מלונות מומלצים בסינגפור למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

סינגפור היא יעד מקסים ופחות למשפחות, עם מגוון אפשרויות לינה. בין אם אתם מחפשים מלון בתקציב נמוך יחסית או דירה מפוארת, יש הרבה אפשרויות לבחירה. לפניכם רשימת מלונות מומלצים בסינגפור למשפחות עם ילדים, המחולקת לארבע קטגוריות: מלונות 3 כוכבים, מלונות 4 כוכבים, מלונות 5 כוכבים, ודירות. אנחנו ביקרנו בסינגפור עם ילדים קטנים ומחכים לחזור.

תוכן עניינים

איפה לישון עם ילדים בסינגפור?

רבים מהמלונות המשפחתיים הטובים ביותר בסינגפור ממוקמים בסנטוזה Sentosa, אך אנשים אחרים מעדיפים מיקום במרכז העיר. האטרקציות בסינגפור מפוזרות בין מרכז העיר וסנסוטה כך ששתי האפשרויות טובות.

אטרקציות בסינגפור למשפחות עם ילדים

פה תוכלו לקרוא את המסלול שלנו על סינגפור עם ילדים, אבל יש עוד המון אטרצקיות אליהן לא הגענו בגלל הגיל או הזמן הקצר (היינו רק חמישה ימים וזה ממש לא מספיק!)

מלונות בסינגפור למשפחות עם ילדים – 3 כוכבים

קשה מאוד למצוא מלונות שלושה כוכבים בסינגפור. יותר נכון, קשה למצוא מלונות עם דירוג של 8 ומעלה ועם חדרי משפחה. המלון הראשון ברשימה עם חדר לארבעה אבל במיקום פחות מאידאלי מבחינת מרחק. השניים האחרונים במיקומים טובים יותר, אבל בחדרים יש רק מקום לעד 3 אנשים. לסינגפור, כנראה שעדיף לבחור דירה/מלון דירות או לתכנן על מלון יקר יותר.

Hotel Classic by Venue

מלונות בסינגפור למשפחות עם ילדים
Hotel Classic by Venue – מתוך האתר הרשמי

מלון שנמצא קרוב לתחבורה ציבורית, נקיון ומסעדות עם חדרים לעד 4 אנשים. החדרים ממוזגים ויש בהן קומקום. שימו לב שהמלון נמצא במרחק 40 דקות נסיעה ממרכז העיר, כך שהוא לא בהכרח עדיף על פני מלון קצת יותר יקר אבל במיקום טוב יותר.

הזמינו בבוקינג

Holiday Inn Express Singapore Serangoon, an IHG Hotel

Holiday Inn Express Singapore Serangoon, an IHG Hotel – מתוך האתר הרשמי

מלון מרשת הולידיי אין האהובה עם חדרי משפחה לעד 3 אנשים. המלון נמצא במרכז העיר וקרוב לתחנת מטרו, והחדרים ממוזגים ויש בהם מוכנת קפה, קומקום ומקרר, ויש בחדר מייבש כביסה כשיש במלון מכונת כביסה לשימוש האורחים. שימו לב שלמרות שהחדרים לעד 3 אנשים, יש חדרים מתחברים לכן ניתן להזמין מקום למשפחות גדולות יותר. החדרים כוללים ארוחת בוקר.

הזמינו בבוקינג

Lloyd’s Inn

Lloyd’s Inn – מתוך האתר הרשמי

מלון בוטיק עם בריכת שכשוך נחמדה עם חדרים לעד 3 אנשים. בחדרים יש מקרר, קומקום, ואינטרנט אלחוטי. ההזמנה כוללת קפה/מיץ ומאפה בבית קפה במרחק כמה דקות הליכה מהמלון.

הזמינו בבוקינג

סינגפור למשפחות עם ילדים – מלונות 4 כוכבים

Grand Park City Hall

מלונות בסינגפור למשפחות עם ילדים
Grand Park City Hall – מתוך האתר הרשמי

במלון יש חדרים שיכולים להכיל עד 5 אנשים, וחדרים מתחברים למשפחות גדולות יותר. במלון יש מגרש משחקים לילדים, בריכת שחייה וחדר משחקים, והוא ממוקם ליד תחבורה ציבורית, כולל תחנת ה-MRT של העירייה, והקניון Raffles City. בחדרים יש מקרר וקומקום ועיצוב מודרני ומקסים.

הזמינו בבוקינג

Furama RiverFront

מלונות בסינגפור למשפחות עם ילדים
Furama RiverFront – מתוך האתר הרשמי

מלון מקסים עם כל מיני חדרי נושא עם מקום לעד 5 אנשים. כל חדרי המשפחה הרגילים מגיעים עם מיטות קומותיים ויש גם חדרי משפחה שהם חדרים מתחברים. במלון יש גם חדר משחקים ענק, בריכות שחייה עם מתנפחים ואזור משחקים במסעדת The Square.

הזמינו בבוקינג

lyf Funan Singapore

מלונות בסינגפור למשפחות עם ילדים
lyf Funan Singapore – מתוך האתר הרשמי

מלון ברמה גבוהה עם חדרים לעד 6 אנשים במחירים לא גבוהים. זאת בעצם סוויטה של 4 חדרי שינה (יש גם פחות) כך שלהורים יש פרטיות. המלון נמצא בתוך קניון Funan ובחדרים יש מקרר, קומקום, מיקרו ומטבחון.

הזמינו בבוקינג

Village Hotel Katong by Far East Hospitality

Village Hotel Katong by Far East Hospitality – מתוך האתר הרשמי

מלון עם חדרים מתחברים לעד 5 אנשים באחד המחירים הנמוכים יותר בפוסט הזה. החדרים עצמם מגיעים לעד 3 אנשים והם מרוווחים יחסית. במלון יש בריכת שחייה ובחדרים יש קומקום. מחוץ למלון יש מסעדות וקניון.

הזמינו בבוקינג

Orchard Rendezvous Hotel by Far East Hospitality

מלונות בסינגפור למשפחות עם ילדים
Orchard Rendezvous Hotel by Far East Hospitality – מתוך האתר הרשמי

המלון נמצא בברובע הקניות של סינגפור, קרוב למסעדות ידידותיות לילדים. יש במלון חדר משפחה משני סוגים: או מיטת קינג + מיטת יחיד, או מיטת קינג + מיטת קומותיים. לחלופין, אפשר לשדרג לסוויטה משפחתית מרווחת עוד יותר (מיטת קינג + שתי מיטות יחיד + פינת אוכל נפרדת). במלון יש בריכה ושבע מסעדות ובר, והוא נמצא 500 מטר מתחנת Orchard MRT.

הזמינו בבוקינג

בסינגפור למשפחות עם ילדים – מלונות 5 כוכבים

Marina Bay Sands

Marina Bay Sands – מתוך האתר הרשמי

המלון האייקוני עם בריכת האינפיניטי המפורסמת ביותר בעולם כולל חדרים היכולים להכיל עד 4 אנשים, עם אפשרות לחדרים עם דלתות מתחברות למשפחות גדולות יותר. במלון יש מגרש משחקים, בריכת שחייה וחדר משחקים, והוא ממוקם ליד תחבורה ציבורית, כולל תחנת ה-MRT Bayfront. בריכת האינפיניטי על הגג היא הגדולה בעולם ובמלון יש לא פחות מ-20 מסעדות, ביניהם מסעדות של השפים המפורסמים Wolfgang Puck וגורדון רמזי. יש גם קזינו, כניסה ישירה לקניון ומוזיאון ה-ArtScience. בחדרים יש מניבר וקומקום.

הזמינו בבוקינג

Shangri-La Singapore

מלונות בסינגפור למשפחות עם ילדים
Shangri-La Singapore – מתוך האתר הרשמי

מתוך מגוון מלונות בסינגפור למשפחות עם ילדים, זהו אחד המלונות המפורסמים ביותר. במלון יש חדרים היכולים להכיל עד 4 אנשים, עם אפשרות לחדרים מתחברים למשפחות גדולות יותר. במלון יש מגרש משחקים, בריכת שחייה וחדר משחקים/מועדון ילדים בתוספת תשלום. במלון יש מספר מסעדות כשאחת היא מסעדת מישלן, וההזמנה כוללת ארוחת בוקר מצוינת ואוכל ידידותי לילדים במסעדות. בחדרים יש מקרר, מכונת קפה וקומקום. קומת המשפחה כולל סוויטות משפחתיות מדהימות עם מיטות קומותיים מהנות.

הזמינו בבוקינג

The Ritz-Carlton, Millenia Singapore

The Ritz-Carlton, Millenia Singapore – מתוך האתר הרשמי

אחד המלונות המפוארים ביותר בסינגפור עם חדרים היכולים להכיל עד 4 אנשים, עם אפשרות לחדרים מחוברים למשפחות גדולות יותר רק חדרי Delux Marina עם דלתות מתחברות). יש במלון מגרש משחקים, בריכת שחייה וחדר משחקים, והוא ממוקם בסמוך לתחבורה ציבורית, כולל תחנת ה-MRT מרינה ביי. בחדרים יש מיני בר, מכונת קפה וקומקום.

הזמינו בבוקינג

The Fullerton Bay Hotel Singapore

The Fullerton Bay Hotel Singapore – מתוך האתר הרשמי

במלון יש חדרים היכולים להכיל עד 4 אנשים, עם אפשרות לחדרים מתחברים למשפחות גדולות יותר. יש במלון מגרש משחקים לילדים, בריכת שחייה וחדר משחקים, והוא ממוקם ליד תחבורה ציבורית, כולל תחנת ה-MRT ראפלס פלייס. בחדרים יש מיני בר, מכונת קפה וקומקום. ילדים מקבלים חוברות צביעה ושוברי גלידה בצ׳ק אין והמלון ממוקם ממש על המדרחוב של נהר סינגפור, מה שמקל על הליכה למסעדות הסמוכות הרבות עם עגלה.

הזמינו בבוקינג

The St Regis Singapore

The St Regis Singapore – מתוך האתר הרשמי

במלון המפואר יש חדרים שיכולים להכיל עד 4 אנשים, עם אפשרות לחדרים מתחברים למשפחות גדולות יותר. יש במלון מגרש משחקים לילדים, בריכת שחייה וחדר משחקים, והוא ממוקם בסמוך לתחבורה ציבורית ותחנת ה-MRT Orchard. יש במלון 3 מסעדות ובר.

הזמינו בבוקינג

Shangri-La Rasa Sentosa, Singapore

מלונות בסינגפור למשפחות עם ילדים – Shangri-La Rasa Sentosa, Singapore – מתוך האתר הרשמי

אתר הנופש נחשב לאחד המלונות הטובים ביותר בסינגפור למשפחות והוא היחיד שבאמת יושב על חוף הים. יש בה את אחת מבריכות השחייה הגדולות ביותר בסינגפור, כולל בריכת ילדים עם מגלשות מים ואזור משחקים במים. יש מרכז ספורט ימי בתוספת תשלום ופעילויות משפחתיות מאורגנות שכוללות משחקי חוף, פעילות גופנית במים, וסיורים בגני המלון. יש במלון מועדון ילדים מדהים: ה-Cool Zone מיועד לילדים בגילאי 5 עד 12 ומשתרע על פני 100 מ”ר על פני שתי קומות. החלק המרכזי של ה-Cool Zone הוא מגלשת בית עץ ענקית המתפתלת בשלוש קומות לבריכה של כדורים צבעוניים, בעוד שבאזור הפעוטות Mini Toots יש הרבה אזורי משחק רכים.

הזמינו בבוקינג

Sofitel Singapore Sentosa Resort & Spa

Sofitel Singapore Sentosa Resort & Spa – מתוך האתר הרשמי

מלון מרשת סופיטל האהובה הממוקם על ראש צוק ביער גשם טרופי באי סנטוסה עם מגוון של חדרים וסוויטות עם מקום לעד 5 אנשים. במלון יש בריכת שחייה באורך 33 מטרים, שני מגרשי טניס, חדר כושר, מגרש בדמינטון/כדורעף חיצוני ומגרש פטאנק. חוף טנג’ונג נמצא במרחק הליכה קצרה משם דרך מדרגות עץ דרך יער הגשם ויש מועדון ילדים. יש גם 4 מסעדות ומגוון סדנאות בסופי השבוע.

הזמינו בבוקינג

Pan Pacific Singapore

Pan Pacific Singapore – מתוך האתר הרשמי

מלון עם אזור חדש מהמם בשם Urban Jungle כשחבילת אורבן ג’ונגל כוללת שני אזורי שינה, אחד להורים בחדר השינה הראשי וחדר לילדים בנושא ג’ונגל. בחדר הילדים יש היפופוטם מתנפח, טיפי ומיטת קומותיים בבית עץ שיכולה לישון בה שני ילדים. הילדים מקבלים גם ״חבילת הישרדות״! אפשר גם לבקר בוילה אורבן ג’ונגל שנפתחה ב-2022, שהוא אזור המשחקים הראשון של המלון לילדים עם שבעה אזורי פעילות. האזורים כוללים בית עץ מעל בריכה וירטואלית, ספריית יער, טיפי ואפילו מטפס מערות. בחדרים יש מקום לעד 4 אנשים וגם חדרי המשפחה הפשוטים יותר הם שני חדרים נפרדים.

הזמינו בבוקינג

דירות בסינגפור למשפחות עם ילדים

שימו לב שחלק לא קטן מהדירות פה לא זולות במיוחד. אם הכיוון הוא הזול ביותר ולא בהכרח הנוחות, שווה גם לבדוק את המלונות של ה-4 כוכבים שחלקם זולים יותר מאשר הדירות.

Ascott Raffles Place Singapore

Ascott Raffles Place Singapore – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות יוקרתי ברמת חמישה כוכבים עם דירות שיכולות להכיל עד 4 אנשים, עם אפשרות לחיבור יחידות למשפחות גדולות יותר. במלון הדירות יש מגרש משחקים ובריכת אינפיניטי והוא ממוקם ליד תחבורה ציבורית, לרבות תחנת ה-MRT ראפלס פלייס. בדירות יש מטבח מאובזר במקרר, מכונת קפה, טוסטר, כיריים, מיקרו, קומקום ומדיח, ויש גם מכונת כביסה ומייבש.

הזמינו בבוקינג

Fraser Residence Orchard Singapore

Fraser Residence Orchard Singapore – מתוך האתר הרשמי

מתחם דירות עם מקום לעד 4 נפשות, עם אפשרות לחיבור יחידות למשפחות גדולות יותר. בחדרים יש מטבח מאובזר במקרר, מיקרו, כיריים ומכונת קפה ובמתחם יש בריכת שחייה. מלון הדירות ממוקם קרוב לתחנת MRT אורצ’רד ויש בו גן שעשועים, בריכת שחייה ומכונת כביסה.

הזמינו בבוקינג

דירת דופלקס

דירה עם שני חדרי שינה ומקום לעד 5 אנשים. המטבחון מאובזר במקרר, מיקרו, קומקום, טוסטר ומדיח, ויש גם מכונת כביסה ומייבש. במתחם יש בריכת שחייה והוא נמצא כמה דקות הליכה מתחנת MRT

הזמינו בבוקינג

Amara Singapore

Amara Singapore – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות עם דירות עם מקום לעד 6 אנשים. המטבחים מאובזרים במקרר, מיקור, כיריים, בקבוקי מים בחינם וגם קפה ותה. במתחם יש בריכת שחייה.

מלונות זולים בסינגפור למשפחות עם ילדים

זאת סינגפור, כך ש״זולים״ זה יותר בכיוון של ״יחסית״ לעלות של המלונות הרגילים, למרות שנכון לתחילת 2023, המחירים למלונות היוקרתיים נמוכים משהיו כשביקרנו לפני כמה שנים, כנראה בגלל הקורונה, כך שזאת הזדמנות לא רעה לחוות יוקרה במחירים שלא רחוקים ממה שאנחנו משלמים על מלונות בארץ. המלונות ברשימה הזאת כולן מתחת ל-$250 ללילה, ורוב מתחת ל-$200, לפחות בעת כתיבת הפוסט.

Wink at Mosque Street

Wink at Mosque Street – מתוך האתר הרשמי

הוסטל Wink ממוקם בלב צ’יינה טאון והוא אכסניית ‘קפסולה’, המספקת תרמילים בודדים למטיילים בתוך חדר מעונות. משפחות יכולות לשכור לעצמן מעונות שלמים בתור חדר פרטי. יש מקום לעד 10 אנשים בחדר ובכל קפסוליה יש תאורה אחורית אישית, נורת קריאה ושקע חשמל. יש גם חדרים לעד 4 אנשים עם מיטות קומותיים. חדרי הרחצה משותפים, אך מודרניים, מרווחים ונקיים. יש מטבחון מאובזר במלואו עם שולחן אוכל ומכונת כביסה בשירות עצמי. האכסניה מספקת ארוחת בוקר חינם ואינטרנט אלחוטי ונמצאת במרחק של 3 דקות הליכה בלבד מתחנת ה-MRT. שימו לב שיש הרבה מדרגות בהוסטל, אז הוא פחות מתאים לפעוטות ועגלות.

הזמינו בבוקינג

D’Resort @ Downtown East

D’Resort @ Downtown East – מתוך האתר הרשמי

מלון ברמת ארבעה כוכבים במחיר יחסית טוב לחדרים לעד 5 אנשים. בחדרים הפשוטים יש מקום לעד ארבעה ויש חדרים עם דלתות מתחברות למשפחות גדולות יותר. יש גם חדר נושא תת ימי (משפחת יערות הגשם). יש בהם מיטות הקומותיים ועיצוב חמוד, בתוספת תיבת אוצר מלאה בכל טוב! במלון יש גם פארק מים גדול ובחדרים יש מקרר, קומקום ומכונת קפה.

הזמינו בבוקינג

Coller Boutique Hostel

Coller Boutique Hostel – מתוך האתר הרשמי

הוסטל עם חדרים לעד 8 אנשים הממוקם בצ׳יינהטאון. החדרים מגיעים עם מקלחת פרטית אבל השירותים משותפים לכולם.

Hotel Clover 769 North Bridge Road

Hotel Clover 769 North Bridge Road – מתוך האתר הרשמי

מלון עם חדרי משפחה לעד 5 אנשים. בחדרים יש מקרר וקומקום, ומקבלים גם בקבוקי מים בחינם, פלוס קפה ותה. המלון נמצא במרכז העיר וקרוב לתחבורה ציבורית.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים