מלון Malte Opera – Astotel בפריז למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

אמנם טסנו לחופשה זוגית, אבל המלון אליו הגענו מתאים גם למשפחות. טסנו ממש בדקה ה-90 לכן חיפשנו מהר מלון, 4-5 כוכבים באזור טוב ושילמנו עליו עם נקודות אלעל. בחרנו את מלון Malte Opera Astotel כי הוא ברמה גבוהה ובאיזור מצוין – ורק אחרי שהגענו לפריז, גילינו שהוא מדורג מספר 1 בטריפ אדוויזור במלונות בפריז!

על המלון

המלון ממוקם קרוב מאוד לאופרה ובמרחק קצר לשלוש תחנות מטרו שונות, כך שמאוד קל להתנייד. בפחות מרבע שעה הליכה אפשר להגיע ל-Les Halles, דקטלון וסטארבקס, ואין ספור מסעדות וחנויות. המלון עצמו נמצא באזור של ״יפן הקטנה״ והיא מלאה במסעדות יפניות מצוינות (דגמנו כמה מהן) ויש גם סופרים וחנויות יפנים. המלון עצמו מאוד יפה, המדרגות מהממות בעיניי, והם בודקים תעודת קורונה בכניסה, למרות שלהבנתי זה הולך להתבטל באופן גורף באמצע מרץ 2022. (הערה נוספת: בדקו בכל מקום את תעודת הקורונה שלנו וסרקו אותו – התעודה הישראלית עובדת מצוין, בצרפתית הם קוראים לזה פס סניטר).

פינת ילדים חמודה

בלובי יש פינה קטנה לקטנטנים עם בימבה חמודה בטירוף וכמה צעצועים וכסאות בגובה של ילדים. מקום חמוד לילדים בזמן שעושים צ׳ק אין.

הצוות במלון ממש ממש נחמד ואדיב (והם לא ידעו שאנחנו בלוגרים כשבאנו אז זה לא שקיבלנו שירות אקסטרה – ממש באנו להנות נטו, לא באנו לעבוד, פשוט התלהבנו מהמלון והתמורה מול המחיר לכן כתבתי פוסט). חשוב להם מאוד שכולם יהנו.

חדרי השינה במלון Malte Opera Astotel

במלון יש כמה סוגי חדרי שינה: הרוב מתאימים ל-2-3 אנשים, אבל יש גם חדרי משפחה ודופלקסים שמתאימים ל-5-6 אנשים. חדרי המשפחה מחולקים לשני חדרים נפרדים כשבכל אחד יש חדר אמבטיה משלו. הדופלקסים מחולקים לשתי קומות: בקומה התחתונה יש מיטת קינג סייז ומספיק מקום לעוד 2 מיטות על גלגלים ויש חדר רחצה עם מקלחון. בקומה השנייה יש מיטה זוגית עם וחדר אמבטיה.

דירת הדופלקס

אנחנו, כמובן, היינו בחדר זוגי כי, כאמור, טסנו לבד, אבל ההנהלה של המלון הרשתה לנו לצלם תמונות כדי להראות לכם את החדרים האחרים.

מיני בר

אגב, בכל החדרים יש מקרר קטן ובו מים, סודה, מיץ ושתייה קלה לשימוש חופשי וכלול במחיר החדר, וכל יום ממלאים מחדש את המקרר. בונוס ממש ממש כיפי. המינוס היחיד במלון הוא שהם שמים שתייה של פפסי במקום קוקה קולה. 🙂

האוכל במלון Malte Opera Astotel

ארוחת הבוקר

אנחנו לקחנו לינה על בסיס ארוחת בוקר, אבל כמובן שזה לא חובה (ושומרי כשרות בהחלט צריכים למצוא פתרון אחר). ארוחת הבוקר מאוד מגוונת וחוזרת על עצמה כל יום, חוץ מתחלופה של סלטים בקטנה. יש בר לחמים ומאפים גדול, גרנולה ודגני בוקר, קרפים ופנקייקס או וופל בלגי, מלא ריבות, גבינות, נקניקים, ביצים, גבינות, נקניקיות (חזיר, כנראה) ובייקון, יוגורטים וממרחים. האוכל היה מאוד טעים ולא התחרטנו שלקחנו לינה כולל ארוחה, אבל כאמור – זה ממש לא חובה ויש פטיסרי ממש קרוב למלון אם תרצו לאכול בחוץ. לנו זה היה מאוד נוח ומאוד טעים.

בר החטיפים בצהריים ובערב

מעבר לארוחת הבוקר, החל מ-14 בצהריים ועד 2 לפנות בוקר (!) יש בר חטיפים פתוח לאורחי המלון לגמרי בחינם. מעבר לקפה, תה ושוקו חם שזמינים כל היום לאורחי המלון במכונת הקפה בלובי, יש גם מאפים, חטיפים מלוחים, חטיפים מתוקים, עוגות ושתייה קלה. זה ממש ממש בונוס כיפי.

מפת המלונות המאפשרת כניסה לחדרי הכושר ובר החטיפים

בנוסף, מקבלים בהגעה למלון מפה עם כל מלונות רשת אסטוטל בפריז, ואפשר להכנס עם המפה הזאת לכל אחד ממלונות אסטוטל לאכול ולשתות מבר החטיפים. בדוק אם היינו עם הילדים, הם היו רוצים לעשות סיור במלונות אסטוטל בפריז כדי לבדוק מה מציעים בכל מקום 🙂 מעבר לבר החטיפים, אפשר ללכת לשני חדרי הכושר שנמצאים במלונות אסטוטל האחרים וגם לסאונה שנמצאת באחת מהן באמצעות המפה.

כפי שאמרתי, אנחנו מאוד התלהבנו מהמלון עצמו, אז דיברתי עם הנהלת המלון והם הציעו שתשלחו להם מייל ישירות אם אתם רוצים להזמין חדר והם ישתדלו לתת לכם את המחיר הכי אטרקטיבי שאפשר. שלחו מייל לכתובות: hotel.malte@astotel.com ו- reservation.malte@astotel.com ותגידו שהגעתם מהקבוצה Traveling Oveseas with Kids מישראל. הם ממליצים להזמין מקום כמה שיותר מראש אם אתם צריכים חדר משפחה או דופלקס כי יש רק כמה מכל סוג והם נחטפים מהר.

מסעדות בקרבת המלון

אנחנו מאוד מאוד אוהבים אוכל יפני, אז יצא שדגמנו מהמסעדות באזור לא מעט. חשוב לציין שב-20 בערב היו תורים בכמעט כל מסעדה, אבל ב-19 היה עדיין די פנוי. הרבה מהמסעדות באזור סגורות מ-15 או 16 ועד סביבות 19. הנה המסעדות בהם היינו פלוס שני ברים למקרה שתגיעו לבד.

Hokkaido

Hokkaido

מסעדה יפנית גדולה עם הרבה אפשרויות – אני אכלתי פעמיים את אותה המנה כי ממש אהבתי אותה (יאקיסובה) ורוני אכל שני ראמנים שונים. כתובת: 14 Rue Chabanais

Naritake Ramen

Naritake Ramen

מסעדת ראמן קטנה עם שני סוגים: על בסיס סויה או על בסיס מיסו (אני לקחתי סויה, הוא מיסו, שניהם היו מצוינים). יש בסיס לראמן ואפשר להוסיף לו עוד תוספות שונות. כתובת: 31 Rue des Petits Champs

Boulangerie Joseph

בולונג׳רי Joseph

במשך יומיים, עברנו הלוך חזור ליד Joseph עם מיליון עוגות ומאפים שנראו מדהים, ויום לפני החזרה הביתה גם נכנסנו פנימה וקנינו – היה מצוין. ממליצה בחום על ה-Mille Feuille, האופרה, והאיקלייר קפה, למרות שהיו שם עוד איקליירים שנראו מדהים שלא הספקנו לטעום.

יש בסביבת המלון המון מסעדות (בעיקר יפניות אבל לא רק) עם דירוגים מאוד גבוהים בגוגל – נראה שאי אפשר ממש לטעות, לא משנה לאיזו מסעדה הולכים.

בונוס: בר Harry’s New York

בר Harry’s New York

בבר הזה ממש המציאו את הבלאדי מרי! הלכנו לבר בערב האחרון שלנו כדי לפגוש חברה, והמקום ממש חמוד – אבל ממש יקר. כמה שרצינו לטעום את הבלאדי מרי המקורי – לא יכולנו להצדיק את המחיר. אז חצינו את הכביש ונכנסנו ל:

Le Biscornu Opera

בר Le Biscornu Opera

כשהגענו בסביבות 20, המקום היה ריק לגמרי, אבל עד שעזבנו בסביבות חצות כבר לא היה מקום לזוז. יש להם מבחר עצום של קוקטיילים ומ-17-21 יש להם Happy Hour והקוקטיילים עולים 6 יורו כל אחד. ניצלנו היטב את ה-Happy Hour ואנחנו לא בטוחים מה שתינו כי הברמן הכין לנו דברים לפי הליקר שבחרנו. יש להם מבחר ממש גדול גם של אוכל, אנחנו לקחנו צלחת של כל מיני מטוגנים והיה נפלא.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים