קמפינג בגני חוגה – מתחם קמפינג למשפחות בצפון [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

יצאנו לקמפינג בפעם הראשונה עם הילדים ושרדנו כדי לספר 🙂 לפני שנסענו, העלתי שני פוסטים בקבוצה, אחד לגבי טיפים לפעם הראשונה והשנייה לגבי אוכל בקמפינג – ולא אכזבתם! מסתבר, שקיבלנו החלטה ראשונה נכונה והיא היתה החשובה ביותר: ללכת עם עוד משפחה, שהילדים שלהם חברים של הילדים שלנו, ושלמשפחה השנייה יש ניסיון בקמפינג. וזה מה שעשינו! יצאנו שתי משפחות שלכל אחת ילדה בת 9 ותאומיקס בני 7. מכיוון שהיתה זאת הפעם הראשונה שלנו, רצינו קמפינג ״לייט״, כלומר מקום מסודר עם שירותים, בעיקר, ובחרנו את גני חוגה. אמ;לק שמאוד נהננו וממש מהמם בגני חוגה, אבל יש לי הסתייגות קטנטונת אז תקראו הכל.

אטרקציות בגני חוגה – מתחם קמפינג למשפחות

קמפינג בגני חוגה מתחם קמפינג למשפחות בצפון - מעיין היקמפינג בגני חוגה מתחם קמפינג למשפחות בצפון - מעיין הילדים
מעיין הילדים

האתר נמצא ליד בית שאן וזהו מתחם בילוי שלא מחייב קמפינג ואפשר להגיע לבילוי יומי. יש מספר מעיינות נעימות מאוד (25 מעלות), כשחלקן רדודות ואחרות עמוקות יותר. באחת המעיינות יש גם מגלשות ועוד כמה מתקנים לילדים. חשוב לי לציין שלמרות שהמגלשות ממש חמודות ובכלל הבריכה ההיא נראית ממש כיפית, אף אחד מששת הילדים לא רצה להיות שם כי היא מתאימה יותר לילים קטנים יותר.

קמפינג בגני חוגה מתחם קמפינג למשפחות בצפון - מעיין היקמפינג בגני חוגה מתחם קמפינג למשפחות בצפון - המעיינות
המעיינות

עלות הכניסה למי שרוצה להגיע לבילוי יומי הוא 44 ש״ח לאדם וקמפינג עצמאי הוא 88 ש״ח לאדם וכולל שהייה בפארק עד 17 למחרת. יש גם מתחם של יורטים ממוזגים אבל לא הגעתי לשם אז אין לי מידע מעבר למה שכתוב באתר המתחם. באתר כתוב שהשחייה היא רק עד השעה 16 ובנוכחות מצילים בלבד, אבל כשהיינו ביום שישי זה היה עד 18. אגב, אני מאוד ממליצה להביא נעלי מים אם יש לכם כי במעיינות יש אבנים וזה יותר נעים.

קמפינג בגני חוגה מתחם קמפינג למשפחות בצפון - מעיין היקמפינג בגני חוגה מתחם קמפינג למשפחות בצפון -סיור שקיעה
סיור שקיעה

מעבר לקמפינג ולמעיינות, ב-18:30 היה טיול ממש ממש חמוד לכל המשפחה. למדריכה קראו סופי, מה שמאוד ריגש את הילדים שלנו כי לבכורה שלי קוראים סופי 🙂 סופי המדריכה לקחה אותנו לטיול רגלי בשקיעה וסיפרה לנו שאנחנו בעצם ישנים בבור ופעם כל מתחם היה ים! עברנו מספר תחנות וסיפורים, ועד שסיינו כעבור 45 דקות כבר היה חשוך. אין צורך להביא פנסים כי מספיק מואר לבד, אבל לחלק מהילדים היו פנסים אז אחרים קינאו, לכן הייתי מביאה במידה ויש לכם.

קמפינג בגני חוגה מתחם קמפינג למשפחות בצפון - מעיין היקמפינג בגני חוגה מתחם קמפינג למשפחות בצפון - אוכלים ונהנים
אוכלים ונהנים

במתחם מותר להדליק אש ולעשות מנגל, ויש מלא שולחנות פזורים, אז התמקמנו ליד שולחן כדי שיהיה לנו איפה להתרגן לארוחות. בערב, בזמן שיצאתי למסע אמיץ לבד עם שישה ילדים, שאר המבוגרים נהנו מקרוב לשעה של שקט בו הם הכינו ארוחת ערב בלי שישאלו אותם כל שלוש דקות אם האוכל כבר מוכן ובלי לשמוע שהם לא אוהבים ״את זה.״ יש מלאכים בלי כנפיים ואני, מסתבר, אחד מהם.

קמפינג בגני חוגה מתחם קמפינג למשפחות בצפון - האוהלים
האוהלים

המתחם מחולק לכמה אזורי קמפינג ואנחנו בחרנו להתמקד יחסית קרוב לשירותים. יש גם מקלחונים למי שרוצה להתקלח וגם חנות ומזנון שפתוחים כל יום כולל שבת. בחנות יש את כל מה שיש מצב שתשכחו בבית או שלא יהיה לכם מספיק ממנו כולל אוכל, פריטי מים (בגדי ים, גלגלי ים, וכ״ו), קרח ועוד. בנוסף, ניתן לרכוש שם ארוחות ילדים בעלות של 35 ש״ח וגם להזמין ארוחת בוקר. אנחנו עשינו על האש בערב והבאנו אוכל מהבית לארוחת בוקר כך שלא יצא לנו לטעום את האוכל המוכן. אפשר גם לשכור מזרנים ב-20 ש״ח ללילה למי שאין בבית או לא רוצה להסחב. יש גם מקומות בהם ניתן לנפח מזרנים מתנפחים ואביזרים למים.

קמפינג בגני חוגה מתחם קמפינג למשפחות בצפון - מעיין היקמפינג בגני חוגה מתחם קמפינג למשפחות בצפון - המעיינות
המעיינות

חשוב לי לציין שיש אנשי ביטחון שמסתובבים בערב ובלילה ובאמת מוודאים שאנשים לא נכנסים למים, גם ברמה שהילדים ישבו ליעד הרדודים עם כפות הרגליים במים וביקשו שיקומו (היינו איתם). מצד שני, לא היתה אכיפה לחוקים של עצמם על רעש. מעבר לעובדה שהיו מספר משפחות שניגנו מוזיקה מאוד חזקה בשעות מאוחרות (כשיש איסור בכל שעות היום), היתה משפחה שבמקרה היתה צמודה אלינו שצעקו כל הלילה ולא הסכימו להיות שקטים, גם ב-2 בבוקר כשהתחננו כי הילדים התעוררו כל הלילה. ב-4:30 בבוקר שוב קמנו אליהם כשהם עשו עוד סיבוב על האש בליווי צעקות וצחוקים אבל שוב סירבו להתחשב בעובדה שזה מתחם ספציפית למשפחות (מבוגרים לא יכולים להכנס בלי ילדים). בשעות האלו לא היה לנו מושג איפה למצוא אנשי ביטחון, וזה קצת הרס לנו את החוויה. מצד שני, אנחנו כן יודעים שזה כי נפלנו על משפחה סופר לא מתחשבת וזה לאו דווקא מייצג את המקום עצמו. בכל מקרה, גם כששלחתי תלונה בוואטסאפ של המתחם – אף אחד לא ענה לי ולא התייחס. לשיקולכם.

המתחם עצמו נקי מאוד והרגיש שכל שעה הסתובב רכב שאסף זבל והחליף שקיות זבל, וזה היה באמת מצוין כי לא הרגיש באף נקודה שהמקום מטונף, וזה לגמרי בזכות הסיבובים הרבים שעשו, גם מאוחר בלילה. יחד עם זאת, קחו איתכם שקיות זבל למקרה שהפחים לידכם יהיו מלאים.

קמפינג בגני חוגה מתחם קמפינג למשפחות בצפון - מעיין היקמפינג בגני חוגה מתחם קמפינג למשפחות בצפון
רגע של נחת

מה שהיה הכי טוב בנסיעה עם חברים הוא שהיתה חלוקה בינינו ולא הרגשנו שאנחנו רק עובדים כל הזמן. כלומר, כל פעם הורה אחד היה במעיינות עם הילדים והתחלפנו, אז היה לנו זמן לשבת קצת ולקשקש. בתמונה: רגע של שקט ואושר.

בסופו של דבר, מאוד מאוד נהננו, למרות שהיינו רק לילה אחד, אבל זה השאיר אותנו עם טעם של עוד. אני כן ממליצה על המתחם, גם לבילוי יום. לצערי אין לי פתרון למשפחות שלא מתחשבות באחרות, ואני רק יכולה לבקש מכם, קוראים יקרים, לזכור שמקום ציבורי הוא בדיוק כזה: הוא לא הבית הפרטי שלכם אלא מקום שבו מה שאתם עושים משפיע על המון אנשים אחרים.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים