מלונות מומלצים ברומא למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

רומא היא עיר היסטורית, אבל יש בה לא מעט אטרקציות גם למשפחות. בעיר יש לא מעט צפיפות ותורים ארוכים, אבל אפשר להפוך את הטיול שלך להרבה יותר נוח על ידי בחירת מקומות לינה במיקום הנכון בהתאם לצרכי המשפחה. ההזמנה מראש היא קריטית, לכל דבר – בתי מלון, מסעדות ואטרקציות. שימו לב שלינה קרובה בלאטרקציות שבהן תרצו לבקר עלולה להעלות את העלות של חדר המלון. חשוב לי לציין שבעיניי רומא לא מתאימה במיוחד עם עגלה. היינו עם תאומים בני שנה והיה מאוד לא נוח לנווט ברחובות העתיקים עם עגלה (שלנו היתה עגלת שטח אז הוא היה יחסית קל). אני ממליצה לטוס לרומא או בתור זוג עם תינוק/פעוט ולהביא מנשא, או לחכות עד שלא צריך עגלות יותר. פה תוכלו לקרוא על מלונות כשרים באיטליה, כולל מלונות כשרים ברומא. הנה רשימת מלונות מומלצים ברומא למשפחות עם ילדים.

Hotel Trevi

Hotel Trevi – מתוך האתר הרשמי

מלון זה, הממוקם ליד מזרקת טרווי, מורכב ממספר בניינים ומציע חדרי משפחה ממוזגים לעד 5 אנשים. יש מזנון ארוחת בוקר על הגג והצוות ממליץ בשמחה על האתרים הטובים ביותר ומסעדות בסביבה. הצוות יכול אפילו לעזור בארגון סיורים בשכונה ההיסטורית שבתוכה המלון ממוקם.

הזמינו בבוקינג

Accademia

Hotel Accademia – מתוך האתר הרשמי

מלון נוסף ליד מזרקת טרווי, במלון Accademia יש חדרים שיכולים להכיל עד 5 אנשים. מלון 3 כוכבים זה כולל מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי וטלוויזיה בלוויין בכל חדר. למלון יש מודעות גבוהה במיוחד לחולי צליאק והם יכולים לעזור בארגון ארוחות בוקר ללא גלוטן עבור חולי צליאק. ילדים מתחת לגיל 12 שוהים בחינם.

הזמינו בבוקינג

Trevi Collection Hotel

מלון Trevi – מתוך האתר הרשמי

מלון 4 כוכבים הממוקם בין המדרגות הספרדיות למזרקת טרווי. יש מרפסת מהממת על הגג של המלון, שם גם מוגת ארוחת הבוקר. החדרים גדולים מספיק למשפחות של עד 5 אנשים והחדרים ממוזגים (ממש חשוב בקיץ!), ויש WiFi וטלוויזיה בכל החדרים.

הזמינו בבוקינג

HT6 Hotel Roma

מלון HT6 – מתוך האתר הרשמי

מלון בוטיק מפואר הממוקם בלב הגטו היהודי הרומי. המלון הכשר מגיש בופה עשיר בסגנון איטלקי לארוחת בוקר, כולל מאכלים לפי הזמנה וקינוחים טריים בעבודת יד. הבר של המלון גם מגיש גם אוכל טעים במשך היום. במלון יש סוגים רבים ושונים של חדרים מהם תוכלו לבחור, כולל חדרי משפחה המסוגלים להכיל עד 4 אנשים בשתי קומות נפרדות. חדרים אלה כוללים שירותים כגון: מקלחת טורקית, אינטרנט אלחוטי, טלוויזיה, חלוקי רחצה ומוצרי קוסמטיקה חינם.

הזמינו בבוקינג

IQ Hotel

מלון IQ Roma

מלון 4 כוכבים שקרוב לתחנת רכבת ולבית האופרה המקומי. בין השאר, יש חדרי משפחה שיכולים להכיל עד 4 אנשים. אנשי צוות ידידותיים במיוחד ושירותי המלון מקיפים (מכונות אוטומטיות, גינת גג, מסעדה, כביסה בשירות עצמי, סאונה וחדר כושר). בנוסף, ישנה מרפסת גג המכונה “מרחב המגורים המשותף”, בה תוכלו להירגע בג’קוזי או לסעוד במסעדה ובבר.

הזמינו בבוקינג

Condotti Boutique Hotel

Condotti – מתוך האתר הרשמי

מלון בוטיק הממוקם ליד המדרגות הספרדיות עם דירות יוקרה ששופצו לאחרונה עם מקום לעד 8 אנשים. בדירות יש מטבח מאובזר, שכן הן אינן בתוך המלון עצמו (חדרי המלון יכולים להכיל עד 2 אנשים כל אחד). יש גם מקום אירוח נוסף מחוץ לאתר בשם Dependence (רק 50 מ’ מהמלון), בו תוכלו להתארח במגוון של חדרים משפחתיים ודלתות מתחברות, שיכולים להכיל עד 5 אנשים. למרות שהחדרים האלה מחוץ למלון עצמו, עדיין תוכלו ליהנות משירותי המלון בדרגת 4 כוכבים: ארוחות בוקר קונטיננטליות (בתשלום נוסף), שירות הסעות לשדה התעופה, סיורים מודרכים ועוד.

הזמינו בבוקינג

Fragrance Hotel St. Peter

מלון Fragrance – מתוך האתר הרשמי

מלון 3 כוכבים פשוט ונקי עם חדרים לעד 4 אנשים. כל החדרים מגיעים עם מזגן ואינטרנט אלחוטי ויש ארוחת בוקר פשוטה וטעימה (וזולה). יש תחנת מטרו 300 מטר מהמלון כך שנוח לטייל גם בעיר.

הזמינו בבוקינג

Ripetta 25

מלון Ripetta 25 – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות עם מלא מחשבה בילדים, כולל פינות משחק, מיטות קומותיים ועיצוב שמח. המלון נמצא במיקום מעולה, 150 מטר מפיאצה דה פופולו וכמה דקות הליכה מהמדרגות הספרדיות. הדירות ממוזגות עם מטבח מאובזר ומיניבר חינם. המחירים גם נמוכים מאוד והדירוג גבוה מאוד.

הזמינו בבוקינג

Trianon Borgo Pio Aparthotel

מלון Trianon Borgo Pio Aparthotel – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות משגע עם דירות לעד 6 אנשים. יש תחנת מטרו במרחק 10 דקות הליכה ומלא סופרים ומסעדות בסביבת המלון. את הדירות מנקים כל יום ויש בהן מטבח מאובזר, מזגן ו-wifi ובקומות העליונות יש גם מרפסות קטנות. התשלום כולל ארוחת בוקר קלה ויש בבניין חרד כושר וחדר עם מכונות כביסה ומייבשים לשימוש האורחים.

הזמינו בבוקינג

Hotel Scalinata Di Spagna

מלון Scalinata Di Spagna – מתוך האתר הרשמי

מלון 3 כוכבים עם נוף יוצא דופן של מרכז העיר שממוקם בראש המדרגות הספרדיות. דלפק הקבלה של המלון פתוח מסביב לשעון, ואינטרנט אלחוטי, קפה איטלקי ואחסון מזוודות זמינים בחינם. השירותים בתשלום כוללים שמרטפות, כביסה, שירות חדרים ושירות ארוחת בוקר בחדר, סיורים מודרכים ועוד. תוכלו לבחור בין חדרים רגילים לסוויטות משפחתיות שיכולות להכיל עד 7 אנשים.

הזמינו בבוקינג

Parco dei Principi Grand Hotel & SPA

מלון Parco dei Principi Grand Hotel & SPA – מתוך האתר הרשמי

מלון שנמצא במרחק הליכה קצר מ-Via Veneto, וכולל מספר מסעדות וברים, ובריכה חיצונית נדירה. במלון יש חדרים עם דלתות מתחברות שמתאימות למשפחות.

הזמינו בבוקינג

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים