שבוע בכרתים עם ילדים קטנים – מסלול ואטרקציות מאת יאיר זריבי [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

פוסט על שבוע בכרתים עם ילדים קטנים זה פורסם בקהילת מטיילים בחו״ל עם ילדים ומופיע פה באישורו של יאיר. פה תוכלו לקרוא על עוד אטרקציות בכרתים למשפחות עם ילדים וגם על מלונות מומלצים בכרתים למשפחות עם ילדים.

מלון בכרתים למשפחות – אמירנדס

.טסנו בטיסת ערב ישירה של ישראייר לשדה התעופה הקטנטן בהרקליון, ומשם המשכנו למלון המדהים ביותר שיש באי- אמירנדס מרשת גרייקהוטל שנמצא 15 דקות נסיעה משדה התעופה לכיוון העיר חרסוניסוס. ריזורט ענק על הים עם חוף פרטי, מגרשי כדורגל וטניס, מועדון ילדים ועוד.

היום הראשון – האקווריום וחנות הג׳מבו Jumbo

שבוע בכרתים עם ילדים קטנים - מסלול ואטרקציות - דגים באקווריום
האקווריום
לאחר שקמנו ונהננו מארוחת הבוקר, לקחנו רכב ששכרנו מאדון בשם פאריס שיושב בחרסוניסוס שהביא לנו את הרכב עד למלון עם מחיר מצוין ושירות מעולה. נסענו לאקווריום שנמצא על יד הרקליון כריתהאקווריום, במרחק 8 דקות נסיעה מהמלון בכביש מהמם על הים. יש באקווריום חניה בחינם וכניסה מוזלת לסטודנטים, והכניסה חינם לילדים מתחת לגיל 5. פתוחים כל השנה. ניתן לסייר במקום בערך שעה, מקום נחמד והילדים נהנו.
לאחר מכן נסענו לג’מבו בהרקליון. שימו לב, יש להם שני מבנים גדולים שצמודים אחד לשני ומציעים דברים שונים. אני מציע להיכנס לשניהם. לאחר מכן חזרנו ליהנות מהמלון.

היום השני – אג׳יוס ניקוליוס, כפר פלקה, וסירה ישירה לאי ספינלונגה

שבוע בכרתים עם ילדים קטנים - מסלול ואטרקציות - מבט מלמעלה על האי
אג׳יוס ניקוליוס
ביום השני שוב שכרנו רכב ונסענו לכיוון העיר אג׳יוס ניקוליוס. התחלנו את היום שלנו בכפר פלקה, שם החנינו את הרכב ליד הטברנות בחינם, ולקחנו סירה ישירה לאי ספינלונגה (אי המצורעים/האי של סופיה). המדרחוב בפלקה היה חצי פתוח, ונראה שכשיהיו הרבה תיירים נחמד יהיה לבקר שם. הסירה יוצאת מהמדרחוב כל חצי שעה, וכרטיס הלוך חזור למבוגר עולה 10 יורו (לילדים מתחת לגיל 5 חינם). השיט כ-15 דקות בלבד.
באי ספינלונגה משלמים עוד תשלום על הכניסה- 8 יורו לאדם מבוגר. האי מהמם. המון נופים, פרחים, מבנים עתיקים. ניתן לשבת בכל מקום כמעט על המים לפיקניק. אנחנו הסתובבנו עם עגלת תינוק וזה היה בסדר. כל הסיור על האי לקח לנו כשעה וחצי בנחת.
לאחר מכן חזרנו לרכב ונסענו לאלונדה, מדרחוב יפה וקטן. משם המשכנו חזרה לכיוון השוק באג׳יוס ניקוליוס, מצאנו חניה קרובה והסתובבנו ברחבי המדרחוב ובאגם שנמצא בעיר. הנסיעה בין המלון לפלקה ארכה כשעה וזה בהחלט היה שווה את זה.

היום השלישי – הרקליון, הנמל

ביום השלישי נסענו שוב להסתובב בהרקליון. החננו את הרכב בכניסה לרחוב דדדולו והסתובבנו רגלית באיזור. עצרנו בכיכר ארבעת האריות, המשכנו לכיוון גן משחקים קטן, ומשם לנמל של העיר. משם חזרנו ברחוב מרכזי אחר לרכב. כל האיזור שם יפה ומתוייר.

היום הרביעי – מעבר למלון אברה אימפריאל

ביום הרביעי עברנו למלון מדהים אחר בצד השני של כרתים על יד חאניה, מלון אברה אימפריאל. נסיעה של שעתיים וחצי עם נופים יפים וכבישים משובשים.

היום החמישי – שיט בסירת פדלים באגם קורנאס (Kournas), העיר העתיקה של חאניה, בית הכנסת העתיק

סירת הפדלים
ביום חמישי נסענו לאגם קורנאס ועשינו שיט בסירת פדלים עם הילדים. ממש יפה ומומלץ.
בית הכנסת העתיק
משם המשכנו להסתובב בעיר העתיקה של חאניה, העיר הכי יפה, ביקרנו בבית הכנסת העתיק וכמובן שביקרנו שוב בג’מבו.

היום השישי – רכבת תיירותית , משקים ומפעל לשמן זית

שבוע בכרתים עם ילדים קטנים - מסלול ואטרקציות - הרכבת הפתוחה
הרכבת הפתוחה
ביום השישי נסענו עם רכבת תיירותית פתוחה לכפרים באיזור המלון שלנו וביקרנו במשקים פרטיים ובמפעל לשמן זית. לאחר שבת, נסענו לשדה התעופה בהרקליון לטיסה ישירה לארץ (יש תקופות עם טיסות ישירות גם מחאניה).
תהנו!

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים