סלובקיה עם תינוקות ופעוטות – מסלול ואטרקציות מאת אן גרויסמן [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

פוסט זה פורסם לראשונה בקבוצת מטיילים בחו”ל עם ילדים על ידי אן גרויסמן ומופיע פה באישורה. פה יש גם פוסט על סלובקיה עם ילדים יותר גדולים.

זוכרים את השבוע וחצי הזה שהיו רק 4 מדינות לטוס אליהן בלי בידוד בחזור? אז יצא שבחרנו בסלובקיה – לחלוטין יעד שלא היה בשום רשימה שלי, אבל וואו איזה מזל שהגענו לשם! טסנו לשבוע וחצי על יום כיפור וסוכות, זוג ופעוטה בת שנה ו-9. פגשנו מדינה נוחה לטיול, עם נופים מדהימים ואנשים נפלאים שנכנסו לנו ללב.

לינה בסלובקיה עם ילדים

Wellness Penzion Strachan
סלובקיה מ-א-ו-ד מותאמת לטיול עם פעוטות. כמעט בכל מלון שהיינו הילדה קיבלה אמבטיה משלה, סיר, משטח החתלה, סבון… הכול. בנוסף, בכל מסעדה, רכבל ומלון יש משחקיות מושקעות ולפעמים פשוט היינו מעבירים שעה פלוס כשהילדה משחקת ואנחנו שותים יין חם או שוקו ונהנים מנוף מטורף😊.
Wellness Penzion Strachan
אני ממליצה מאוד על המלון Roset Boutique Hotel ממש במרכז העיר העתיקה בברטיסלבה, ועל המלון Wellness Penzion Strachan באזור הרי הטטרה הגבוהים (זה המלון שרואים בתמונות).

תחבורה בסלובקיה עם ילדים

קראתי המון תלונות על ווייז ועל הדרכים שם. לא נתקלנו. הניווט היה פשוט ונוח והכבישים נוחים לנסיעה.

היום הראשון – טיול על גדות הדנובה

נחיתה בברטיסלבה בשעות הצהריים. התמקמנו במלון ויצאנו לטייל על גדות הדנובה. יש שפע מסעדות, אווירה נהדרת, קניון ענק למי שאוהב.

היום השני – באנסקה ביסטריצה, Zdiar

נסיעה של 4 שעות ל-Zdiar שם ישנו 4 לילות. כדי לפצל את הנסיעה יצאנו על הבוקר לעיירה באנסקה ביסטריצה. אין המון מה לעשות שם, בעיקר לשוטט במדרחוב הראשי, אבל הוא יפהפה ועם פעוטה שמתעכבת על כל עלה זה בהחלט מילא שעתיים-שלוש 🙂
משם נסענו דוך לזדיאר למלון Wellness Penzion Strachan. הקטנה בילתה את כל אחר הצהריים בלרוץ ממתקן למתקן בחוץ, ללהגיד שלום לארנבות ולדגים וחוזר חלילה.

היום השלישי – High Tatra National Park

 

טיול בפארק High Tatra National Park. המליצו לנו על מסלול מותאם עגלות – הליכה של 45 לכיוון לאגם Popradske Pleso. בפועל עם הקטנה שרצתה ללכת ולנוח ולחפש עלים לקח לנו 5 שעות מהרגע שחנינו ועד שחזרנו לאוטו, כולל ארוחת צהריים במסעדה על האגם. המסלול יפהפה ומומלץ מאוד!

היום הרביעי – Treetop WalkBachledka, אגם Dedinky

התחלנו ב-Treetop Walk Bachledka. רכבל שמעלה למסלול כיפי על צמרות עצים עם נוף מדהים, משחקיות לילדים, רכבת הרים בטבע ועוד מיני אטרקציות.
סלובקיה עם ילדים
אגם Dedinky
משם המשכנו לאגם Dedinky היפה והאכלנו ברווזים. יש שם גם רכבל אבל לא התחשק לנו שניים ביום אחד אז ויתרנו.

היום החמישי – יום גשום, משחקייה במלון וקניון בפופארד

יום שכולו גשם מתחילתו עד סופו אז בעיקר בילינו במלון (יש גם חדר משחקים פנימי בעיקר לפעוטות). דיסהמלצה ליום גשום – הקניון בפופראד. משעמם מאוד.

היום השישי – הרביינוק

נסיעה של 20 דקות לסטארי סמוקובץ. משם לקחנו שאטל כמו הכרמלית להרביינוק. יש שם מסעדה, נוף מדהים, ומסלול לעבר ההרים שמתפצל למגוון דרגות קושי ואורך. הלכנו כחצי שעה לכל כיוון עם העגלה והיה יפה בטירוף.

הימים השביעי והשמיני – אגם Strebske Pleso

Strebske Pleso
ישנו על אגם Strebske Pleso המדהים, גם ממנו ניתן לעלות על רכבל ולצאת למסלולים, אבל לצערי הרכבל פתוח ואי אפשר היה לעלות עם הקטנה.
כפיצוי עשינו מסלול שראינו שהוא מונגש, וגם הוא היה פשוט יפהפה. באגם יש מתקנים לפעוטות, בית עץ שבילינו בו שעות לדעתי, ארגז חול ב-4 מעלות🤣🤣

היום התשיעי – חזרה לברטיסלבה, פארק Low Tatra

מסע חזרה לברטיסלבה. הפעם עצרנו בבאנסקה סטיאווניצה והדרך לקחה אותנו ממש דרך פארק Low Tatra. הדרך פשוט מדהימה.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים