מלונות מומלצים בטירול למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

טירול מלאה באגמים, מגרשי המשחקים, פארקי השעשועים, טירות, גני חיות ועוד המון אטרקציות שגורמות לה להיות יעד מתאים במיוחד למשפחות. בטירול תמצאו מגלשות אלפיניות והגשר התלוי הארוך בעולם, פארקים מלאים במסלולי חבלים ואומגות, מערות קרח ועשרות מסלולי הליכה לאנשים בכל הגילאים והיכולות. כדי לעזור לכם לסנן את אפשרויות האירוח הרבות שיש בטירול, הנה רשימה של מלונות מומלצים בטירול למשפחות עם ילדים. ברשימה יש גם מלוני דירות ואירוח ביתי כמו צימרים.

תוכן עניינים

 

טיסות לטירול

יש מספר דרכים להגיע לטירול כשכולם כוללים גם השכרת רכב. ניתן לטוס לוינה או לזלצבורג בתוך אוסטריה, ויש כאלה שטסים דווקא למינכן ושם חוצים את הגבול עם הרכב כי הטיסות זולות יותר מאשר זלצבורג. ניתן להתנייד בתחבורה ציבורת בטירול, שלרוב אנחנו ממש בעד, אבל זה משמעותית פחות נוח מאשר לשכור רכב.

מלונות 3 כוכבים בטירול למשפחות עם ילדים

Landhotel Tirolerhof

Landhotel Tirolerhof – מתוך האתר הרשמי

מלון מצוין עם קסם טירולי, מהלבוש המסורתי שלובש הצוות ועד לאווירה המרגיעה בשאר המלון. משפחות יכולות לשכור משחקי קופסא כדי לשחק בחדר, כאשר הגדולים יכולים להכיל עד 6 אנשים. במלון יש בריכה מקורה וסולריום ובחורף הוא הופך לאתר סקי. אורחי המלון מקבלים בחינם את כרטיס Wildschönau עם הנחות והטבות למגוון אטרקציות באזור. חדרי המשפחה הם בעצם דירות עם שני חדרי שינה כשבחדר הילדים יש מיטת קומותיים ויש מטבחון עם מקרר, כיריים ומיקרו ואפשר לקבל כיסא אוכל לתינוקות על פי בקשה.

הזמינו בבוקינג

Kinder- & Gletscherhotel Hintertuxerhof

Kinder- & Gletscherhotel Hintertuxerhof – מתוך האתר הרשמי

מלון מהמם עם דירוג גבוה עם אינסוף מחשבה בילדים ומשפחות. ישנם מספר גדלים של חדרי משפחה, כאשר הגדול ביותר יכול להכיל עד 8 אנשים. יש מועדון ילדים חינמי שזמין בין השעות 9:00-21:00 לילדים בגילאי 2-16, ויש מגרשי משחקים, זירת משחקים, חדרי משחקים ומתקני ספורט. בנוסף, במלון יש סאונה, תא אינפרא אדום וחדר אדים. בחורף, בית ספר לסקי זמין ממש מחוץ למלון, ובקיץ ניתנת גישה חופשית לבריכה המקומית לכל המבקרים. יש באתר מסעדה ואפשר להזמין חדר על בסיס חצי פנסיון. החדרים כוללים גישה חופשית ל-Playarena Tux שנמצא במרחק 10 דקות נסיעה בשאטל חינם מטעם המלון. בקיץ מקבלים גם כניסה חינם לבריכה הנמצאת במרחק 20 דקות נסיעה מהמלון ויש סיורים רגליים חינם דרך המלון.

הזמינו בבוקינג

Hotel Bon Alpina

Hotel Bon Alpina – מתוך האתר הרשמי

במרחק 6 ק”מ מאינסברוק, מלון זה שואף ליצור חווית חופשה אידיאלית עבור מבקרים בכל הגילאים. יש חדרים לעד-4 אנשים, והאוכל מוגש במסעדת המלון על בסיס ארוחת בוקר, חצי פנסיון או חבילות הכל כלול (בקיץ). יש בריכות מקורות וחיצוניות, גן שעשועים וחדרי משחקים לילדים ונוער.

הזמינו בבוקינג

Aktiv-Hotel Traube

Aktiv-Hotel Traube – מתוך האתר הרשמי

המלון שוכן בהרי טירול ונבנה כדי לאפשר לכם ליהנות מחופשה פעילה עם המשפחה בטירול. חדרי משפחה עם שני חדרי שינה נפרדים כוללים מקום לעד 4 אנשים. משפחות זוכות להנחות ייחודיות על ילדים השוהים במלון, בהתאם לגילם (ככל שהילד צעיר יותר, משלמים פחות). במלון בריכות פנורמיות ובריכות ילדים, וספא. בנוסף, הילדים יכולים ליהנות מאזורי משחק ייעודיים, גני שעשועים, מועדון ילדים ומנסיעות ברכבת ברחבי המתחם.

הזמינו בבוקינג

מלונות 4 כוכבים בטירול למשפחות עם ילדים

Alpin Family Resort Seetal

Alpin Family Resort Seetal – מתוך האתר הרשמי

המלון ממוקם ב-Kaltenbach, וכולל חדרי משפחה וסוויטות שיכולים להכיל עד 6 אנשים. אתר הנופש מתהדר גם במגוון מרשים של פעילויות ושירותים למשפחות עם ילדים, לרבות מועדון ילדים, ספא משפחתי, פנסיון מלא לילדים, תוכנית נוער, טיפול בילדים, קיר טיפוס, פארק הרפתקאות, פינת ליטוף ועוד. בנוסף, מסעדת המלון מציעה אוכל יוצא דופן, מארוחת בוקר ועד אפשרויות של ארוחת ערב בעלת 5 מנות או מזנון ארוחת ערב פשוט יותר. במלון יש בריכה פנימית ואזור שחייה חיצוני, פינת ליטוף, טרמפולינה, חנייה מקורה חינם ועוד. בחורף הוא נהיה אתר סקי.

הזמינו בבוקינג

Rauriserhof

Rauriserhof – מתוך האתר הרשמי

מלון 4 כוכבים עם המון אטרצקיות ומתקנים עבור משפחות, מבצעים משפחתיים ואפשרויות לחדר משפחה מרווח. במלון מציע סיורים וטיולים מודרכים בטבע שמותאמים למשפחות, כל השנה. יש חדר משחקים מקורה ומגרש משחקים חיצוני, בריכות מקורות וחיצוניות, ושיעורי טניס לילדים בזמן חופשות בית הספר (המקומיות). יתרה מכך, הורים לא צריכים לדאוג שילדים יהיו רעבים בין הארוחות: יש אפשרות לפנסיון ¾, כלומר משפחות יכולות להתמלא במזנון ארוחת בוקר גדול, לנשנש מזנון חטיפים אחר הצהריים ולסיים את היום בארוחת ערב גורמה בת 5 מנות.

הזמינו בבוקינג

Aqua Dome

Aqua Dome – מתוך האתר הרשמי

עם למעלה מ-200 חדרים וסוויטות, כולל חדרים זוגיים עם דלתות מתחברות לאירוח משפחות גדולות יותר, אקווה דום היא מקום מפלט לחופשות משפחתיות. בנוסף לתפריטים ומזנונים לילדים בחדר האוכל וציוד לתינוקות מכל הסוגים להשאלה או השכרה, למלון יש בריכה מקורה שנראית כמו פארק מים משלו לילדים (בלי מגלשות). בנוסף, יש אמבטיות תרמיות, סאונות וטיפולי ספא להנאת המבוגרים. יש גם אפשרויות אוכל טבעוניות.

הזמינו בבוקינג

Familienresort Buchau

Familienresort Buchau – מתוך האתר הרשמי

אתר הנופש המשפחתי ידוע כ”מלון ילדים עם חמישה סמיילים” כי הוא תוכנן מתוך מחשבה על חופשה משפחתית. חדרי המשפחה וסוויטות יכולים להכיל בקלות 6 אנשים. יש מתחם בריכה שלם הכולל בריכות מקורות וחיצוניות, מגלשת צמיגים ענקית, בריכה לפעוטות וג’קוזי. יש בריכת שחייה וחוף פרטי ממש על האגם המקסים, תוכניות לילדים ושירותי בייביסיטר זמינים 7 ימים בשבוע, יש עולם הרפתקאות מקורה לילדים בכל הגילאים, אולם טיפוס ובולדרינג, והמון מתקני ספורט, כולל רכיבה וספורט ימי (בתשלום). יש אפילו שולחנות אוכל לילדים מפוקחים אם אתם רוצים דייט 🙂

הזמינו בבוקינג

מלונות 5 כוכבים בטירול למשפחות עם ילדים

Das Central – Alpine . Luxury . Life

Das Central – מתוך האתר הרשמי

סוויטות משפחתיות נקיות ומודרניות יכולות להכיל עד 5 אנשים, ומסעדות מרובות מגישות מרכיבים טריים ומקומיים שהוכנו על ידי שף עטור פרסים. אם אתם מחפשים משהו קצת שונה, תוכלו לנסות את חווית ארוחת הערב בפונדו, שילדים אוהבים, כשהם זוכים לטבול את האוכל שלהם בטוב הלב הדביק. במלון יש ספא, מרכז כושר וחדר מנוחה, והכניסה החינמית לפארק השעושעים Area 47 בקיץ מוצלחת במיוחד.

הזמינו בבוקינג

Aktiv- & Wellnesshotel Bergfried

Aktiv- & Wellnesshotel Bergfried – מתוך האתר הרשמי

במלון יש פארק מים מלא אקשן עם בריכות ומגלשת מים, ספא לילדים, שתי קומות מלא בפעילויות לילדים ובני נוער, מועדון ילדים וגישה למשחקייה הסמוכה. חדרי משפחה יכולים להכיל עד 5 אנשים ויש מספר מסעדות וברים במלון. יש במלון המון פעילויות לילדים ומלמשפחות, סיורים, טיולים, ועוד.

הזמינו בבוקינג

Interalpen

Interalpen-Hotel Tyrol GmbH – מתוך האתר הרשמי
המלון ממוקם ליד זיפלד ויש בו נוף עוצר נשימה של ההרים של טירול, ממנו ניתן ליהנות מרבים מהחדרים שלהם. מועדון הילדים מספק טיפול בילדים מגיל 3 ומעלה. יש אזור נוער, שבו אסורה הכניסה למבוגרים, ויש פינת אוכל מיוחדת לילדים ואזור ייעודי לילדים בספא של המלון. ניתן לספק שיעורי שחייה בבריכה, וניתן לארגן טיולים ידידותיים למשפחות. יש גני שעשועים ותוכניות לילדים ומשפחות. 

הזמינו בבוקינג

Stock Resort

Stock Resort – מתוך האתר הרשמי

הסטוק, הידוע גם כאתר נופש וגם כמלון לילדים, שופע מאפיינים ומתקנים ידידותיים למשפחות. יש מועדון ילדים ומועדון ילדים עם ארוחות צהריים וערב משותפות, פארק אקשן, פארק מים, חדר כושר למשחקי כדור, ספא משפחתי, תוכניות נוער ועוד. תוכלו להתארח בסוויטות משפחתיות גדולות המאכלסות עד 6 אנשים, ולסעוד עם הילדים או בלעדיהם (יש ארוחת ילדים), וליהנות מהמון אפשרויות קולינריות. מרכזי הבריאות והכושר מציעים גם חללים ייעודיים להורים.

הזמינו בבוקינג

דירות בטירול למשפחות עם ילדים

Appartement Stuibenfallblick

Appartement Stuibenfallblick – מתוך האתר הרשמי

הצימר משתרע על פני 111 מ”ר ונמצאת במרחק נסיעה מהירה הן מפארק המים Area 47 והן מהספא התרמי אקווה דום. 8 אנשים יכולים לישון כאן בנוחות, ויש אזור משחקים לילדים. אם תרצו, הנהלת הנכס יכולה לספק לכם לחמניות טריות, חלב ויוגורט בכל בוקר, או שתוכלו לגשת לחנות המכולת המקומית. יש לנו מסלול באתר על טירול עם ילדים בו הצימר הזה היה הבסיס.

הזמינו בבוקינג

Apartmenthaus PARADISE

– Apartmenthaus Paradise – מתוך האתר הרשמי

בית בכפר קרוב מאד לאינסברוק עם שלושה חדרי שינה, מטבח ענק וחצר מקסימה עם בריכת דגים ומלא עצי פרי (תפוחים, שזיפים,אגסים ושיחי פטל). בצימר יש אינטרנט אלחוטי ופינת ברביקיו. שימו לב שלא מקבלים ילדים מתחת לגיל 5.

הזמינו בבוקינג

Vicky Apartments

Vicky Apartments – מתוך האתר הרשמי

מתחם של דירות מקסימות לעד 6 אנשים. בכל הדירות יש אינטרנט אלחוטי, מטבח מאובזר, מכונת כביסה ויש במתחם סאונה שאפשר להשתמש בה בחינם. החנייה חינם ומקבלים כרטיס Wildschönau לאטרקציות באזור.

הזמינו בבוקינג

Appartements Lisa

Appartements Lisa – מתוך האתר הרשמי

בית אירוח הממוקם בווסטנדורף עם אינטרנט אלחוטי, חניה חינם, מטבח מאובזר עם הכל (מיקרו, מדיח וכ״ו), וניתן לבקש כסא אוכל לתינוק. שימו לב שהקומות העלויות נגישות רק במדרגות ואין מעלית.

הזמינו בבוקינג

Albeinelerhof

Albeinelerhof – מתוך האתר הרשמי

צימרים שמאוד מתאימים למשפחות עם ילדים. באתר יש חוות סוסים, עיזים ותרנגולות והדירות שופצו לאחרונה. מקום הנופש נותן את כרטיס הקיץ של
נתנו לנו את ה-Pitztal Sommer Card שכולל כל מיני אטרקציות כולל רכבלים. בכל הדירות יש אינטרנט אלחוטי ומטבח מאובזר ובקיץ בעלי המקום מארגנים ערבי פיצה. יש במתחם מספר מתחמי שעשועים (פנימי וחיצוני) ואפשר להזמין אוכל טרי ישירות לדירה.

הזמינו בבוקינג

Apartment Dahoam

Apartment Dahoam – מתוך האתר הרשמי

דירה שמתאימה במיוחד למשפחות בעיירה Fulpmes, 14 ק״מ מאינסברוק. יש בדירה אינטרנט אלחוטי, אזור בריאות, תא אינפרא-אדום, וחניה בחינם. בדירות יש מטבח מאובזר לגמרי ובחודשי הקיץ מקבלים בחינם את כרטיס ה-Stubai Super Card המקנה הטבות וכניסות חינם לאטרקציות כולל רכבלים. בחצר יש המון פעילויות לילדים. שימו לב שיש מדרגות תלולות שעולות לחדר השינה וזה פחות מתאים לילדים קטנים.

הזמינו בבוקינג

Hubertus Logis Apartments

Hubertus Logis Apartments – מתוך האתר הרשמי

דירות מהממות וענקיות עם מקום לעד 7 אנשים. הדירות מגיעות עם מטבח מאובזר, אינטרנט אלחוטי, מכונת כביסה וברובן יש סאונה פרטית.

הזמינו בבוקינג

Ferienparadies Natterer See

Ferienparadies Natterer See – מתוך האתר הרשמי

אתר קמפינג יפיפה עם צימרים, קרוואנים ואוהלים שאנשים מביאים איתם. בתוך האתר יש אגם משגע עם פעילויות לילדים בקיץ, מסעדות וסופר. הצימרים עצמם חדשים לגמרי, מאובזרים עם מנגל גז. האתר נמצא 7 ק״מ מאינסברוק ובקיץ יש באגם מסלול נינג׳ה מיימי, טרמפולינות, ונדנדות מים, והצוות מארגן פעילויות.

הזמינו בבוקינג

Apart Hotel Olympia Tirol

Apart Hotel Olympia Tirol – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות חמוד מאוד עם מטבחון, אינטרנט אלחוטי, חדר כביסה ומייבש (בתשלום נוסף) ואפשר לבקש כסא אוכל לתינוק. ניתן להזמין ארוחת בוקר בסגנון בופה במלון הדירות. יש במתחם מכולת קטנה ומכונות שתייה זמינות ויש דירות עם מקום לעד 6 אנשים.

הזמינו בבוקינג

Gästehaus Weber

Gästehaus Weber – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות עם מטבח, אינטרנט אלחוטי, ומכונת כביסה, ויש סופר בסיסי בו אפשר לקנות מצרכים. ניתן לעשות על האש בחוץ ויש גן שעשועים לילדים ויש חניה חינם במתחם. יש דירות עם מקום לעד 6 אנשים.

הזמינו בבוקינג

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים