מלונות מומלצים בהאקונה למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2024]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

האקונה היא אחד היעדים האהובים ביותר ביפן על ידי מטיילים ישראלים. לצערנו, קשה מאוד למצוא מקומות לינה שמתאימים למשפחות, בעיקר עם מספיק מקום למינימום 4 אנשים. קחו בחשבון שביפן מקובל מאוד לינה משותפת, לכן בחיפושי מלונות תמצאו מיטה זוגית למשפחה מכיוון שנהוג שהילד ישן עם ההורים, כך שחשוב לבדוק את הרכב החדר לפני ההזמנה. פה תוכלו למצוא רשימת מלונות מומלצים בהאקונה למשפחות עם ילדים כשהקריטריון הראשון שלנו הוא מינימום של 4 אנשים. כמו כן, חלק ממקומות הלינה הם הוסטלים וריוקנים. נשמח לשמוע על מקומות נוספים שהייתם בהם ולא נמצאים ברשימה.

אם עוד לא הצטרפתם לקבוצה שלנו מטיילים ביפן עם ילדים, נשמח לראותכם שם. יש לנו גם מלא מידע נוסף במדריך שלנו יפן למשפחות עם ילדים, שם תוכלו למצוא עוד המון המלצות בערים אחרות וטיפים רבים אחרים. בנוסף, אנחנו גם נותנים שירותי ייעוץ ובניית מסלולים ביפן, ואפשר ליצור איתנו קשר פה ואנחנו ממליצים להתקין את התוסף Hotel Ninja שפיתחנו עבורכם שמשווה מחירים במגוון אתרים כדי שתקבלו את המחיר הכי נמוך למלון.

מה זה ריוקן? מה זה אונסן?

הסבר על ריוקנים: אלו מלונות מסורתיים יפנים עם חדרים יפנים (רצפת טאטאמי, פוטון בתור מיטה, בית רחצה משותף או פרטי במי מעיין חמים). בדרך כלל, כשישנים בריוקן, ארוחות ערב ובוקר כלולות במחיר אבל ברוב המקומות ניתן לבחור עם ארוחת בוקר בלבד (שהיא ארוחת בוקרא מסורתית יפנית, מה שלא מתאים לרוב לילדים ישראלים). כשמגיעים לחדר מחליפים לבגד שנקרא יוקאטא Yukata (קימונו קליל) והולכים להתרחץ באונסן, ובזמן הזה המארח מסדר את החדר לקראת הערב. זו הדרך המסורתית אבל יש וריאציות ולא כולם אותו דבר. אונסן הוא לרוב בריכת מי מעיין חמים בו מתרחצים בעירום (כן כן, עם אנשים אחרים). ניתן למצוא מקומות בהם אפשר לשכור אונסן פרטי למשפחה ובאחרים יש אונסן בחדר. יש לנו גם רשימת ריוקנים מומלצים למשפחות באזור אגמי פוג׳י.

K’s House Hostels – Hakone Yumoto Onsen

House Hostels – Hakone Yumoto Onsen – מתוך האתר הרשמי

רשת אכסניות הכי טובה ביפן (והאהובה עלינו) עם סניפים בטוקיו, קיוטו, טאקיאמה ועוד הרבה מקומות אחרים. יש להם מקלחות משותפות ואונסן פנימי וחיצוני. יש חדרים בסגנון יפני אבל גם חדרים עם מיטות קומותיים. יש להם חדרים לעד 6 אנשים וחדר אחד של 5 עם מקלחת ושרותים. וכמו בכל אחסניה, יש מטבח משותף להכין ארוחות. יש גם מכונת כביסה ומייבש בתשלום (כ-500 ין). בכל החדרים יש מזגן שמשמש כחימום בחורף. מסביב תמצאו הרבה מסעדות והוא קרוב לתחנת רכבת האקונה יומוטו. כמו כן, הוא קרוב לפארק חבלים לילדים מגובה של 110 ס”מ.

הזמינו בבוקינג

Hotel Okada

Hotel Okada – מתוך האתר הרשמי

מלון עם נוף להרים של האקונה, עם אונסן פנימי (גם בחלק מהחדרים) וחיצוני. חדרים בסגנון יפני (אומנם קצת מיושן) עם מזגן. יש מעלית לקומות העליונות אבל יכול להיות שהמעלית לא מספיק גדולה לעגלות. אפשר להנות מהנוף להרים מהאמבטיה עצמה, כמו בסרטים. 🙂 המלון לא ממש מרכזי אם זה מה שמחפשים, צריך לקחת שאטל או אוטובוס מהרכבת והשעות שלו לא הכי נוחות. ואין מה לעשות או לאכול בסביבה אז עדיף למי שמגיע עם רכב כדי להנות מהאזור. כדאי גם להזמין את ארוחות הבוקר והערב מראש, בהזמנת החדר. קרוב לתחנת הרכבת האקונה יומוטו.

הזמינו בבוקינג

Tsukinoya

Tsukinoya – מתוך האתר הרשמי

נמצא קרוב למרכז האקונה, חדר יפני גדול עם מקום לעד 6 אנשים עם אונסן פרטי! בעלי המקום מאוד נדיבים ועוזרים להגיע למסעדות במרכז העיר ולרכבת. המחיר מאוד סביר לאונסן. החדר כולל מקרר ומזגן/חימום. למשפחות עם ילדים מעל גיל 6.

הזמינו בבוקינג

Emblem Flow Hakone

Emblem Flow Hakone – מתוך האתר הרשמי

ריוקן עם אונסן במרכז האקונה, קצת מיושן, אבל ברמה גבוהה. עבר שיפוץ לאחרונה עם חדרים יפנים לעד 8 אנשים. יש אפשרות להזמין ארוחת בוקר מראש ויש גם מסעדה טובה במקום שסגורה בשני ושלישי. המיקום מצוין ממש ליד תחנת Gora אז קל להתניידות גם ללא רכב ויש חנות נוחות שפתוחה 24 שעות ממש ליד. בחדרים יש מיני מקרר ומזגן ויש חנייה חינם למי שמגיע עם רכב.

הזמינו בבוקינג

Laforet Club Hakone Gora Yunosumika

Laforet Hakone Gora Yunosumika – מתוך האתר הרשמי

מלון במרכז קרוב למוזאון הפתוח. חדרים בסגנון חצי יפני חצי מערבי עם חדרים לעד 6 אנשים (חלק ישנו על פוטון וחלק על מיטות יחיד). בחלק מהחדרים יש אונסן. אפשר להזמין על בסיס חצי פנסיון (ארוחת בוקר וערב) או רק ארוחת בוקר (יפני ומערבי). העלייה אל המלון תלולה אז כדאי להגיע עם רכב שכור, או להשתמש בשאטל של המלון מהרכבת, במיוחד עם ילדים קטנים.

הזמינו בבוקינג

Onsen Guest House Tsutaya

Onsen Guest House Tsutaya – מתוך האתר הרשמי

חדרים לעד 6 אנשים (פוטון ומיטות רגילות) עם חדר אמבטיה פרטי, ממש סוויטה במחיר של חדר רגיל! אין ארוחות במלון אבל יש כמה מסעדות בסביבה וחנות נוחות ויש אפשרות להכין ארוחות במטבח המשותף. יש גם אזור משותף עם משחקים וספרים ואונסן במלון (לא פרטי). קרוב לרכבת ויש אוטובוס (קו H) מתחנת אוטאווארה שמגיע עד למלון.

הזמינו בבוקינג

Hakone Guest House gaku

Hakone Guest House gaku – מתוך האתר הרשמי

אכסנייה שקרובה לתחנת הרכבת גורה, עם חדר יפני למשפחות לעד 6 אנשים עם חדר אמבטיה ושרותים משותפים. אין אונסן במקום למי שזה חשוב. אין מסעדה במקום, אבל יש מטבח משותף, שולחנות פינג פונג וביליארד.

הזמינו בבוקינג

Asante Inn

Onsen & Garden -Asante Inn- – מתוך האתר הרשמי

חדרים יפנים עם אונסן פרטי. ניתן להזמין עם ארוחות בוקר וערב (אוכל מערבי). המקום קצת מרוחק מתחבורה ציבורית, עדיף למי שמגיע ברכב או מונית מהרכבת. לא בדיוק ריוקן, יותר הוסטל עם אווירה טובה וצוות נדיב. חלק מהחדרים עם חדר אמבטיה פרטי בחדר, חלק עם חדרי אמבטיה משותפים (ניתן לראות במעמד ההזמנה).

הזמינו בבוקינג

Hakone Kowakien Miyamafurin

Hakone Kowakien Miyamafuri – מתוך האתר הרשמי

ריוקן עם חדרים בסגנון יפני לעד 5 אנשים. יש כמה מסעדות באזור, וחנות נוחות קרובה. ארוחת הבוקר היא יפנית או קנטיננטלית פשוטה. יש חניה חינם והמלון נמצא במרחק רבע שעה הליכה מתחנת Kowakidani. חלק מהחדרים מגיעים עם כרטיסי כניסה חינם לספא.

הזמינו בבוקינג

Condominium MIRAHAKONE

Hakone Kowakien Miyamafuri – מתוך האתר הרשמי

דירות עם מטבחון עם מקום לעד 8 אנשים, זול יחסית להאקונה. קרוב לתחנת רכבת האקונה יומוטו (15 דקות ברגל או 5 דקות באוטובוס) אבל צריך לעלות על גבעה קטנה כדי להגיע למקום. מאוד מרכזי, קרוב לחנויות נוחות ומסעדות.

הזמינו בבוקינג

אטאמי

Guesthouse Nishihara

Guesthouse Nishihara – מתוך האתר הרשמי

חדר עם מקום לעד 6 אנשים, עם מטבח מאובזר ומיטות פוטון. נמצא קרוב לחוף הים ולתחנת רכבת של אטאמי ויש כמה מסעדות מסביב. הקירות קצת דקים אבל המחיר מאוד נוח. בעלי המקום מאוד עוזרים ונחמדים למרות מחסום השפה.

הזמינו בבוקינג

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים