בלגיה למשפחות עם ילדים – מסלול ואטרקציות מאת אנה קוגן [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

פוסט זה עלה בקהילת מטיילים בחו״ל עם ילדים ומופיע פה באישורה של אנה. פה תוכלו לקרוא על אטרקציות מומלצות בבריסל למשפחות עם ילדים ופה יש לנו גם מלונות מומלצים בבריסל למשפחות עם ילדים.
מתוקים
חזרנו מחופשת עצמאות קצרצרה בבלגיה. ראשית כל תודה רבה לקבוצה הנהדרת ולחברי הקבוצה (נראה לי במקרה שלנו יותר חברות הקבוצה 🙂 ) על הטיפים והמלצות. הם ממש סיעו לנו בגיבוש תוכנית ומסלול. עכשיו לטיול עצמו.
מתוקים.. מעניינים
טסנו לבריסל שלושה אנשים – שני מבוגרים וילדה בת 7.5 לארבעה ימים מלאים. הטיסה הייתה של Ryanair וזולה יחסית. זה היה אחד השיקולים ליעד. הזמנו את הטיסה כשלושה שבועות לפני הטיסה במחיר לגמרי סביר של סביב 200 אירו (ללא מזוודות). תוספת מזוודות כמובן העלתה את המחיר, אך עדיין לא בצורה מוגזמת.
מתוקים
ישנו 5 לילות במרכז בריסל במלון במרכז העיר Aris Grand Place Hotel (יותר מרכז,אי אפשר להיות) כמה עשרות מטר מהכיכר הגדולה. המלון היה בסדר גמור ( לא מפואר, אך בהחלט עונה על הצרכים) עם ארוחת בוקר די טובה ומשביעה. סך הכל עלות טיסה ומלון ל-4 ימים (5 לילות) ל-3 אנשים עלתה לנו משהו כמו 6,200 ש”ח.
הכיכר הגדולה, בריסל
עכשיו לטיול ותוכנית עצמה. בריסל הפתיעה אותנו ממש לטובה ואפילו לא הספקנו את הכל. זאת עיר יפיפייה, חיה ותוססת ( יותר מוינה למשל), המשלבת אדריכלות עתיקה עם מודרנית, רוח נעורים, שמחת חיים ועוד. וכמובן מלא חנויות שוקולד ו-וופלים בלגיים שמאוד משדרגים את חווית הטיול של הילדים, קטנים וגדולים (מעל 40+).
פארק מיני אירופה והאטריום
הקדשנו יומיים לבריסל עצמה: ביקרנו בכיכר הגדולה, בפסל ילד המשתין, הסתובבנו בסמטאות במרכז בחנויות, היינו במוזיאון כלי הנגינה ומוזיאון הקומיקסים (הבת שלי אוהבת את הדרדסים, אז מאוד אהבה). היינו גם באטומיום ומיני אירופה. לא הספקנו לצערינו את מוזיאון השוקולד ופארק Cinquantaire.
ברוז
יומיים מתוך ארבעה הקדשנו לברוז’ וגנט (זה היה must בוישליסט שלי!). נסענו ברכבות ממרכז בריסל – מאוד נוח ופשוט. בברוז חוץ משיטוט בעיר עשינו שיט בתעלות ועלינו למגדל פעמונים בלפורט (הבת שלי הכי נהנתה מהטיפוס!).
גנט
בגנט גם עלינו למגדל וביקרנו בקטדרלה ומצודת אבירים גרוונשטיין עם סיפורים מעניינים מאוד.
גנט וברוז’ יפיפיות והרגשה שהולכים קצת בסט צילום של סרטי הארי פוטר (מלא כנסייות שמזכירות את הוגוורטס).
היה נהדר, שלושתינו נהנינו מאוד, וממליצים לנסיעה עם ילדים לפרקי זמן שונים.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים