מלונות מומלצים במלדיביים למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

אחד מיעדי הטיול הציוריים והאקזוטיים ביותר ברחבי העולם, באיים המלדיביים אין מחסור של דברים ידידותיים למשפחות לראות ולעשות: ספורט מים וחיים ימיים, אנדרטאות, מוזיאונים ואפילו מסעדה מתחת למים. המלדיביים פרצו יותר לתודעה הישראלית בתקופת הקורונה בזכות העובדה שהם היו פתוחים בזמנים שמדינות אחרות סגרו את שעריהם והישראלים גילו מקום חדש לחופשות מדהימות.

האזורים הבאים בולטים כמקומות שכדאי לבקר בהם: Male Atoll, Sun Island, Banana Reef, HP Reef, Baros Island, והאי Mirihi. לכן, פוסט זה יתמקד בכמה מהמקומות הטובים ביותר שתוכלו לשהות בהם בקרבת אזורים אלה. מזג האוויר במלדיבים הוא בממוצע 30 מעלות ביום כל השנה ולא יורד מ-25 מעלות בערב, כך שחופשה במלדיבים עם ילדים מתאימה בכל עונות השנה.

טיסות ונסיעות באיים המלדיביים

אפשר לטוס לנמל התעופה הבינלאומי Velana, הממוקם באי Hulhulé, באטול מאלה הצפוני. אין טיסות ישירות מישראל, כך שתצטרכו לבצע עצירת ביניים בדרך.

אם תרצה לעבור מאי לאי, אפשר לשכור דוני (סירת מפרש מסורתית אבל זה ממש יקר). עוד אפשרות היא לקחת מעבורות מקומיות כדי להגיע לאיים מיושבים, או לשכור סירת מנוע כדי לבקר את אלה שאינם מיושבים.

Anantara Dhigu Maldives Resort

Anantara Dhigu Maldives Resort – מתוך האתר הרשמי

הריזורט ממוקם בדרום מאלה אטול (South Male Atoll) במרחק שייט קצר בסירת מנוע מהירה מנמל התעופה המקומי. וילות על החוף ועל המים יכולות להכיל עד 5 אנשים כל אחת, עם נופים מטריפים של השמש הזורחת והשוקעת מעל האוקיינוס ההודי. 6 מסעדות מגישות מאכלים מהמטבח המקומי והבינלאומי – כולל מנות ידידותיות לילדים. מועדון הילדים של אתר הנופש פתוח מדי יום לילדים בגילאי 4-12 ומכיל אזורי משחקים פנימיים וחיצונים, קיר טיפוס, בית עץ והמון פעילויות יומיומיות. יש גם קולנוע לילדים, סיורי סירה עם תחתית זכוכית, שיעורי בישול לילדים, ספרייה, מרכז כושר, בריכת אינסוף, ספורט מים, ספא ועוד.

הזמינו בבוקינג

Amilla Maldives Resort & Residences

Amilla Maldives Resort & Residences – מתוך האתר הרשמי

אתר הנופש ממוקם בשמורת הביוספירה של אונסק”ו Baa Atoll, והוא מהווה מיקום מצוין לאיתור דולפינים כששוהים באחת הווילות מעל המים. כל וילה מגיעה עם בריכה פרטית משלה. מועדון הילדים פתוח כל יום בין השעות 9:00-20:00, שם יש פעילויות כמו בניית ארמונות חול, שיעורי קומבוצ’ה ודיסקו בשישי בערב. אופציה משפחתית נהדרת נוספת היא גלמפינג באוהלי בועות במיקום פרטי על חוף הים עם שף פרטי שמרקח תענוגות טעימים. בריזורט יש 7 מסעדות ושלושה ברים, ומגיעים אליו בטיסה של חצי שעה במטוס מים. יש בריזורט מגוון עצום של אפשרויות לינה כולל וילה עצומה של 8 חדרי שינה לעד 16 אנשים.

הזמינו בבוקינג

JW Marriott Maldives Resort & Spa

JW Marriott Maldives Resort & Spa – מתוך האתר הרשמי

אתר הנופש ממוקם באטול שביאני ונותן שירות במיוחד למשפחות. יש ווילות על החוף עם שני חדרי שינה עם חדרי רחצה מרובים, בריכות פרטיות, אזור בקומה העליונה לסרטים, ושירות חדרים 24 שעות ביממה. בלמלון יש מספר מסעדות המגישות מאכלים מגוונים ומועדון ילדים עם אינספור פעילויות, כולל הכנת ארמונות חול, עפיפונים, אולימפיאדת חוף, אומנות, שחייה, חקר איים, הכנת פיצה משפחתית ועוד. אתר הנופש מציע גם טיפולי ספא, מרכז כושר, בריכה חיצונית, בריכת שכשוך, ומרכז צלילה וספורט מים.

הזמינו בבוקינג

Kandima Maldives

Kandima Maldives – מתוך האתר הרשמי

אחד מאתרי הנופש הזולים יותר במלדיביים, קנדימה ממוקם באטול דאלו. כאן תמצאו דירות משפחתיות, וילות חוף ווילות על המים ובכל המסעדות של אתר הנופש יש תפריטים לילדים. ילדים מתחת לגיל שש יכולים לשהות ולאכול בחינם. יש במלון מועדון הילדים שפתוח כל יום בין 9:00-19:00 ויש בו, בין השאר, קיר טיפוס, טרמפולינה ופארק מים, עבור ילדים בגילאים 4-12. ילדים צעירים יותר יכולים להשאר עם בייביסיטר (בעלות גבוהה מאוד) שצריך להזמין 24 שעות מראש. שירותים נוספים במלון כוללים ספא, פעילויות מים, מרכז כושר, סטודיו לאמנות, אזור ספורט, סטודיו לצילום פנימי ומרפאה.

הזמינו בבוקינג

Kurumba Maldives

Kurumba Maldives – מתוך האתר הרשמי

אתר הנופש נמצא במרחק של 10 דקות שייט בסירת מנוע משדה התעופה. וילות משפחתיות יכולות להכיל עד 5 אנשים; מגורים עם שני חדרי שינה יכולים להכיל עד 6 אנשים. מועדון הילדים לגילאי 4-13 כולל שנורקלינג, בניית ארמונות חול, משטח מים מגניב, אומנות, סרטים, צבע פנים ועוד הרבה. לבני נוער יש אזור ייעודי משלהם, והם יכולים לצאת לטיולים מאורגנים, ללמוד לצייר או לשחות, לשחק ספורט יבשתי או ימי ועוד.

הזמינו בבוקינג

Paradise Island Resort

Paradise Island Resort & Spa – מתוך האתר הרשמי

אזור מבודד עם מקומות לינה מול האוקיינוס עם מקום לעד 6 אנשים, כל אחד עם בריכה משלו, ג’קוזי, גישה לחוף ומרפסת פרטית. יש באתר הנופש 5 מסעדות עם המון אפשרויות מגוונות, או שתוכלו לאכול בוילה שלכם. במהלך היום, יש שפע של פעילויות משפחתיות להשתתף בהן, כגון ספורט מים, שחייה, דיג בים עמוק וטיולים אחרים בחוץ. לחלופין, אתה יכול לבחור להסתובב ליד הבריכה, ולהתפנק בטיפול ספא, או שניים או שלושה.

הזמינו בבוקינג

Patina Maldives, Fari Islands

Patina Maldives – מתוך האתר הרשמי

אתר הנופש ממוקם באיי פארי, במרחק של 45 דקות שייט בסירת מנוע מהירה ממאלה. תוכלו להתארח בוילות עם שני חדרי שינה עם מקום לעד 6 אנשים, כל אחת עם בריכה פרטית משלה ואמבטיה גדולה וחיצונית. אתר הנופש כולל מועדון חוף, מרכז ספורט מים ומסעדות רבות. העיצוב המשופע בעדינות של אזור החוף הראשי שומר אותו רגוע ובטוח לילדים לשחות, ללמוד צלילה, לשוט בקיאקים ולעשות סאפ. מועדון הילדים של אתר הנופש מספק שיעורי מדעים מטורפים, והם יכולים להתעסק בפעילויות אחרות מוטות STEM, באמצעות מדפסות תלת מימד וחותכי לייזר. יש באתר הנופש לא פחות מ-12 מסעדות וברים, מאוכל משובח ועד המבורגרים ואפילו משאית ג’לאטו!

הזמינו בבוקינגFinolhu Baa Atoll Maldives

Finolhu Baa Atoll Maldives – מתוך האתר הרשמי
פארק המים המתנפח הוא רק אחת הסיבות לבחור ב-Seaside Finolhu. אתר הנופש ממוקם בבא אטול וכולל אזור ילדים ייעודי1 בו צוות מיומן זמין לארח ילדים עד בני נוער, מהבוקר ועד הלילה, בזמן שההורים נרגעים בטיפול ספא או מתעמלים, נהנים מ“ארוחת בוקר צפה”, או יוצאים לטיול לחיק הטבע. המשפחה יכולה לשהות בווילה עם בריכה, על המים או על החוף, או שאאפשר לקחת אוהל בועות, מה שהופך את החוויה כולה לייחודית הרבה יותר. החדרים כוללים בריכות פרטיות ומקלחות גן והמסעדות הרבות של אתר הנופש נותנות המון אפשרויות לכולם.

הזמינו בבוקינג

Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa

Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa – מתןף האתר הרשמי

אתר הנופש המשפחתי, בדירוג 5 כוכבים, ממוקם בצפון מאלה אטול, במרחק של 20 דקות בלבד מנמל התעופה המקומי. סוויטות מים עם 2 חדרי שינה יכולות להכיל בנוחות עד 5 אנשים (כולל תינוק/פעוט), ומגיעות עם שירות חדרים 24 שעות ביממה, בריכת מים עמוקים ומתקנים נוספים. ישנן אפשרויות רבות לסעודה, אבל האטרקציה המיוחדת היא הבישול החי ב-Feast, מסעדת המטבח הבינלאומי של אתר הנופש. שירותים נוספים כוללים ספא, מרכז כושר, מגרשי טניס, בריכת מים מתוקים חיצונית ומועדון ילדים, בו ילדים בגילאים 4-12 יכולים לשחק בתוך הבית, או לטפס על מגרש המשחקים ולשנרקל (בפיקוח) בחוץ.

הזמינו בבוקינג

Soneva Fushi

Soneva Fushi – מתוך האתר הרשמי

עם ווילות משפחתיות ענקיות עם 9 חדרי שינה וחדרי שוקולד וגלידה בתוך הבית, אתר הנופש הזה מותאם מאוד לחוויה המשפחתית. מחוץ לחדר יש מרפסת שמש בקומה העליונה, ויש בריכה פרטית וגישה ישירה לחוף. אתר הנופש גם מתגאה בכך שיש לו את מועדון הילדים הגדול ביותר באיים המלדיבייםעם בישול, אמנות, ספורט ופעילויות אינטראקטיביות אחרות. למועדון הילדים יש גם 2 בריכות שחייה משלו עם מגלשה, ספינת פיראטים ענקית, חדר לגו, רצפה עשויה מתווי פסנתר ענקיים ועוד. יש גם אזור מיוחד לבני נוער עם פעילויות מותאמות להם.

הזמינו בבוקינג

Four Seasons Resort Maldives at Landaa Giraavaru

Four Seasons Resort Maldives at Landaa Giraavaru – מתוך האתר הרשמי

המלון של הרשת היוקרתית נמצא גם הוא ב-Baa Atoll ויש בו יחידות אירוח מרווחות שיכולות להכיל עד 9 אנשים. באתר יש מסעדה בעלת כוכבי מישלן וזאת רק אחת ממגוון אפשרויות האוכל. שימו לב שמסעדה זו יכולה לתת מענה לדרישות תזונתיות רבות, כולל כשרות, ללא גלוטן, ללא חלב וטבעוני, וילדים מתחת לגיל 6 אוכלים בחינם. ילדים ובני נוער יכולים לבלות באזורים ייעודיים, ולמבוגרים יש שירותי ספא, בריאות וכושר. בנוסף, עגלות, חיתולים וציוד נוסף לתינוקות מסופקים על פי בקשה, ובני ובנות יום הולדת מקבלים פינוק מיוחד ומותאם אישית.

הזמינו בבוקינג

Four Seasons Resort Maldives at Kuda Huraa

Four Seasons Resort Maldives at Kuda Huraa – מתוך האתר הרשמי

עם דירוג של 5 כוכבים על ידי מגזין פורבס בשנת 2020, אתר הנופש, גם הוא מרשת Four Seasons היוקרתי, מציע בונגלוס מרווחים ווילות עם בריכה מוקפים בנופים עוצרי נשימה מכל זווית. יש שירותי בייביסיטר ומועדון ילדים עם מגוון פעילויות כולל צובעה, הכנת בועות, האכלת דגים, שייט דולפינים, ואפילו שיעורי גלישה. יש במלון ציוד לחוף עבור הילדים והם מקבלים מתנת קבלת פנים כשמגיעים למלון (כמו בגל הסניפים שלהם בעולם). יש גם אפשרות ברביקיו משפחתית, במקום לאכול באחת ממסעדות אתר הנופש.

הזמינו בבוקינג

The Ritz-Carlton Maldives, Fari Islands

The Ritz-Carlton Maldives, Fari Islands – מתוך האתר הרשמי

אתר הנופש היוקרתי של רשת ריץ קרלטון ממוקם באיי פארי ויש בו וילה בחוף הפרטי לעד 6 אנשים שכוללת חללי מגורים פנימיים וחיצוניים, בריכה פרטית, מטבח מאובזר, כרכרה ייעודית להתניידות באתר הנופש, ושירותי משרת אישי. 7 המסעדות והברים באתר מגישים מגוון רחב של מאכלים. מועדון הילדים, החבוי בתוך גבעה שמזכירה את בית הטלטאביז, כוללת מתקנים כגון קיר טיפוס, בריכת שחייה, מגלשות מים וסילוני מים, חדר משחקים ואזור לשנ״צ. יש גם פעילות נפרדת לילדים גדולים יותר עם שולחנות ביליארד וסטודיו לצילום.

הזמינו בבוקינג

Club Med Kani

בקלאס מד יש בונגלוס על החוף וסוויטות מעל המים שמתאימים למשפחות גדולות יותר. ישנם גם חדרים עם דלתות מקשרות, שיכולים להכיל עד 6 אנשים. ילדים יאהבו את פינת הילדים המשמחת עם פעילוית לפי קבוצות גיל: 4-10 ו-11-17, עם פעילויות כמו ציור, שיעורי בישול, טרפז מעופף ושייט בקטמרן. אפשר להתפנק בספא או לצאת לטיול בחוץ שמאורגן על ידי אתר הנופש, ויש המון פעילויות ספורט ימי ואקסטרים, כולל בית ספר לטרפז וצלילה. לחלופין, אפשר להירגע ליד הבריכה ולסעוד באחת משלוש המסעדות או 4 הברים. יש אפילו פינת תינוקות במסעדת Velhi, בה יש פינוקים לקטנים.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים