היער השחור עם מתבגרים – מסלול ואטרקציות מאת ענבר פוזנר

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

פוסט זה על היער השחור עם מתבגרים פורסם בקהילת מטיילים בחו״ל עם ילדים ומופיע פה באישורה של ענבר.
משתפת אותכם במסלול הטיול שלנו. ארוך, אבל אם יכול לעזור אז בשמחה. סיכום טיול היער השחור במשך 12 ימים,  זוג + 5 ילדים בגילאים 6 ,7, 9, 13, ו-16. לקחנו טיסת בוקר של אל על לציריך.

עלויות טיול – היער השחור עם מתבגרים וילדים קטנים

הכללללל עלה 30,000 כולל טיסות, אטרקציות, דלק, ביטוחים, אוכל ובזבוזים, אבל… הזמנו הכל 10 חודשים מראש וטסנו “לא בעונה” (תחילת מאי). אני מאמינה שביולי-אוגוסט-ספטמבר זה יוצא קצת יותר. עוד דבר שחסך לנו המון זה שכמעט ולא ישבנו במסעדות. ברוב הימים בישלתי בדירה ארוחת ערב: פתיתים, ספגטי, מוקפץ, שניצלים וכ״ו ואכלנו במהלך היום סנדביצים, ביצים קשות, טונה, ירקות, פירות ונוטלה🙂. לגבי רכב, לקחנו רכב 7 מקומות, פורד אקספלורר. בימים של מעברים היה קצת צפוף עם תיקים והרגלים. לגבי מזוודות נסענו עם טרולים. רכב 7 מקומות בהחלט מקפיץ את המחיר ☹️ אבל ככל מזמינים מוקדם אז יש סיכוי טוב למחיר שפוי יותר 🙃. פה יש מדריך להשכרת רכב בחו״ל, כולל המלצות לאתרים להזמנות.

הכרטיס השחור

הכרטיס השחור הוא כרטיס דיגיטלי שקונים באתר הרשמי או באתר קלוק (המחיר זהה בשני האתרים, נשמח שתפרגנו לנו ותרכשו בקלוק כי כך נקבל עמלה קטנה). הוא מקנה כניסה להמון אתרים חינם ויש לו שתי גירסאות, גירסה שפארק אירופה כלולה ויש גירסה שלא. לדעתי שווה לרכוש רק אם הולכים לפארק אירופה. חשוב לדעת שהכרטיס פועל לשלושה ימים, לא חייב ברצף, אז יום אחד פארק אירופה ועוד יומיים לדברים אחרים. חשוב לבדוק מה הוא כולל לפני הרכישה כדי לראות אם אכן הוא יחסוך לכם כסף.

היום הראשון – נחיתה, איסוף רכב ונסיעה למפלי הריין

מפלי הריין
נחתנו בציריך ב-11:00 וישר אספנו את הרכב, רכב 7 מקומות אוטומט ששכרנו דרך Flizzr שירות בפועל דרך Sixt היה מעולה. נסענו למפליי הריין
ולקחנו את הסירה הכחולה. הסתובבנו בטיילת, קנינו ציפס ושתייה וישבנו בפינה נחמדה.
חזרנו חזרה ונסענו לבית החדש שלנו ביער השחור Schluchseehuus במרחק 2 דקות מאגם שלוכזה. ציון 100 מתוך 100, מיקום מושלם, בית יפה, גדול, נקי ומאובזר בהכולללללל: מכונת כביסה, מייבש, מיקסר, בלנדר, כלים, חומרי ניקוי, תבלינים, דבש ,שמן, משחקים וספרים לילדים, טרמפולינה ושולחן פינג פונג – בקיצור הכככככלללל.

היום השני – מגלשות ההרים ומפלי טודנאו, מתחם פנדורנה וספא סולמאר

היער השחור עם מתבגרים - תמונה של מפלי טונדאו ואחרת של מגלשת הרים
מפלי טונדאו ומגלשות ההרים טונדאו
התחלנו את היום במגלשות ההרים טודנאו…..מטורףףףףף! משם למפלי טודנאו ופיקניק.
היער השחור עם מתבגרים - טיפוס במתחם פנדורנה
מתחם פנדורנה
משם נסענו אל פלדברג, אבל היה גשום אז החלטנו לא לעלות להר ונכנסנו כולנו למתחם פנדורנה Fundorena (בכרטיס השחור). שני הגדולים נכנסו לפארק חבלים הפנימי ושלושת הקטנים לטרמפולינות ולמתחם ג’ימבורי (הגימבורי לא כלול בכרטיס וצריך להוסיף 6 יורו). המקום סומן כהצלחה.
משם החלטנו לנסוע לספא סולמאר Solemar רק משום שהפעלנו את הכרטיס השחור אז רצינו לנצל אותו כמו שצריך 😊 בסופר קנינו לחמניות, נוטלה ופירות. אכלנו במדשאות ליד ונכנסנו ,היה מממש כייף, מקום מומלץ.

היום השלישי – פארק הקופים והציפורים, מוזיאון המכוניות במולוז וספא קסיופיא

היער השחור עם מתבגרים - ילדים משחקים עם קופים
פארק הציפורים והקופים
נסענו אל פארק הקופים והציפורים (בכרטיס השחור). כשהגענו המקום היה ריק… ולרגע היה ניראה מקום מאוד משעמם, אבל בפועל היה ממש כייף והיה קשה להוציא את הילדים משם. נכנסנו לאכלת קופים והילדים היו בעננים.
היער השחור עם מתבגרים - המכוניות במוזיאון
מוזיאון המכוניות במולוז
עשינו פיקניק והמשכנו משם למוזיאון המכוניות במולוז. היה מהמם. נהנינו מאוד, בן זוגי היה בעננים 😊 משם נסענו לספא קסיופיא (בכרטיס השחור) והיה מעולה.

היום הרביעי – מפלי טריברג, מגלשות ההרים בגוטך, שעון הקוקיה בהורבורג

היער השחור עם מתבגרים - מפלי טריברג ממבט רחוק
מפלי טריברג
מפלי טריברג ושיטוט בעיירה טריברג.
מגלשות ההרים בגוטך
משם נסענו אל מגלשות ההרים בגוטך, הן אומנם לא מסעירות כמו טודנאו אבל כפייות וזולות אז כל אחד עשה שלושה סיבובים.
משם נסענו לשעון הקוקיה בהורבורג… נחמד. לא הייתי באה לפה במיוחד, אלא רק אם אתם באזור טריברג. ירדנו לעצירה של 5 דקות ולא יותר. שמנו יורו כדי לראות את השעון בפעולה. הצטלמנו ועלינו לאוטו לכיוון הבית, אבל עוד היה מוקדם אז עצרנו בטיטיזי. התחיל להיות קר אז נכנסנו למסעדה בטיילת, שתינו שוקו חם והזמנו עוגת היער השחור, עוגת גבינה ושטרודל תפוחים 😊

היום החמישי – פארק אירופה

פארק אירופה
פארק אירופה!!! (בכרטיס השחור) מושלםםםםםםםםםם… היה לנו מזג אוויר מעולה, זה היה יום שישי. לא היה מלא בכלל, יחסית לפארק אירופה זה ניראה לי יום ריק 😊. הספקנו הכללללל, הגענו ממש בפתיחה ונשארנו עד הסגירה. לא היה עומס, המתבגרים הספיקו את כל המתקנים שרצו ואפילו יותר. עשינו הפסקות, אכלנו בדוכנים והיה כייף ממש, מהקטנים ועד הגדולים. פה תוכלו לקרוא את המדריך שלנו על פארק אירופה עם ילדים.

היום השישי – פרייבורג, טיטיזי ובאד פרדייס

פרייבורג
שבת בבוקר נסענו לפרייבורג. טילנו בדוכנים ועשינו קצת שופינג. הילדים השיטו סירות קטנות מעץ. שתינו קצת סטרבקס וחזרנו לטיילת טיטיזי.
טיטיזי
קנינו קצת מזכרות וישבנו על שפת האגם לאכול.
היער השחור עם מתבגרים - תמונות מפארק המים באד פרדייס
באדפרדייס Badeparadies
ומשם לבאד פרדייס Badeparadies, היינו שם 5 שעות והילדים נהנו בטירוף, גם המתבגרים.

היום השביעי – שביל הפסלים, רוונשלוכט, טירת הוט קוניגסבורג וקולמר

שביל הפסלים
עוזבנו את הבית המקסים שלנו ונסענו לשביל הפסלים, לדעתי נחמד ולא יותר מזה… רק אם אתם באזור ויש לכם שעה פנויה, לא הייתי באה במיוחד.
עשינו פיקניק ונסענו לרוונשלוכט, מסלול קסום 😊 וחינמי.
טירת הוט קניגסבורג Château du Haut-Kœnigsbourg
משם נסענו לטירת הוט קוניגסבורג Château du Haut-Kœnigsbourg בחבל אלזס, טירה יפה והנוף משגע ומשם לקולמר בצרפת לדירה החדשה שלנו מיקום מעולה Suites Residences Spa, לקחנו 2 דירות. ארגנו את הדברים ויצאנו לסיבוב, אכלנו קרפ צרפתי, הילדים עלו לקרוסלה קלסית מפוארת, טילנו ברחובות עם בתים מחושקי עץ ונהננו מהאווירה.

היום השמיני – רכבת התיירים ושטרסבורג

קולמר
ארוחת בוקר צרפתית: קורסונים, בגטים, חמאה, ריבה ומיץ תפוזים 😊 ולקחנו את רכבת התיירים לסיבוב הכרות בעיר עם הסבר בעברית. נחמד מאוד אבל אם לחוצים בזמן אפשר לוותר.
שטרסבורג
משם נסענו לשטרסבורג. היה מושלם! ביקרנו בקתדרלת נוטרדאם, בצרפת הקטנה, ואכלנו במסעדה כשרה ברובע היהודי, עשינו קצת שופינג ופרימרק. היה יום מעולה.

היום התשיעי – אינטרלקן שוויץ, מפלי רייכנבאך, נקיק הארה, מפלי טרומבלך

שוויץ היפה
קמנו ממש מוקדם ונסענו נסיעה של 3 שעות לאינטרלקן, שוויץ. נכון, זה קצת רחוק ויש דברים יפים קרובים יותר אבל לי היה חשוב כי אני מאוד אוהבת את האזור הזה של שוויץ 😊 הגענו אל מפלי רייכנבאך היפיים ונקיק הארה מושלם ולמפלי טרומבלך.
אינטרלאקן שוויץ
נסענו למלון שלנו באינטרלקן Hotel Chalet Swiss, הנחנו את הדברים שלנו ומשם עלינו להארדר קולם לארוחת ערב באחת התצפיות היפות שיש בשוויץ. זאת תצפית על העמק ושני האגמים טון וברינץ ו-3 הענקים איגר, מונך ויונגפרו. במילה אחת: וואו.

היום העשירי – יונגפרו וארמון הקרח

יונגפראו
קמנו בבוקר אכלנו ארוחת בוקר במלון ועלינו לטופ של אירופה,  לפסגה הגבוהה ביותר באירופה:  יונגפרו … חלום… חלום יקר אבל מושללללם. 😊 הנוף הנשקף מהפיסגה עוצר נשימה.
פסלי קרח
בפסגה יש ארמון קרח עם פסלים מקרח, מסעדה ,חנות מזכרות, ומלא שוקולד. חזרנו לאינטרלקן, אכלנו גלידה, קנינו עוד קצת שטויות והלכנו למלון לארוז.

היום ה-11 – בחזרה הביתה

עמק לאוטרברונן
הטיסה חזור הייתה אמורה במקור להיות ב-22:00 בלילה, מה שהיה אמור לתת לנו עוד יום שלם לטייל בשוויץ, אבל חודש וחצי לפני הודיעו לנו שהקדימו את הטיסה ל-12:00 ☹. אז קמנו מוקדם, שמנו הכל באוטו, אכלנו ארוחת בוקר במלון ויצאנו לשדה תעופה.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים