מלון Almyra אלמירה בפאפוס קפריסין [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

אני לא נוהגת לרשום ביקורות על מלונות, לפחות לא בתור פוסט שעומד בפני עצמו, אבל טסנו בפעם הראשונה בעשר שנותנו יחד לחופשת בטן-גב – והיה מדהים. במסגרת שיתוף פעולה עם מלון Almyra בפאפוס, רכשנו בראיין אייר כרטיסי טיסה זולים במיוחד לפאפוס בעלות של 315 יורו בלבד, כולל הושבה וטרולי לחמשתנו, כלומר 63 יורו לטיסה הלוך-חזור לאדם. את הכרטיסים רכשנו בסוף פברואר וטסנו בשבוע הראשון של יוני, בדיוק לפני שבועות. (פה תוכלו לקרוא איך למצוא טיסות זולות בראיין אייר, כולל הדרכה מצולמת). טסנו עם לא מעט חששות: אנחנו נוהגים לצאת לטיולים עירוניים עם הילדים, כמו לברלין או לבנגקוק, ובשנה האחרונה התחלנו לשלב גם טיול טבע, כמו ללטביה ולעמק הלואר שבצרפת. למזלנו, המלון כל כך מותאם למשפחות שהבעיה היחידה שהיתה לנו היתה השהות הקצרה מדי. בלי קשר, יש המון אטרקציות בפאפוס למשפחות עם ילדים גם למי שלא רוצה להשאר במלון כל היום.

מלון Almyra בפאפוס

מלון Almyra בפאפוס - השקיעה האחרונה
מלון Almyra בפאפוס – השקיעה האחרונה

המלון נמצא ממש על שפת הים וכרבע שעה הליכה מהנמל ו-20 דקות מהקניון (שבו יש את חנות ה-Jumbo שהישראלים אוהבים כל כך). יש הרבה מסעדות, בתי קפה וחנויות ממש מחוץ למלון כך שאין בעיה להצתייד במה שצריך. כל ההזמנות כוללות ארוחת בוקר, ואפשר גם לבחור חצי פנסיון. בנוסף, יש מסעדה בין שתי הבריכות הראשיות שפתוחה כל היום למי שרוצה לאכול במתחם. בהמשך הפוסט אכתוב על האוכל והחדרים, אבל אני דווקא רוצה להתחיל עם כל מה שהמלון מציע למשפחות.

מלון Almyra בפאפוס - בריכת ה-Infinity
מלון Almyra בפאפוס – בריכת ה-Infinity

למי שדווקא רוצה להגיע לבד, וזה לגמרי שווה, חשוב שתדעו שיש במלון ארבע בריכות: שתיים מהן פתוחות לכולם והבריכה המהממת ביותר, בריכת ה-infinity שליד הספא והבריכה המקורה בספא, פתוחים רק למבוגרים, כך שתוכלו גם להנות משקט טוטאלי.

גן עדן למשפחות

מלון Almyra בפאפוס - Baby go Lightly
מלון Almyra בפאפוס – Baby go Lightly

הנהלת המלון חושבת על המשפחות מהרגע הראשון. לדוגמא, יש להם תוכנית בשם Baby Go Lightly בה אפשר להזמין מראש, עוד לפני שעוזבים את הבית, כל מיני מוצרים לתינוקות ופעוטות. אלו שחד פעמיים, כמו חיתולים ומגבונים, הם בתשלום, וכך לא תצטרכו לסחוב הכל מהבית. כמו כן, יש מגוון עצום של מוצרים רב פעמיים, כמו אוניברסיטה, ספרים, משחקים, סטרליזטורים ועוד המון שהמלון מספק לכם בחינם בזמן השהייה אם רק תבקשו.

בנוסף, אפשר להזמין לתינוקות מזון טרי שהם מכינים במקום כמו גזר מבושל וכ״ו לשלב הטעימות. בחדרים שלנו היו קומקומים, אבל במידה והחדר מגיע בלי, אפשר לבקש ויספקו לכם קומקום. בכללי, כל דבר שתצטרכו ויש להם יכולת לספק לכם – יסופק. זה הזמן להגיד ששכחנו להביא מתאמי חשמל ובקבלה יכולנו לשכור אחד בעלות של 10 יורו שקיבלנו חזרה כשהחזרנו את המתאם. השקעים בפאפוס כמו בבריטניה.

מלון Almyra בפאפוס - גן השעושעים במלון
מלון Almyra בפאפוס – גן השעושעים במלון

יש במלון מגרשי ספורט למגוון משחקי כדור וגן שעשועים חמוד מאוד עם שתי טרמפולינות גדולות (שנסגרות לגמרי), קיר טיפוס קטן, נדנדות לגדולים ולקטנים, ומתקן גדול עם מגלשות. הילדים שלי מאוד נהנו שם והלכו כמעט כל יום.

מלון Almyra בפאפוס - ילדים בערב
מלון Almyra בפאפוס – ילדים בערב

כל ערב ב-20:00 יש סרט מצוייר בחדר הטלויזיה בו אפשר להשאיר ילדים בני חמש ומעלה עם צוות המועדון. הסרטים כמובן באנגלית, לא שזאת צריכה להיות בעיה לילד – אצלנו ראו בלי בעיה סרטים בהונגרית, מלטית, פולנית, לטבית ועוד. בין הסרטים שהוקרנו כשהיינו במלון היה את מואנה, פרוזן וצעצוע של סיפור 3. מעבר לסרטים, פעמיים בשבוע צוות המועדון מפעיל את המועדון בערב, מ-19-20:30, לגילאים 5 ומעלה, ולכל ערב יש נושא מסויים. ביום שהילדים שלי הלכו, הנושא היה מרגלים והיו פעילויות של יצירה בנושא. ברוב הערבים יש גם מופעים למיניהם כמו זמרים ששרים שירים מוכרים. בערב שזה היה ליד הבריכה, ממש נהננו מהמוזיקה בזמן שאכלנו ארוחת ערב.

מועדוני הילדים ב-Almyra

מלון Almyra בפאפוס - המועדונים
מלון Almyra בפאפוס – המועדונים

באלמירה יש מועדוני ילדים מחולקים לארבע קבוצות גיל בשני מבנים נפרדים:

  • 4 חודשים-2.11
  • 3-4.11
  • 5-7.11
  • 8-12

את המועדונים מפעילים צוות חיצוני מאחת החברות המפורסמות ביותר בבריטניה שזאת התמחותם. אלו לא סתם פעילויות של יצירה ואיזה משחק אלא ממש השקעה בהפעלה לאורך כל היום. ניתן להכניס את הילדים לחצי יום (עד ארוחת צהריים או כולל) או ליום שלם (עד 17:30) והצוות מריץ להם מגוון פעילויות הכוללות זמן בבריכה, יצירה, משחקים, ספורט וגם טיולים מחוץ למלון, תלוי בשכבת הגיל.

מלון Almyra בפאפוס - יצירות במועדוני הילדים
מלון Almyra בפאפוס – יצירות במועדוני הילדים

לדוגמא, הקטנים שלי היו בקבוצה של 2-4.11 וביום הראשון שלהם שם לקחו את כולם לים. בת ה-7 שלי היתה בקבוצה הגדולה יותר ויום אחד הוציאו אותם לגלידה בגלידריה בעיר וביום אחר לקחו אותם לסטודיו לקרמיקה בו הם הכינו יצירות (שאיכשהו הגיעו הביתה בלי להשבר!)

מלון Almyra בפאפוס - התוכניה של המועדון
מלון Almyra בפאפוס – התוכניה של המועדון

יש לו״ז מסודר ומוגדר מראש שאפשר לקבל בקבלה. מומלץ מאוד להרשם כמה שיותר מראש אם אתם מעוניינים במועדון – הם מתחייבים למספר מצומצם של ילדים על מנת לשמור על מספר קטן של צוות לילדים (וככל שהילדים קטנים יותר, ככה יש יותר אנשי צוות, כך שבתינוקיה יש אשת צוות על כל שני תינוקות). מפעילות המועדון דוברות אנגלית, וכן – לנו זה היה קל כי הילדים שלנו דוברי אנגלית, אבל המדריכות סיפרו לנו שמגיעים הרבה ילדים שלא מדברים אנגלית או יוונית והצוות מסתדר איתם מצויין. אישית, אחרי שראיתי כמה שהצוות מקסים, לא היתה לי בעיה להשאיר שם ילד שלא דובר אנגלית, אבל כן הייתי מוודאה שיש לו אח או חבר דובר עברית איתו. כמו כן, בפסח השנה גם היתה אשת צוות דוברת עברית שהגיעה ספציפית בשביל הילדים הישראלים, ואם יהיה ביקוש, הם יביאו שוב. העלות של המועדון היא 50 יורו ליום שלם (60 יורו לתינוקייה) כולל ארוחת צהריים וכל הפעילויות, או עלות מופחתת לחצי יום.

מלון Almyra בפאפוס - מתקני ספורט
מלון Almyra בפאפוס – מתקני ספורט

במשך היום, המועדון בכללי סגור למי שלא רשום לקייטנה, אבל כשהם יוצאים מהמועדון, כמו לפעילות בבריכה או ספורט, אפשר להכנס ולשחק קצת במשחקים שיש להם שם. הילדים שלי ממש עפו על המועדונים והיה ממש קשה להוציא אותם בסוף כל יום. המועדונים מתפקדים ממש כמו קייטנה ולא קראו לנו כשאחד מהילדים פספס בקטנה – הם מתמודדים מצויין עם הכל.

האוכל במלון – מודעות גבוהה מאוד לאלרגיות

מלון Almyra בפאפוס - המסעדה
מלון Almyra בפאפוס – המסעדה

ארוחת הבוקר במלון מגוונת מאוד ומצויינת, ובארוחת ערב, כשיש הרבה משפחות, פותחים בופה מיוחד לילדים ב-18:30 בערב ועם אוכל מותאים להם. בתקופה שהיינו, היה את הבופה המיוחד בימים הראשונים ולא באחרונים כשרוב המשפחות כבר עזבו. מה שכן, אפשר להזמין עבור הילדים מה שהםרוצים לאכול ובאמת הזמנו נקניקיות ופסטה בולונז – יש המון אפשרויות, רק צריך לשאול.

מלון Almyra בפאפוס - אלרגיות
מלון Almyra בפאפוס – אלרגיות

אחד הדברים הראשונים שראיתי בחדר האוכל היא המודעות הגבוהה במיוחד לאלרגנים. לכל מנה יש רשימה של אלרגנים. אם אתם מגיעים למלון ויש לכם צריכים מיוחדים בגלל מגוון אלרגיות, אפשר לקבוע פגישה עם השף של המלון שיכין אוכל במיוחד למי שאלרגי.

מלון Almyra בפאפוס - המסעדה משקיפה ליפ
מלון Almyra בפאפוס – המסעדה משקיפה ליפ

לגבי צמחונים, יש מגוון די גדול של אוכל לצמחונים, ואוכל טבעוני אמנם לא ממורקר בתור טבעוני, אבל בכל הארוחות מסתובבים עובדי המסעדה ויכולים לענות על שאלות לגבי המנות השונות. גם במקרה כזה, אם יש בקשות מיוחדות, יכולים להכין לכם אוכל מותאם לצרכים שלכם במקום.

מלון Almyra בפאפוס - המסעדה ליד הבריכות
מלון Almyra בפאפוס – המסעדה ליד הבריכות

המלון עצמו לא כשר, אבל חברת הקבוצה סיפרה שהכינו לה דגים בנייר כסף במיוחד, ומנהל המלון סיפר שהם בקשר ישיר עם חב״ד באי. מי שמעוניין באוכל כשר צריך לדבר עם המלון מראש (לכו לתחתית הפוסט בשביל כתובת המייל ליצירת קשר). כמו בכל פנייה מיוחדת, אני תמיד ממליצה לפנות לפני שמזמינים רק כדי לוודא שיכולים לספק לכם את מה שאתם צריכים.

כפי שציינתי, לפעמים יש בופה במיוחד לילדים שנפתח כחצי שעה לפני פתיחת המסעדה, וצוות המועדונים מעביר הפעלות קלות בחדר האוכל כדי שההורים יוכלו לאוכל קצת בשקט לבד. אלו היו פעילויות של אומנות למיניהן, וכל ערב היה נושא מתחלף.

חדרי השינה

מלון Almyra בפאפוס - החדרים במלון
מלון Almyra בפאפוס – החדרים במלון

יש במלון סוגים שונים של חדרי משפחות, החל מחדרים בלי מרפסת ועד לחדרים פרמיום ממנה יוצאים לגינה ועם גג פרטי. בחדרים יכולים להתארח עד 4 אנשים, למרות שאפשר להכניס גם תינוק בחלק מהחדרים. מאוד חשוב לרשום את התינוק במעמד ההזמנה מכיוון שחלק מהחדרים לא בנויים בצורה שמאפשרת להכניס מיטת תינוק. בנוסף, יש הרבה חדרים מתחברים בכל סוגי החדרים, אז בקלות תוכלו למצוא את מה שהכי מתאים לכם.

מלון Almyra בפאפוס - על הגג
מלון Almyra בפאפוס – על הגג

טיפ למתקדמים: יש חדרים שפונים לכיוון גן השעשועים של המלון, אז בקשו אותם וכך תוכלו לשבת במרפסת ולשתות קפה בזמן שהילדים משחקים בגן השעשועים. אינבעדמה.

עוד דברים שכדאי לדעת

מלון Almyra בפאפוס - כל הבריכות
מלון Almyra בפאפוס – כל הבריכות

יש במלון 3 בריכות חיצוניות ואחת פנימית. הבריכה הפנימית היא בספא וממש ליד בריכת ה-infinity המהממת ואלו למבוגרים בלבד. אחת מהבריכות הרגילות מחוממות מסביבות תחילת אפריל ועד שחם מספיק כדי שלא יהיה צורך בחימום. מסביבות דצמבר (תלוי מזג אוויר) ועד שחם מספיק, אפשר ללכת עם הילדים לבריכה המקורה בספא עד 13 (הספא רק למבוגרים מעבר לזה). הבריכות בעיקרון בין 26-28 מעלות כל אחת.

מלון Almyra בפאפוס - הבריכות
מלון Almyra בפאפוס – הבריכות

לאחת מהבריכות החיצוניות לפעמים מוסיפים קירוי, תלוי בחוזק של השמש, אני מניחה. ביום הראשון והאחרון שלנו הבריכה לא היתה מקורה, ובימים האחרים כן. האמת היא שזה היה ממש נחמד כי פחות דאגנו שישרפו בפנים (ברור ששמנו להם קרם).

מלון Almyra בפאפוס - חדר המנוחה במועדון
מלון Almyra בפאפוס – חדר המנוחה במועדון

למלון יש מודעות מאוד גבוהה לכל הנואנסים הקטנים של טיולים. לכן, מי שעושה צ׳ק אאוט אבל יש לו טיסה מאוחרת, יכול להמשיך להשתמש במתקני המלון. אם יש חדר פנוי, יתנו לכם אותו כדי להתקלח. אם לא, יאפשו לכם להתקלח במתקני הספא. אם יש תינוק/ילד קטן שלא מצליח לישון בעגלה, ויש באותו היום מועדון ילדים (אין ברביעי), אז אפשר להביא את התינוק לחדר השינה כדי לנוח (רק כד שיתעורר).

לסיכום ומייל מיוחד להזמנות

מלון Almyra בפאפוס - הירידה לחוף
מלון Almyra בפאפוס – הירידה לחוף

למרות שניסיתי להעביר עד כמה החופש שלנו היה מדהים, אני מתקשה לעשות זאת וגם התמונות לא עושות צדק למלון. עבורנו, העובדה שיכולנו לשים את הילדים בקייטנות יומיים נתן לנו קצת אוויר לנשימה, במיוחד כי כרגע אין לנו אפשרות לטוס בלעדיהם, כך שהיתה לנו פה הזדמנות להיות קצת לבד בחו״ל. הילדים, מצידם, חזרו מאושרים כל יום מהקייטנה וספרו את הדקות עד שיוכלו ללכת שוב. כשחזרנו ארצה, הבן שלי נכנס לגן וישר אמר לגננת שהוא לא רוצה להיות בגן כי הוא רוצה לחזור למלון. הבנות סיפרו לכולם על מה שעשו בקייטנה ובכללי לקח שבוע עד שהם הפסיקו לדבר על המועדונים, מה שבכלל שימח אותנו כי כך לא הרגשנו ש״זרקנו״ אותם במועדון כדי לזכות בקצת זמן איכות לבד. נפגשתי עם הנהלת המלון כשהיינו שם והם מכירים את הקבוצה והעמידו לרשותכם את המייל של לאורה, מנהלת קשרי אורחים, כדי לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית עבור חברי הקבוצה. רשמו לה שהגעתם אליה מהקבוצה של טליה Traveling Overseas with Kids. הנה המייל: gsmgr.almyra@thanoshotels.com

רוצים לקרוא עוד על אלמיירה? הנה פוסט מקסים מהמגזין Bestip עם עוד תמונות משגעות.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים