בורגס למשפחות עם ילדים – 15 אטרקציות בבורגס למשפחות [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

בורגס היא העיר השניה בגודלה על החוף הבולגרי של הים השחור והעיר הרביעית בגודלה בבולגריה אחרי סופיה הבירה, פלובדיב וורנה. המיקום המוצלח שלה על חוף הים הופך את בורגס למרכז תיירותי, תרבותי ותעשייתי חשוב. ניתן לראות זאת במוזיאונים ואטרקציות המרובים שיש לה להציע לתושבים המקומיים ולמבקרים, הן במבנים סגורים וגם במקומות פתוחים. העיר מציעה נופים עוצרי נשימה ופעילויות מרתקות שגם אתם תאהבו וגם ילדיכם. מבחינת המרה, לב בולגרי אחד שווה בערך לשני ש״ח. אם אתם מתכננים טיול אל בורגס עם ילדים – הנה רשימה שתעזור לכם לתכנן חופשה נפלאה. פה תוכלו לקרוא המלצות על מלונות מומלצים בבורגס למשפחות עם ילדים.

1. פארק הים

פארק הים הוא אחד מאותם מקומות ידידותיים למשפחה שתמצאו את עצמכם חוזרים אליהם שוב ושוב בעת שהותכם בבורגס. הפארק הנהדר הזה נפרש לאורך 72,000 מ”ר ובו גינות משחקים, בתי קפה, דוכני גלידה, מגרשי טניס, אמפיתיאטרון פתוח, טיילת יפהפיה ואזור חורש טבעי. הילדים שלכם יהנו מאד להצטלם לצד הפסלים המפוזרים ברחבי הפארק, כולל זה של הסופר הנודע אלכסנדר פושקין. הם יהנו גם מפארק השעשועים (עליו מפורט בנפרד בהמשך, הוא כל כך נפלא שמגיעה לו קטגוריה משל עצמו). על מנת למצות את החוויה מומלץ לבקר בפארק במזג אוויר נעים ובשעות היום.

2. המוזיאון הארכיאולוגי של בורגס

 

אם ילדיכם מתעניינים בהיסטוריה, או בעלי נטייה להפליג בדמיון, הם יאהבו את המוזיאון הארכיאולוגי. המוקד התיירותי הזה אהוב על משפחות, במיוחד תערוכת הפסלים וכלי נשק עתיקים. אתם וילדכם יכולים להעמיד פנים שאתם חיים בעת העתיקה והמשימה שלכם היא לסחור עם המינואים באמצעות גישה לאוצרות שנתגלו בקברה של נסיכה מתרקיה. המוזיאון אינו אינטראקטיבי במיוחד, אולם עם קצת דמיון ויצירתיות תוכלו ללמוד הרבה וגם להנות יחד. שימו לב: כרטיס משפחתי עולה רק 8 לב בולגרי. ילדים מתחת לגיל 7 ללא תשלום. ישנם סיורים מודרכים באנגלית.

3. דאולטום

17 ק”מ דרום מערבית לבורגס נמצאים השרידים של העיר הרומית הקדומה דאולטום הנקראת בימינו דבלט. כאן אפשר ללכת בין החורבות, לגעת במבנים שנתגלו במקום ולחוות את החיים בתקופה הרומית. ניתן לדמיין את ההתרחשויות היומיומיות בשוק המקומי, במרחבי המסחר ובבתים. ישנו אפילו מוזיאון קטן במקום שניתן להציץ בו, אם הרצון לשחק מחבואים בין החורבות לא מתגבר עליכם. אל תשכחו להביא כובעים, נעליים סגורות והרבה מים. יכול להיות חם למדי באתר זה ואין הרבה צל או מקום לשמש להסתתר. כניסה למבוגרים היא 3 לב בולגרי. שעות פתיחה במהלך השבוע: 8:00 – 17:00. כניסה בסופי שבוע בתיאום מראש בלבד.

4. פארק שעשועים Prikazkite

מיועד לילדים בכל הגילאים אבל בעצם כל המשפחה תהנה כאן. בילוי בפארק הוא הפסקה מעולה מהאטרקציות התיירותיות הקונבנציונליות. תבלו את הזמן במתקנים שונים ואכילת מתוקים לסירוגין הכל מתחת לכיפת השמיים. יש קרוסלות ומתנפחים לילדים הקטנים יותר, מתקני אקסטרים עבור המכורים לאדרנלין הבוגרים יותר. ניתן לבלות כאן מספר שעות או יום שלם ובעוד שהילדים עומדים בתור מתקן הבא תוכלו אתם להתרווח לכם בבר הקוקטיילים של הפארק עם משקה טעים ותוסס. שימו לב שהתשלום הוא עבור מתקן (כל מתקן 2-3 לב בולגרי), לכן כדאי שתכינו כסף קטן מראש.

5. האי סנט אנסטסיה

קחו את המעבורת לאי סנט אנסטסיה והכירו את הקסם המקומי של האי המאוכלס היחיד בים השחור. פאבים, מסעדות, צימרים ואפילו כנסיה קטנה ומוזיאון שאפשר לבקר בהם. מקום רומנטי נפלא לבילוי זוגי הרחק מההמון התיירותי של בורגס או מקום קסום לערב משפחתי שהקטנים יזכרו לאורך שנים. אתם בוחרים את הסיפור והתכוננו להנות מקבלת פנים נהדרת ומאווירה נפלאה. הנסיעה במעבורת עולה 12 לב בולגרי למבוגר ו-9 לילד ולאזרחים ותיקים אבל היא שווה את זה. המעבורת היא חוויה שווה בפני עצמה. כרטיסים ניתן לקנות במזח של בורגס. אין צורך ברכישת כרטיסים מוקדמת (וגם אין אפשרות כזאת).

6. מוזיאון להתפתחות היסטורית של בורגס

ביקור במוזיאון זה הוא דרך מצוינת ללמוד על ההיסטוריה של בורגס והפעם על האירועים הכרוכים במאבק לשחרור של 1860-1913. הצטיידו במדריך מקומי שכן התערוכות אינן מלוות בהסברים באנגלית ותוכלו ללמוד על המנהגים המקומיים, האומנות והפולקלור של האזור. אחר כך תוכלו לצאת לרחוב המודרני ולהשוות את החברה אז לתרבות העכשווית בבורגס. מומלץ לתכנן מראש את הסיור במוזיאון, המוזיאון סגור בימים ראשון ושני.  כרטיסים עולים 5 לב בולגרי למבוגר ו-2 לילד. ניתן לרכוש כרטיס משפחתי ב 8 לב בולגרי.

7. מוזיאון הטבע

גלו את המורשת הטבע של אזור בורגס במוזיאון נפלא המתפרש על פני שלוש קומות ומכין מגוון של תצוגות בנושאים שונים: מינרלים, צמחיה, זוחלים ודו חיים, חרקים, ציפורים, יונקים ומתיישבים חדשים. חנות המוזיאון היא מקום מצויין לרכישת מזכרות ודברי יצירה הקשורים בבורגס. גם במוזיאון זה כדאי להצטייד במדריך מקומי שיכול לתרגם את ההסברים. אין שילוט או מידע באנגלית. כרטיסים: 4 לב בולגרי למבוגר ו-2 לילד. כרטיס משפחתי 8 לב בולגרי. המוזיאון סגור בימים ראשון ושני אלא אם כן הביקרור מתואם מראש.

8. פארק מעיינות חמים

בורגס עם ילדים - פארק מעניינות
בורגס עם ילדים – פארק מעניינות

מקום נהדר שבו כל המשפחה יכולה להרגע. יש משהו בשביל כל אחד. הקטנטנים יכולים להתגלש ולהתנדנד בגינת המשחקים, הילדים הגדולים יותר יכולים לשחק פינג פונג, תולעי הספרים יכולים לשכב על הדשא ולקרוא, לפתור תשבץ או לנמנם וכמובן לטבול במעיינות החמים הידועים הידועים בתכונותיהם המרגיעות והמרפאות. אפשר גם לעשות פיקניק משפחתי על הדשא.

9. פארק מים סאנסט אקוופארק בפומורי

בעיר פומורי השוכנת במרחק קצר מבורגס, תמצאו פארק מים חדש לגמרי שהילדים יעופו עליו. בפארק 32 מגלשות מים ברמות קושי שונות, אזורי משחק רטובים לילדים, מתחמי מזון ומתקני בידור. אידיאלי לבקר בסאנסט אקוופארק בימי הקיץ החמים. אפשר לבחור כרטיס ליום אחד, יומיים או שלושה ימים לפי רצונכם. ניתן לשהות במלון הסמוך Sunset Resort Hotel . הפארק נפתח מדי יום ב-10 בבוקר, אורחי המלון יכולים להיכנס כבר ב-9:40.

10. הכנסיה הארמנית “הצלב הקדוש”

בורגס עם ילדים - הכנסייה הארמנית
בורגס עם ילדים – הכנסייה הארמנית

טיול לבורגס לא יהיה שלם בלי שקיעה לעומק התרבות הארמנית המקומית. הארמנים הם קבוצת המיעוט החמישית בגודלה בבולגריה. בקרו בכנסיה הארמנית המעוטרת ובאנדרטה לזכר רצח העם הארמני, ולאחר מכן היכנסו לבית הקפה הארמני המקומי לטעום מטעמים שתוכלו למצוא רק שם!

11. המוזיאון האתנוגרפי

בורגס עם ילדים - המוזיאון האתנוגרפי
בורגס עם ילדים – המוזיאון האתנוגרפי

אם לא נמאס לכם עדיין ממוזיאונים, המוזיאון האתנוגרפי והסדנאות המסונפות אליו הם מקום אידיאלי לבקר בו. המוזיאון ממוקם במבנה יפהפה מהמאה ה-19 ועניינו האנשים שחיו בעבר באזור בורגס, מי הם היו, איזה תלבושות היו להם, התרבות שלהם וכדומה. עלות כניסה למבוגרים היא 3 לב בולגרי, לילדים 1 לב בולגרי, מתחת לגיל 7 הכניסה ללא תשלום. ניתן בתשלום נוסף להשתתף בסדנה אתנוגרפית שאורכת שעתיים אבל מאד מומלצת. במהלכה תלמדו את השירים המקומיים בזמן שאתם מכינים בובת סמרטוטים, אורגים בנול, או לומדים לסרוג או מלכות מעניינות אחרות.

12. דייג במוסטה

לפעמים הפשטות היא אושר נשגב. כך המקרה עם המבנה הידוע ביותר בבורגס, מזח מוסטה – בדיג משפחתי. המזח שאורכו כמעט 300 מטר בצורת T מהנה גם סתם לצורך שכשוך בים השחור. אפשר לבוא לפעילות רגועה יותר במהלך היום או לבקר במקום בשעות החשיכה ולהתבונן בשמיים. בכל מקרה, אחרי שתבקרו בפנינה הזו בבורגס תרגישו נינוחים ורעננים .

13. החוף הצפוני

החוף הצפוני הממוקם בסמוך לפארק שעל שפת הים, הוא המקום להגיע אליו כדי לבלות בחול, בשמש ובים. עם מגוון החנויות והמסעדות הסמוכות, תוכלו לבלות כאן בקלות יום שלם ואפילו יותר בבניית ארמונות בחול, שחייה, פעילויות ספורט ימי (ויבשתי), זלילה ומנוחה. שימו לב, ישנם מקלחות ומלתחות במקום.

Mehana .14

רוצים לחוות את התרבות הבולגרית מקרוב? בקרו באחת המהאנות – מסעדות מסורתיות המגישות אוכל בולגרי מסורתי כמו קבב, ממולאים, ובשרים על האש לצלילי מוזיקה מסורתית חיה בלבוש מסורתי. המסעדות המסורתיות מפוזרות בכל בורגס וניתן למצוא אותן בקלות, פשוט תיכנסו למסעדה המסורתית הראשונה שמוצאת חן בעיניכם.

15. שיט בסירה לאי סנט (סבטי) איוון

Bulgaria-03088 - Monastery of Saint Ivan of Rila (Last View) (11051398313)
שייט בסירה הוא חוויה עם הצלחה ודאית עבור כל בני המשפחה, במיוחד כשהוא לוקח אותך במסע לאי שבו נמצא סרקופג עם שרידים מהמאה ה-1 לפני הספירה. השיט יוצא מסוזופול שבבורגס לכיוון האי סנט איוון. האי אמנם אינו מיושב אולם המקום ספוג בהיסטוריה וביופי טבעי. הביאו אתכם כדור ופיקניק ותהנו מבוקר או אחר צהריים מוצלחים.

בורגס היא מקום נהדר לחופשה משפחתית. אז, אירזו את הכובעים, את קרם ההגנה ואת רוח ההרפתקנות, והיכונו לעשות כיף של חיים עם הילדים כשאתם מבקרים בפנינה הזאת לחופי הים השחור.

מלונות בבורגס למשפחות

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים