צפון יוון עם תינוקות – מסלול ואטרקציות מאת מור אסייס [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

פוסט זה על צפון יוון עם תינוקות פורסם לראשונה בקבוצה של מטיילים בחו”ל עם ילדים על ידי מור ומופיע פה באישורה.
הטיול לצפון יוון שילב הליכה בטבע ומנוחה על החוף. טיילנו בתחילת יוני, זוג הורים ותינוקת בת שנה, בטיול שנמשך 12 ימים. תחילת יוני היא ממש תחילת העונה, והיתרון היה שבתי המלון לא היו מפוצצים ויכולנו להיות ספונטנים ולא להזמין מראש מקומות לינה. החיסרון היה שבאמצע הטיול מזג האוויר שהיה מושלם השתנה לגשום ונאלצנו לשנות תכניות.

טיסות לצפון יוון

טסנו ליואנינה (Ioannina) עם קונקשן באתונה. הטיסה היתה שעתיים עד אתונה ועוד שעה וחצי ליואנינה, בטיסה של איגאן איירלינס. עם המזוודות עלה 1040 יורו לשלושתנו. קחו בחשבון שלא חייבים לטוס ואפשר לנהוג ליואנינה, נהיגה של כ-5 שעות. שכרנו רכב דרך RentalCars, ולקחנו סיאט לאון ידנית בעלות של 1,500 ₪.

לינה בצפון יוון

עלות הלינה נעה בין 50 ל- 90 יורו ללילה. משהו מעולה שעשינו היה לקחת חדרים עם מרפסת או רחבה שאפשר להסתובב בה. ככה היה לילדה איפה לשחק ולנו איפה לשבת בערב כשהיא ישנה. פה יש דירות באיירבנב ביואנינה ובפיליון.

חלק 1 – כפרי זגוריה

צפון יוון עם תינוקות - קניון ויקוס וכפסר אריסטי
קניון ויקוס וכפסר אריסטי
כפרי זגוריה. אזור הררי, עם כפרים קטנים ומקסימים. היינו 5 לילות, 3 מהם בכפר אריסטי ו-2 באנו פדינה. כל יום עשינו טיולים קצרים עם הילדה במנשא, הכל מאוד יפה, קרוב ונגיש. מלבד נחלים ומעיינות יש את קניון ויקוס שהוא הקניון העמוק בעולם והוא מאוד מרשים. זה באמת איזור נפלא וכל פינה בו היא קסם.
צפון יוון עם תינוקות - זגוריה
זגוריה – תמונות מתוך הפוסט של מור
חשוב: ברוב הכפרים אין סופר או מכולת. לכן, מי שלא רוצה לאכול רק במסעדות, למשל מי שיש לו תינוקת שאין לה סבלנות להמתין עד שהמוסקה תהיה מוכנה ?, כדאי שיצטייד באוכל וכל מה שצריך לפני שעוזבים את יואנינה.

חלק 2 – המנזרים התלויים במטאורה

צפון יוון עם תינוקות - מטאורה
מטאורה – תמונה מתוך הפוסט של מור
המנזרים התלויים במטאורה אלו מנזרים שבנויים על מצוקים מרשימים, נחשב לאחד מפלאי עולם, ובאמת הנוף עוצר נשימה, אבל זה 3 שעות נסיעה מאזור זגוריה ואני לא בטוחה אם שווה את הנסיעה הארוכה אם נוסעים במיוחד. אם נוסעים לפליון זה בדרך ואז ברור שזה המקום לעצור בו.

חלק 3 – חצי האי פליון

התכנית היתה לחזור לצומרקה, אזור הררי נוסף סמוך לזגוריה, אבל התחזית היתה גשם במשך כל השבוע ולכן החלטנו להמשיך לחצי האי פליון, לכפר אגיוס יואניס, כ-3 שעות נסיעה ממטאורה. הכפר קטן ומקסים על החוף, מים צלולים והרים ירוקים. היינו בו 4 לילות. מי שאוהב ללכת יש אתר שקוראים לו Pelion Walks עם סיפורי דרך מפורטים לטיולים ברחבי חצי האי. אנחנו עשינו מסלול מעגלי שיצא מהכפר, לקח חצי יום בין הכפרים והחופים והיה פשוט מושלם. את שאר הימים העברנו ברביצה על החוף.
הטיסה חזרה היתה מיואנינה, אבל מכיוון שפליון זה כבר באמצע הדרך לאתונה החלטנו לחסוך את הקונקשן ולנסוע ישר לאתונה. השינוי בטיסה ובהחזרת הרכב עלה הרבה אבל היה שווה לנו את הנוחות.
פה תוכלו לקרוא עוד מידע על יוון עם ילדים.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים