מסעדות עם אוכל ללא גלוטן ברומא לצליאקים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

איטליה היא אחת המדינות האהובות על משפחות ישראליות, כשרומא היא אחת הערים האהובות ביותר. באתר שלנו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים ברומא למשפחות, לקרוא על אטרקציות למשפחות ברומאמסלול ברומא עם מתבגרים וגם רומא עם ילדים קטנים. עבורכם הצליאקים והרגישים לגלוטן, הנה רשימת מסעדות ללא גלוטן, או עם אפשרויות ללא גלוטן, ברומא. שימו לב שיש באיטליה ארגון לצליאקים בשם Italian Celiac Association (AIC) שמפקחת על מסעדות שאומרות שהן לגמרי ללא גלוטן ומגיעות לבדוק את תהליכי העבודה במסעדה כל כמה זמן, קצת כמו משגיחי כשרות. לכל המסעדות ללא גלוטן ברשימה יש את התעודה הרשמית של הארגון.

תוכן עניינים

סופרים ברומא עם אוכל ללא גלוטן

הסופר L’Isola Celiaca Roma Cassia – מתוך האתר הרשמי

למען ההגינות, לא קשה למצוא אוכל ללא גלוטן ברומא, בטח שלא בסופרים. בכל הרשתות הגדולות כמו AldI, Coop, ו-Conad יש אזור שלם לאוכל ללא גלוטן כולל הכל – עוגיות, לחמים, פיצות, פסטרמות, ועוד כל מיני מוצרים. להרבה מהרשתות יש גם מותג הבית שקצת יותר זול.

יש סימונים ברורים ללא גלוטן על המוצרים באיטליה, ואם יש חשש לגלוטן יהיה כתוב על המוצר può contenere tracce di glutine. יש גם כמה סופרים שהם ללא גלוטן לחלוטין:

  • L’Isola Celiaca Roma Cassia – רשת עם פריסה ארצית של 15 חנויות, כשחלקן ברומא
  • Celiachimo – יש 4 סניפים ברומא

מלונות ללא גלוטן ברומא

למרות שאנחנו כותבים באתר ספציפית על מלונות שמתאימות למשפחות, בסדרת הכתבות ללא גלוטן נכתוב על כל המלונות שמצאנו ונציין את אלו שיש בהם חדרי משפחה. כמו כן, בניגוד לכתבות רגילות, בהן אנחנו רק ממליצים על מלונות שקיבלו דירוג של 8+, פה גם איפשרנו 7+ על מנת לתת מענה רחב יותר. פה תוכלו לקרוא את הרשימה שלנו על מלונות מומלצים ברומא למשפחות. אלו מלונות שלכולן יש במסעדת המלון מנות ללא גלוטן, וגם הם עם התעודה של ארגון הגלוטן האיטלקי, מה שאומר שהצוותים עוברים השתלמויות בנושא. מומלץ להודיע למלון מראש שתצטרכו מנות ללא גלוטן.

  • Hotel Casa Tra Noi – מלון קרוב לותיקן עם מקום לעד 5 אנשים ואפילו עם חדר נפרד להורים!
  • Courtyard by Marriott Rome Central Park – מלון 4 כוכבים מרשת מריוט העולמית עם חדרים לעד 4 אנשים
  • Diana Roof Garden – ליד הטרמיני עם חדרים לעד 3 אנשים
  • מלון Hearth – ממש מול הותיקן, עם סוויטות לעד 4 אנשים. רק בארוחת הבוקר יש מנות ללא גלוטן
  • מלון מוצרט – קרוב למדרגות הספרדיות ועם חדרי משפחות לעד 4 אנשים
  • Hotel Alexandra – מלון ליד תחנת ברבריני עם חדרים לעד 4 אנשים

מסעדות ברומא ללא גלוטן באזור הותיקן

Mama Eats Street Food

מסעדה שכולה ללא גלוטן המגישה אוכל רחוב, בעיקר מטוגן, אבל גם מנות כגון לזניה ופניני.יש להם תפריט רחב של קינוחים, כמו דינאטס מטוגנים ברוטב נוטלה.

La Soffitta Renovatio

נחשבת אחת הפיצריות הטובות ברומא ללא גלוטן, ויש גם פסטות ללא גלוטן. את המנות הם מכינים באזור נפרד ומסמנים עם דגלים קטנים. לחלק מהמנות צריך לשלם יורו כדי להפוך אותו להיות ללא גלוטן וניתן לבקש מנות גם ללא מוצרי חלב.

מסעדות ברומא עם מנות ללא גלוטן באזור המדרגות הספרדיות ופונטנה דה טרווי

Pizza in Trevi

מסעדה לא זולה, בעיקר בגלל האזור התיירותי, אך עושה את העבודה אם אתם כבר בסביבה. במסעדה עם מחליפים אפילו את הסכו״ם ברגע שתגידו שאתם צריכים מנות ללא גלוטן. יש להם תפריט עשיר למנות ללא גלוטן.

Alex Cafe

מסעדת הנמצאת בתוך מלון אלכסנדריה – אם אתם מתארחים במלון, תקבלו 10% הנחה על הארוחה. לכמעט כל המנות במסעדה יש אפשרות ללא גלוטן, אבל אין פיצות.

מסעדות ברומא ללא גלוטן באזור פיאצה נבונה וקמפו דה פיורי

Voglia di Pizza

מסעדה שהיא אמנם מסעדה רגילה, אך היא מתמחה בפיצות ואוכל ללא גלוטן, כולל קינוחים, ונחשבת מסעדה מצוינת מאוד, ויש להם תפריט ארוך מאוד למנות ללא גלוטן. גם פה, את המנות ללא גלוטן מכינים במטבח נפרד ומסמן מנות ללא גלוטן בדגלון.

Pub Cuccagna

אמנם זה פאב ולא מסעדה, אבל יש להם happy hour מ-16-18 והם מגישים קוקטיילים ב-5 יורו ומנות אוכל קטנות ב-3 יורו ויש להם לא מעט מנות ללא גלוטן בכללי, כגון פיצות, פסטות וקינוחים.

מסעדות ברומא עם מנות ללא גלוטן באזור הפנתאון

Pantha Rei

מסעדה עם מחירים נוחים יחסית לאזור המתוייר עם אפשרות להסב את רוב המנות להיות ללא גלוטן. הם גובים 2 יורו תוספת לכל מנה שנעשית ללא גלוטן

מסעדות ברומא עם מנות ללא גלוטן באזור Trastevere

Il Tulipano Nero

מסעדה איטלקית עם מבחר רחב של מנות שניתן לבקש ללא גלוטן – כל התפריט, למעשה. שימו לב שיש עלות נוספת של 2 יורו למנה בשביל להפוך אותה ללא גלוטן.

Mama Eat

רשת מסעדות עם שתי מסעדות ברומא ועוד אחת בנאפולי. אמנם טכנית זאת מסעדה רגילה, אבל יש להם מטבח נפרד עבור כל המנות ללא גלוטן וניתן גם לבקש את המנות ללא מוצרי חלב למי שיש רגישות ללקטוז. במסעדה מגישים מגוון רחב של מנות, כולל פיצות.

מסעדות ברומא עם מנות ללא גלוטן בשאר העיר

Risotteria Melotti Roma

מסעדה ללא גלוטן שמתמחה במנות אורז, ספציפית ריזוטו. אין במסעדה פיצות או פסטות, אלא 10 סוגים שונים של ריזוטו ויש גם קינוחים ומנות ראשונות שכולם מבוססים על אורז. כל התפריט ללא גלוטן ויש להם גם סניף בורונה (וניו יורק).

Ristorante II Viaggio

מסעדה המתמחה במנות ללא גלוטן ומנות ללא לקטוז. זאת לא מסעדה ללא גלוטן, אבל את כל המנות ניתן להזמין ללא גלוטן, כולל פסטות, ניוקי, סטייקים ועוד. יש להם גם חצאי מנות, מה שמאפשר לנסות כל מיני מנות שונות. אגב – יש להם שיעורי בישול לצליאקים.

Mangiafuoco Pizza & Grill

מסעדה עם תפריט מיוחד לצליאקים, מטבח נפרד לבישולים והמנות ללא גלוטן מסומנות בדגל. המנות מצוינות וזאת מסעדה מאוד פופולארית, אז מומלץ להזמין מקום מראש.

Taverna Barberini

כמעט כל המנות יכולות להגיע ללא גלוטן, כולל מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים.

Millennium

מסעדת פאב הממוקמת בשכונת אלכסנדריה עם תפריט די רחב למנות ללא גלוטן. יש להם גם קריוקי במסעדה.

מאפיות ללא גלוטן ברומא

  • Sans de Ble – ליד תחנת סאן פאולו, במאפיה יש גם פיצות וכריכים ולא רק מתוקים
  • Pandali – ליד הפנתאון

גלידריות ללא גלוטן ברומא

  • Gelateria Fatamorgana – רשת גלידריות עם 8 סניפים ברומא ומעל 50 טעמים שונים. גלידות מצוינות שגם נותנות מענה לרגישויות אחרות כמו רגישות ללקטוז, ביצים ואגוזים.
  • Grom – רשת עם פריסה ארצית של 30+ סניפים, כש-9 מתכם ברומא. גם הגביעים ללא גלוטן!

מסעדות ללא גלוטן בשדה התעופה ברומא

טרמינל 1

  • Fogile – בר סלטים באזור האוכל
  • Grill Fish & Steak – גם באזור האוכל, יש מגוון מנות שניתן לבקש ללא גלוטן ויש להם מטבח נפרד
  • San Crispino – גלידריה שיש בה גם גלידה ובגביעים ללא גלוטן

טרמינל 3

  • Time Cafe
  • Ciao/Asia – אוכל איטלקי ואסייתי

אזור B

  • Lavazza for Mokà – בעיקר קפה ונשנושים
  • Bricola – מאפיה
  • Open Bistro – מסעדה שניתן לאכול בה, אבל הבופה פתוח לכולם אז לא מומלץ לצליאקים

אזור D

  • Tentazoni Cafe – קפה ונשנושים
  • The Bar & Cafe Moka – קפה ונשנושים

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים