כסא אוכל נייד – סקירת מוצר: כיסכסא, כסא אוכל לתינוק

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

כולנו רוצים שהפעוטות ישבו איתנו בשולחן ויאכלו כמו גדולים. בבית יש לנו כסאות אוכל מושקעות עם מגש וגב מתכונן, אבל אנחנו לא יכולים לקחת כסא אוכל לתינוק איתנו לחו״ל. אמנם יש בוסטרים קטנים יותר, אבל מכל הציוד שעלינו לקחת איתנו לחופשה, הדבר האחרון שאנחנו רוצים לקחת הוא כסא אוכל מגושם. ברוב העולם, תוכלו לבקש כסאות אוכל במסעדות, אבל יצא לנו מספר פעמים להגיע למסעדות שבהם לא היה דבר לפעוטה שלנו. במקרים אלו, היה לנו בתיק כסא אוכל נייד של כיסכסא – המצאה ישראלית גאונית.

הכיסכסא – המוכר בשמו באנגלית Sack n’ Seat – הוא מושב שעשוי מבד שמתלבש על כסאות רגילות בצורה בטוחה עם קליפסים חזקים ומתכווננים. הכיסכסא מחזיק את הילד כמו קנגורו בפאוץ׳. המושב מאוד חזק ויכול להתמודד עם הרבה – ותאמינו לי, הבכורה שלי העבירה את פיסת הבד הזאת הרבה. הבד מתלבש מסביב לאגן של הפעוט וגם מעל הכתפיים, מה שמנטרל אותו (יחסית) כדי שלא יוכל לברוח או ליפול. חשוב לציין שזה כן מחובר לכסא, כלומר אם הפעוט ממש משתולל והכסא מתנדנד, הפעוט עלול ליפול. את הכיסכסא ניתן לכבש והוא מתקפל לגודל של פאוץ קטן מאוד שנכנס בקלות לתיק.

כסא אוכל נייד לתינוק – מפרט טכני:

  • גיל – סביבות חצי שנה (או כשהתינוק יכול לשבת ללא עזרה) עד גיל שנתיים וחצי (למרות שזה בחיים לא יקרה בגיל כזה).
  • משקל מרבי – אין
  • משקל: 0.7 ק״ג

מה שאנחנו אוהבים בכיסכסא:

  • ניתן לכבס בקלות אז לא צריך לדאוג כשמתלכלך
  • מתקפל לפאוץ׳ קטן שנכנס לכל תיק
  • נסגר בצורה בטוחה ומתאים לרוב התינוקות
  • המושב מתאים לרוב הכיסאות (חוץ מאלו עם גב מאוד גבוה)

לסיכום, הכיסכסא מאוד קטן ונוח לטיולים. הוא חזק ואיכותי, קל לנקות אותו והוא מתקפל מספיק קטן כדי להכנס לכל תיק. המינוס היחיד שלו מבחינתי הוא שהוא לא מגביה את התינוק כדי שיגיע לגובה השולחן. אנחנו פתרנו את הבעיה הזאת על ידי קיפול סוודר או מעיל ששמנו מתחת לתינוקת. מבחינת כסא אוכל לתינוק, זה לגמרי חלופה מצויינת עבורנו.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים