מלון Sala Choengmon Beach למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

ברוכים הבאים לחוף ChoengMon, אחד האזורים האקסלוסיביים, מדליקים ויוקרתיים בחלק הצפון-מזרחי של קו סמוי. החוף עצמו הוא כמה מפרצים קטנים, עליהם ממוקמים אתרי נופש יוקרתיים, לחלקם יש אפילו חוף פרטי, ובאחרים משתמשים בחוף המשותף.

העיירה בקו השני לחוף קטנה מאד ולכן כמו רוב המבקרים העדפנו להישאר כל הזמן בריזורט. יש בצמוד למלון כמה חנויות ומקום לעשות מסאג’ מעולה, ממש איך שיוצאים ממתחם המלון. אז אם רוצים בכל זאת לצאת, בהחלט יש כמה אופציות בשבילן לא צריך להתרחק מדי. כמובן, אפשר תמיד ללכת לחוף הראשי, הוא מאד פופולרי גם בקרב המקומיים. 

המלון SALA Samui Choengmon BeachResort

אחד מאתרי הנופש 5 כוכבים היוקרתיים ביותר בקו סמוי. בהתחלה מרגיש קצת כמו מלון למבוגרים בלבד, אבל ניתן לראות את התהליך שהם עוברים (יחד עם כל שאר האי) שהופך מאי של בילויים או ירח דבש ליעד משפחות מובהק. ברוב החדרים והווילות (כמו הוילה שהיינו בה) יש בריכות פרטיות. רוב המבנים במקום בנויים בסגנון מודרני, לבן ונקי, היוקרה שם ניכרת ולרגעים זה באמת ירגיש כמו מלון שיותר מתאים לזוגות בירח דבש מאשר משפחות אבל בסופו של דבר מאד נהנינו מהשקט והשלווה באזור. כל הפרסונל במלון היה שירותי, אדיב, קשוב ונעים הליכות. מעל הכל, האוכל היה פשוט מושלם.

המלון מתפרס על 80 מטר של חוף מושלם ושתי בריכות שחייה ליד הים – מלא סטייל מתוחכם. 

הוילות במלון

הווילה שהתארחנו בה כוללת בריכה פרטית ושתי מיטות שיזוף, הכל מוקף בגנים טרופיים, אם כי החדר עצמו היה קצת צפוף למשפחה עם שני ילדים, ייתכן ומתאים יותר למשפחות עם ילד אחד בלבד. חשוב לציין השירותים, אמבטיה ומקלחת – בחוץ, וזה בהחלט מוסיף לחוויה, בלי לפגוע יותר מדיי בפרטיות.

כמובן שהחדר מאובזר בצורה יוצאת דופן, יש כאן הכל: ספה, מזגנים ומאווררי תקרה, טלוויזיה 40 אינצ’ עם מערכת בידור וכבלים, WIFI, מיני בר, שולחן כתיבה שהיה מאד נחוץ לנו כי שילבנו את הנופש עם העבודה ועוד דברים שווים.

צ’ק אין רשמי – 14:00, צ’ק אאוט – 12:00

הפעילות במלון

אמנם במלון אין מועדכון ילדים אבל יש אטרקציות בשפע מסביב. המלון עצמו מציע הופעות חיות בערב, לפעמים יש הקרנות סרטים ויש גם מועדון עם דיג’יי. במהלך היום אפשר לשהות על החוף או לחתור בסירות קיאק. אם רוצים, אפשר לצלול עם שנורקל או צלילה עמוקה יותר בתשלום נוסף. כמו כן,  אפשר להצטרף לדיג, סדנת בישול, סיורים שונים או סדנאות אחרות בתשלום נוסף. בתשלום נוסף אפשר להצטרף גם לארוחת ערב בנושא מסוים.

בעיירה ChoengMon באופן כללי, הכל מאד מכוון משפחות. יש המון מסעדות שקולעות לטעם המערבי, ולכן גם הכל מסתדר טוב יותר עם האוכל לילדים, אפשר למצוא המבורגר, צ’יפס וכדומה.

בילויים ותרבות

בנוסף לכל מגוון הפעילויות שמציע המלון, הוא מאד מכוון תרבותית. אם תרצו ללמוד על התרבות המקומית, יש סיורים וסדנאות, אפשר לצאת לטייל באזור וגם להרחיק מהמלון. אגב, המלון עצמו מארח גם חתונות.

באתר האינטרנט של המלון תוכלו לראות כמה אופציות לבילוי בסביבה, למשל טיול סביב האי, בין כל האטרקציות באזור. ניתן לבחור טיול שיעסיק אתכם יום שלם או טיול של חצי יום.

אפשר לבחור לטייל עם רכבל מעל האי, רכיבה על טרקטורונים ועוד אופציות נוספות, בהתאם להרכב המשפחתי שלכם. חשוב מאד להזמין את כל הפעילויות מראש. כמובן שפעילויות אלו כרוכות בתשלום נוסף.

אם אתם אוהבים ספורט, בנוסף לחדר כושר תוכלו לחתור על סירות קיאק, סירות פדלים, לשחק טניס או גולף, בקיצור – שוב, גם כאן יש מגוון מאד רחב של דברים שאפשר לעשות בלי לנסוע רחוק או בכלל – בשטח המלון.

בעמוד ה-Offers, נכון לכתיבת שורות אלו, יש להם חבילה למשפחה הכוללת ארוחות בוקר, 20% הנחה על כל האוכל ושתיה במלון, 20% הנחה על טיפולים בספא וילדים אוכלים בחינם מתפריט הילדים, שווה לבדוק. המחירים בעונה החמה נעים סביב 750 ש”ח ללילה.

חופשה נעימה!

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים