אטרקציות בפראג עם מתבגרים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

פוסט זה על אטרקציות בפראג למתבגרים הופיע לראשונה בקהילת מטיילים בחו״ל עם ילדים ומופיע פה באישור הכותבת.
פוסט סיכום על פראג באפריל, זוג עם ילדים בגילאי 7 ,12, ו-14. נתחיל באמירה כללית שפראג עיר יפהפיה ונהנינו בה מאד.

טיסה לפראג

טסנו עם סמרטווינגס, הטיסות היו בסדר גמור, לא מלאות, הטיסה חזור הייתה ממש ריקה (אולי התזמון של יומיים אחרי ליל הסדר). מה שכן, הקדימו לנו את הטיסה חזור מחמש בערב לחמש בבוקר ולא הודיעו לנו. למזלנו נכנסתי יום קודם לחפש את הטיסה באתר שדה התעופה וראיתי שהוקדמה.

מלון בפראג עם מתבגרים

היינו במלון דירות במרכז העיר Four Trees, כמה דקות הליכה מקניון פלדיום ומהעיר העתיקה. חדרים מרווחים ונקיים. אין קבלה במקום ואם צריך מתקשרים איתם בווטסאפ. פה תוכלו לקרוא עוד על מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים.

מידע כללי על פראג

מרכז פראג מאד קטן ואת כל הטיולים במרכז עשינו ברגל. השתמשנו באובר ובולט כשרצינו לנסוע מחוץ לעיר (פארק מים, גן חיות ושדה תעופה). בתקופה שלפני חג הפסחא יש ירידים ברחבי העיר ונחמד לבקר בהם. היינו חמישה ימים מלאים כשמתוכם שניים מלאים במרכז העיר ושלושה מחוץ לו.

אטרקציות בפראג למתבגרים

  • מרכז העיר – ממליצה לקחת סיור הכרות ביום הראשון כדי לטעום את כל האתרים. אחכ חוזרים אליהם שוב ושוב.
  • תאטרון שחור – היינו והיה נחמד אבל לא יותר מזה. בעיני יש מופעים הרבה יותר מרשימים (כולל באילת).
  • חנות הצעצועים המליס – הרבה ממליצים, אצלנו רק התגלשו קצת במגלשה ונכנסנו לתצוגת הפרפרים שהייתה מיותרת. הגדולים לא זרמו על חדר הבריחה ולא על הארקייד. למי שיש ילדים שאוהבים את זה אפשר להעביר שם כמה זמן, יש גם לייזר טאג, לא ניסינו.
  • אטרקציה לחובבי חתולים – יש בפראג בתי קפה שמגדלים בהם חתולים ואפשר ללטף ולשחק איתם בזמן הארוחה. אנחנו היינו ב-Kocici Kavarna. עזר בגעגועים לחתולות שנשארו בארץ. האוכל די בסיסי אבל החוויה כיפית.
  • שייט על הוולטבה – סוג של מלכודת תיירים אבל אתנחתה נחמדה מההליכה, ויש הסבר באוזניות בעברית.
  • קיר ג׳ון לנון – מעניין ונחמד להצטלם וגם לכתוב. ביקור של כמה דקות שאפשר לשלב עם מצודת פראג או גבעת פטרין.
  • גבעת פטרין ומגדל אייפל הקטן – אנחנו עלינו ברגל מהעיר וירדנו ברכבת. מי שרוצה לא להתאמץ יכול לעלות ברכבת ולרדת ברגל. למגדל עצמו אפשר לעלות ברגל או במעלית. העליה ברגל לא מומלצת לבעלי פחד גבהים כמוני.
  • מוזיאונים – יש הרבה אבל אנחנו לא ביקרנו אז לא אמליץ. כולם נמצאים באותו רחוב בעיר העתיקה, אז אפשר לראות אותם ולבחור.
  • אקוופלאס פארק המים: מומלץ מאד. לגדולים יותר יש הרבה מגלשות מים, לקטנים בריכות לפעוטות ומגלשות קטנות, וגם בריכת גלים שווה. יש גם אזור סאונה למבוגרים. הם מאפשרים גם לילדים להכנס, לדעתי לא מומלץ, אבל לשיקולכם. פה יש לנו פוסט שלם על פארק המים והמלון.
  • גן חיות – יפה וגדול, הרבה סוגים של חיות, בנוי בשני מפלסים כשאפשר לעלות ברכבל כסאות. אנחנו התחלנו למטה, עלינו ברכבל ויצאנו מהיציאה העליונה. אפשר לוותר על הג’ונגל האינדונזי, קטן, צפוף ולא כזה מעניין. לא שווה את התור.
  • טיול לבוהמיה השוויצרית – נסענו עם מדריך בשם דניס. היה טיול קשה אבל מהמם. הליכה של מעל 10 ק״מ ושייט קצר בסירה. המסלול מסודר ומאורגן אבל לא קל.
לסיכום, פראג כיפית מאד, צריך לבוא מצויידים בנעליים נוחות להרבה הליכה ובעונת האביב להיות מוכנים לימים חמימים אבל גם לימים קרים מאד.
סעו ותהנו! פה תוכלו לקרוא על עוד אטרקציות בפראג למשפחות עם ילדים.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים