דירה בירושלים למשפחות עם ילדים ליד מחנה יהודה – Mr. Agrippa [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

ביקרתי לאחרונה בירושלים עם קבוצת חברות והזמינו אותנו למלון דירות חדש ליד שוק מחנה יהודה. הבניין הוא בניין ישן ששופץ במלואו כאשר יש בכל קומה 3 דירות. העיצוב מקסים בעיניי והמחירים מצויינים, כך שבהחלט היינו חוזרת לשם עם המשפחה שלי. אמ;לק שגם סידרתי לכם 5% הנחה עם הקוד talia בהזמנות באתר לדירות בירושלים – וגם באילת (בהן עוד לא הייתי). פה תוכלו לקרוא על אטרקציות בירושלים למשפחות.

דירה בירושלים למשפחות עם ילדים - הסלון והכניסה
הסלון והכניסה

הבניין נמצא במיקום מצוין, 10 דקות הליכה מתחנת הרכבת יצחק נבון ודקות הליכה משוק מחנה יהודה. מה שזה אומר הוא שהמקום מאוד נגיד לכל סוגי התחבורה הציבורית ולא מחייב ברכב. לקחנו פעם אחת מונית לעיר העתיקה ואת הרוב עשינו ברגל או שחזרנו ברכבת הקלה. למי שמגיע ברכב, יש חניון בתשלום ממש מול הבניין. יש בבניין מעלית, והחדרים גם מאובזרים במנעולי שבת לשומרי המסורת.

דירה בירושלים למשפחות עם ילדים - חדר השינה
חדר השינה

אני הייתי בדירת הפרמיום בה יש מקום לעד 4 אנשים. מכיוון שהבניין עבר שיפוץ מלא, החדרים הגדולים יותר עוד לא היו מוכנים כך שלא יצא לי לראות אותן, אבל הייתי בכל הסוגים האחרים (אצל חברות בחדר) כך שאין לי טיפת ספק שגם הדירות עם 2 חדרי שינה יהיו נפלאים, כמו הפנטהאוזים עם שלושה חדרי שינה. בדירה בה הייתי יש חדר שינה עם מיטה זוגית ובסלון ספה שנפתחת למיטה. זה כך גם בשאר הדירות שלעד 4 אנשים. בחדר השינה ובסלון יש נטפליקס (ואולי גם טלויזיה רגילה, אבל לא בדקתי). בדירות יש גם מרפסות.

דירה בירושלים למשפחות עם ילדים - חדר האמבטיה
דירה בירושלים למשפחות עם ילדים – חדר האמבטיה

חדר האמבטיה כל כך יפה (בעיניי) ששלחתי תמונה לבעלי כדי להגיד לו שככה אני רוצה לעצב את חדרי האמבטיה החדשים שלנו 🙂

דירה בירושלים למשפחות עם ילדים - הסלון והמטבח
הסלון והמטבח

המטבחון מאובזר ממש ממש ממש טוב ויש שם הכל, כולל הפרטים הקטנים: מקרר גדול, כיריים, תנור, מכונת נספרסו, מיקרוגל, טוסטר,פינת קפה ותה, מספיק צלחות וכוסות ומאגים וסכו״ם לכולם. יש להם גם את הדברים הקטנים כמו סוחט לימונים לסלט וכל מיני גדג׳טים קטנים.

בעלי המתחם ממש השקיעו מחשבה בהכל וקיבלנו מראש PDF עם כל המידע שאנחנו צריכים על הדירה, כולל קודי כניסה ואיך לתפעל כל מיני דברים בדירה (כמו הטלויזיה ומכונת הכביסה).

דירה בירושלים למשפחות עם ילדים - הגג
הגג

יש גם גג שנגיש מהקומה האחרונה (ברגל, כלומר לוקחים את המעלית לקומה הרביעית ועולים קומה ברגל. הנוף מהמם ויש שם פינת זולה ושולחן אוכל גדול, שם שתינו קפה ואכלנו יחד ארוחת בוקר.

במיוחד לחברי מטיילים בחו״ל עם ילדים, 5% הנחה בהזמנה עם הקופון talia באתר הרשמי לדירות בירושלים ובאילת.

 

גילוי נאות: אנחנו היינו אורחים של בניין הדירות כדי שנוכל לספר לכם עליו, אבל כל מה שכתוב פה היא דעתי הכנה.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים