מלונות מומלצים בבלגרד למשפחות עם ילדים

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

בלגרד, בירת סרביה, היא עיר יפהפייה עם המון אטרקציות למשפחות עם ילדים, כמו פארקים, מוזיאונים, ופעילויות תרבותיות. בנוסף, העיר יחסית זולה, מה שהופך אותה ליעד אטרקטיבי למשפחות. יש לנו המון מידע על בלגרד, כולל אטרקציות בבלגרד למשפחות עם ילדים וגם מידע על סרביה עם ילדים. הנה כמה המלצות למלונות מומלצים בבלגרד למשפחות עם ילדים:

מלונות מומלצים בבלגרד למשפחות

Metropol Palace

Metropol Palace – מתוך האתר הרשמי

מלון חמישה כוכבים, עם חדרים מודרניים וגדולים במיוחד. ארוחת בוקר מפנקת, שירות אדיב, ושירות קונסיירג’ באנגלית מושלמת שמזמינה מקומות היכן שתרצו, כולל מסעדות, ובריכה מקורה לא פחות ממושלמת. בסוויטה המשפחתית יש מכונת קפה/תה ומזגן.

הזמינו בבוקינג

Hotel Moskva

Hotel Moskva – מתוך האתר הרשמי

בתחילה שדרת הקניות המרכזית והמפורסמת של העיר קנז מיכאלובה נמצא המלון המפואר והיוקרתי הזה בסגנון הבארוק עם דופלקסים לעד 5 אנשים.  במלון יש חדר כושר וספא עם שימוש חינם בסאונה ובחמאם.  אל תפספסו את בית הקפה של מלון מוסקבה, שמציע קינוחים צבעוניים, טעימים ומשורטטים בדייקנות, ותרגישו מינימום פאריז (או לפחות, אוסטרו-הונגריה). במלון יש גם מסעדה וברים ובחדרים בממוזגים יש מיני מקרר וקומקום.

הזמינו בבוקינג

Movenpick Resort and Spa Fruske Terme

מלון Fruske Terme ליד בלגרד סרביה

מלון במרחק של שעה נסיעה מהעיר בלגרד הממוקם על מעיינות חמים ולכן מי הבריכות מחוממים ונעימים. יש במקום המון בריכות שלכל אחד יש קטע אחר- בריכה בחוץ עם קו נוף פתוח, בריכה עם כסאות שקועים בבריכה שמתוכם יוצאים בועות, בריכה עם מפלים, מגלשות מים גם לילדים קטנים, בריכה לפעוטות, ועוד. יש לנו פוסט שלם על המלון, אותו תוכלו לקרוא פה.

הזמינו בבוקינג

B&B Botel Charlie

B&B Botel Charlie – מתוך האתר הרשמי

מלון זול מאוד ופשוט מאוד על גדות הדנובה עם חדרי משפחות לעד 4 אנשים. החדרים ממוזגים ובמלון יש שימוש חופשי במנגל וציוד לדייג. במלון יש גם מרכז ספא בו ניתן לעשות עיסוי.

הזמינו בבוקינג

The Belgrade Hills Rooms and Suites

The Belgrade Hills Rooms and Suites – מתוך האתר הרשמי

מלון חמוד לא רחוק מהמרכז עם חדרי משפחה לעד 6 אנשים. במלון יש בריכה, בר ומסעדה שמגישה בופה לארוחת בוקר ויש תחנת אוטובוס ממש מחוץ למלון.

הזמינו בבוקינג

Boutique Garni Hotel Townhouse 27

Boutique Garni Hotel Townhouse 27 – מתוך האתר הרשמי

מלון חדרים ודירות עם מקום לעד 4 אנשים (פלוס מיטת תינוק) ליד כיכר רפובליק. בחדרים הממוזגים יש מכונת קפה ומיני מקרר. הספה הנפתחת נמצאת בחדר נפרד מחדר ההורים כך שתהיה לכם פרטיות בערב. במלון יש בית קפה ובר והחדרים כוללים ארוחת בוקר בסגנון בופה.

הזמינו בבוקינג

Hotel Heritage

Hotel Heritage – מתוך האתר הרשמי

מלון 4 כוכבים מקסים וממש לא יקר עם חדרים לעד 4 אנשים פלוס מיטת תינוק. בסוויטה הממוזגת יש מיני מקרר ומכונת קפה ובמלון יש מסעדה שמגישה ארוחת בוקר עם כל הזמנת חדר. המלון נמצא 100 מטר מתחנת טראם ואוטובוס.

הזמינו בבוקינג

דירות מומלצות בבלגרד למשפחות

Bukoleon Apartment

Bukoleon Apartment – מתוך האתר הרשמי

דירה גדולה ומפנקת בקרבת הכיכר המרכזית של בלגרד. בעלי בית חמודים ואוהבי ישראל. הבית מציע מטבח עם תנור, מיקרוגל, כלי הכנה והגשה ועוד. שני חדרי שינה גדולים וסלון עם מקום לעד 7 אנשים.

הזמינו בבוקינג

Boutique Apartments 360º

Boutique Apartments 360º – מתוך האתר הרשמי

דירה מרווחת עם 3 חדרי שינה, במרחק הליכה ממרכז העיר. מטבח מאובזר, סלון גדול עם ספה נפתחת ומרפסת שמש. מתאימה למשפחות עד 6 נפשות. בדירה יש מכונת כביסה, מקרר, כיריים, מיקרו וקומקום.

הזמינו בבוקינג

Peti

Peti – מתוך האתר הרשמי

דירה חמודה במיקום מעולה עם מקום לעד 6 אנשים. במטבחון המאובזר יש מקרר, מכונת קפה, מיקרו, מדיח, תנור וכיריים ויש גם מכונת כביסה.

הזמינו בבוקינג

Belgrade CITY CENTER Apartments

Belgrade CITY CENTER Apartments – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות חמוד ומרכזי עם דירות לעד 6 אנשים פלוס מיטת תינוק. המטבחון מאובזר במקרר, תנור וכיריים ויש בדירה מכונת כביסה. הדירות הממוזגות נמצאות כ-10 דקות הליכה מכיכר ריפובליק כשתחנת הרכבת המרכזית נמצאת גם היא במרחק של כמה דקות הליכה מהדירה.

הזמינו בבוקינג

Tulum Apart Center Belgrade

Tulum Apart Center Belgrade – מתוך האתר הרשמי

דירה צבעונית ומוארת עם מקום לעד 4 אנשים פלוס מיטת תינוק. הדירות הממוזגות מגיעות עם מטבחון מאובזר במקרר, מכונת קפה, קומקום וכיריים. הדירות ממוקמות במרכז העיר קרוב לכיכר ריפובליק וליד בית קפה ומכולת.

הזמינו בבוקינג

Apartments Skadarlija

Apartments Skadarlija – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות ממוזגות עם מגוון דירות לעד 6 אנשים. דירות הדילוקס מגיעות עם שלושה חדרי שינה כך שאף אחד לא ישן בסלון (לנו אישית זה תמיד עדיף). המטבחון מאובזר במקרר, מיקרו, קומקום ומכונת קפה. ניתן להוסיף מיטת תינוק ואפילו מיטה נוספת בתוספת מחיר של 20 יורו ללילה. מלון הדירות במיקום מעולה ממש על כיכר ריפובליק.

הזמינו בבוקינג

Vivio Luxury Apartment

Vivio Luxury Apartment – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות חמוד מאוד עם מקום לעד 6 אנשים. דירת הדילוקס כוללת כדורגל שולחי ושני חדרי שינה כשבכל חדר שינה יש מיטה זוגית ומיטת יחיד, כך שגם פה הסלון פנוי וניתן להוסיף מיטת תינוק. המטבח מאובזר במקרר, מיקרו, קומקום, תנור, כיריים, טוסטר ומדיח ויש בדירה מכונת כביסה. במלון הדירות יש בר והוא נמצא כמה דקות הליכה מכיכר ריפובליק.

הזמינו בבוקינג

Balkan dream

Balkan dream – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות מקסים עם דירות לעד 8 אנשים (!) במרכז העיר. בדירת שני חדרי שינה יש חדר אחד עם מיטה זוגית ועוד חדר עם שתי מיטות זוגיות כך שניתן להשאיר את הסלון ריק אם אתם 6 אנשים ומטה. במטבח המאובזר יש מקרר, כיריים, קומקום ומדיח, ובדירה יש גם מכונת כביסה.

הזמינו בבוקינג

Apartments Feel Belgrade

Apartments Feel Belgrade – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות מרווח ומרכזי עם מקום לעד 8 אנשים (!) וניתן להוסיף מיטת תינוק בכל הדירות. דירות הדילוקס עם שני חדרי שינה מגיעים עם חדר שינה אחד עם מיטה זוגית ועוד חדר עם שתי מיטות זוגיות, כך שאם אתם 6 אנשים, תוכלו להשאיר את הסלון פנוי. יש בדירות מכונת כביסה והמטבח מאובזר במקרר, קומקום, מדיח, תנור וכיריים. מלון הדירות נמצא 500 מטר מתחנת הרכבת המרכזית.

הזמינו בבוקינג

Sweet House Trg

Sweet House Trg – מתוך האתר הרשמי

מלון דירות עם דירות מרווחות ומקום לעד 9 אנשים (!) ואפשר להוסיף מיטת תינוק. יש דירות עם 3 חדרי שינה כך שאפשר להשאיר את הסלון פנוי, ובמטבח המאובזר יש מקרר, מיקרו, מכונת קפה, קומקום, תנור ומדיח. מלון הדירות ממוקדם כמה דקות הליכה מכיכר ריפובליק.

הזמינו בבוקינג

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים