתחברים. יש גם שירותי ניקיון יומיים.

הזמינו בבוקינג

Elysées Union

Elysees Union

מלון עם אפשרות לדירות משפחתיות לעד 5 אנשים. בדירות עם שני חדרי שינה יש מטבחון מאובזר במקרר, מכונת קפה, מדיח, טוסטר, מיקרו, קומקום, תנור וכיריים ויש גם מכונת כביסה. יש אפשרות לבקש כסא אוכל לתינוק. יש ארוחת בוקר קלה בחדר האוכל וזהו מלון לכל דבר שכולל אפשרות של דירה. תחנת המטרו הקרובה נמצאת במרחק של כמה דקות הליכה, והמלון נמצא פחות מרבע שעה הליכה מהשאנז אליזה.

הזמינו בבוקינג

Citadines Saint-Germain-des-Prés Paris

Citadines Saint-Germain-des-Prés Paris

מלון דירות ברמת 4 כוכבים מרשת סיטאדין, על גדת הנהר, צמוד לאיזור המסעדות של הרובע הלטיני. בדירות יש מטבחון עם מקרר, מיקרו, קומקום, מדיח וטוסטר ויש הרבה מסעדות בסביבת המלון. דירה ל-4 מתחילה בסביבות 1,000 ש״ח ללילה, ולא כולל ארוחת בוקר שניתן להוסיף בעלות יחסית נמוכה.

הזמינו בבוקינג

PEPPER & PAPER Apartments

Pepper & Paper Apartments – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות ברמת ארבעה כוכבים עם קבלה 24 שעות ביום – דירה עם הרגשה של מלון. בכל הדירות יש מזגן, מטבחון מאובזר לגמרי ובחלקן יש גם מכונת כביסה ואפילו מייבש כביסה. יש דירות עם שני חדרי שינה לעד 6 אנשים. ניתן גם להזמין מיטת תינוק. המיקום מצוין, קרוב להרבה מסעדות ובתי קפה וגם סופרים למי שרוצה להכין לעצמו אוכל. יש מספר תחנות מטרו במרחק כמה דקות הליכה.

הזמינו בבוקינג

Aparthotel Adagio Paris Nation

Aparthotel Adagio Paris Nation – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות שהוא בעצם רשת של מלוני דירות באירופה עם מקום לעד 4 אנשים. הדירות נמצאות ליד המטרו, במרחק 10 דקות הליכה לבסטלייה, ויש סופר קרוב לדירות. במלון הדירות יש קבלה, ובדירות יש מטבח מאבוזר עם מקרר, מיקרו, מדיח, קומקום וכיריים.

הזמינו בבוקינג

Apartments Du Louvre St Honoré

Apartments Du Louvre St Honoré – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות מקסים עם מגיוון דירות לעד 6 אנשים, כולל דופלקסים מרווחים. הדירות מגיעות עם מטבח מאובזר במקרר, מכונת קפה, מיקרו, כיריים, טוסטר, מדיח, קומקום ותנור ויש בדירות גם מכונת כביסה ומייבש. ניתן לבקש כסא אוכל לתינוק. שימו לב שמפרט המטבח עלול להשתנות מעט בין הדירות אז חשוב לבדוק מה כל אחד מהם כולל. הבניין ממוקדם במרחק 2 דקות הליכה מתחנת מטרו ויש הרבה חנויות ומסעדות בסביבה.

הזמינו בבוקינג

LA GRACIEUSE – MILORA INN – Central Paris

LA GRACIEUSE – MILORA INN – Central Paris – מתוך האתר הרשמי

דירה במרחק רבע שעה הליכה מגני לוקסמבורג עם שני חדרי שינה ומקום לעד 6 אנשים. המטבחון מאובזר במקרר, מיקרו, כיריים וקומקום, ובדירה יש גם מכונת כביסה. שימו לב שהדירה בעלת שתי קומות, כשאין למדרגות מעקה, כך שהוא מתאים למשפחות עם ילדים גדולים יותר.

הזמינו בבוקינג

RESIDENCE MONTORGUEIL

RESIDENCE MONTORGUEIL – מתוך האתר הרשמי

דירה ענקית במרכז פריז עם מקום לעד 11 אנשים (זאת לא טעות), לכן היא מתאימה במיוחד לטיול תלת-דורי. בדירה יש שני חדרי שינה והמיטות מחולקות כך:

  • חדר 1 – מיטה זוגית ומיטת קומותיים
  • חדר 2 – מיטת יחיד ומיטת קומותיים
  • סלון – שתי ספות נפתחות

כמובן, אם אתם פחות אנשים, אתם יכולים להתחלק בדירה בצורה שהכי נוחה לכם. המטבח מאובזר במקרר, תנור, מכונת קפה, מיקרו וקומקום ויש בדירה מכונת כביסה ומייבש.

הזמינו בבוקינג

מלונות שלושה כוכבים בפריז למשפחות

Art Hotel Eiffel

Art Hotel Paris

מלון לא יקר שממנו רואים את מגדל אייפל. שימו לב שבחלק מהחדרים יש מקלחון ולא אמבטיה אז אם יש לכם צורך באמבטיה – דברו עם המלון מראש. במלון יש גם חדרים מתחברים שנמכרים ביחד כזוג ואין צורך לבקש אותן בנפרד. המלון נקי, נעים, נוח ובמקום מצוין עם חדרים זוגיים או חדרים לשלושה, מיקום מעולה ברובע ה-15, צמוד לתחנת מטרו מעולה עם קווים מרכזיים, בתי קפה ומסעדות, וכבונוס, האייפל משתקף מחלק מהחלונות.

הזמינו בבוקינג

Hotel Aida Opera

Aida Hotel Opera

מלון עם חדרים גדולים עם מיטה זוגית ומיטת קומותיים. יש גם חדרים עם דלת מקשרת, אבל קטנים יותר. מלון מאוד נח לשומרי שבת. יש במלון ארוחת בוקר בסגנון בופה ואחר הצהריים יש בלובי קפה ותה. יש בסביבת המלון מספר מסעדות וחנויות. שימו לב שבחלק מהחדרים יש מקלחון בלבד ובאחרים יש אמבטיות אז חשוב ליצור קשר עם המלון אם יש לכם צורך באמבטיה. אפשר לבקש משחקים ופאזלים לילדים.

הזמינו בבוקינג

Magda Champs Elysées

Madga

רק 200 מטר משער הניצחון, במלון המגדה יש חדרי משפחה לעד 4 אנשים. יש בחדרים גם סמארטפון חינם בו אפשר לעשות שיחות בחינם ל-100 מדינות בעולם. יש גם סרטים בסטרימינג, למרות שהסיכוי למצוא משהו בעברית די אפסי. יש ארוחת בוקר מצוינת במלון ותחנות מטרו במרחק הליכה קצת. יש גם סוויטות עם מטבחונים, ובטלויזיות יש נטפליקס. המיקום מצוין והעלות נמוכה – חדר ל-4 מתחיל ב-1,000 ש״ח ללילה.

הזמינו בבוקינג

Hotel 34B – Astotel

מלון 34b

חדרי משפחה ודירות של שתי קומות עם מיניבר עם שתייה ללא עלות נוספת וחטיפים חינם בקבלה כל אחר צהריים. יש גם בופה לארוחת בוקר ואחר הצהריים אפשר לקבל משקה קל או חטיף במתנה בכל אחד מהסניפים של אסטוטל בפריז. חשוב לציין שהדירות לא מגיעות עם מבטחון, זה יותר בסגנון חדר של שתי קומות. גם פה העלות נמוכה – בסביבות 1,000 ש״ח ללילה ועלות זניחה נוספת לארוחת בוקר.

הזמינו בבוקינג

Paris Bastille

Paris Bastille

ממוקם ממש מול בית האופרה וקרוב מאוד למטרו. יש חדרים לעד 4 אנשים כשעדיף לקחת את הסוויטה כי בחדר לארבעה, אחת המיטות היא מיטת קיר, למרות שזאת חוויה לילדים. חדרים לארבעה עולים מתחת ל-750 ש״ח ללילה.

הזמינו בבוקינג

מלונות ארבעה כוכבים בפריז למשפחות

Malte – Astotel

הדופלקס

מלון ממש מקסים שנמצא באזור האופרה, דקות הליכה מכמה תחנות מטרו שונות ופחות מרבע שעה הליכה מ-Les Halles. למלון הגענו ממש במקרה עם נקודות אלעל – חיפשנו משהו מפנק בתקציב הנקודות שיש לנו, באיזור טוב – ובלי לדעת, הגענו למלון שמדורג מספר 1 בטריפ אדוויזור! המלון יש מגוון חדרים כשהרוב הם ל-2-3 אנשים, אבל יש גם חדרי משפחה ודופלקסים. חדרי המשפחה יכולים לארח עד 5 אנשים והם בעצם מחולקים לשני חדרים נפרדים עם שני חדרי אמבטיה. הדופלקסים ענקיים ושתי קומות, כשבקומה התחתונה יש מיטת קינג ומקום לעוד 2 מיטות על גלגלים, ולמעלה יש מיטה זוגית. למטה יש חדר אמבטיה עם מקלחון ולמעלה יש גם אמבטיה.

חלק מארוחת הבוקר

בכל החדרים יש מיניבר עם מים, סודה, מיץ וקצת שתייה קלה שכלולה במחיר, וכל יום ממלאים מחדש את מה ששותים. בנוסף, מ-14 בצהריים ועד 2 בבוקר יש בלובי מלא חטיפים לכולם (בחינם!) כולל עוגות, עוגיות, שתייה קלה, קרקרים מכל מיני סוגים, ועוד. ומה שממש מגניב – הוא שאפשר להגיע לכל מלונות אסטוטל בפריז ולהתכבד ללא עלות נוספת – רק מראים את הכרטיס המיוחד שנותנים בצ׳ק אין. אנחנו לקחנו חדר שכלל ארוחת בוקר, והארוחה מאוד מגוונת, אבל פריז פה – זה ממש לא חובה ויש פטיסרי ממש כמה דקות הליכה מהמלון. אנחנו אהבנו את הנוחות של ארוחת בוקר במלון שפתוחה מ-7-10 בבוקר.

המלון נמצא באמצע האזור היפני, שכמובן עבורנו – הוא חלום, ויש אינספור מסעדות יפניות (מומלצות מאוד אבל עם תור החל מ-20 בערך) ויש גם שתי חנויות יפניות במרחק כמה דקות הליכה מהמלון. בלובי יש אזור קטן לקטנטנים, כולל בימבה מדליקה בטירוף. הנה הפוסט המלא שלנו על המלון (עם הרבה יותר מידע ממה שכתוב פה, כולל המלצות למסעדות באזור).

הזמינו בבוקינג

Novotel Paris CentreTour Eiffel

Novotel Paris Centre Tour Eiffel

כל מלונות נובוטל מציעים שירותים מעולים וידידותיים למשפחות: חדרים וארוחת בוקר חינם לילדים מתחת לגיל 16, חדרי משפחה וסוויטות וכ”ו. אבל רק למלון נובוטל זה יש את מגדל אייפל ברקע! יש במסעדת המלון תפריט ילדים, בריכה מחוממת, משחקי וידאו ואזורי המשחקים. יש אפילו חדר שלם של מכונות אוכל ושתייה שפתוח 24/7! המלון אמנם ארבעה כוכבים, אבל הוא אחת האפשרויות הזולות יותר בפריז, גם כשבוחרים חדרים מתחברים. (דוגמא: חדר ל-4 באמצע אפריל, שהיא עונת תיירות חזקה, עולה 900 ש״ח ללילה. כשמוסיפים ילד, מקבלים חדרים מתחברים בעלות של 1700 שח ללילה).

הזמינו בבוקינג

Golden Tulip Washington Opera

Golden Tulip Washington Opera – מתוך האתר הרשמי

מלון מאוד מומלץ בקהילת מטיילים בחו״ל עם ילדים עם חדרים לעד 6 אנשים (חדרים מתחברים). המלון ממוקם קרוב ללובר והרבה תחנות מטרו. החדרים ממוזגים ומגיעים עם אינטרנט אלחוטי וקומקום. המלון עצמו פעם היה ביתה הפרטי של מאדאם פומפדו. ארוחת הבוקר מעולה.

הזמינו בבוקינג

Les Jardins De La Villa

Les Jardins de la Villa

מלון בוטיק עם המון מחשבה בתינוקות וילדים: עריסות, מוניטורים, מנורות לילה, משטחי החתלה ועוד, והילדים מקבלים מתנה כשהם מגיעים למלון. ילדים מתחת לגיל 12 שוהים בחינם. יש במלון ספרייה וסרטים בחינם, וגם שירותי בייביסיטר. המלון גם מציע ארוחת בוקר חינם עד גיל 10.

הזמינו בבוקינג

Novotel Paris Les Halles

Novotel Paris Les Halles

מלון 4 כוכבים במחיר נוח, כמו כל מלונות נובוטל. המלון נמצא באזור לה הל המלא חנויות ומסעדות והרבה תחנות מטרו, כך שמאוד קל להגיע לכל אזור בעיר, ו-10 דקות הליכה מהלובר ונוטרדאם. יש ארוחת בוקר מצויינת ומגוונת והיא חינם לשני ילדים עד גיל 12. יש קניון גדול צמוד למלון.

הזמינו בבוקינג

Citadines Saint-Germain-des-Prés Paris

Citadines Saint-Germain-des-Prés Paris – מתוך האתר הרשמי

מלון מרכזי במרחק 10 דקות הליכה מהנוטרדאם וחצי קילומטר מהלובר, ויש בו חדרים (דירה) לעד 4 אנשים. בחדרים יש מטבח מאובזר במקרר, כיריים, מיקרו, טוסטר ומדיח.

הזמינו בבוקינג

Pullman Paris Tour Eiffel

Pullman Paris Tour Eiffel

מלון במרחק כמה דקות הליכה ממגדל אייפל, לכןיש חדרים מהמלון מהם רואים את מגדל האייפל וחדרי משפחה לעד 4 אנשים וגם חדרים מתחברים. יש ארוחת בוקר מצוינת עם סוגים שונים של אוכל. המלון ממוקם קרוב לתחנת מטרו ואפשר לבקש מיטת תינוק ללא תוספת עלות. יש גם מועדון ילדים ורכב קטן מיוחד שיכול לקחת את הילדים בתוך המלון. אם אתם חוגגים יום הולדת, אפשר להזמין חבילת יום הולדת במלון שכוללת עוגה ועוד הפתעות.

הזמינו בבוקינג

Novotel Paris 14 Porte d’Orléans

Novotel Paris 14 Porte d’Orléans

מלון מצוין בשולי העיר. מאוד נוח למי שמגיע עם רכב, חדר משפחה גדול ונוח, קו 4 של המטרו מעבר לכביש המהיר. שני ילדים עד גיל 16 יכולים לשהות בחדר ללא תוספת תשלום. העלות היא פחות מ-800 שח למשפחה של 4 ויש חדרים מתחברים גם למשפחות גדולות יותר. אפשר לקבל מיטת תינוק ללא תוספת תשלום.

הזמינו בבוקינג

Novotel Paris Centre Gare Montparnasse

Novotel Paris Centre Gare Montparnasse

עוד נובוטל (זאת באמת אחלה רשת) ליד תחנת מונפרנס, כמה דקות הליכה מתחנת המטרו. יש במלון חדרים משפחתיים מרווחים ועיצוב חמוד. יש בופה לארוחת בוקר שאפשר לאכול במרפסת מהממת במלון ובזמן חופשות בית ספר צרפתיות, יש גם צוות בידור לילדים. חדרי המשפחה גדולים מספיק ל-4 אנשים ועולה בסביבות 800 ש״ח ללילה.

הזמינו בבוקינג

מלונות חמישה כוכבים בפריז למשפחות

Four Seasons Hotel George V

Four Seasons Hotel Geroge V Paris

למשפחות שמחפשות משהו ברמה גבוהה – אבל ממש! מלון ארבע העונות ג’ורג’ החמישי ממוקם במרחק כמה צעדים מהשאנז אליזה מלון כל כך מפואר שאולי חוששים שהוא לא מתאים למשפחה שלכם, אבל למעשה, שום דבר לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת. המלון מתגאה בכך שהוא מסביר פנים במיוחד למשפחות, ובעיקר לילדים. יש חדרי משפחה, עם חלוקי רחצה גם לילדים ומתנה מיוחדת לילדים. אין עלות נוספת עבור ילדים מתחת לגיל 18 השוהים בחדרי הוריהם – חיסכון גדול למשפחות המטיילות. יש גם תפריטי ילדים במסעדת המלון, שירותי בייביסיטר ובריכת שחייה במלון.

הזמינו בבוקינג

Le Meurice

Meurice

גם פה, המלון מציע לילדים מגוון פינוקים כולל מבחר ממתקים, חלוקי רחצה ונעלי בית בגודל מתאים, ובמסעדת המלון יש תפריטים מותאמים לילדים.  הילדים מקבלים גם “דרכונים” למילוי זיכרונות מחופשתם בפריז, מקבלים במתנה צעצוע קטיפה, פאזל וציוד אמנות כדי להעסיק אותם, יכולים לשאול סירות בשביל על בריכת הסירות הסמוכה ב-Tuilerie ויכולים לקחת חלק במשחק ״חפש את המטמון״ בסביבת המלון. ילדים מעל גיל שש יכולים אפילו לקבל טיפולי ספא מותאמים לגיל.

הזמינו בבוקינג

Hôtel Barrière Le Fouquet’s

Hôtel Barrière Le Fouquet’s

עוד מלון מפואר, אך ידידותי במיוחד למשפחות, הוא מלון Barrière Le Fouquet’s. המלון ממוקם ממש ליד השאנז אליזה, ויש להםחדרי משפחה בגדלים שונים שמגיעים עם מתנות לילדים, ויש תפריטים לילדים בשתיים משלוש המסעדות. המסעדה השלישית היא מסעדת “sans les petits” ויש לו כוכב מישלן והוא פינוק מוחלט! יש גם בריכה מקורה הגדולה, כך שאפשר להנות מהבריכה גם בחורף, ובניגוד לרוב המלונות – פה יש גם מציל.

הזמינו בבוקינג

Le Bristol Paris

Le Bristol Paris

אחד המלונות הידידותיים ביותר למשפחות בפריז. ילדים מקבלים במתנה בובה פרוותית ויכולים לבלות במועדון הילדים בזמן שההורים יכולים להתפנק בספא הצמוד.יש גם בריכת בגג – ולעשות “נחמד” לקמע הפרטי של המלון, חתול אמיתי בשם פא-ראון. גם פה יש שתי מסעדות מישלן, אחת עם 3 כוכבים והשנייה עם כוכב אחד. גולת הכותרת לילדים היא ללא ספק חתולי המלון פה-ראון והבן החדש שלו – סוקרט. במלון יש גם סדנאות שוקולד, לחם ועוד שמתאימים לילדים גדולים יותר.

הזמינו בבוקינג

Mandarin Oriental, Paris

Mandarin Oriental

יש במלון סוויטות בגדלים שונים בהתאם להרכב המשפחתי שלכם, והילדים מקבלים הפתעות בעת הצ’ק-אין, כולל משחקי וידאו כמו פלייסטיישן וצעצועים. יש במלון ציוד לתינוקות (ואפילו מותרות, כמו מחממי בקבוקים), בריכת שחייה מקורה, ספא, מרכז כושר, מסעדות כולל אחת עם 2 כוכבי מישלן, פטיסרי ועוד. המלון נמצא 10 דקות הליכה מהשאנז אליזה.

הזמינו בבוקינג

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים