כריסמס במילאנו למשפחות עם ילדים – אטרקציות ומסלול מאת קרן בניהו [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

פוסט זה על כריסמס במילאנו למשפחות עם ילדים עלה לראשונה בקהילת מטיילים בחו״ל עם ילדים ומופיע פה באישורה של קרן.

סיכום טיול של 3 ימים מלאים במילאנ ו- זוג ו-3 ילדים בחודש דצמבר. טסנו עם איזיג’ט, נחתנו במלפנסה. היה מצויין והמחיר היה מצויין (הזמנו בספטמבר).

לקחנו את מלון Best Western Plus Hotel Galles. מלון מעולה, קרוב למטרו, ארוחת בוקר כלולה והכי חשוב להרכב שלנו – חדרים עם דלת מקשרת. 

 הזמנו מונית מהשדה למלון מעמוס דור, ישראלי שחי במילאנו. עם הילדים, המזוודות והתיקים היה הכי נוח. הטלפון של עמוס: 39-388-605-0005+. במילאנו עצמה קנינו כרטיס ל-3 ימים למטרו. ילדים עד גיל 14 נוסעים בחינם.

היום ראשון – Duomo di Milano, שוק כריסמס של הדאומו, גלריה עמנואלה

כריסמס במילאנו למשפחות עם ילדים – הדאומו

נסענו לדאומו. קנינו מראש כרטיסים לדאומו ולעלייה לגג. לא לפספס את העלייה לגג הדאומו, מראה מרהיב ורואים מקרוב את הבנייה היפה.

גלריה עמנואל

אחר כך הסתובבנו בשוק כריסמס של הדאומו, נכנסו לגלריה עמנואלה הצמודה לראות את העץ ואכלנו במסעדה איטלקית מעולה בשם Gino’s 1928 (מרחק הליכה מהדאומו). פיצות מעולות. המשכנו קצת לקניות ולמלון לראות את הגמר של המונדיאל.

היום השני – סיור מודרך בעברית, חנות לינדט בפארק סימפוניה, שופינג ושוק כריסמס של פארק Montanelli

סגרנו סיור בעברית עם קרן אבני המקסימה, ישראלית שעברה למילאנו. עשינו את הסיור הקלאסי, אורך 3.5-4 שעות עם הרבה עצירות וסיפורים על היסטוריית העיר. קרן התאימה את עצמה אלינו, עצרנו בחנות פופאפ מקסימה לילדים, בבתי קפה נחמדים וקיבלנו טיפים להמשך הטיול. הטלפון של קרן הוא 054-773-2919.

פארק Montanelli

סיימנו את הסיור בפארק סימפוניה. נפרדנו מקרן וביקרנו בחנות לינדט בכניסה לפארק. שווה ביקור אם אתם חובבי שוקולד. משם לקחנו מטרו למתחם חנויות. שם ביקרנו בחנות לגו (2 קומות, הילדים נהנו) ועוד כמה חנויות למתבגרת. אכלנו צהרים במסעדת Wagamama. שם יש מנת שניצל עם אורז (שנקראת Katsu לבקש את הקארי בצד) והמשכנו למלון לפרוק את הקניות ולנוח. בערב יצאנו לפארק Montanelli למתאם כריסמס שכולל החלה על הקרח. שכרנו נעליים ויצאנו להחליק (טוב, בערך). הילדים נהנו אבל תשגיחו טוב שיחזיקו במעקה/יעזרו בכלב ים מפלסטיק במידה והם לא מנוסים. קינחנו בפיצרייה סמוכה בשם Venice Ristorante Pizzeria. טעים מאד ונסענו למלון לנוח. בהחלט יום ארוך.

היום השלישי – מוזיאון המדע ושופינג

Starbucks

הזמנו כרטיסים מראש למוזיאון המדע לאונרדו דה-וינצ’י. מוצגים מושקעים, יש תערוכות של תעופה, רכבות וכ”ו. המוזיאון פחות נגיש וחוויתי ממוזאוני טבע אחרים שהיינו אבל עדיין הילדים נהנינו. בסיום לקחנו מטרו לסטארבקס. אל תפספסו. אנחנו לא מחובבי הרשת אבל הסניף הזה שונה. המון עוגות מעולות וקפה משובח. השוקו עם הקצפת היה מושלם. בהחלט שווה.

משם המשכנו לפריימרק. יש 5 קומות ככה שלקח שעתיים אבל כולם יצאו מרוצים. אם אתם קונים מעל 155 יורו (קל מאד להגיע לזה שם) אל תשכחו למלא בחנות טופס החזר מס (בערך 12% החזר). חזרנו לפרוק את הקניות ויצאנו לאכול ב-Five Guys, רשת של המבורגרים וצ’יפס. היה משביע ומשם חזרנו למלון. 

היום הרביעי – שופינג ובחזרה הביתה

קצת קניות בבוקר ונסיעה לשדה התעופה. הטיפ שלנו הוא לקנות מראש אוכל לטיסה לא בשדה. השדה ענק, ישראל כמובן בגייט רחוק והכל מאד דחוק בזמנים. יש עמדת החזר מס מיד אחרי הביקורת דרכונים.

לסיכום, מילאנו בהחלט יכולה להיות יעד לנסיעה עם ילדים. כל העיר מקושטת בעצי כריסמס, הרחובות והחנויות מקושטות. המון בתי קפה מעולים ובכלל אווירה מצויינת.

עוד אטרקציות במילאנו למשפחות עם ילדים

הסעודה האחרונהמוזיאון הילדים Milan Children’s Museum

מלונות ודירות מומלצים במילאנו למשפחות עם ילדים

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים