מלון Buri Rasa Samui למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

Buri Rasa Samui הוא אתר הנופש שממוקם על החוף במפרץ התאי, בדירוד 4 כוכבים ראויים בהחלט – לא סתם הדירוג 4.7 בגוגל ו-9.4 בבוקינג. אתר הנופש בנוי בקתות-בקתות עם אופי תאי מובהק ותחושה של גן קסום במרחק של 4 ק”מ בלבד מחוף צאוונג התוסס ו-7 ק”מ מפסל הבודהה מזהב במקדש Wat Phra Yai. אם מגיעים מבנגקוק, אז מדובר רק בשעה אחת של טיסה. מספיק רחוק ממרכז האקשן, אבל יש אקשן מקומי בשפע. מלון אהוב ופופולרי במיוחד בקרב ישראלים שמבקרים בסמוי.

צ’אוונג היא העיר התוססת והגדולה ביותר באי ויש לה גם חוף יפיפה ומרכז בילוי לקטנים וגדולים. בילינו שם בכמה וכמה מלונות ואפשר להגיד שבסופו של דבר מדובר באטרקציה הכי גדולה אליה מגיעים מכל העולם, גם בזכות אפשרויות אירוח ולינה המרובות, וגם בזכות מגוון המסעדות העשיר וחיי לילה.
כשהגענו למלון, הרגשנו שם לגמרי בבית, למרות שהיינו מישראל והמלון מעוצב מאוד מאוד באווירה תאילנדית. הכל בריזורט מתנהל באוויר קסומה ומפנקת, יש המון טבע, המון ירוק והכל בסגנון אותנטי וייחודי – שזו חוויה בפני עצמה, בעיני. גם הילדים מאד נהנו.

המלון עצמו טובע בירוק, יש שם גני מדורגים, שהופכים אותו לאואזיס טרופי אמיתי. כפר הנופש (זה בהחלט נשמע נכון יותר, בזכות הבקתות התאילנדיות החביבות), נמצא על חוף הים, על החול הלבן והמושלם. אומרים שזה אחד החופים היפים ביותר (אם לא ה…) על האי.

 

Buri Rasa Samui מהים אל הצלחת – האוכל במלון

המסעדה והבר של המלון ממוקמים ישירות על חוף הים, ומוגשות מגוון מנות של דגים ופירות ים, הכל באווירה נינוחה ונוף עוצר נשימה. ובכלל האוכל במלון ממש מדהים, כולם מסביב מאד שירותיים ונחמדים. אציין גם שארוחת הבוקר הייתה מגוונת ומפנקת והילדים נהנו מהמאפים, פנקייקים וטוסטים.

החדר שלנו Buri Rasa Samui 

היינו בבקתה שנקראת Rasa Family Seaview Suite שיכולה להכיל עד שישה אורחים. היינו ארבעה לכן המקום היה מאד מרווח וכיפי בשבילנו. יש בסוויטה מיטת קינג סייז ועוד שתי ספות נפתחות. אפשר לבקש להוסיף עוד שתי מיטות. מדובר בסוויטה עם חדר שינה וסלון, פינת אוכל, מרפסת האמבטיה נמצאת על דק ובכלל מאוד נעים ומפנק. העיצוב מרגיש הכי תאילנד שיכול להיות ואפילו החדר מעוצב עם עתיקות תאילנדיות. סך הכל מבחינת השטח מדובר ב-90 מ”ר של בקתה מהממת, עם מרפסת כיפית.

כאמור וראוי לציון שוב, חדר אמבטיה מאד מפנק, וכך גם כל האבזור – מזגנים ומאווררי תקרה, WIFI במהירות גבוהה, טלוויזיית LED עם שירותי סטרימינג (גם בסלון וגם בחדר שינה), סאונד בר וטלפון. חוץ מזה כמובן כספת, מיני-בר, כל מה שצריך לפינוקים בחדר כמו חלוקים, נעלי בית וכד’. פעמיים ביום מגיעים לנקות את החדר וכמובן להחליף מצעים ומגבות.

בילויים ואטרקציות באזור Buri Rasa Samui

נתחיל מהקל אל הכבד: קודם כל אפשר להצטרף למגוון סדנאות בישול. ללמוד להכין אוכל תאי מסורתי זו חוויה של טעמים וצבעים. אפשר להצטרף לאינספור סיורים וטיולים, שמערבים צלילה או חתירה בקיאקים, אפשר לדוג דגים, אפשר לבקר בחוות שיקום לפילים (בבקשה להמנע מרכיבה מכיוון שמדובר בהתעללות נוראה לפילים) ובסופו של דבר – יש כאן אינספור אטרקציות וטיולים לכל טעם וריח, גם כמובן מתאים לילדים.

Ang Thong Marine Park

42 איים קטנים עם צוקים חינניים, יערות טרופיים, חופים מדהימים (כמו כל חוף כמעט באזור), דבר כזה עוד לא ראיתם, פארק המים אמיתי על האוקיינוס, עם כל השפע שיכול להציע לנו המקום. הטיול נמשך חצ יום, יש ארוחת בוקר וצהריים, אפשר להגיע עם ילדים. הפעילות כוללת צלילה עם שנורקל, קיאקים ועוד פעילויות.

סדנאות בישול עם ילדים ב- Buri Rasa Samui

כתבתי על סדנאות הבישול שמעניקות היכרות מקרוב עם המטבח התאילנדי העשיר, אך חשוב לי לציין שזו פעילות מעולה עם ילדים ואם במקרה נפלתם על יום גשום הנה לכם אטרקציה מושלמת וטעימה. לובשים סינר, מכינים את המנה, מקבלים את המתכון, אוכלים את מה שהכנתם ובסוף גם יש תעודה.

צלילה ואומגה

מים או שמים – אתם לא צריכים לבחור, פעם אחת אפשר ללכת לצלול במרכז הצלילה המקומי (שם אפשר גם לקחת קורס צלילה). או שתוכלו לעלות למעלה ולעשות טיול אומגות, לחבר את עצמכם לכבל ולטוס בשמים מעל נופים מרהיבים, לראות את האי מלמעלה. מדובר במסלול הכי ארוך בקו סמוי, ולכן שווה את זה במיוחד. טיול האומגות כולל גם מעבר בתוך מפל, ואם תהיו רעבים בדרך תקבלו נשנושים ופירות טריים. בשורה התחתונה ממש ממש כיף!

בנוסף לכל אלה, יש כמובן גם מסלולי גולף, חופים יפים, פארקים ומפלים, מחנות של פילים, כל אטרקציות ספורט המים ועוד הרפתקאות רבות.

כמה מילים לסיכום על Buri Rasa Samui

למרות שאין במלון מועדון ילדים הוא עדיין בעיניי מלון נהדר לבילוי עם ילדים. אולי הוא לא נבנה “עבור” ילדים, לא מבחינת הבריכה או העדרות אטרקציות לילדים בתוך המלון, החדרים שלו הכי מתאימים למשפחות, המיקום מושלם והוא נוח ומתאים גם לגילאים צעירים יותר. יש אטרקציות בשפע במלון עצמו ובסביבה. בהחלט שווה לבלות שם כמה ימים ולא סתם הוא אהוב על ידי הישראלים (שמי כמונו מבינים בלתייר בתאילנד). אוסיף ואומר שהצוות היה מצויין, מנהל המלון פגשנו במקרה בכניסה וישר מבינים למה המלון מוקפד ככה, עשה עלינו רושם מדהים. המלון הזה הוא הראשון שאמרנו שנחזור אליו והמחירים שלו מצויינים, הוספתי לכם לינק לספיישלים שלהם.

 

 

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים