מסלול בלגולנד והיער השחור עם ילדים – מסלול מאת אנה פלוט [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

פוסט זה פורסם לראשונה בקבוצת מטיילים בחו”ל עם ילדים על ידי אנה ומופיע כאן באישורה.
סיכום טיול: 8 ימים בגרמניה – לגולנד והיער השחור בחול המועד פסח, שיצא גם על חג הפסחא. זוג ושלושה ילדים בני 10, 7 ותינוק בן שנה וחמישה חודשים.

היום הראשון – הגעה ללגולנד

נחיתה במינכן, נסיעה כשעה ללגולנד. לינה בבקתה בכפר הנופש של לגולנד – זה כולל בקתה קטנה מעוצבת בלגו, כניסה של יומיים ברצף לפארק וארוחת בוקר. בפועל נכנסנו לפארק רק ב-4 וב-6 הם כבר סוגרים.

היום השני – לגולנד ונסיעה ליער השחור

לגולנד והיער השחור עם ילדים
לגולנד
אכלנו ארוחת בוקר בחדר האוכל של כפר הנופש וב-10 הלכנו שוב ללגולנד. היינו שם עד 3 בצהריים ואז התחלנו את הנסיעה ליער השחור.
נסענו לאגם טיטיזי למקום הלינה שלנו. עצרנו בתחנת דלק וקנינו קצת נשנושים. הסופרים היו סגורים כי זה היה חג הפסחא. בדירה חיכה לנו כרטיס ההטבות האדום.

היום השלישי – טיול ליד האגם, שייט, הר פלדברג

לגולנד והיער השחור עם ילדים
שייט
בבוקר יצאנו לטיול ליד האגם, זה ממש צמוד לדירה. עשינו שייט קצר באגם (חינם בכרטיס האדום).
לגולנד והיער השחור עם ילדים
מבט מהרכבל
לאחר מכן נסענו להר פלדברג ועלינו חינם על רכבל למעלה. הנסיעה קצרה ואפשר לעלות עם עגלה. על ההר היה שלג אז הילדים התלהבו ושיחקו. עלינו ברגל גם למגדל תצפית (המון מדרגות, אבל יש גם מעלית). נוף מדהים כמובן. כדאי להצטייד במעילים כי היה קפוא למעלה.

היום הרביעי – פרייבורג, שטיינוואסן

לגולנד והיער השחור עם ילדים
BELLERS
נסענו לעיירה פרייבורג. בעיקרון אפשר לעשות שם אחלה שופינג, כי יש שם הרבה רשתות גדולות. הילדים שיחקו בתעלות (קנינו 2 ברווזים חמודים בBellers), הסתובבנו בשוק האוכל והיצירה. קנינו נקניניות (ואפשר לבקש נקניניה שילדים אוהבים שלא תהיה חריפה).
לגולנד והיער השחור עם ילדים
שטיינוואסן
לאחר מכן נסענו לפארק השעשועים שטיינוואסן. חינם עם הכרטיס האדום. מאוד מומלץ לכל הגילאים, כולם נהנו. יש מגלשות הרים שונות, פינות חי, גשרים תלויים, ג’ימבורי, אבובים ועוד. הילדים התלהבו מאוד ונשארנו עד הסגירה.

היום החמישי – מפלי הריין בשוויץ, Sea Life, קניון Lago

נסענו לשוויץ למפלי הריין. עברנו את הגבול וקנינו במעבר הגבול את המדבקה לאוטו כדי לנסוע בכבישים המהירים של שוויץ ב-40 יורו. בדיעבד לא יודעת עד כמה זה היה נחוץ, פשוט היה אפשר להימנע מנסיעה בכבישי אגרה.
המפלים ממש יפים. חנינו באחד החניונים בתשלום והלכנו ברגל לטיילת של האגם. טיילנו ברגל ועלינו למעלה כדי לראות את המפלים מקרוב. לא עלינו על סירה, כי הילדים לא רצו וחסכנו כמה יורו. אגב, למרות שזה שוויץ, אפשר היה לקנות בטיילת גלידות וחטיפים ביורו.
לגולנד והיער השחור עם ילדים
SEA OF LIFE
לאחר מכן נסענו לאגם קונסטאנץ לאקווריום Sea Life בצד הגרמני. מבחינתי הוא היה הטעות הגדולה של הטיול. הוא היה די קטן ומשעמם, ומיצינו אותו תוך פחות משעה. הילדים כבר היו בעבר במקומות דומים וגדולים ויפים יותר, אז אולי בגלל זה. בכל מקרה אפשר לטייל שם ליד האגם.
אח”כ נכנסו לקניון Lago הצמוד כדי לאכול, וגם טיילנו ברחובות הצמודים. הנסיעה חזרה לדירה בטיטיזי הייתה מאוד ארוכה. היו פקקים ולקח לנו כמעט 3 שעות.

היום השישי – כביסה, פארק המים באדפארדייס

בבוקר עשינו כביסה בעיירה שקרובה לטיטיזי (צריך להצטייד בנוזל כביסה ומטבעות מדויקים, ולהתכונן לשרוף שם כ-3 שעות על כביסה וייבוש).
לגולנד והיער השחור עם ילדים
פארק המים
לאחר מכן נסענו לפארק המים באדפארדייס. שעה וחצי ראשונות חינם עם הכרטיס האדום. נשארנו הרבה יותר, וגם אכלנו שם צהריים. מקבלים צמידים ולוקרים ומשלמים בסוף את היתרה.

היום השביעי – פארק אירופה

לגולנד והיער השחור עם ילדים
פארק אירופה
הגענו די מוקדם לקראת הפתיחה. היה יום גשום, אבל לא ויתרנו. ביום כזה מגיעים פחות אנשים וזה מאוד משתלם. הבאנו אוכל וכריכים מהבית וגם אכלנו שם גלידות ונקניקיות. התחלנו במתקן שבכניסה מצד שמאל ואז לקחנו רכבת לאזור ספרד, כמו שכולם המליצו והלכנו משם חזרה כל היום.
ניסינו להגיע למספר מופעים אבל לא הספקנו לרוב. למצעד ברחוב הראשי כן הספקנו ונהנינו. בגלל שהיה יום גשום, התורים לא היו ארוכים והספקנו לעשות את רוב המתקנים. היו כאלה שעשינו מלא פעמים.
לא לפספס את המתחם של “ארתור” – הכל מקורה ומקסים. יש שם רכבת הרים מגניבה וגם מתקנים לילדים יותר קטנים. אפשר לנוח וגם להתחבא מהגשם.
בסוף 2019, פארק אירופה פתחו גם פארק מים מקורה בשם רולנטיקה.

היום השמיני – חזרה לארץ

טיסה חזרה הביתה מפרנקפורט. לקח לנו כ4 שעות להגיע לשם ברכב, כולל עצירות לאוכל, שירותים ותדלוק.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים