10 אטרקציות באיה נאפה למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

אמנם איה נאפה ידועה במועדוני הלילה שלה, אבל העייר ידועה גם בהיותה אתר נופש מצוין למשפחות (חיי הלילה מתחילים רק אחרי שרוב הילדים הולכים לישון ובכלל בחלק אחד של העיר). איה נאפה מלאה בחופים מדהימים ואטרקציות מהנות למשפחות. לא פחות חשוב – המלונות מדהימים – כל כל כך מדהימים, למעשה, שאולי לא ממש תרצו לצאת מהמלון עצמו. הנה 10 אטרקציות באיה נאפה לילדים.

מלונות באיה נאפה למשפחות עם ילדים

יש באיה נאפה שפע של אפשרויות לינה מצוינות, ביניהן מלונות הכל כלול וגם דירות למשפחות. בשביל טיול משפחתי, חפשו מקומות לינה קרובים יותר לחופים ורחוקים יותר ממרכז העיר, בו מתמקדים חיי הלילה. ככה גם תוכלו לצאת למסעדות אם אתם לא לוקחים מלון הכל כלול, ויהיה לכם גם לאן לצאת ברגל בקטנה. ובכל מקרה, הנה רשימת מלונות מומלים באיה נאפה למשפחות עם ילדים על ידי קהילת מטיילים בחו״ל עם ילדים.

תחבורה באיה נאפה

די קל להתמצא באיה נאפה ויש המון אפשרויות להתניידות: רכיבה על אופניים, אוטובוסים, מוניות, השכרת רכב, טוסטוס, כרכרות וטרקטרונים. שימו לב שנוהגים בצד שמאל של הכביש, אז אם זה מלחיץ אתכם – עדיף להתנייד בתחבורה ציבורית ולא רכב שכור. לנסיעות בתוך העיר, האוטובוס נהדר. מוניות יקרות יותר אם עוצרים אותן על הכביש מאשר אם מתקשרים להזמין מראש. אפשר גם ללכת ברגל, תלוי איפה המלון שלכם – המרחקים לא גדולים במיוחד וחלקים רבים של העיירה מסומנים כאזורים להולכי רגל, כך שזה אפשרי לחלוטין, במיוחד אם מביאים עגלה לתינוקות וילדים קטנים.

אם אתם רוצים לנסוע מחוץ לעיר, אפשר לשכור רכב ליום. שימו לב שאתם חייבים להיות בני 25 לפחות ובעלי רישיון נהיגה לפחות שנתיים כדי לשכור רכב באיה נאפה.

הצוללת הצהובה

הצוללת הצהובה

סיור בצוללת הצהובה נחשב לשייט הכי ידידותי למשפחות בכל איה נאפה. מהמשקאות הקרים החינמיים שלה ועד לסיפון הצפייה, המגלשות ומופע האכלת הדגים והצולל, הסירה הזו היא דרך מצוינת להכיר את חיי הים ומערות הים באיה נאפה. הסירה יוצאת להפלגה שלוש פעמים ביום, בשעה 10:30, 12:15 ו-14:30. סיורים בסירה נמשכים שעה וחצי. כרטיסים עולים 10 אירו למבוגר ו-5 אירו לילד. רוצים לצלול לים? הם מספקים גם שנורקלים, מסכות וחגורות הצלה.

הרפתקות מתחת לים – Undersea Adventures

חוייה מתחת למים

חוויה ייחודית של הליכה מתחת למים – אין אפילו צורך בידע בשחייה! החברה היחידה באירופה שלוקחת תיירים לטיולים לאורך קרקעית הים באמצעות קסדות וקטנועים (B.O.B’s), ופה תוכלו לראות את חיי הים מקרוב ואישי ולהאכיל את הדגים. פעילות זו מתאימה למשפחות עם ילדים בני 6 ומעלה בגובה 1.2 מטר לפחות. יש שתי צלילות בכל יום. שעות הפתיחה הן בימים ראשון עד שישי בין השעות 9:00-17:00. כרטיסים לחבישת קסדה עולים 47 יורו למבוגר ו-37 יורו לילד. כרטיסים לקטנועים עולים 57 יורו (הגבלת גיל מינימלית – 13; הגבלת גובה מינימלית – 1.4 מ’). חובה להזמין כרטיסים מראש. נשים הרות ואנשים שעברו ניתוחי ריאות או לב ב-6 החודשים האחרונים לא יכולים להשתתף, מטעמי בטיחות.

עולם המים WaterWorld

פארק המים WaterWorld – מתוך אתר הרשמי

הוא פארק המים הגדול באירופה שזכה ביותר מ-25 פרסים. עם נושא המיתולוגיה היוונית שלו ולמעלה מ-21 מתקנים לכל הגילאים, אפשר בקלות לבלות בפארק יום שלם. בנוסף למתנפחים, מגלשות ומתקנים, יש כמובן בריכה ומגוון מסעדות. הפארק פתוח מדי יום בין השעות 10:00-17:00 והם מבקשים לרכוש כרטיסים מראש. כרטיסים עולים 40 יורו למבוגר ו-25 יורו לילד מגיל 3-12. מתחת לגיל 3 הכניסה חינם.

לונה פארק Parko Paliatso

בפארקו פליאטסו יש למעלה מ-25 אטרקציות, החל מאזור משחקים לגיל הרך, מכוניות מתנגשות וכוסות תה מסתובבים לילדים קטנים ועד ספינת ויקינגים, שוורי רודיאו וירי ברובה לילדים גדולים. יש גם אפשרויות אוכל שונות מהן תוכלו לבחור לאורך כל שעות הפתיחה היומיות של הפארק: 18:00 עד חצות. הפארק בדרך כלל צפוף יותר בסופי שבוע, כך שעדיף להגיע בימי חול (שני עד שישי).

כדי לעלות על המתקנים, כל אחד מבני המשפחה יצטרך לרכוש צמיד. הצמידים נצבעים בהתאם לגיל המבקר בפארק ומציינים על אילו אטרקציות ניתן לעלות, ללא הגבלה במשך כל הערב. ילדים בגילאי 2-7 חובשים צמידי יד כחולים המאפשרים להם גישה ל-10 מתקנים שונים (16 אירו); צמידי כסף לילדים מעל גיל 8 עולים 25 יורו ומעניקים גישה ל-17 מתקנים שונים; צמידים אדומים עולים 38 יורו ומעניקים גישה ל-20 מתקנים שונים לבני 10 ומעלה. כדי למנוע תורים ארוכים, הזמינו את הצמידים שלכם מראש. הפארק פתוח מאפריל ועד אוקטובר (כמו עוד אטרקציות באיה נאפה).

נמל נאפה ופארק הדולפינים לונה

נמל נאפה

הנמל חמוד ומצוין למשפחות עם ילדים שאוהבים סירות. אפשר בקלות להסתובב כמה שעות, להסתכל על הספינות, לאכול בנמל ולקנות מזכרות. לאחר מכן, צאו לטיול קצר (מאוד) בפארק Dolfins Luna הסמוך. למרות שאזור המשחקים הרך הזה והמתקנים מכוונים בעיקר לילדים צעירים יותר, יש כמה אטרקציות לגדולים, כגון בנג’י והוקי אוויר. הפארק פתוח בקיץ בלבד, מ-10 בבוקר ועד חצות. הכניסה עצמה חופשית והתשלום הוא לפי הנסיעות בהן תבחרו.

פארק הפסלים

פארק הפסלים

מוזיאון הפסלים בנוי על מדרון סלעי לכיוון הים והוא מקום נהדר לצילומים והפסקה מהמים. פסלים חדשים מתווספים כל הזמן וייתכן שתתמזל מזלכם לראות אמן חוצב יצירה חדשה בזמן שאתם מטיילים. פארק הפסלים פתוח 24/7 והכניסה חופשית.

האקווריום

האקווריום – מתוך האתר הרשמי

למקרה שעוד לא נמאס לכם מהחיים הימיים באיה נאפה, צאו לטיול באקווריום של פרוטאראס, עם מעל 1,000 מינים במערכות אקולוגיות שונות. יש באקווריום יצורי הים ודו-חיים כמו פיראנות, דגיגונים, צבים, תנינים, פינגווינים ובעלי חיים אחרים בעולם התת-ימי ובגנים הטרופיים של האקווריום. האתר הוא 100% נגיש לעגלות. שעות הפתיחה מאפריל עד אוקטובר הן 10:00 עד 18:00. מנובמבר עד מרץ, האתר פתוח בין השעות 9:00-16:00. כרטיסים עולים 14 יורו למבוגרים ו-7 יורו לילדים בגילאי 2 עד 12. ילדים מתחת לגיל שנתיים נכנסים בחינם.

ספינת הפיראטים Black Pearl

ספינת הפיראטים Black Pearl – מתוך האתר הרשמי

אם פנטזתם אי פעם לחיות את “חיי הפיראט”, אז אל תפספסו את ספינת הפיראטים של הפנינה השחורה.זהו שייט יום משפחתי שמיועד לילדים ומבוגרים בכל הגילאים. הספינה מפליגה מדי יום בשעה 11:00, כל הקיץ, וחוזרת בשעה 15:00. הכרטיסים עולים 40 יורו למבוגר ו-20 יורו לילד בגילאי 2-12 (מתחת לגיל שנתיים בחינם). הכרטיס כולל ארוחת צהריים, מופע פיראטים ותותחים, ציד אוצרות, עצירות שחייה ותצפיות על רבות מהאטרקציות המרכזיות של איה נאפה. אנחנו עשינו שייט דומה בפאפוס וממש ממש נהננו.

הלגונה הכחולה

הלגונה הכחולה

הלגונה הכחולה מפורסמת בזכות המים הכחולים והייחודיים שלה. המים הצלולים מהווים מקום נהדר לשחייה או לשייט. אפשר להגיע עם הילדים בכל נקודה במהלך היום, או לארגן סיור ביום או בשקיעה.

ספארי מערות ים

ספארי מערות ים

נקודת טיול נהדרת לחובבי שטח. שורה של תצורות סלע מרשימות, מנהרות ומערות ששקועות רק בחלקן. אפשר להגיע ברגל או בסירה. האתר פתוח 24/7 וללא עלות, אך מומלץ לבדוק את תנאי מזג האוויר לפני היציאה למערות הים, מטעמי בטיחות.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים