אמסטרדם בפסח למשפחות עם ילדים – מאת אינה ירין

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

 

פוסט זה על אמסטרדם בפסח למשפחות עם ילדים פורסם לראשונה בקהילת מטיילים בחו״ל עם ילדים ומופיע פה באישורה של אינה. פה תוכלו לקרוא על עוד אטרקציות באמסטרדם למשפחות עם ילדים ומלונות מומלצים באמסטרדם למשפחות.

טיול של 11 יום באמסטרדם והסביבה עם ילדים בני 3 ושנה בחופשת פסח. מזג האוויר היה בין 11-15 מעלות. בימים הגשומים שהיה 11 מעלות, בפועל הרגיש כמו 8 (לפי אתר התחזית). בימים השמשיים שהיה 11 מעלות, בשמש זה מרגיש יותר. היו ימים שמשיים שחלק מהיום היינו רק עם סוודר בלי מעיל.

היום הראשון – הגעה ולילה במלון ליד שדה התעופה Schiphol

תעלות העיר אמסטרדם

טיסת אחר הצהריים עם אל על. הטיסה לוקחת כ-5 שעות. מדיניות צוות הקרקע בנתב״ג היתה לתת קדימות בעליה למטוס למשפחות עם עגלות. רק עגלות מדגם יויו הורשו להכנס לתא הנוסעים. הגענו לאמסטרדם בשעות הלילה. הזמנו לינה במלון Ibis Schiphol Amsterdam Airport (האתר הרשמי, ופה בוקינג). המלון מספק שירותי שאטל מהטרמינל למלון וחזרה. התחנה ממוקמת ישר ביציאה מהטרמינל. המלון מאד מרווח, חדר אוכל מרווח ונעים מאד עם ארוחת בוקר עשירה, מוגשת בטווח שעות רחב שמתאים לעובדה שרוב מי שמתארח שם מגיע מטיסה או עתיד לעלות על אחת כזו. הזמנו חדר מסוג Quadrapule Room, וביקשנו להוסיף עריסה. החדר גדול מאד, וגם עם העריסה היה בו הרבה מקום לכולם.

היום השני – מעבר לאמסטרדם, טיול בתעלות ו-Beginjnhof

Begijinjof

נעסנו באמצעות השאטל של המלון חזרה לשדה התעופה, שם קנינו כרטיס לרכבת לתחנת Amsterdam Zuid ועברנו למטרו. לפני כן, רכשנו כרטיסי GVB שזה מעין חופשי חודשי אשר משמש לתחבורה ציבורית באמסטרדם והסביבה (תקף לחשמליות, מטרו ואוטובוסים). פה תוכלו לרכוש אותו אונליין מראש וכאן יש גם גרסה שכוללת את הרכבת מהשדה לעיר. הכרטיס הזה מאד נוח כמובן, אבל לצערי השירות של החברה מאד לא מוצלח. תחנת המטרו שבה רכשנו את הכרטיסים היתה המקום היחיד שבו ראינו משרדים של החברה. אפילו בתחנה המרכזית באמסטרדם המשרדים שלהם לא נמצאים, אלא ממוקמים באיזה בניין נידח ליד, שלא הצלחנו למצוא.

קרה לנו שהיתה תקלה באחד האוטובוסים שנסענו בהם, והמערכת לא עבדה, אז נאמר לנו לגשת למשרד כדי שיזכו אותנו על הסכום שירד מהכרטיס עקב התקלה. כאמור, את המשרד לא מצאנו למרות שחיפשנו הרבה. כנ”ל כדי לקבל זיכוי על היתרה בכרטיס, לא נקתלנו במשרדי החברה בנמל התעופה, אבל כבר לא טרחנו לחפש במיוחד. בדיעבד הדרך היותר נוחה להגיע למלון משדה התעופה היא לנסוע ברכבת לתחנה המרכזית באמסטרדם ומשם לעבור לחשמלית מספר 24, שעוצרת ישר מול המלון.

המלון נקרא Albus Hotel Amsterdam City Centre, וממוקם היישר בלב מרכז העיר. התארחנו בו למשך 9 לילות. המיקום של המלון ממש מושלם, בערך עד רבע שעה הליכה מרוב היעדים התיירותיים בעיר. המלון עצמו חצי כוח. ארוחת הבוקר טובה, אנשי הצוות אדיבים מאד ברובם, אבל השירות עצמו ומתקני המלון חצי כוח. קיבלנו את החדר ב-15:00, התמקמנו, ויצאנו לטייל כמה שעות בסביבת המלון.

המלון ממוקם בין Herengracht Canal לבין Singel Canal. טיילנו בשניהם, והמשכנו דרך רחובות פנימיים ל-Beginjnhof, מעין מתחם סגור סביב שנבנה סביב כנסיה. המקום פתוח עד השעה 18:00.

היום השלישי – נסיעה לזאנסה סכאנס Zaanse Schans

Zanse Schans

עלינו על חשמלית מספר 24 מול המלון, ונסענו לתחנה המרכזית. בתחנה המרכזית עלינו על אוטובוס מספר 391 שעוצר 2 דקות הליכה מהכניסה לזאנסה סכאנס. משך הנסיעה 45 דקות. גם פה שילמנו באמצעות כרטיס ה-GVB. זאנסה סכאנס ממש מומלץ לילדים – זה מוזיאון פתוח תחת כיפת השמיים. יש שם הרבה חנויות מזכרות, בתי מלאכה, ניתן לראות איך מייצרים כפכפי עץ, לטעום גבינות (היה סגור כשהיינו), לראות חיות משק, לעלות לתחנת רוח, ובכללי המקום מאד יפה וכיפי ומספק תעסוקה ליום שלם.

בחזור חזרנו באותה דרך, אך בדרך הנהג החליט משום מה לשנות מסלול נסיעה, ועצר בצד השני של נהר אמסטל. 2 דקות הליכה משם עלינו על מעבורת שהעבירה אותנו לתחנה המרכזית. מהתחנה המרכזית הלכנו ברגל דרך רחוב Damrak למלון שלנו (הליכה של כ-20 דקות), עם עצירה בדרך לארוחת ערב.

היום הרביעי – המוזיאון הימי The National Maritime Museum וסיור במרכז אמסטרדם

ביום הזה מזג האוויר היה גשום מאד, לכן הלכנו למוזיאון הימי. נסענו לתחנה המרכזית, ומשם הלכנו כ-20 דקות ברגל. אני כמעט משוכנעת שאפשר להגיע הרבה יותר קרוב מזה למוזיאון, אבל לצערי צוות המלון לא ידע לעזור לנו בזה. במוזיאון הימי ביקרנו בתצוגות הבאות:

  • תצוגת צוללנים – בפועל מדובר בחדר שהינו משחקייה בנושאים ימיים: מגדלור, אוניה, עולם המים וכ״ו. בילינו שם כשעה כששני הילדים מוצאים שם במה להעסיק את עצמם.
  • תצוגת עולם הלווייתנים – מספר אולמות ששם יש מיצגים ויזואליים יפים של לווייתנים (למשל כניסה ללוע הלווייתן), ועוד הסברים על איך ההתייחסות ללווייתן בעבר כמפלצת ימית השתנתה לאורך השנים עד שהפכה למה שהיא כיום.

לאחר מכן יצאנו החוצה לספינה העתיקה שעוגנת לצד בניין המוזיאון. בתוך הספינה יש מלא הפעלות לילדים – ירי מתותח, ערסלים, הרמת תיבות עץ במשקלים שונים על ידי משיכה בחבל, טיפוס לתוך חביות ועל סולם. בנוסף אפשר לסייר בתוך הספינה, לעלות על הסיפון, לראות איך חיו על הספינה הזו. לאחר מכן היינו בעוד מיצג של ספינה עתיקה שנמצא ממול. היינו במוזיאון בערך 4 וחצי שעות, עד הסגירה שלו ב-17:00.

לאחר מכן יצאנו והלכנו לטייל ברחבי העיר דרך נקודות הציון – מגדל Montelbaans ו-Nieuwmarkt עד למלון שלנו עם עצירה בדרך לארוחת ערב.

היום החמישי – נסיעה ל-Alkmaar ושוק הגבינות

שוק הגבינות ב-Alkmaar

שוק הגבינות מתקיים מדי יום שישי (החל מאפריל) בין השעות 10:00-12:30. לקחנו רכבת מהתחנה המרכזית ל-Alkmaar. משך הנסיעה הוא כ-35 דקות, ואז יש הליכה של רבע שעה מתחנת הרכבת לכיכר Waagplein, שם נערך שוק הגבינות. השוק מאד ססגוני, וממש מומלץ! תמיד ממליצים להגיע לפני ההתחלה כדי לתפוס מקום ליד הגדר. אנחנו הגענו דווקא לחצי שעה האחרונה (לא במכוון, כך יצא). הרבה אנשים כבר עזבו, ולא היתה לנו בעיה למצוא מקום ליד הגדר, וגם זה דווקא היה החלק הכי מעניין. מזג האוויר היה גשום באותו יום, וכל הגבינות כוסו ביריעות ניילות אוטומות, ודווקא לקראת הסוף הם הסירו את כל יריעות הניילון וחשפו את כל הגבינות.

לאחר שחזינו בשוק הגבינות, עברנו לטייל בין סמטאות מרכז העיר. נכנסנו למגוון חנויות הגבינות (חנויות הגבינות מאפשרות טעימות של מגוון הגבינות שמוצעות למכירה), אכלנו צ’יפס הולנדי (לא הבנו על מה כל הבאז, צ’יפס סטנדרטי לחלוטין), קנינו פירות יער ופרלינים. נכנסנו לכנסיה שממוקמת במרכז העיר, ומשם המשכנו לרצועת פארק בגובלת במרכז העיר, ומוקפת בתעלה. בפארק טיילנו עד תחנת הרוח Molen Van Groot. הפארק מאד נחמד.
משם חזרנו למרכז העיר כדי לאכול ארוחת ערב, ואז הלכנו אל תחנת הרכבת. כשחזרנו לתחנה המרכזית באמסטרדם, חזרנו ברגל למלון דרך רחוב Spui (הליכה של כ-20 דקות).

היום השישי – טיול עירוני במרכז העיר של אמסטרדם – כיכר רמברנדט ועוד תעלות

תעלות העיר במזג אוויר שמשי

ביום הזה התחלנו את המסלול מתיאטרון טושקינסקי וכיכר רמברנדט, אשר ממוקמים ממש ליד המלון שלנו. משם הקפנו את תעלת אמסטל, והמשכנו ל-Keizergracht Canal. משם הלכנו ברגל עד לכיכר Leids. שם אכלנו ארוחת ערב, וחזרנו חזרה ברגל למלון (הליכה של כרבע שעה).

היום השביעי – טיול עירוני במרכז העיר של אמסטרדם – כיכר דאם ושייט ליד הבית של אנה פרנק, רובע ג’ורדן

הלכנו ברגל לכיכר דאם (הליכה של כ-10 דקות מהמלון), ומאחוריה עלינו על חשמלית מספר 17 לאזור הבית של אנה פרנק. נסענו תחנה אחת, וירדנו. ליד הבית של אנה פרנק עלינו על שייט שהזמנו מראש של חברת Flagship. מדובר בשייט של שעה בסירה עם גג פתוח ובר על הסיפון (הבר פחות עניין אותנו). עלות הכרטיסים יקרה (כ-20 יורו לכרטיס), והיינו צריכים לשלם גם על הבכור בן ה-3. אפשר להכניס עגלות לסיפון כשהן במצב מקופל. על הסיפון יש גם שמיכות וכריות לכל דורש.

השייט היה מלווה בהדרכה בשפה האנגלית. לצערי הילדים עשו כל כך הרבה רעש, שלא שמעתי את רוב ההסברים, אבל המדריכות סיפרו דברים לאורך כל השייט. השייט עובר במספר תעלות, עובר דרך תעלת אמסטל, וחוזר בצורה מעגלית לבית של אנה פרנק. השייט היה נחמד. לטעמי גובה החרטום היה מעט גבוה מדי, ומכיוון שישבתי עם תינוקת במנשא עלי, היה לי קשה להסתובב/ לקום קצת כדי לראות קדימה יותר טוב. אז רוב השייט הסתכלתי רק הצידה מולי. אבל זו סיטואציה מאד ספציפית.

תעלות באזור ג’ורדן

לאחר השייט המשכנו לטיול ברובע ג’ורדן. זה לגמרי משהו שאפשר לוותר עליו. מדובר בשכונת מגורים רדומה ולא מעניינת. תוך כדי הטיול ראינו שני גני משחקים, כמעט העתק של מה שבונים כיום בארץ (כנראה זה הסטנדרט כיום בכל העולם. חייבת לציין שהביצוע בארץ הרבה יותר מוצלח ממה שראינו שם), ועצרנו כדי שהילדים יוכלו לשחק שם.

ממש מול Westkerk (בצד השני של הרחוב) עצרנו לארוחת ערב במסעדה ארגנטינאית. לצערי לא רשמתי את השם המדוייק, אבל Argentiniat Steakhous, משהו כזה. המסעדה פשוט מעולה!!! הם קיבלו ציון מאד גבוה בTripadvisor לשנת 2021. משם חזרנו ברגל למלון (הליכה של כרבע שעה).

היום השמיני – נסיעה ל-Keukenhof

גני קוקנהוף

רכשנו מראש קומבינציה של כרטיס נסיעה באוטובוס + כרטיס כניסה לגנים. עלינו על האוטובוס מספר 852 מתחנת RAI, אליה הגענו במטרו (מרחק הליכה של כ-5 דקות מהמלון, ואז נסיעה של 2 תחנות לכיוון Zuid ל-Europaplein). בעת רכישת הכרטיסים בוחרים את התאריך והשעה בהם רוצים לעלות לאוטובוס. ניתן להגיע עד שעה לפני או אחרי השעה הנבחרת. בעליה לאוטובוס יש תור, אבל האוטובוסים מגיעים כל הזמן. חיכינו רק כ-10 דקות עד שעלינו. משך הנסיעה הוא כ-35 דקות, אך בקרבת הגנים ייתכנו פקקים. באופן כללי עדיף להמנע מהגעה בסופשי שבוע. גם באמצע שבוע ומזג אוויר לא אופטימלי, הפארק מלא במבקרים.

הגנים נפתחים רק לחודש וחצי בתקופת פריחת הצבעונים. אפשר לבלות בגנים יום שלם, סגירה בשעה 19:00. אפשר לראות שם פריחת צבעונים מכל הסוגים והמינים, יקניטון ונרקיסים. בכללי הגנים מאד יפים ומרשימים.

בקצה הגנים ממוקמת תחנת רוח (כרבע שעה הליכה ימינה משער הכניסה). באזור הזה יש הרבה דוכני אוכל, וכן עמדת מכירת כרטיסים לשייט בתעלות בין שדות הפרחים. כמו כן, ניתן לעלות לתחנת הרוח כדי לצפות בנוף על שדות הפרחים בצמוד לפארק. אנחנו הזמנו את השייט מבעוד מועד (10 יורו לכרטיס). האמת שלא התרשמנו, ובעיני אפשר לוותר עליו. כמעט ולא היו הסברים. השייט הוא קווי הלוך-חזור למרות שלגמרי אפשר היה לעשות אותו מעגלי, אז בפועל לא רואים הרבה שדות. גם השדות שעברנו לידם היו ברובם ריקים ולא מעניינים. בנוסף, על שדות הפרחים צריך להסתכל מלמעלה כדי לראות את הצבעים השונים. כששטים, נמצאים בעצם מתחת לשדה עצמו, ולכן כדי להתרשם ממנו, צריך לקום. לנו גם לא היה מזל מבחינת מזג אוויר, ובאמצע השייט התחיל לרדת גשם חזק, אז כולם פתחו מטריות, ובכלל לא ראו כלום, ולא היה כיף.

לצערי מאותו רגע, הגשם לא הפסיק לרדת. אחרי השייט עליתי לבד לתחנת הרוח כדי לראות את הנוף על שדות הפרחים (נוף הרבה יותר מוצלח ממה שראינו בשייט בעיני), ומשם נכנסנו מתחם סגור שבו אפשר לראות כל סוג אפשרי של צבעונים. אמנם זה נראה כמו משתלה ולא כמו גנים, אבל ממש מעניין לראות את כל סוגי הצבעונים שקיימים, היו שם הרבה שמעולם לא ראיתי כמותם.

שם יש גם מתחם אוכל שבו אכלנו. האוכל ממש מאכזב, אין מבחר של בשר בכלל, רק כרעיים וזהו. כל השאר לא באמת משביע, ולא זול. לאורך הפארק פזורים דוכנים של אוכל. בעיני זה לא מוצלח כי הדוכנים הם שונים, כלומר אם בא לי גלידה, אני צריכה ללכת לנקודה מאד ספציפית בפארק (בהנחה שאני יודעת איפה זה בכלל) כי רק שם זה נמכר. לא התחברתי לקונספט הזה, בטח לא כשיורד מבול. לפני שהתחיל המבול, לכל דוכן כזה השתרכו תורים מאד ארוכים.

אנחנו היינו בפארק ב-10.4, ובתאריך הזה (השנה) פריחת הצבעונים היתה בתחילתה. היו הרבה ערוגות עם צבעונים שטרם פרחו. הנרקיסים והיקינטון היו בשיא הפריחה. לקראת השעה 17:30 עלינו על האוטובוס שחוזר ל-RAI, ומשם חזרנו למלון. פה תוכלו לרכוש כל מיני כרטיסים וקומבינציות שונות.

היום התשיעי – טיול רגלי במרכז אמסטרדם – כיכר דאם וביקור פתע של מקרון ומצעד, רובע החלונות האדומים, China Town ועוד טיולים בתעלות

המסדר המלכותי בכיכר דאם

הלכנו מהמלון ברגל לכיכר דאם. כאן ציפתה לנו הפתעה – על הכיכר חסומה! מסתבר שמקרון הגיע לביקור רשמי, ומתארח בארמון המלוכה. הקפנו את הכיכר, נכנסנו ל-Magna Plaza שמאחוריה (אין שם כלום), וחזרנו לכיכר דאם מהצד השני. כשחזרנו, סמנו לב שהמסדר המלכותי הסתדר בכיכר. החלטנו להמתין ליד הגדר עם שאר הקהל. תוך כ-10 דקות מקרון ואישתו יצאו מארמון המלכותי וצעדו לעבר המונומט לזכר הנספים במלחמת העולם השניה, ואז חזרה. אחרי שמקרון חזר לארמון המלכותי, התחיל המופע האמיתי. שיפרנו את העמדות שלנו, והתקרבנו לתזמורת המלכותית. התזמורת ניגנה, החיילים צעדו. הבן שלי מאד נהנה מהמוזיקה, ולראות את כל החיילים מהחיילות השונים (מדים שונים) צועדים.

אחרי שהמצעד הסתיים, נכנסנו לקניון Bijenkorf, ועלינו לקומה החמישית. שם יש מתחם אוכל. ישבנו לאכול שם. יש גם מרפסת, אבל אין משם יותר מדי נוף. אחרי שסיימנו לאכול וחזרנו לכיכר, החסימה נפתחה ברובה. האכלנו יונים בכיכר, והמשכנו הלאה לכיוון רובע החלונות האדומים. לאורך היום האזור רדום מאד, ואין שם שום פעילות. כל החלונות ריקים, ואין שום בעיה לעבור שם עם ילדים. לאחר מכן המשכנו לכיוון China Town, ועד לבניין Scheepvaarthuis שממוקם לא רחוק מהתחנה המרכזית, בצד השני של התעלה. משם חזרנו חזרה לכיוון Nieuwmarkt, ומשם המשכנו לכיוון בניין העיריה. לרחק מכן חזרנו דרך תעלות העיר למלון, והלכנו לאכול ארוחת ערב בקרבת מקום. בדרך ראינו גם גן משחקים קטן, ועצרנו לשחק שם.

היום העשירי – נסיעה באופניים בשדות שמסביב ל-Keukenhof

שדות הפרחים סביב קוקנהוף

ביום הזה נסענו שוב ל-Keukenhof, באותו אופן שנסענו יומיים קודם לכן. הפעם הזמנו רק כרטיסים לאוטובוס, ללא כניסה לגנים. מול הכניסה לגנים, במרחק הליכה של 2 דקות, יש אזור השכרת אופניים. אפשר לזהות לפי המשולש הכתום על גג המבנה. האזור ממוקם במרכז מגרש החניה. הזמנו מראש 2 אופניים, 2 עגלות, כסא לתינוקת ו-4 קסדות. במקום ביקשנו גם שיתקינו לנו מגן רוח לתינוקת.

לקח לצוות כמה זמן להתקין את מושב התינוק על הכידון, ויצאנו לדרך. יש מספר מסלולים שאפשר לעשות. אנחנו בחרנו במסלול הירוק – 15 ק”מ. זהו מסלול מעגלי סביב בשדות שסביב הפארק. זה נחשב המסלול האופטימלי, אך יש גם מסלולים נוספים באורכים שונים. יצאנו לדרך בסביבות 12:00, וחזרנו ב-19:00, שעד אז חייבים להחזיר את האופניים.

המסלול מהמם, והשדות מדהימים. היינו ב-12.4, ניכרה התפתחות של הפריחה אפילו ביחס ליומיים קודם לכן כשביקרנו בגנים, אך עדיין רוב שדות הצבעונים לא פורחים עדיין. רוב הפריחה היא של הנרקיסים והיקינטון, שצובעים את השדות בגוונים שונים של סגול, ורוד, לבן וצהוב. פה ושם כן יש שדות של צבעונים, ואז מופיעים גם גווני אדום עז שממש מקשטים הכל.

עצרנו הרבה לאורך המסלול כדי להנות מהשדות. כמו כן, די בתחילת המסלול יש בית קפה עם גן משחקים משגע בצורת טירה, אז עצרנו גם שם לנשנוש ומשחק. בחלק האחרון של המסלול יש את ה-Tulip Barn. הכניסה לשם בתשלום. יש שם שדות מאד יפים, וגם ניתן להצטלם עם פסלים שונים (אנחנו פחות בקטע). לא נכנסנו לשם בעיקר מפאת קוצר זמן, וגם כי היה לנו מלא ציוד איתנו, שלא הצלחנו לסחוב מחניית האופניים. אבל כן יש שם שירותים, דוכני מזון ופינת משחקים עם מגלשות, טרקטורים וחציר בחינם. עצרנו בפינת המשחקים למנוחה ומשחק.

הבעיה היחידה שנתקלנו בה במהלך הטיול היתה שלאורך בין שליש לחצי מהמסלול אין שביל אופניים ייעודי, אלא נוסעים על כביש שרוחב של כביש חד סטרי, עליו נוסעות מכוניות לשני הכיוונים וגם אופניים לשני הכיוונים. זה היה די מלחיץ, על אחת כמה וכמה שהבן שלי יושב בעגלה נגררת שיותר רחבה מהאופניים עצמם. מעבר לזה, באמת שממליצה בחום רב על החוויה, מבחינתינו זה היה היום הכי מוצלח בטיול!

היום ה-11 – טיול עירוני באמסטרדם – כיכר המוזיאונים, Vondel Park ובחזרה הביתה

תעלות במזג אוויר חורפי

ביום הזה נסענו לכיכר המוזיאונים (Rijksmuseum, קונסרבטוריון ואחרים), ומשם הלכנו ל-Vondel Park. הפארק מאד גדול, ביקרנו בערך בחמישית ממנו. הוא ירוק ונחמד, אבל בשבילים הראשיים יש תנועת אופניים ערה, אז הרגשנו חופשיים לשחרר את הבכור לרוץ חופשי רק בשבילים צדדיים. משם הלכנו לאכול בכיכר Leids, ואז נסענו בחשמלית למלון (מרחק של 2 תחנות והליכה של 5 דקות).

בקווי החשמלית שעוברים בנתיבים ממש ראשיים (מספרים 17, 12, ו-2) נתקלנו בזה שבחלק האחורי של החשמלית יושבת אשת צוות ומפקחת על מי שעולה. מסתבר שיש הגבלה לכמות עגלות שהם מוכנים להעלות לחשמלית, והכמות הזו היא עד 2 (למרות שהחשמלית ארוכה, וההגבלה לא ברורה). אנחנו טיילנו עם 2 עגלות, וכל פעם שעלינו, כבר היתה שם משפחה עם עגלה אחת, וכל פעם איש הצוות רצה להעיף אותנו מהחשמלית (עד שהצלחנו להכנס בכלל). לא ירדנו וממש התרעמנו על זה כל פעם מחדש, אבל שתדעו שבקווים העמוסים יש מגבלה כזו בעיקרון. בקווים האחרים אף אחד לא בדק אותנו.

לאחר מכן נסענו לשדה התעופה על ידי חשמלית מספר 24 מהמלון, ומעבר לרכבת (נסיעה של 3 תחנות) בתחנה המרכזית. בשדה התעופה מדיניות דיילי הקרקע החליטו שהם לא מאשרים בכלל להעלות עגלות לטיסה עוד בשלב מסירת הכבודה, וכן שילדים (באף גיל) לא זכאים לקדימות בעליה למטוס.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים