מלונות מומלצים בקורפו למשפחות עם ילדים

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

קורפו הוא יעד פחות מתוייר על ידי מטיילים ישראלים, אך הודות לטיסות ישירות בחברת Tus, ארקיע וראיין אייר, זהו יעד מאוד נגיש. בתור אי פחות מתויר, קצת יותר קשה למצוא מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים בקבוצה, לכן איחדנו פה את כל ההמלצות לפוסט אחד. פה תוכלו גם לקרוא גם על אטרקציות בקורפו למשפחות ומלנות מומלצים למשפחות בכרתים, רודוס וגם קוס. חשוב לציין שבקורפו יותר קל אם שוכרים רכב מכיוון שהתחבורה הציבורית מוגבלת, אז אתם מוזמנים לקרוא את ההמדריך להשכרת רכב בחו״ל עם ילדים שיש לנו.

תוכן עניינים

 

מלונות 3 כוכבים בקורפו למשפחות עם ילדים

Hotel Yannis Corfu

Hotel Yannis Corfu – מתוך האתר הרשמי

מלון השוכן על ראש גבעה תלולה עם דירות פשוטות וצנועות עם מקום לעד 5 אנשים. בחדרים יש מיטות קומותיים, קומקום, מקרר, ארוחות בוקר וערב חינם ומרפסות עם נוף לגינה. יש מסעדה ומסעדה-בר ליד הבריכה וחניה חינם. במרחק כמה דקות מהמתחם יש חוף קטן, חנויות ומסעדות.

הזמינו בבוקינג

Pegasus Hotel

Pegasus Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון לא יקר עם חדרי משפחה בסיסיים עם מקום לעד 5 אנשים. עם מקרר ומרפסת עם נוף לגן. יש בריכה גדולה, מגלשת מים, בר בריכה, מגרש משחקים לילדים, חדר משחקים, חניה חינם ומזנון ארוחת בוקר. החוף והרבה ברים ומסעדות נמצאים במרחק הליכה.

הזמינו בבוקינג

Mediterranean Blue

Mediterranean Blue – מתוך האתר הרשמי

מלון המציע 2 סוגים של דירות משפחתיות מרווחות עם 2 חדרי שינה לעד 5 אנשים. בדירות יש מקרר, טוסטר וקומקום ומרפסות או פטיו. לסוג אחד יש קומת ביניים, נוף לבריכה, מרפסת מרוהטת משותפת ו-2 מרפסות אחוריות, בעוד שסוג אחר הוא בונגלו עם נוף לים הממוקם באגף רחוק מהבניין הראשי השוכן על החוף. יש הופעות בערבים, גינות, בריכת ילדים ואזור משחקים, ומזנון ארוחת בוקר.

הזמינו בבוקינג

Molfetta Beach Hotel

Molfetta Beach Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון השוכן ממש על החוף עם חדרים לעד 4 אנשים ודירת של שני חדרי שינה לעד 6 אנשים. החדרים הגדולים יותר כוללים מקרר, מכונת קפה/תה, מיטות קומותיים ונוף לים בעוד שהדירה עם חדר שינה אחד כוללת ג’קוזי פרטי ומרפסת ענקית המשקיפה על המפרץ או הכנסיה. יש מופעים בערבים אבל אין בריכה.

הזמינו בבוקינג

מלונות 4 כוכבים בקורפו למשפחות עם ילדים

Grecotel-LUXME Daphnila Bay Dassia

Grecotel-LUXME Daphnila Bay Dassia – מתוך האתר הרשמי

מלון יוקרתי עם מיקום מדהים על קו המים עם מקום לעד 6 אנשים. במלון יש מבחר אוכל ומשקאות רחב כולל אפשרויות מפנקות לארוחות בוקר, צהריים וערב, מקומות אוכל א-לה-קארט, חטיפים, פטיסרי, ועוד. במלון יש בריכה, חוף, ופעילויות כושר. כל החדרים כוללים מרפסת או טרסה והחדרים משקיפים על הגנים והים היוני, בעוד שהבונגלוס מוסתרים בין עצי הזית. יש גם בריכה מקורה, ג’קוזי, סאונה, חדרי אדים וחדר כושר. בחדרים יש מקרר וקומקום.

הזמינו בבוקינג

Sidari Waterpark

Sidari Waterpark – מתוך האתר הרשמי

מלון מעולה למשפחות עם חדרי משפחה מרווחים עם מקום לעד 5 אנשים. יש במלון דירות דו-מפלסיות וסוויטות עם סלון/טרקלינים ומרפסות מרוהטות עם נוף לבריכה, גינה או ים. יש במלון פארק מים עם בריכות ומגלשות מים, מגרש משחקים לילדים ותוכניות בידור, בנוסף לחדר משחקים עם שולחנות סנוקר, טניס שולחן וכדורגל שולחני. בחלק מהחדרים יש ג’קוזי ומיני מקררים. המלון במרחק הליכה (או נסיעה קצרה) לחוף, לרצועה הראשית ולטברנות ולמסעדות. יש במלון חניה חינם לאורחים.

הזמינו בבוקינג

Aqualand Resort

Aqualand Resort – מתוך האתר הרשמי

מלון עם פארק מים והמון מתקנים לילדים, כולל מתנפחים, ג׳ימבורי, גני שעשועים ועוד. במלון יש דירות עם חדרים למשפחות עד 4 אנשים, למרות שנראה שיש מקום למיטות נוספות. באזור למתבגרים יש סנוקר, משחקי מחשב ועוד ויש בריכת ילדים, ולקטנים יותר יש מועדון ילדים, הפעלות ודיסקו.

הזמינו בבוקינג

מלונות 5 כוכבים בקורפו למשפחות עם ילדים

Kontokali Bay Resort & Spa

Kontokali Bay Resort & Spa – מתוך האתר הרשמי

חוף חולי פרטי עם מים רדודים ונגיש צמוד למלון, בריכה מהממת עם מי מלח, ובריכת ילדים והמלון נמצא במרחק רבע שעה נסיעה מהעיר. עם אוכל טוב ושירות טוב, המלון מומלץ לאוהבי הרוגע והשלווה ולילדים שמסתפקים בבריכה וים כאטרקציה מרכזית. בכל החדרים יש מרפסת או טרסה עם נוף לגנים או לים היוני ובחדרים בממוזגים יש טלפון חכם שימושי לשיחות בינלאומיות חינם ונתונים סלולריים לאינטרנט בחינם. יש במתחם כמה מסעדות שונות כולל מסעדה לצד החוף, טברנה ומסעדה בסגנון בופה, פלוס בר במלון ועוד אחד בחוף. בנוסף, יש במלון מרכז ספא עם בריכה מקורה ומחוממת, חמאם, ג’קוזי, 2 סאונות וחדר אדים ואפשרות לעיסויים, ארומתרפיה וטיפולי אנטי אייג’ינג. בחדרים יש מקום לעד 4 אנשים פלוס תינוק.

הזמינו בבוקינג

Angsana Corfu Resort & Spa

Angsana Corfu Resort & Spa – מתוך האתר הרשמי

מלון יוקרתי במיוחד עם חדרים ווילות לעד 6 אנשים, רובן עם בריכות פרטיות.  במלון יש חניה פרטית בחינם, בריכת שחייה חיצונית, גינה, מרכז כושר, טרסה, ובר. בנוסף, יש בריכה מקורה וצוות בידור. הוילות הגדולות מאובזרות במטבחון עם מקרר, כיריים, מכונת קפה, קומקום ותנור, ובקטנות אין כיריים ותנור. יש במתחם מסעדה עם ארוחת בוקר וארוחות נוספות במשך היום עם אפשרויות רבות כולל אפשרויות טבעוניות וללא חלב.

 

הזמינו בבוקינג

MarBella Corfu

MarBella Corfu – מתוך האתר הרשמי

מלון זוכה פרסים עם 3 בריכות ומרכז ספא וחדרים לעד 5 אנשים. החדרים והסוויטות שלו מציעים נופים הים היוני או של הגנים ובכל החדרים יש מרפסת או טרסה. בחדרים יש גם מיני בר או מקרר, ובמלון יש שש מסעדות כולל לצד הבריכה וחוף הים וברים ברחבי המלון. יש חוף חולי, עיסויים, טיפולי גוף, סאונה, חמאם וחדר כושר.

הזמינו בבוקינג

Corfu Palace Hotel

Corfu Palace Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון עם סוויטות נוחות עם. 2 חדרי שינה מעט מיושנות עם מקום לעד 6 אנשים. עבחדר יש מיני בר ו-2 מרפסות עם נוף פנורמי למפרץ וליבשת. לחדרים בקומות הגבוהות יש נוף מלא לים. במלון יש בריכות שחייה עם מים מלוחים, מסעדות, ברים, ספא וקזינו. מרחק הליכה קצרה תוכלו להגיע למרכז העיר העתיקה קורפו.

הזמינו בבוקינג

Almyros Beach

Almyros Beach – מתוך האתר הרשמי

מלון ברמה גבוהה עם חדרים וסוויטות לעד 5 אנשים. במלון יש בריכה חיצונית עם מים מתוקים, מגלשות מים, מתקני שעשועים לילדים, ומסעדה. בכל החדרים יש מיניבר ויש חדרים מתחברים למשפחות גדולות יותר. במתחם יש מתקני ספורט וספורט מים והפעלות למשפחות.

הזמינו בבוקינג

מלונות דירות ווילות בקורפו למשפחות עם ילדים

Paradise Village

Paradise Village – מתוך האתר הרשמי

מתחם וילות שליו השוכן בגנים שופעים הכולל וילות בנות 2 חדרי שינה עם מקום לעד 4 אנשים. בוילות יש מטבחונים ומרפסות עם נוף לגינה. יש אזור משחקים קטן לילדים הוילות נמצאות במרחק הליכה קצר מהחוף והמסעדות והברים של רודה.

הזמינו בבוקינג

Filorian Hotel Apartments

Filorian Hotel Apartments – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות הממוקם ממש על החוף, ומציע דירות 2 חדרי שינה עם מקום לעד 6 אנשים. בדירות יש מטבח ומרפסות ארוכות עם נוף לגינה או לים. יש במתחם גינה קטנה, חניה פרטית, בריכה, מסעדה-בר ליד החוף וחנויות וברים במרחק הליכה.

הזמינו בבוקינג

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים