חופשה משפחתית בקורפו עם מתבגרים ועם ילדים – מאת כנרת פרידמן

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

המסלול הזה על חופשה משפחתית בקורפו עם מתבגרים ועם ילדים פורסם בקבוצה מטיילים בחו״ל עם ילדים ומופיע פה באישורה של כנרת. פה תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בקורפו למשפחות עם ילדים.

חופשה משפחתית בקורפו, יוון, אוגוסט 2022. הדיל של טיסה ומלון נקנה דרך ועד של מקום העבודה. טיסה עם ישראייר, ומלון Sentido Apollo Palace בעיירה/חוף מסונגי Mesonghi, שנמצאת בחוף המזרחי של קורפו (מול יוון היבשתית).

קצת על האי

החוף במסונגי

קורפו אי מהמם, ירוק ומשמעותי מבחינה היסטורית. אין לי ספק שכבר אני רוצה לחזור ולבקר בו. בניגוד לאיים אחרים ביוון, יש בו המון עצים והמון גשם, והבתים צבעוניים ולא כחולים ולבנים. הוא ממוקם בין יוון היבשתית לקצה המגף האיטלקי. מזג האוויר היה מושלם! חם אבל לא מדי. יבש יחסית, והיה יום אחד עם טפטוף קל של גשם.

מלון Sentido Apollo Palace

החוף במסונגי

מיקום המלון היה טוב. החוף לא היה עמוס, והוא היה במרחק של 45 דקות באוטובוס לעיר קורפו טאון/ קרקירה. במלון קיבלנו שני חדרים סמוכים אבל באחד לא היתה קליטה של וויי פיי. הבנו שזו בעיה של חלק מהחדרים. חוץ מזה החדר סבבה. החדר שלנו היה במבנה המרכזי של המלון, עם הלובי והקבלה. רוב החדרים נמצאים במבנים קטנים שמתפרסים על שטח גדול, וביניהם יש מלא דשא, צמחיה, ושבילים. יש בריכה שקטה למבוגרים בלבד, ועוד שתי בריכות (אחת שלצדה מגלשות מים). יש כל מיני פעילויות במהלך היום והערב, ורונה עפה על המסיבה שהיתה בכל ערב לילדות ולילדים, עם כל מיני שירים.

בשער האחורי של אזור המלון יש יציאה לתעלת מים, שם עוגנות סירות ואפשר להירשם להפלגה באזור, וללכת דקה ולהגיע לחוף מושלם. האוכל היה בינוני מאד 😞 הילדים כמובן עפו על עמדת הגלידה שהיתה פעילה ליד הבריכה (היינו בדיל של הכל כלול), וגם על הצ׳יפס והטוסטים שהיו בבר של הבריכה. בקיצור *** לא ממש ממליצה *** על המלון. פה תוכלו לקרוא המלצות על מלונות מומלצים בקורפו למשפחות עם ילדים.

חמש דקות הליכה מהמלון יש חנות גדולה וגם כמה מסעדות, וגם מאפייה. שם החנות: General Market. החנות במחירים ממש סבירים. חולצת מיניונים שכתוב עליה קורפו עלתה 10 אירו, כלומר 35 שקל. מאפייה ליד המלון: Delicious Bakery.

אוכל והופעה בטברנה

ערב אחד יצאנו לטברנה סמוכה, והיה טעים ומהנה וגם זכינו ליהנות מהופעה מסורתית. ארוחה לארבעה מתבגרים וארבעה מבוגרים, כולל יין, עלתה 600 שקל לפני טיפ. Costas Taverna

אטרקציות ואוכל בקורפו סיטי/קרקירה

חופשה משפחתית בקורפו עם מתבגרים ועם ילדים - תמונות של המצודה העתיקה
חופשה משפחתית בקורפו עם מתבגרים ועם ילדים – המצודה העתיקה

העיר הגדולה באי. מרכז העיר קטן ומאד נחמד. יש גם מצודה עתיקה ורונה ואני עלינו עד לקצה, אימון מעולה! למצודה קוראים Old Fortress of Corfu.

המסעדה הצמחונית, קורפו טאון

קרוב למצודה יש שורת מסעדות ומצאנו שם מסעדה צמחונית טעימה מאד בשם Aubergine Cafe.

הקפה השווה, קורפו טאון

קצת יותר רחוק גם בית קפה מעולה בשם Cafetierra. הנסיעה באוטובוס מהמלון לעיר ארכה 40 דקות.

בקונדיטוריה בקורפו טאון

ישבנו גם בקונדיטוריה מהממת שיש בה גם גלידה בשם Emeral.

ההפלגה

עשינו גם הפלגה. הפלגנו בסירת מנוע לאזור הדרומי של האי. הגענו לחופים מהממים, קפצנו מהסירה לים וזו היתה החוויה הכי כיפית בטיול. מצרפת את פרטי הקפיטן בתמונה.

סטארבקס

ולטובת המתבגרות.ים – יש סטארבקס בשדה התעופה!!!

אטרקציות בקורפו למשפחות

קורפו טאון

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים