אטרקציות ואוכל בליסבון למשפחות עם ילדים – מאת כנרת פרידמן [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

פוסט זה פורסם בקהילת מטיילים בחו״ל עם ילדים ומופיע פה ברשותה של כנרת.
דרקון עשוי מבקבוקים, מופע רחוב, והרחובות הציוריים של ליסבון
סיכום ביקור בליסבון – אפריל 2022 עם נערה בת 12 וילדה בת 4. עיר מושלמת: יפה, אווירה כיפית וגם זולה. שוטטנו הרבה ברחובות היפים (כושר טוב כי העיר היא כולה עליות וירידות).
הרכבל מעל נהר הטז׳ו
התאהבתי בנהר הטז’ו, זללנו בסיור קולינרי מושלם ולא רק בו, ביקרנו באקווריום הנפלא שכאילו נפתח ממש לאחרונה (ולמעשה בשנת 1998), ונסענו ברכבל מעל לנהר הטז’ו.
נוף בדרך לטירה
טיפסנו רגלית לטירה והשקפנו על העיר, וגם חגגנו את יום מהפכת הציפורנים ב–25.4, בסופה פורטוגל עברה משיטת ממשל פשיסטית דיקטטורית, לדמוקרטיה בהסכמה עממית וכמעט ללא שפיכות דמים.
הדירה שלקחנו והנוף מהדירה
לנו במלון נפלא שמצאתי במקרה, Le Consulat, מלון דירות בו בחרנו בדירה עם שני חדרי שינה, שני חדרי שירותים + מקלחת’ ועוד חדר של סלון-מטבח-פינת אוכל עם חלונות שמשקיפים לכיכר מרכזית בעיר, Praça Luis de Camões. פה תוכלו לקרוא על עוד מלונות ודירות מומלצים בליסבון למשפחות.

אטרקציות מומלצות בליסבון למשפחות

שותה את המשקה המקומי במסגרת סיור אוכל
הסיור הקולינרי היה עם ריטה וגונזלס החמודים והמעניינים, דרך חברת Devour, שאיתה כבר נהנינו בסיור קולינרי במדריד.
האקווריום המהמם!
האקווריום הורס ברמות, לא רק למשפחות עם ילדים. כולל את החיות החמודות בתבל, הלא הן הלוטרות. קניתי כרטיס משולב עם הרכבל, שהיה מוצלח. שניהם נמצאים במתחם האקספו שהיה בשנת 1998, וממש שווה להסתובב אפילו יום שלם באזור.
יש גם קניון עם סופר ענק ושלל חנויות, קניון ואשקו דה גאמה, וגם מוזיאון מדע וטכנולוגיה חמוד שבו לא ביקרתי אבל דרור ועמליה היו בו ומאד נהנו.

אוכל בליסבון למשפחות עם ילדים

Pastel de Nata
היינו עם שתי ילדות אז לא סעדנו במקומות של פיין דיינינג או כוכבי מישלן. איפה כן? הנה פירוט.
  • קפה ופשטל דה נאטה (Pastel de Nata) – הידעתם? רק לפשטל ממנזר ז׳רונימוש בבלם, מותר לקרוא פשטל דה בלם (Pastel de Belém). יחיד- פשטל, רבים- פשטייש. נאטה זו שמנת, שגם נמצאת במילוי. הסיפור מאחוריו מעניין. הנזירות השתמשו בחלבוני הביצה לגיהוץ ועמלון של כביסה, ונותרו עם שלל חלמונים. כך נולד המאפה הפורטוגזי המפורסם, ועוד כמה (ראו בתמונות).
  • כדאי לאכול בסניפי מנטגריה (Manteigaria) הפזורים בעיר וכמובן בבלם.
וופל בצורת פות
  • וופל עם גימיק – וופל בלגי בצורת פות או פין, עם שלל ציפויים. יש גם מארז לקחת הביתה. נחמד בתור גימיק. חובה להעלות לסטורי.
  • הפיצרייה של ג׳יימי אוליבר (לה סניפים רבים בשלל ערים בעולם) – התפריט מתחלק לפיצות רגילות, פיצות עם תוספות לא שגרתיות, ומאכלים שאינם פיצות. לקחנו פיצה מרגריטה בתוספת זיתים, פיצה עם כמה מרכיבי סלט ניסואז, ברוסקטה וסלט ניסואז. חביב וטעים, במיוחד אם מלוות בילדות או בבררנים.
  • סיור קולינרי – היינו בסיור עם המדריכה המקסימה ריטה, ועם גונזלס החמוד, שהיה זה הסיור הראשון שהדריך. הסיור הוא עם חברת Devour, שאיתה כבר לקחנו סיור אוכל במדריד לפני כמה שנים, והיה מעולה. ממליצה בחום. ממליצה גם לעשות את הסיור בתחילת הביקור בעיר.
עוגת שוקולד טעימה
  • לנדאו או עוגת השוקולד הטובה בליסבון? אני לא חושבת שהיא מקבלת את התואר, אבל היא טעימה. יש כמה סניפים בעיר, כולל בכל בו אל קורט אינגלז.
דים סאם
  • דים סאם – במקרה איתרנו ממש קרוב למלון מסעדת דים סאם ארטיזנלי. המקום התחיל בקורונה בתור משלוחים, וכשהקורונה נרגעה אז פתחו גם מקום לשבת. פתוח רק לסרוויס ערב. חובה להזמין מקום כי יש ממש מעט שולחנות. לקחנו שתי כוסות יין, אדום ולבן. המלצר המליץ על שתי מנות לנפש אז הזמנו 7 כי היינו 3 נפשות (הקטנה סירבה לאכול שם): סלט פפאיה, באו במילוי פטריות, שתי מנות של דים סאם צמחוני עם כרוב סגול, שתי מנות של דים סאם עוף ומנה של דים סאם ברווז. הכל היה מעולה ברמות. החשבון יצא 68 אירו שזה פחות מ-250 שקל לארוחת ערב של 3 אנשים, כולל שתי כוסות יין. מחירים מצחיקים בהשוואה לישראל.
  • המבורגריה ארטיזנלית – מסעדה רחבת ידיים שמגישה בעיקר המבורגר. יש גם צמחוני, ושלל משקאות אלכוהוליים. בסך הכל נחמד מאד לשבת ולאכול, וגם טעים שם.
  • מסעדה מוזמביקית – הוכתרה על ידי כל מיני עיתונים כמסעדה שווה ביותר. סבסטיאן שירת אותנו באופן שירותי ביותר. אוכל אפריקאי עם השפעות הודיות. טעים לאללה ובטוח נחזור.
ילדות מאושרות מכל הקורנפלקס שבעולם
  • לחובבות הקורנפלקס ו/או ילדות – יש מקום של מיליון סוגים, עם תוספות וסוגי חלב שונים. הבת שלי עפה על זה.
  • קונטיננט Continente – סופר גדול ומומלץ. אנחנו ביקרנו בסניף בקניון וסקו דה גמה, סמוך לאקווריום ולמתחם האקספו. הצטיידנו בגבינות, רטבים חריפים ושימורי דגים. קנינו גם קפה וממתקים, שלא צילמתי.

 

מקווה שעשיתי חשק לטוס. 🙂 פה תוכלו לקרוא עוד המלצות על מלונות מומלצים בליסבון ועוד אטרקציות למשפחות.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים